• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

    23 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

    23 Μαΐου, 2022
    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

    23 Μαΐου, 2022
    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

    23 Μαΐου, 2022
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Συνεργασία δημόσιου-ιδιωτικού τομέα για την από κοινού ανάπτυξη ναυτιλιακών καυσίμων χωρίς εκπομπές άνθρακα

vvegiazi by vvegiazi
4 Νοεμβρίου, 2020
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
2.700 πλοία ανήκουν σε γερμανικές ναυτιλιακές, μόλις τα 339 έχουν… γερμανική σημαία
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το ζήτημα του τερματισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων, μεταξύ των εκπροσώπων της διεθνούς ναυτιλίας, στο πλαίσιο του Posidonia Web Forums Week, που πραγματοποιήθηκε 21 Οκτωβρίου – 3 Νοεμβρίου.

Στο πλαίσιο μιας σειράς επίκαιρων παρουσιάσεων, η Charlotte Bucchioni, Associate Editor EMEA της S&P Global Platts, σχολίασε ότι ο κλάδος εξακολουθεί να τηρεί στάση αναμονής για τις διευκρινίσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) για το χρονοδιάγραμμα συμμόρφωσης με την υποχρέωση τερματισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Πρέπει να περιμένουμε έως το 2023 προκειμένου να έχουμε μια πιο σαφή εικόνα από τον IMO αναφορικά με τις ενέργειες συμμόρφωσης στις οποίες οφείλει να προβεί ο ναυτιλιακός κλάδος. Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει δυσκολίες στον κλάδο, ο οποίος εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο παραγγελιών της δεκαετίας, εξαιτίας του συνδυασμού της μειωμένης ζήτησης για αργό πετρέλαιο, λόγω των στόχων μείωσης των εκπομπών άνθρακα, και της αβεβαιότητας αναφορικά με τους κανονισμούς για τα καύσιμα».

Ακριβώς σε αυτήν την αβεβαιότητα σχετικά με τους κανονισμούς για τα καύσιμα χρεώνουν οι πλοιοκτήτες την απουσία δραστηριότητας και επενδύσεων στην κατασκευή νέων πλοίων ή στην αναβάθμιση των στόλων. Σύμφωνα με τον Πέτρο Παππά, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Star Bulk, το γεγονός αυτό αποτελεί τον κύριο λόγο για τη συρρίκνωση των παραγγελιών.

«Το 80% της απουσίας παραγγελιών οφείλεται στην αβεβαιότητα σχετικά με τους κανονισμούς για τα καύσιμα», τόνισε μιλώντας σε πάνελ που διοργάνωσε η Lloyd’s List, και πρόσθεσε ότι «το βασικό ζήτημα που θα μας κρατήσει επί ποδός για δεκαετίες στο μέλλον είναι ο τερματισμός των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Μας αποτρέπει από την παραγγελία νέων πλοίων».

Η Ιωάννα Προκοπίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Star Traders, που συμμετείχε στο ίδιο πάνελ της Lloyd’s List, ανέφερε σχετικά: «Το να πετύχουμε τη μετάβαση σε μια ναυτιλία φιλική προς το περιβάλλον δεν σημαίνει ότι πρέπει να φέρουμε τα πάνω κάτω στη ναυτιλιακή δραστηριότητα όπως είναι σήμερα. Η διαδικασία αυτή πρέπει να επέλθει ομαλά.

Δεν είναι δυνατόν να χτίσουμε έναν περιβαλλοντικό παράδεισο πάνω σε οικονομικά ερείπια. Οποιαδήποτε πρόταση γίνεται, οφείλει να είναι βιώσιμη. Αν χρειαζόμαστε τρισεκατομμύρια για να ανταποκριθούμε στην υποχρέωση τερματισμού των εκπομπών άνθρακα, ποιος θα τα πληρώσει; Μεγάλο μέρος του προβλήματος αφορά το κόστος».

Και η ίδια συνέχισε: «Αν παραγγείλουμε ένα πλοίο σήμερα, κάνοντας υποθέσεις για τις απαιτήσεις των μελλοντικών κανονισμών, κινδυνεύουμε να βρεθούμε με ένα πλοίο παρωχημένης τεχνολογίας ήδη από το στάδιο της κατασκευής, αφού δεν υπάρχει ένα σαφές πλαίσιο όσον αφορά τους κανονισμούς και τη συμμόρφωση. Απαιτείται να εξετάσουμε το πρόβλημα συνολικά, από την εξόρυξη του καυσίμου μέχρι την καύση του».

Ο κ. Παππάς συμφώνησε μαζί της: «Δεν είναι κάτι που μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας. Πρώτα πρέπει τα ναυπηγεία να πραγματοποιήσουν τις αναγκαίες διαδικασίες έρευνας και ανάπτυξης, ώστε να κατασκευάζουν πλοία που θα χρησιμοποιούν το καύσιμο του μέλλοντος. Έπειτα οι εταιρίες εφοδιασμού νέων καυσίμων πρέπει να αναπτύξουν την κατάλληλη υποδομή. Και οι κυβερνήσεις πρέπει να επιχορηγήσουν την όλη προσπάθεια.

Οι τράπεζες, από την πλευρά τους, οφείλουν να παρέχουν κεφάλαια και οι ναυλωτές πρέπει να υπογράψουν μακροπρόθεσμες συμβάσεις. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει διασπορά του κόστους σε όλη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας, και προτού οι πλοιοκτήτες μπορέσουν να επενδύσουν σε πλοία μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τα υπόλοιπα εμπλεκόμενα μέρη οφείλουν να αναλάβουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης και να παράσχουν χρηματοδότηση και κίνητρα».

Ο Γιώργος Πλευράκης, Διευθυντής Global Sustainability της ABS, διοργανώτριας εταιρίας της διαδικτυακής εκδήλωσης με τίτλο “Shaping Maritime’s Future Together”, εξέφρασε παρόμοιες σκέψεις σχετικά με την ανάγκη προσέγγισης του ζητήματος του τερματισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα υπό ένα καθολικό πρίσμα.

«Υπάρχει απόσταση μεταξύ του επιδιωκόμενου και του προβλεπόμενου αποτελέσματος. Η ναυτιλία δεν θα πετύχει το στόχο μέχρι το 2050, παρά μόνο αν τεθεί σε εφαρμογή ένα εντατικό πρόγραμμα τερματισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Αυτό, όμως, απαιτεί ομαδική προσπάθεια. Η ναυτιλία από μόνη της δεν μπορεί να το πετύχει» είπε.

Καθώς ο τερματισμός των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα βρισκόταν επί μέρες στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ των στελεχών της ναυτιλίας στις διάφορες πλατφόρμες τηλεδιάσκεψης στο πλαίσιο του καθημερινού προγράμματος του Posidonia Web Forums Week, ο Γενικός Γραμματέας του IMO, Kitack Lim ρωτήθηκε στο πλαίσιο του Tradewinds Shipowners Forum, πότε εκτιμά ότι θα υπάρξει σαφής εικόνα για το σχετικό κανονιστικό πλαίσιο.

«Αφού αναπτύξουμε τον βασικό κορμό της πολιτικής μας, αλλά και των κατευθύνσεων για τον τρόπο εφαρμογής της, χρειάζεται να αναπτύξουμε ή να επικαιροποιήσουμε περισσότερες από δέκα οδηγίες, οι οποίες θα είναι έτοιμες έως τα μέσα του 2021. Στην πράξη, λοιπόν, ο κλάδος θα έχει πολύ πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις πολιτικές που θα υιοθετηθούν στο τέλος του επόμενου έτους», δήλωσε ο Kitack Lim.

Πρόσθεσε ότι «Ο ΙΜΟ αποτελείται από 107 κράτη-μέλη. Κάποια από αυτά είναι αναπτυγμένες χώρες και άλλα αναπτυσσόμενες. Κάθε κράτος αντιμετωπίζει διαφορετικές οικονομικές συνθήκες, οπότε δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί συναίνεση μεταξύ όλων των κρατών-μελών.

Ωστόσο, το σύστημα αξιολόγησης είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την αγορά για την εμπορική δραστηριότητα. Επομένως, μόλις αναπτυχθούν συγκεκριμένες οδηγίες, το σύστημα θα λειτουργήσει πολύ αποτελεσματικά. Ελπίζω ότι οι ειδικοί θα το αντιληφθούν σύντομα».

Ο ίδιος συμφώνησε ότι απαιτείται συλλογική προσέγγιση για την αντιμετώπιση του ζητήματος, καθώς όπως είπε «τα εναλλακτικά καύσιμα, κοινώς οι νέοι ενεργειακοί πόροι, είναι οι πιο σημαντικοί συντελεστές για την υλοποίηση της απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Πρέπει να εντατικοποιήσουμε τις πρωτοβουλίες έρευνας και ανάπτυξης στα εναλλακτικά καύσιμα. Διαθέτουμε ειδικό ταμείο για θέματα έρευνας και ανάπτυξης και στην κατεύθυνση αυτή δημόσιος και ιδιωτικός τομέας πρέπει να συνεργαστούν για να αναπτύξουν από κοινού τα καύσιμα του μέλλοντος χωρίς εκπομπές άνθρακα».

Tags:IMOABSStar TradersPOSIDONIAStar Bulk

Σχετικά Άρθρα

INTERNATIONAL

CLIA Statement on Ukraine

28 Μαρτίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

IHS Markit: Ο ελληνόκτητος στόλος, για πρώτη φορά στην ιστορία, έσπασε το «φράγμα» των 355 εκατ. dwt

28 Μαρτίου, 2022
Πλησιάζει η ώρα της κρίσης για τους Έλληνες εφοπλιστές: Συνάντηση του ΥΝΑ με την Επίτροπο Ανταγωνισμού
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η ΕΕΕ στηρίζει την απόφαση του IMO για άμεση δημιουργία ασφαλούς θαλάσσιου διαύλου

14 Μαρτίου, 2022
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ασφαλή θαλάσσιο διάδρομο στον Εύξεινο Πόντο και στην Αζοφική ζητά ο ΙΜΟ

14 Μαρτίου, 2022
Στην πρώτη θέση της Κατηγορίας «Α» του Συμβουλίου του ΙΜΟ εξελέγη η Ελλάδα
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνεδριάζει εκτάκτως ο IMO για τις επιπτώσεις στη ναυτιλία σε Μαύρη και Αζοφική Θάλασσα

4 Μαρτίου, 2022
Προτεραιότητα η προσέλκυση ξένων ναυτιλιακών επενδύσεων στη χώρα, σύμφωνα με τον νέο υπουργό Ναυτιλίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Άμεση σύγκληση του Συμβουλίου του ΙΜΟ ζητά η Ελλάδα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας σε Μαύρη και Αζοφική Θάλασσα

2 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Homeport το λιμάνι του Πειραιά για το “Norwegian Spirit” της Norwegian Cruise Line

Η βιομηχανία κρουαζιέρας στις ΗΠΑ θα παρατείνει την αναστολή δραστηριοτήτων της ως τα τέλη του 2020

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022

Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

23 Μαΐου, 2022

Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

23 Μαΐου, 2022
Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

Η Turo προσδοκά να γίνει η «AirBnB» των αυτοκινήτων και αναζητά 100 εκατ. δολ. μέσω IPO

23 Μαΐου, 2022
Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

Το κρουαζιερόπλοιο MSC LIRICA της MSC Cruises κάνει homeport το λιμάνι του Πειραιά

23 Μαΐου, 2022

Το ΤΕΕ φορέας υλοποίησης του έργου «Έξυπνες Γέφυρες» του Ταμείου Ανάκαμψης

23 Μαΐου, 2022
Στις 27 Απριλίου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου αεροδρομίου του Ηρακλείου Κρήτης

Αισιοδοξία στην Κρήτη για την αεροπορική κίνηση του καλοκαιριού

23 Μαΐου, 2022
H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

H διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ στις εργασίες της 47ης Γενικής Συνέλευσης της EMTA

23 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ