Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG με Πούντα Κάνα

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

    11 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG με Πούντα Κάνα

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

    11 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

    11 Ιουλίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

    11 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Υπόψη της κυβέρνησης το 5ετές action plan της CLIA για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα

vvegiazi by vvegiazi
28 Νοεμβρίου, 2023
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Εκπρόσωποι της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), μέλη της Ελληνικής Κυβέρνησης και βασικοί εταίροι του κλάδου, συζήτησαν το προτεινόμενο Σχέδιο Δράσης των εταιρειών κρουαζιέρας για την Ελλάδα για τα επόμενα πέντε χρόνια, κατά τη διάρκεια επίσκεψης αντιπροσωπείας της CLIA στην Αθήνα την περασμένη εβδομάδα.

Η περαιτέρω ανάπτυξη δραστηριοτήτων homeporting, η ανάδειξη νέων προορισμών και η ανάγκη για λιμενικές υποδομές που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της νομοθεσίας EU Fit For 55, καθώς και οι δυνατότητες ναυπήγησης κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα, η παράταση της σεζόν κρουαζιέρας και οι επαγγελματικές ευκαιρίες για ναυτικούς στον κλάδο, ήταν θέματα που κυριάρχησαν στην ατζέντα των συζητήσεων.

Εκπροσωπούμενη από τη Marie Caroline Laurent, γενική διευθύντρια της CLIA στην Ευρώπη, και τη Μαρία Δεληγιάννη, διευθύντρια Ανατολικής Μεσογείου της CLIA, και με τη συμμετοχή στελεχών από εταιρείες – μέλη της Ένωσης, η CLIA συναντήθηκε με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη, την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και την υφυπουργό Τουρισμού Έλενα Ράπτη.

Η Marie Caroline Laurent δήλωσε: «Βασικός στόχος του προτεινόμενου Σχεδίου Δράσης μας είναι να μεγιστοποιήσει η Ελλάδα τα οφέλη της από την κρουαζιέρα και να βοηθήσει να ξεκλειδώσουν οι δυνατότητές της για βιώσιμη ανάπτυξη. Το σχέδιό μας έτυχε θετικής υποδοχής από τους υπουργούς και είμαστε ικανοποιημένοι που το όραμά μας είναι συνεπές με τις προτεραιότητες της Ελληνικής Κυβέρνησης».

Από την πλευρά της, η Μαρία Δεληγιάννη πρόσθεσε: «Η Ελλάδα καταγράφει μεγάλη ανάπτυξη στην κρουαζιέρα τα τελευταία χρόνια, συνεισφέροντας περισσότερα από 1,1 δισ. ευρώ ετησίως και υποστηρίζοντας χιλιάδες θέσεις εργασίας. Χαιρετίζουμε αυτήν την εξέλιξη και παράλληλα με μεγάλο σεβασμό για την Ελληνική κοινότητα που υποστηρίζει τον τομέα της κρουαζιέρας, αναγνωρίζουμε ότι αυτή η ανάπτυξη πρέπει να πραγματοποιηθεί με βιώσιμους όρους. Συνεχίζουμε λοιπόν να συνεργαζόμαστε με εθνικούς και τοπικούς φορείς για τη βελτιστοποίηση των δρομολογίων, των λιμενικών λειτουργιών και πρακτικών διαχείρισης προορισμών, ώστε να παρέχουμε βιώσιμες, βέλτιστες εμπειρίες για τις τοπικές κοινωνίες και τους επισκέπτες».

Κατά τη συνάντηση με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Στυλιανίδη, επιβεβαιώθηκε η ανάγκη λιμενικών υποδομών και επενδύσεων για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων homeporting και την ανάδειξη νέων προορισμών. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν, ακόμα, στην ανάγκη λιμενικών υποδομών που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της νομοθεσίας EU Fit For 55 και στην παραγωγή και προμήθεια βιώσιμων καυσίμων πλοίων σε σημαντικά ελληνικά λιμάνια. Επιπλέον, συζητήθηκε πώς η πρόσφατη επαναλειτουργία των ναυπηγείων στην Ελλάδα θα μπορούσε να ανοίξει τον δρόμο για την ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων δημιουργώντας μία νέα επιχειρηματική ευκαιρία για τη χώρα. Τέλος, η CLIA παρουσίασε στον υπουργό τις δράσεις της για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των νέων σχετικά με τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας στον τομέα της κρουαζιέρας, μέσω εκπαιδευτικών επισκέψεων Ελλήνων φοιτητών σε κρουαζιερόπλοια.

Στη διάρκεια της συνάντησης με την υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη, συζητήθηκαν τα αξιοσημείωτα βήματα του υπουργείου για την ανάπτυξη αρχαιολογικών χώρων ώστε να αναδειχθεί η μοναδική πολιτιστική ιστορία της χώρας, καθώς και η βελτίωση των συνθηκών σε ήδη επισκέψιμους χώρους, συμπεριλαμβανομένης της Ακρόπολης στην Αθήνα. Η CLIA συνεχάρη την υπουργό για τις σημαντικές ενέργειες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και σημείωσε ότι η Ακρόπολη της Αθήνας μπορεί να λειτουργήσει ως πρότυπο πρακτικών βιώσιμης τουριστικής διαχείρισης για άλλους αρχαιολογικούς χώρους παγκοσμίως.

Η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη συμφώνησε με την CLIA να συνεργαστούν με στόχο την επέκταση της σεζόν κρουαζιέρας και την ανάδειξη νέων προορισμών, δεδομένης της μεγάλης ποικιλίας επιλογών που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες. Η CLIA τόνισε την ανάγκη για μια ολιστική προσέγγιση στη διαχείριση προορισμών, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των τουριστικών ροών. Οι συζητήσεις κάλυψαν, επίσης, την ανάγκη ενθάρρυνσης συνεργασιών μεταξύ των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου, τονίζοντας τη μοναδικότητα της περιοχής, που αποτελεί «σταυροδρόμι» τριών ηπείρων: Ευρώπης, Αφρικής και Ασίας. Τέλος, η υπουργός αγκάλιασε ιδιαίτερα την πρωτοβουλία της CLIA να ενημερώσει τους νέους για την πληθώρα ευκαιριών απασχόλησης στον κλάδο της κρουαζιέρας.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης στην Αθήνα, η αντιπροσωπεία της CLIA συναντήθηκε επίσης με τον πρόεδρο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ) Βασίλη Κορκίδη, τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων Νικόλαο Μαυρίκο, τη γενική διευθύντρια της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Κατερίνα Πέππα, τη γενική διευθύντρια του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Μαρία Γκάτσου και τη γενική διευθύντρια της HELMEPA Όλγα Σταυροπούλου.

Οι 5 πυλώνες του Σχεδίου Δράσης της CLIA

Το προτεινόμενο Σχέδιο Δράσης της CLIA για την Ελλάδα βασίζεται σε πέντε πυλώνες:

  1. Επέκταση της τουριστικής σεζόν και ανάδειξη νέων προορισμών σε τοπικό επίπεδο καθώς και ενθάρρυνση συνεργασιών μεταξύ των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου.
  2. Δημιουργία λιμενικών υποδομών και περιβάλλοντος λειτουργίας, που περιλαμβάνουν:
  • την ανάπτυξη συστήματος και πολιτικής κατανομής θέσεων ελλιμενισμού (berth management system) σε τοπικό επίπεδο, για τον προσεκτικό σχεδιασμό των αφίξεων και αναχωρήσεων κρουαζιερόπλοιων.
  • την ανάπτυξη λιμενικών υποδομών και θέσεων πλαγιοδέτησης για δραστηριότητες homeport και για τον καλύτερο σχεδιασμό δρομολογίων.
  • την ανάπτυξη υποδομών για την εφαρμογή των νέων συνοριακών κανονισμών της Ε.Ε. που θα εφαρμοστούν από το φθινόπωρο του 2024.
  • την ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα.
  1. Ανάπτυξη πρακτικών βιώσιμου τουρισμού, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης για σχέδια διαχείρισης προορισμών για τους δημοφιλείς προορισμούς, που θα προσφέρουν μια ολιστική προσέγγιση στη διαχείριση των τουριστικών ροών σε τοπικό επίπεδο.
  2. Ανάπτυξη λύσεων παράκτιας ενεργειακής υποστήριξης που θα είναι συμβατές με τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες που αναπτύσσονται πάνω στα πλοία και παράλληλη υποστήριξη της παραγωγής και της προμήθειας βιώσιμων καυσίμων πλοίων, στα οποία η Ελλάδα μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ως ναυτικό έθνος.
  3. Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των Ελλήνων για το ναυτικό επάγγελμα και τις ευκαιρίες απασχόλησης στον κλάδο της κρουαζιέρας, καθώς και την ταυτόχρονη ανάπτυξη των δεξιοτήτων της επόμενης γενιάς ναυτικών.
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:CLIAΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣΤΟΥΡΙΣΜΟΣΕΕΚΦΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Από την ABB η βελτιστοποίηση της απόδοσης 33 κρουαζιερόπλοιων του ομίλου Royal Caribbean

9 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

MSC Cruises και Explora Journeys “επενδύουν” στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα

8 Ιουλίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Συνεργασία Zela Aviation με Δήμο Σκύρου, στόχος η ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας

8 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η CLIA θα συνεργαστεί με την ελληνική κυβέρνηση για την εφαρμογή του τέλους κρουαζιέρας

3 Ιουλίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ για την είσπραξη του τέλους κρουαζιέρας. Στα 20 ευρώ σε Μύκονο και Σαντορίνη, έναρξη στις 21 Ιουλίου

1 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Διακόπτει τις δραστηριότητές της στη Συρία η Maersk

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κέρδη για την THEMA από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Ιουλίου, 2025

Ηellenic Train: Λαμβάνει αποζημιώσεις 123 εκατ. + 16,5 εκατ. για άγονες γραμμές και μειωμένα κόμιστρα φοιτητών

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

1

Στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης η άσκηση του NATO «IMMEDIATE RESPONSE 25»

0

Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG με Πούντα Κάνα

11 Ιουλίου, 2025

Αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο εξάμηνο: +0,2% τα επιβατικά, -7% τα φορτηγά και +7,4% τα λεωφορεία

11 Ιουλίου, 2025

Φορτηγά Λέσβου: Πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη με πλοίο Ro Ro

11 Ιουλίου, 2025

Οριακή άνοδος 0,8% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο, στα 1.838 τα πλοία

11 Ιουλίου, 2025

Οι επιδόσεις της Ελλάδας το 2025: Στο 81,5% το paperless εμπόριο, στο 72,2% το paperless διασυνοριακό εμπόριο

11 Ιουλίου, 2025

RTA relies on 400 MAN city buses for use in Dubai

11 Ιουλίου, 2025

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr