• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Κουρουμπλής: Πρόθυμη η κυβέρνηση για παραχωρήσεις λιμένων σε διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας

ffotinos by ffotinos
23 Μαΐου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την πρόθεσή της να υιοθετήσει ένα μοντέλο σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα που θα συμβάλει στη βελτίωση των κρίσιμων θαλάσσιων και εναέριων υποδομών που απαιτούνται για να αξιοποιήσει η χώρα στο έπακρο το δυναμικό της ως προορισμός πρώτης επιλογής για παγκόσμιες εταιρείες και επιβάτες κρουαζιέρας, ανακοίνωσε η ελληνική κυβέρνηση.

Στην ομιλία του κατά τα επίσημα εγκαίνια του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum, ο Έλληνας υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, δήλωσε ότι η κυβέρνηση είναι διατεθειμένη να δώσει κίνητρα στις διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας ώστε να επενδύσουν σε σχετικά έργα υποδομών στην Ελλάδα και είναι πρόθυμη να εξετάσει την αξιοποίηση λιμανιών κρουαζιέρας με συμβάσεις παραχώρησης.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «μια τέτοιου είδους πρωτοβουλία θα προωθούσε τη συνεργασία των εταιρειών κρουαζιέρας με την ελληνική κυβέρνηση και θα επιτάχυνε την υλοποίηση μιας σειράς έργων που διαφορετικά θα απαιτούσαν πολύ μεγαλύτερο διάστημα μέχρι να ολοκληρωθούν».

«Σκοπός μας είναι να φέρουμε κοντά τους λαούς της περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου μέσω πρωτοβουλιών που θα προωθούν την ειρηνική συνύπαρξη ώστε να αξιοποιήσουμε από κοινού τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Η κυβέρνηση υποστηρίζει σθεναρά την ιδέα ενός μοντέλου ιδιωτικής-δημόσιας σύμπραξης, που θα ήταν αμοιβαία επωφελής για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», κατέληξε ο υπουργός.

Στο Forum συμμετέχουν τα πιο διακεκριμένα στελέχη της βιομηχανίας του τουρισμού σε μια συζήτηση για τις μελλοντικές προοπτικές της Ανατολικής Μεσογείου, υπό το βάρος των πρόσφατων γεωπολιτικών συγκρούσεων στις χώρες της Τουρκίας, της Μέσης Ανατολής και της Αιγύπτου, όπου οι τοπικές εντάσεις έχουν κρατήσει μακριά τους επιβάτες κρουαζιέρας.

«Οι επιβάτες είναι εκείνοι που υπαγορεύουν στην ουσία σε ποιες περιοχές θα τοποθετήσουμε τα κρουαζιερόπλοιά μας, καθώς πρέπει να τα μεταφέρουμε εκεί όπου οι ευκαιρίες για δημιουργία εσόδων συμβάλλουν στη κερδοφορία της επιχείρησής μας», ανέφερε ο κ. Larry Pimentel, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Azamara Club Cruises.

«Τα κέντρα λήψης αποφάσεων στην Ελλάδα θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται δημιουργικά και να προσπαθήσουν να προάγουν την αυθεντικότητα και να δουν πέρα από τους εμβληματικούς, παραδοσιακούς προορισμούς. Έτσι θα δημιουργήσουν νέα, εναλλακτικά προϊόντα, που θα προσφέρουν μια πρωτότυπη και καινοτόμα εμπειρία, η οποία θα μένει ανεξίτηλη στη μνήμη των επιβατών κρουαζιερόπλοιων.

Η δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης στην ανάπτυξη του τομέα της κρουαζιέρας θα μπορούσε να λειτουργήσει καταλυτικά προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός κοινού οράματος και ενός κατάλληλου προγράμματος κοινής προσπάθειας για τη δημιουργία αυτών των νέων εμπειριών», πρόσθεσε ο κ. Pimentel.

Ο κ. Michel Nestour, αντιπρόεδρος ανάπτυξης διεθνών λιμένων και προορισμών της Carnival Corporation & PLC, συμφωνεί ότι η Ελλάδα χρειάζεται να δώσει ένα νέο όραμα στην κρουαζιέρα ώστε να εκμεταλλευτεί την ευνοϊκή θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα.

«Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για την Ελλάδα να προωθήσει τις ομορφιές της υπόλοιπης χώρας, πέρα από τους διάσημους προορισμούς, ώστε να εκμεταλλευτεί το τεράστιο δυναμικό της βιομηχανίας κρουαζιέρας. Οι κορυφαίοι προορισμοί δεν εξαντλούνται στη Σαντορίνη και τη Μύκονο και η Ελλάδα πρέπει να προωθήσει περισσότερους προορισμούς, ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που δεν έχουν υψηλό κόστος».

Μόλις το 2% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει ζήσει την εμπειρία της κρουαζιέρας. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης στην Ασία και την Κίνα, κατά τα λεγόμενα του Tom Fecke, γενικού γραμματέα της CLIA Europe.

«Η Ελλάδα θα πρέπει να στραφεί προς την Κίνα και να διαφημιστεί συντονισμένα με στόχο να διαφοροποιηθεί από τους υπόλοιπους γειτονικούς προορισμούς που αντιμετωπίζουν εντάσεις. Επίσης, χρειάζεται να επενδύσει στη βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών για να είναι έτοιμη να υποδεχθεί την είσοδο στην αγορά των νέων πλοίων δυναμικότητας άνω των 4.000 επιβατών. Στην κατηγορία αυτή θα κατατάσσονται περισσότερα από τα μισά νεότευκτα πλοία την περίοδο 2020-2026, πρόσθετης δυναμικότητας 230.000 επιβατών».

Την πρώτη ημέρα του Forum συζητήθηκαν επίσης τα ζητήματα πολιτικής και ασφάλειας που έχουν επηρεάσει την ανάπτυξη της βιομηχανίας κρουαζιέρας στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου δίνοντας την αφορμή στον πρόεδρο & CEO της Grupo Pullmantur, Richard Vogel, να σχολιάσει την απόφαση της εταιρείας του να διαγράψει το λιμάνι του Μαρμαρά της Τουρκίας από τα δρομολόγιά της μέχρι νεωτέρας. Την ίδια τύχη είχαν κι άλλα μεγάλα τουρκικά λιμάνια, όπως εκείνο του Κουσάντασι.

«Επομένως, η Ελλάδα έχει πολλές ευκαιρίες να αυξήσει τις δυνατότητες homeporting και τους όγκους των επισκεπτών εφόσον, με σκληρή δουλειά, δώσει νέο όραμα στο προϊόν της, επενδύσει σε υποδομές και διαφοροποιήσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων καθώς διαθέτει το πλεονέκτημα της πολιτικής σταθερότητας. Ωστόσο, παραμένει το ερώτημα τι θα κάνει η Ελλάδα για να διατηρήσει τον αυξημένο όγκο επισκεπτών που δέχεται, όταν ανοίξει και πάλι η αγορά της Τουρκίας και των άλλων χωρών της Ανατολικής Μεσογείου», κατέληξε ο ίδιος.

Σύμφωνα με τον Kristijan Pavic, πρόεδρο της Med Cruise, για να αποκομίσει η Ελλάδα τα οφέλη του επιπλέον όγκου επισκεπτών, θα πρέπει να αρθούν τα εμπόδια στις υποδομές. «Η Ελλάδα χρειάζεται να επενδύσει στην δυναμικότητα και αποδοτικότητα των λιμενικών της υποδομών και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα, καθώς και να προωθήσει τα προϊόντα της στις αναδυόμενες κινεζικές αγορές.

Παράλληλα, με το σύστημα διαχείρισης των θέσεων ελλιμενισμού και την έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη συνεργασία, η Ελλάδα μπορεί να παραμείνει προορισμός πρώτης επιλογής τόσο για τις εταιρείες κρουαζιέρας όσο και για τους επιβάτες».

Σύμφωνα με τον Emre Sayin, διευθύνοντα σύμβουλο της Global Ports Holding, η έλλειψη αντανακλαστικών στις πιέσεις που θα δημιουργήσει η αύξηση της δυναμικότητας θα μπορούσε να αποτελέσει τροχοπέδη στην ανάπτυξη, εξηγώντας ότι η δυναμικότητα της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας στην επόμενη πενταετία θα αυξηθεί κατά 42%.

«Επομένως, οι επενδύσεις στα λιμάνια είναι σημαντικές για τη βελτίωση της λειτουργίας τους, την εισροή επιβατών, τις υγειονομικές και άλλες υποδομές. Προϋπόθεση για να στεφθεί αυτό με επιτυχία είναι να εκπονηθεί μια λεπτομερής ανάλυση του αντίκτυπου της κίνησης κρουαζιερόπλοιων και να καταρτιστεί ένα πρόγραμμα βελτίωσης των προορισμών.

Ο προγραμματισμός αυτός μπορεί να διαρκέσει έως και πέντε χρόνια, σύμφωνα με την Ana Karina Santini των Royal Caribbean – Celebrity Cruises – Azamara Club Cruises, που δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για επενδύσεις σε έργα ανάπτυξης λιμανιών υψηλής απόδοσης σε τοποθεσίες στρατηγικής σημασίας.

«Συμπερασματικά, η Ελλάδα προσφέρει μια πολύ κερδοφόρα επενδυτική ευκαιρία για την παγκόσμια βιομηχανία κρουαζιέρας και με βάση τις τοποθετήσεις από τους αξιωματούχους της ελληνικής κυβέρνησης και τους ιθύνοντες της βιομηχανίας διεθνών κρουαζιέρων στο σημερινό Forum, η πιθανότητα συνεργασίας σε μελλοντικά έργα υποδομών είναι πολύ μεγάλη, καθώς έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους και οι δύο πλευρές», δήλωσε ο Θεόδωρος Βώκος, εκτελεστικός διευθυντής, Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε, διοργανωτής του Forum.

Tags:CLIAMEDCRUISEΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Β. Κικίλιας, υπ. Τουρισμού: Η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» θα ξεπεράσει τις επιδόσεις προ COVID

20 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

CLIA: Η κρουαζιέρα στην Ελλάδα συνεισέφερε συνολικά 1,1 δισ. ευρώ το 2021. Οι προβλέψεις για φέτος

13 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συγκλήθηκε η ετήσια τακτική ΓΣ της ΕΕΚΦΝ, στόχος η χάραξη εθνικής στρατηγικής για την κρουαζιέρα

6 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε ανοδική πορεία η κρουαζιέρα στο Ηράκλειο: Στο +154% οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και επιβατών το 2022

15 Φεβρουαρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Βράβευση ΟΛΠ για τη συνεισφορά του Πειραιά στον τουρισμό μέσω της κρουαζιέρας

13 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Hellenic Seaways: Από 1 Ιουνίου θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά των Σποράδων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

23 Μαρτίου, 2023

Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023

Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ