• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε διαβούλευση το σχέδιο νόμου του υπουργείου Ναυτιλίας για το Λιμενικό και την ακτοπλοΐα

ffotinos by ffotinos
16 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Παραμένουν «διαταραγμένες» οι σχέσεις Χρ. Σπίρτζη – Π. Πέρκα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, έως τις 28/2, τέθηκε το σχέδιο νόμου του ΥΝΑΝΠ, με τίτλο «Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοΐα, θέματα πολιτικού προσωπικού, συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα και άλλες διατάξεις».

Το σχέδιο νόμου περιλαμβάνει διατάξεις με τις οποίες το υπουργείο Ναυτιλίας υποστηρίζει ότι εκδημοκρατίζεται το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τις υπηρεσιακές μεταβολές των στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.

Συγκεκριμένα, τυποποιούνται τα κριτήρια τοποθετήσεων, μεταθέσεων, αποσπάσεων και μετατάξεων και διασφαλίζεται η αποτελεσματική προστασία των δικαιωμάτων των στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.

Καμία μετάθεση, απόσπαση ή μετάταξη δεν είναι πλέον επιτρεπτή χωρίς γνωμοδότηση συλλογικού οργάνου, ενώ η σύνθετη διοικητική διαδικασία ολοκληρώνεται με την κύρωση των πινάκων των μετατιθέμενων στελεχών από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Καθορίζονται σαφή και συγκεκριμένα κριτήρια τακτικών και έκτακτων μεταθέσεων, προκειμένου αφενός να εξυπηρετηθούν οι επιχειρησιακές ανάγκες, αφετέρου να προστατευτεί η ομαλή οικογενειακή ζωή των στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ. Συγκεκριμένα, για τις τακτικές μεταθέσεις των στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ λαμβάνονται πλέον υπόψη τρεις κατηγορίες κριτηρίων, ήτοι υπηρεσιακά (τα οποία συνδέονται με τις υφιστάμενες υπηρεσιακές ανάγκες), κοινωνικά (τα οποία συνδέονται με την προσωπική κατάσταση των στελεχών) και αντικειμενικά (τα οποία συνδέονται με τις συνθήκες διαβίωσης των στελεχών).

Λαμβάνεται ειδική μέριμνα, ώστε οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι ή οι γονείς ενός τουλάχιστον τέκνου με ανίατο ή δυσίατο νόσημα ή οι γονείς που είναι άγαμοι ή χήροι, καθώς και πάσχοντες από ανίατα ή δυσίατα νοσήματα να μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους.

Καθιερώνεται ο θεσμός των έκτακτων μεταθέσεων για περιοριστικά αναφερόμενους λόγους, στους οποίους πλέον περιλαμβάνονται οι αποδεδειγμένοι και ειδικά αιτιολογημένοι υπηρεσιακοί λόγοι. Ο μέγιστος χρόνος παραμονής στον ίδιο τόπο μετάθεσης ορίζεται σε οκτώ χρόνια από πέντε που είναι μέχρι σήμερα.

Προτείνεται η ενσωμάτωση της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., των αρμοδιοτήτων της και προσωπικού της, στη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας.

Η τοπική αυτοδιοίκηση “μπαίνει” στις άγονες γραμμές 

Επίσης με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις επεκτείνεται και στον τομέα των θαλασσίων συγκοινωνιών ο συμβατός με το ευρωπαϊκό δίκαιο, θεσμός των προγραμματικών συμβάσεων, με τον οποίο επιτυγχάνεται η ενίσχυση του ρόλου των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στη διαδικασία επιλογής αναδόχου για την εκτέλεση συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας. Αλλάζει ο χρόνος υποβολής δηλώσεων δρομολόγησης των ταχυπλόων πλοίων. Εξομοιώνεται με τον χρόνο υποβολής των δηλώσεων για τα συμβατικά πλοία.

Με άλλο άρθρο του σχεδίου νόμου αναβαθμίζεται η προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των πληρωμάτων των πλοίων της ακτοπλοΐας.

Η προσήκουσα καταβολή μισθών και ασφαλιστικών εισφορών από τον εργοδότη αποτελεί πλέον προϋπόθεση για τη δρομολόγηση κάθε τύπου πλοίου, ενώ η παράβασή τους δύναται να επιφέρει ακόμα και την κύρωση της απαγόρευσης απόπλου.

Ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στο χρόνο εκκίνησης των δικαιωμάτων του επιβάτη, σε περιπτώσεις καθυστέρησης απόπλου.

Εισαγωγή στο Λιμενικό με πανελλήνιες εξετάσεις

Για πρώτη φορά, καθιερώνεται η εισαγωγή στις Σχολές του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ με πανελλήνιες εξετάσεις από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. Πρόκειται για ουσιαστικό βήμα καθιέρωσης της αξιοκρατίας στο σύστημα εισαγωγής στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.

Παρέχεται δικαίωμα υγειονομικής περίθαλψης στα Ναυτικά Νοσοκομεία στους υπαλλήλους και τα μέλη των οικογενειών των εν ενεργεία και συνταξιούχων Πολιτικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Εκσυγχρονίζονται οι διαδικασίες του διαγωνισμού για την πρόσληψη πλοηγών, ενώ αυξάνονται οι οργανικές θέσεις στις πλοηγικές υπηρεσίες της χώρας.

Επιβάλλεται υπέρ του Δημοσίου «Τέλος παραμονής και πλόων πλοίων αναψυχής και μικρών σκαφών».

Ρυθμίζονται ζητήματα νομιμοποίησης υφιστάμενων λιμενικών υποδομών, με απλούστερη διαδικασία και με έμφαση στην ανάπτυξη των λιμανιών και στην ενίσχυση της διαφάνειας.

Παρέχεται μεταβατικό στάδιο δύο ετών για την καθαίρεση στις Χερσαίες Ζώνες Λιμένων (ΧΖΛ) αυθαιρέτων κατασκευών (σκίαστρα, τέντες, πέργκολες) και την αντικατάστασή τους με νόμιμες, νέες, ομοιόμορφες κατασκευές, σύμφωνα με μελέτες που έχουν εκπονήσει οι φορείς διοίκησης των λιμένων.

Επιτυγχάνεται έτσι, η αποκατάσταση της νομιμότητας που θα διασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία των χώρων στις ΧΖΛ και τη λειτουργία των παρακείμενων στις ΧΖΛ επιχειρήσεων. Αναμένεται κατά συνέπεια η αύξηση της απασχόλησης και η ενίσχυση των τοπικών οικονομιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας γενικότερα.

Επιδιώκεται η παροχή σίτισης σε σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) κυρίως της περιφέρειας, για να υπάρχει κίνητρο φοίτησης στις Σχολές αυτές και για να στηριχθούν οικονομικά οι σπουδαστές τους, κατ΄ αναλογία των αντίστοιχων σπουδαστών ΤΕΙ.

Επιπλέον, προς αναβάθμιση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και βελτίωση των διοικητικών λειτουργιών των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού, ο τακτικός προϋπολογισμός του ΥΝΑΝΠ αναλαμβάνει τις δαπάνες τηλεπικοινωνιών και παροχής πρόσβασης στο διαδίκτυο των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού.

Στο πλαίσιο σχεδιασμού, συντονισμού και εφαρμογής ολοκληρωμένης νησιωτικής πολιτικής και ειδικότερα της άμεσης και έμμεσης παρέμβασης για επίλυση προβλημάτων που αφορούν στην υδροδότησή τους, αντιμετωπίζεται η αναγκαιότητα άμεσης αδειοδότησης για την εγκατάσταση και λειτουργία φορητών μονάδων παραγωγής νερού, μέσω αφαλάτωσης, με δυναμικότητα μικρότερη από 2000 κυβικά μέτρα την ημέρα, για την εξυπηρέτηση επειγόντων, πρόσκαιρων και βραχυχρόνιων αναγκών υδροδότησης νησιών.

Στο ίδιο πλαίσιο, για πρώτη φορά, συστήνεται Συμβούλιο Συνδυασμένων Μεταφορών, υπό την προεδρία του Υφυπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, που μεριμνά για το συντονισμό των ακτοπλοϊκών και αεροπορικών συνδέσεων των νησιών με την ηπειρωτική χώρα.

Tags:ΑΓΟΝΕΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣΑΚΤΟΠΛΟΙΑΛΙΜΕΝΙΚΟΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑΣΕΕΝΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Προτεραιότητα η προσέλκυση ξένων ναυτιλιακών επενδύσεων στη χώρα, σύμφωνα με τον νέο υπουργό Ναυτιλίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Γ. Πλακιωτάκης: Αυτή τη στιγμή προέχει η επιβίωση της ελληνικής ακτοπλοΐας

24 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η επόμενη μέρα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες: Θερμομέτρηση, μονές καμπίνες και χρήση μάσκας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Γ. Πλακιωτάκης: Πρακτικά, ρεαλιστικά και υλοποιήσιμα μέτρα για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

10 Μαΐου, 2022
Διαγωνισμός του υπουργείου Ναυτιλίας για την κάλυψη 122 άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Προκηρύχθηκε ο μεγάλος διαγωνισμός για 127 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές

6 Μαΐου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σοκ στην ακτοπλοΐα. Αναστολή δρομολογίων από την Aegean Speed Lines

29 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνάντηση ΟΦΑΕ, ΠΕΕΔ με τον Κ. Κατσαφάδο. Τα θέματα που συζητήθηκαν

29 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
ΤΑΙΠΕΔ: Η διοίκηση των ΕΛΤΑ διεξάγει ενέργειες για τη βιωσιμότητα της εταιρείας

Άνοδο εσόδων 3,6% και κερδών προ φόρων 13% παρουσίασε, το 2016, ο ΟΛΠ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1
Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ