Κυριακή, 1 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σοβαρές ενστάσεις του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς στους σχεδιασμούς των ΟΛΠ / Cosco για τα ναυπηγεία στο Πέραμα

ffotinos by ffotinos
20 Οκτωβρίου, 2020
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τον προβληματισμό για την «τακτική της Cosco έναντι των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη ναυπηγοεπισκευή», αλλά και την στήριξή του προς το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (ΣΕΝΑΒΙ) εξέφρασε, σε χθεσινή ανακοίνωσή του, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιώς.

«Συνθήκες ευθείας σύγκρουσης μεταξύ Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιώς (Σ.Ε.Π.), Cosco και Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) με τους Έλληνες επιχειρηματίες της Ναυπηγοεπισκευής», διαπιστώνει η διοίκηση του ΒΕΠ, καλώντας την κυβέρνηση να «αναλάβει πρωτοβουλία εξεύρεσης μόνιμης, σταθεράς και δικαίας λύσεως, με την οποία δεν θα υπάρχουν υποψίες για τη δημιουργία ολιγοπωλίου, λουκέτων, νέων χαμένων θέσεων εργασίας και δραματικής μεταβολής των εργασιακών σχέσεων».

Το ΒΕΠ καλεί την κυβέρνηση και ειδικά την ηγεσία των υπουργείων Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, αλλά και κάθε άλλη αρμόδια ρυθμιστική Αρχή «να προβούν στις δέουσες και νόμιμες ενέργειες εγκαίρως, πριν αρχίσουν κινητοποιήσεις και αντιδράσεις που θα εντείνουν περισσότερο την αβεβαιότητα και την ρευστότητα στην αγορά».

Σε δήλωσή του, ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιώς κ. Ανδριανός Μιχάλαρος επισημαίνει τα ακόλουθα:

«Ο βιοτεχνικός κόσμος και οι επαγγελματίες του Μετάλλου που κρατούν ζωντανό τον Πειραιά, τη ΝΕΖ, μηχανουργεία, χυτήρια, επιχειρήσεις προμήθειας πλοίων μοιάζουν με ‘καζάνι που βράζει’ με όσα συμβαίνουν από το 2018.

Δεν είναι δυνατόν να επικρατούν αντιλήψεις αποικιοκρατίας και διαμόρφωσης ολιγοπωλίων για το υπερκέρδος κάποιων που θεωρούν ότι μια επένδυση με ευνοϊκούς πολιτικούς όρους σημαίνει εκμετάλλευση των εργαζομένων, δημιουργία συνθηκών αθέμιτου ανταγωνισμού και αφανισμού των επιχειρήσεων – βιοτεχνιών που δραστηριοποιούνται σε επαγγέλματα που υποστηρίζουν την Εμπορική Ναυτιλία.

Δεν βρισκόμαστε στο 1854 όταν έγινε ο ναυτικός αποκλεισμός του Πειραιά για να εξυπηρετηθούν ξένα συμφέροντα.

Βρισκόμαστε στο 2020, σε συνθήκες ελεύθερης οικονομίας εξαιτίας των οποίων τα δύο βασικά ναυπηγεία της χώρας κόντεψαν να βάλουν λουκέτο σε συνδυασμό με κακούς χειρισμούς από το ντόπιο πολιτικό σύστημα, στον πυρήνα της Ευρωζώνης ύστερα από δέκα χρόνια αυστηρής μιζέριας που επιβλήθηκε με ευθύνη ξένων κέντρων λήψης αποφάσεων. Παρ’ όλα αυτά, οι βιοτεχνίες, οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες έμειναν όρθιοι στα πόδια τους και ζωντανοί. Δεν θα δεχθούμε οποιαδήποτε άλλη υποχώρηση.

Η λειτουργία των ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων στη ζώνη από την Ελευσίνα μέχρι το Πέραμα και τον Πειραιά είναι η δική μας «κόκκινη γραμμή» και δεν θα κάνουμε πίσω. Πέρα από την ψυχρότητα των χρηματοοικονομικών σχεδιασμών που κάνουν ορισμένοι ‘τεχνοκράτες’, υπάρχουν οι επαγγελματίες, οι εργαζόμενοι και οι τοπικές κοινωνίες, άμεσα συνδεδεμένες με τις επιχειρήσεις που θίγονται απ’ όσα δρομολογούν οι ΣΕΠ, Cosco και ΟΛΠ.

Επί δύο εβδομάδες παρακολουθούμε με βαθύτατο προβληματισμό όσα συμβαίνουν. Το ΒΕΠ έχει γίνει αποδέκτης έντονων αντιδράσεων από τις περίπου χίλιες ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις – μέλη του. Δηλώνει απερίφραστα και κατηγορηματικά προς κάθε κατεύθυνση ότι στηρίζει τις επιχειρήσεις του ΣΕΝΑΒΙ και κάθε επιχείρηση που πλήττεται από τις απαιτήσεις προνομιακής μεταχείρισης και δημιουργίας κλειστού ολιγοπωλίου στο λιμάνι του Πειραιά.

Τώρα που φαίνεται πως υπάρχει βούληση για την ανασυγκρότηση της Ναυπηγικής Βιομηχανίας με επενδύσεις στα «Ναυπηγεία Ελευσίνος» και στα «ΕΝΑΕ» του Σκαραμαγκά, οι επιχειρήσεις στο Πέραμα, στη Βιομηχανικό Πάρκο Σχιστού και στον ευρύτερο Πειραιά δεν πρέπει να μείνουν στα μετόπισθεν.

Καλούμε την Κυβέρνηση, ειδικά τις ηγεσίες των Υπουργείων Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, καθώς και τις αρμόδιες Ρυθμιστικές Αρχές να λάβουν άμεσα πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν σε βιώσιμη και ρεαλιστική λύση όσον αφορά στις δραστηριότητες εντός του λιμένα Πειραιά.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις ζητούν την υποστήριξή τους και είναι στο πλευρό τους διότι ο,τιδήποτε διαφορετικό δεν θα προκαλέσει κοινωνικές αντιδράσεις αλλά και πολιτικό κόστος. Ας το λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν τους, διότι ο Πειραιάς δεν είναι τριτοκοσμική αποικία κανενός».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη ΠεράματοςΝΕΖ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣΒΕΠ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος ΟΛΠ: Από 69 πλοία το 2016, στα 130 το 2022 και στα 85 το 2023 (6μηνο)

19 Ιουλίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εντατικοποίηση των μέτρων ασφαλείας στους χώρους εργασίας ζητά η ΟΜΥΛΕ

30 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Την απόδοση ευθυνών για το εργατικό δυστύχημα στη ΝΕΖ Περάματος ζητεί η ΓΣΕΕ

30 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνελήφθησαν 4 άτομα για το εργατικό δυστύχημα στο Πέραμα

30 Μαΐου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επιθεώρηση Εργασίας: Διερευνώνται τα αίτια και οι συνθήκες του εργατικού δυστυχήματος στη ΝΕΖ

29 Μαΐου, 2023
Alex Tsampas
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τι υποστηρίζουν στελέχη του ΟΛΠ σχετικά με τη διαμαρτυρία εργαζομένων της ναυπηγοεπισκευής

19 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Πάνω από 30 επενδυτικές εταιρείες ενημερώθηκαν για το business plan και τις προοπτικές του ΟΛΠ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιχορήγηση 7,76 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

29 Σεπτεμβρίου, 2023

H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Ως την 1η Απριλίου οι αιτήσεις πιστοποίησης ολοκλήρωσης και λειτουργίας επενδυτικών σχεδίων του Αναπτυξιακού

29 Σεπτεμβρίου, 2023
default

Νέος ενεργειακός φωτισμός στο οδικό δίκτυο του δήμου Γαλατσίου

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ