• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

H ναυπηγοεπισκευή «αφανίστηκε» στην Ελλάδα, καιρός να «αναγεννηθεί». Οι δράσεις του ΕΒΕΠ

vvegiazi by vvegiazi
28 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Πρόταση ψηφίσματος του ΕΚ σχετικά με την διάλυση – ανακύκλωση των ευρωπαϊκών πλοίων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με αφορμή το αναπτυξιακό φόρουμ, «Βιομηχανία, Ναυπηγοεπισκευή και Ανάπτυξη», μία πρωτοβουλία για τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη στην Ελλάδα, που διοργανώθηκε από την “A-Energy Investments”, σε συνεργασία με το ΕΒΕΠ και τον ΣΒΑΠ, την  Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016  και έλαβε χώρα στο Μέγαρο του ΕΒΕΠ, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, κ. Β. Κορκίδης, παρουσίασε τις δράσεις του Επιμελητηρίου για την οικονομική ανάπτυξη της εμπορικής, βιομηχανικής, ναυπηγοεπισκευαστικής, εφοδιαστικής και κάθε λιμενικής και ναυτιλιακής δραστηριότητας της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά.

Στην έναρξη της εκδήλωσης απηύθυναν χαιρετισμό η Υφυπουργός Βιομηχανίας, κα Θ. Τζάκρη, ο Γεν. Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, κ. Χ. Λαμπρίδης και ο Αντιπρόεδρος του Σ.Β.Α.Π., κ. Ν. Καραγεωργίου.

Μεταξύ άλλων ο Β. Κορκίδης σημείωσε: «Ο κλάδος της μεταποιητικής βιομηχανίας, συνολικά από 141 μεγάλες εταιρίες (άνω των 250 εργαζομένων) που λειτουργούσαν το 2008, αριθμούσε, μόλις 106, στα τέλη του 2015.

Δηλαδή, 35 λιγότερες, μαζί με τις οποίες  εξαφανίστηκαν πάνω από 3.000 θέσεις εργασίας και 2,9 δισ. ευρώ παραγόμενης αξίας για την οικονομία, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ατέλειωτες αναλύσεις έχουν χαρτογραφήσει τα αίτια της μεγάλης “αποεπένδυσης” που έχει αφήσει και εξακολουθεί να αφήνει πίσω της η ύφεση στην ελληνική οικονομία. Γι’ αυτό και δεν θα ήθελα να επιχειρήσω, να τα επαναλάβω, μίας και είναι ήδη γνωστά σε όλους μας.

Εξάλλου, είναι πλέον φανερό, ότι η επιβίωση και η ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την μεγέθυνση του ιδιωτικού τομέα και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του.

Βασικός πυλώνας σε αυτή την πορεία είναι η Βιομηχανία, αφού πρέπει να αποτελέσει οργανικό κομμάτι του νέου παραγωγικού υποδείγματος που χρειαζόμαστε για την ανασυγκρότηση της χώρας.

Σε αυτή τη συγκυρία, δεν ωφελεί να ψάχνουμε για το τι έφταιξε, αλλά  πως θα προχωρήσουμε μπροστά.

Άρα, το ζητούμενο είναι να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που αναδύονται, με σκοπό να προωθήσουμε νέες προοπτικές και καινοτόμες δραστηριότητες, που μπορούν να συνεισφέρουν στην εξέλιξη της εμπορικής, βιομηχανικής και ναυπηγοεπισκευαστικής επιχειρηματικότητας του Πειραιά, αλλά και εν γένει στην εθνική μας οικονομία.

Προσπαθώντας να συμβάλλει αποτελεσματικά σε αυτή την κατεύθυνση, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, αναλαμβάνει συνεχώς σχετικές πρωτοβουλίες, δρομολογώντας μία σειρά αντίστοιχων ενεργειών.

Ειδικότερα:

➢ Tη δημιουργία ενός νέου,  εξειδικευμένου Τμήματος στο Επιμελητήριο για τις ναυτιλιακές εργασίες  και την αναβίωση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας, λόγω και της ιδιαιτερότητάς του να εκπροσωπεί μεγάλο αριθμό 814 επιχειρήσεων, επικουρικών στην ελληνική ακτοπλοΐα και ποντοπόρο ναυτιλία.

➢ Την καθιέρωση της Επισκευαστικής Ζώνης του Περάματος σε εξειδικευμένο Κέντρο μετατροπής και επισκευής πλοίων, που μεταφέρουν φυσικό αέριο, καθώς και εγκατάστασης συστημάτων LNG, ως καύσιμο πρόωσης των πλοίων.

➢ Την προώθηση της πρωτοβουλίας, που κατέληξε σε Απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού για τη σύσταση ομάδας εργασίας, που θα συμπληρώσει και θα αναμορφώσει το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο εκτέλεσης των εργασιών ναυπήγησης, επισκευής και συντήρησης πλοίων, προετοιμάζοντας παράλληλα τη σύσταση αντίστοιχης Ειδικής Γραμματείας.

➢ Το συντονισμό των προσπαθειών για τη δημιουργία ενός μεγάλου ναυτιλιακού Cluster, στο πλαίσιο και της τριμερούς συνεργασίας μας με το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.

➢ Την ανάγκη αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της υπηρεσίας έκδοσης αδειών επισκευής πλοίων, σε συνδυασμό με το αίτημα άσκησης της εν λόγω δραστηριότητας από το Ε.Β.Ε.Π.

➢ Την επιτυχή ολοκλήρωση δυο Προγραμμάτων κατάρτισης/πιστοποίησης του ΕΣΠΑ 2007-2013 για 4.000 άτομα, κυρίως της Ναυπηγοεπισκευής, με στόχο την αύξηση της απασχόλησης στην περιοχή.

 Έχουν ήδη κατατεθεί για τη περίοδο 2016-20, άλλες δύο αντίστοιχες προτάσεις για τους εργαζόμενους στη βιομηχανία και την επεξεργασία μετάλλου για τις περιοχές ευθύνης του Ε.Β.Ε.Π. από το Λαύριο έως την Ελευσίνα.

➢ Την υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας, μεταξύ του Ε.Β.Ε.Π. και του Εμπορικού Επιμελητηρίου Αμβούργου, που περιλαμβάνει την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών στις επιχειρήσεις μέλη μας, με τη δημιουργία και παραρτήματος στο χώρο μας, καθώς και την επαγγελματική κατάρτιση σε εργοδότες και εργαζόμενους.

Κατ’ επέκταση, μετά τις ουσιαστικές επαφές που είχαμε στο Αμβούργο, με το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικής Συνεργασίας & Ανάπτυξης, το Εμπορικό Επιμελητήριο του Αμβούργου και τον Οργανισμό Λιμένος Αμβούργου, πιστεύω ότι, πετύχαμε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τους Γερμανούς ομολόγους μας και αναπτύξαμε μία από κοινού ανταλλαγή απόψεων για τη δημιουργία συνεργιών.

➢  Την υποστήριξή μας στους Έλληνες κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμού “HEMEXPO” και τη Διεθνή Ναυτική και Βιομηχανική Ένωση “WIMA”, προωθώντας την εξωστρέφεια του κλάδου, αφού και στην απαιτητική Διεθνή Έκθεση ναυτιλιακού εξοπλισμού “SMM HAMBURG 2016”, απέδειξαν πως, παρά τις δυσκολίες των καιρών μας, υπάρχει μία Ελλάδα που προσπαθεί, εργάζεται και κερδίζει πρόσβαση στις δύσκολες διεθνείς αγορές.

Ολοκληρώνοντας, με γνώμονα το όραμά μας, να εξελιχθεί το λιμάνι και η ευρύτερη περιοχή του Πειραιά στο μεγαλύτερο Σταθμό Ναυπηγοεπισκευής, ναυτιλιακών υπηρεσιών και εφοδιασμού πλοίων στη Μεσόγειο, σε Κέντρο “Logistics”, αλλά και σε ένα παγκόσμιο κόμβο εμπορευματοκιβωτίων, θαλάσσιων μεταφορών και διαμετακομιστικού εμπορίου, σας ενημερώνω, ότι το Ε.Β.Ε.Π. υπέγραψε τη Δευτέρα 26/9, σύμβαση με την εταιρεία που υλοποίησε τη μελέτη των clusters για την Ε.Ε., με στόχο όλες οι επιχειρήσεις υποστήριξης της ναυτιλίας, που δραστηριοποιούνται σε συστάδες, να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ.

Tην πρόταση επεξεργάζονται ήδη οι συνεργάτες του γραφείου της Υφυπουργού Βιομηχανίας, κας Θ. Τζάκρη, ώστε να κατατεθεί άμεσα και να συμπεριληφθεί στην Επιτροπή Παρακολούθησης για εξειδίκευση του ΕΣΠΑ, στις 13 Οκτωβρίου. Στην παρούσα συγκυρία, αυτήν την πρωτοβουλία δύναται να δρομολογήσει το Ε.Β.Ε.Π. και το πράττει».

Tags:ΕΒΕΠΝΑΥΠΗΓΕΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ελπίδες για την αναβίωση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Σε δημόσια διαβούλευση νομοσχέδιο

15 Ιουνίου, 2022
Αδειοδοτήθηκε η Δημοτική Συγκοινωνία Πειραιά, ύστερα από 23 χρόνια λειτουργίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΠΕΣΑ: Η πασχαλινή κίνηση δεν επαρκεί να «αναστήσει» την αγορά της Αττικής

18 Απριλίου, 2022
ΕΒΕΠ: Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων μας σήμερα ανέρχεται στα 27,32 έτη και 29,9 για τα συμβατικά
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συνάντηση συνεργασίας προέδρων ΣΕΕΝ και ΕΒΕΠ για θέματα ακτοπλοΐας

11 Απριλίου, 2022
Νέα απεργία (8/8) των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού κατά των καινούργιων διοδίων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Ναυπηγείο Ελευσίνας δεν θα κλείσει, διαβεβαίωσε ο Άδ. Γεωργιάδης

31 Μαρτίου, 2022
ΕΒΕΠ: Πως επηρεάζεται η Ελλάδα από την Ουκρανική κρίση
LOGISTICS

ΕΒΕΠ: Πως επηρεάζεται η Ελλάδα από την Ουκρανική κρίση

24 Φεβρουαρίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Την 1η Απριλίου ο επαναπροσδιορισμός των τιμολογίων στη ΣΕΠ

22 Φεβρουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Η κρουαζιέρα έχει προοπτικές στην Ελλάδα, παρά τις αντιξοότητες. Τοποθετήσεις Θ.Δρίτσα – Ελ. Κουντουρά

Στα 1,6 εκατ. τα κέρδη πρώτου εξαμήνου του ΟΛΠ, συρρικνώθηκαν 5,2% τα έσοδα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022
Άκαρπη η συνάντηση του Γάλλου πρωθυπουργού με τα συνδικάτα. Συνεχίζεται η απεργία στην SNCF

Απεργούν οι εργαζόμενοι της SNCF διεκδικώντας την επαναδιαπραγμάτευση μισθών

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ