Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

“Ψαλιδισμένα” κατά 16,6 δισ. ευρώ τα έσοδα του ομίλου Hapag – Lloyd το 2023

vvegiazi by vvegiazi
15 Μαρτίου, 2024
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Brussels Express

Brussels Express

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στα 17,93 δισ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα έσοδα του ναυτιλιακού ομίλου Hapag-Lloyd το 2023, μειωμένα κατά 16,6 δισ. ευρώ έναντι του 2022 (34,54 δισ. ευρώ).

Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη

Σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση του ομίλου, τα EBITDA ανήλθαν σε 4,4 δισ. ευρώ, το EBIT στα 2,5 δισ. ευρώ και τα κέρδη του ομίλου στα 2,9 δισ. ευρώ.

Σε δήλωσή του, ο ο Rolf Habben Jansen, διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd AG, σχολίασε: «Πετύχαμε το τρίτο καλύτερο κέρδος του ομίλου στην ιστορία της εταιρείας μας – ακόμα κι αν είναι σημαντικά χαμηλότερο από ό,τι ήταν το εξαιρετικά δυνατό έτος 2022 λόγω της εξομάλυνσης των παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων. Καταφέραμε να ενισχύσουμε σημαντικά την ικανοποίηση των πελατών και την ψηφιοποίηση του στόλου εμπορευματοκιβωτίων μας.

Επεκτείναμε σημαντικά τις δραστηριότητές μας στο τμήμα Τερματικών Σταθμών & Υποδομών και αναπτύξαμε τις δραστηριότητες των ναυτιλιακών τακτικών γραμμών σε Ινδία και Αφρική.

Μειώσαμε το ανθρακικό μας αποτύπωμα, κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο μας να απαλλαγούμε από τον άνθρακα έως το 2045».

Στο τμήμα Liner Shipping, οι όγκοι μεταφορών για το 2023 συνολικά αυξήθηκαν κατά 0,5% σε 11,9 εκατ. TEU (2022: 11,8 εκατ. TEU). Τα μεταφορικά έξοδα μειώθηκαν κατά 11% στα 11,9 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω των χαμηλότερων δαπανών για επισκευή και αποθήκευση εμπορευματοκιβωτίων και χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμων. Τα έσοδα μειώθηκαν στα 17,8 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω του χαμηλότερου μέσου ναύλου στα 1.500 δολ./TEU (2022: 2.863 δολ./TEU). Τα EBITDA για το 2023 μειώθηκε στα 4,4 δισ. ευρώ σε σύγκριση με το 2022, ενώ το EBIT μειώθηκε στα 2,5 δισ. ευρώ.

Στον τμήμα Terminal & Infrastructure, το 2023 τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 46 εκατ. ευρώ και το EBIT στα 19 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα ανήλθαν σε 187 εκατ. ευρώ. Δεδομένου ότι το εν λόγω τμήμα βρίσκεται ακόμη στη διαδικασία συγκρότησης, δεν αντικατοπτρίζει τα αποτελέσματα μιας πλήρους οικονομικής χρήσης.

Επίσης, το Εκτελεστικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο της Hapag-Lloyd AG αποφάσισαν να προτείνουν στην Ετήσια Γενική Συνέλευση μέρισμα 9,25 ευρώ ανά μετοχή για το οικονομικό έτος 2023 – το οποίο θα αντιστοιχεί σε συνολικά 1,6 δισ. ευρώ και το τρίτο υψηλότερο ποσό που έχει καταβληθεί ποτέ από τη Hapag-Lloyd.

Οι προβλέψεις για το 2024

Για το τρέχον οικονομικό έτος, η Hapag-Lloyd AG αναμένει ότι τα EBITDA του ομίλου θα κυμανθούν σε 1 – 3 δισ. ευρώ και το EBIT -1 – 1 δισ. ευρώ. Ωστόσο, σύμφωνα με το ναυτιλιακό όμιλο, «αυτή η πρόβλεψη εξακολουθεί να υπόκειται σε σημαντική αβεβαιότητα δεδομένης της ασταθούς εξέλιξης των ναύλων και των γεωπολιτικών προκλήσεων».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:Hapag LloydLINERSΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ HAPAG LLOYD

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άνοδος εσόδων 12,1% για τη CMA CGM το πρώτο τρίμηνο του έτους

20 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Με εκπτώσεις προσπαθεί να επαναπροσελκύσει τα πλοία η Διώρυγα του Σουέζ

15 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Παρά τα αυξημένα κέρδη του Q1, προβληματίζει τη Hapag-Lloyd το ασταθές περιβάλλον της αγοράς

14 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

12 Μαΐου, 2025
INTERNATIONAL

Hapag-Lloyd unveils enhanced Quality Promises as part of Strategy 2030

9 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο 1 δισ. ευρώ (+17%) τα EBITDA της Hapag-Lloyd στο Q1, αβεβαιότητα για το 2025

30 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το Πυροσβεστικό Σώμα με 5 οχήματα (photos)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Συνάντηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη την Τετάρτη 23/4

0

Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

20 Μαΐου, 2025

Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

20 Μαΐου, 2025

Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

20 Μαΐου, 2025

Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

20 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

20 Μαΐου, 2025

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

20 Μαΐου, 2025

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

20 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου για κατοίκους εξωτερικού από το instacar

20 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr