• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων
    MMM

    Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

    2 Φεβρουαρίου, 2023
    Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

    2 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έρευνα Deloitte: Πώς αντιλαμβάνεται η ελληνική επιχειρηματική κοινότητα το Σχέδιο «Ελλάδα 2.0»

vvegiazi by vvegiazi
12 Ιανουαρίου, 2023
στο LOGISTICS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Deloitte Βορειοδυτικής Ευρώπης και η Deloitte Κεντρικής Μεσογείου, διεξήγαγαν έρευνα κατά το β’ τρίμηνο του 2021, αποτυπώνοντας τις προσδοκίες και την αντίληψη των Ευρωπαίων πολιτών σε σχέση με τους στόχους του προγράμματος – Next Generation EU funding and the future of Europe.

Σε συνέχεια της ευρωπαϊκής μελέτης, η Deloitte Ελλάδος διενήργησε κατά το β’ εξάμηνο του 2022, πανελλαδική έρευνα σε περισσότερες από 100 επιχειρήσεις, με σκοπό την αποτύπωση της αντίληψης της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας αναφορικά με το πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0», καθώς και τη δυνατότητα αλλά και τις προϋποθέσεις αξιοποίησης των πόρων του προγράμματος με γνώμονα τις μελλοντικές επιχειρηματικές ανάγκες των εταιρειών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάκαμψη της οικονομίας.

Στο πλαίσιο της πανελλαδικής έρευνας, αναδείχθηκαν τα σημαντικότερα ευρήματα τα οποία έχουν κατηγοριοποιηθεί στις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  1. Η γενικότερη αντίληψη για το «Ελλάδα 2.0»

Το πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0» αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις. Στη βάση αυτή, περισσότερες από 9 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις θεωρούν το πρόγραμμα στρατηγικό και απαραίτητο μέσο για τη στήριξη των πολιτικών ανάκαμψης της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, εκφράστηκε η άποψη ότι η Ψηφιοποίηση και η Καινοτομία (23%), η Έρευνα και Ανάπτυξη (19%), το Περιβάλλον και η Βιωσιμότητα  (17%) και οι Υποδομές (16%) αναμένεται να διαδραματίσουν το σημαντικότερο ρόλο στην ανάκαμψη αυτή.

Αντίστοιχα, η γραφειοκρατία/καθυστέρηση διαδικασιών (32%), η καθυστέρηση/αδυναμία εφαρμογής μεταρρυθμίσεων (32%) και η απορροφητικότητα (24%), αναδείχθηκαν ως οι σημαντικότερες προκλήσεις που οφείλουν να υπερκεραστούν με στόχο την καλύτερη αξιοποίηση του προγράμματος «Ελλάδα 2.0».

  1. Ψηφιακός μετασχηματισμός

Παρότι η ελληνική επιχειρηματική κοινότητα θεωρεί ότι ο βαθμός της ψηφιακής ωριμότητας εντός της επιχείρησής τους κρίνεται ως «Ικανοποιητικός» σε ποσοστό μόλις 41%, περισσότερο από το 60% των ελληνικών επιχειρήσεων σκοπεύει να αξιοποιήσει έως και το 50% του επενδυτικού τους πλάνου για τα επόμενα χρόνια σε επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.

Στο δρόμο προς ένα πιο ψηφιακό μέλλον, η πανελλαδική έρευνα ανέδειξε την κυβερνοασφάλεια (23%) και την έλλειψη γνώσεων και δεξιοτήτων (30%) ως τις μεγαλύτερες προκλήσεις που χρειάζεται να υπερκεραστούν.

  1. Έρευνα και καινοτομία

Περισσότερο από το 60% των ελληνικών επιχειρήσεων πιστεύει ότι το πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0», μπορεί να ανταποκριθεί σε μεγάλο βαθμό στις ανάγκες της επιχείρησης, με γνώμονα την καινοτομία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Μάλιστα, οι Επιχορηγήσεις (39%) και τα Εθνικά Προγράμματα όπως το «Ερευνώ-Δημιουργώ-Καινοτομώ» (30%) χαρακτηρίστηκαν από τις ελληνικές επιχειρήσεις ως οι σημαντικότεροι πόροι προς αξιοποίηση για την έρευνα και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι το 90% των επιχειρήσεων αναγνωρίζει σε μεγάλο, ή πολύ μεγάλο βαθμό τη δημιουργία μιας στρατηγικής σχέσης μεταξύ Καινοτομίας και Βιωσιμότητας ως πολύ προοδευτική και αναγκαία για την ανάπτυξη ισχυρού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

  1. Πράσινη μετάβαση

Σχεδόν το 70% των ελληνικών επιχειρήσεων πιστεύει ότι το πρόγραμμα μπορεί να ανταποκριθεί σε μεγάλο βαθμό στις απαιτήσεις/ανάγκες της επιχείρησης με γνώμονα την πράσινη μετάβαση.

Επιπρόσθετα, η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας (23%) και η αύξηση της ενεργειακής απόδοσης (16%), αποτελούν τους δημοφιλέστερους τομείς για επενδύσεις πράσινης μετάβασης, ενώ παράλληλα η κοινωνική ευθύνη (21%) και η θετική εικόνα και φήμη της επιχείρησης (20%), αναδεικνύονται ως τα σημαντικότερα κίνητρα για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δράσεων βιώσιμης ανάπτυξης (ESG).

Η έλλειψη πόρων και χρηματοδότησης ή/και φορολογικών κινήτρων (53%), τα υψηλά κόστη και οι ανεπαρκείς προϋπολογισμοί (42%), καθώς και η αβεβαιότητα σχετικά με την απόδοση των επενδύσεων (38%) αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης.

  1. Απασχόληση, δεξιότητες και κοινωνική συνοχή

Η δυσκολία εξεύρεσης ικανά καταρτισμένου εργατικού δυναμικού, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις της ελληνικής οικονομίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι σχεδόν το 75% των ελληνικών επιχειρήσεων θεωρεί την έλλειψη εξειδικευμένων δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, ως τον βασικό ανασταλτικό παράγοντα για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους τα επόμενα χρόνια. Μάλιστα, τουλάχιστον 6 στις 10 επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν δυσκολία στην εξεύρεση εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού.

Στη βάση αυτή, περισσότερο από το 80% των επιχειρήσεων πιστεύει ότι η μεταρρύθμιση που στοχεύει στη ριζική αναθεώρηση και στον εκσυγχρονισμό του συστήματος αναβάθμισης δεξιοτήτων του ενεργού πληθυσμού, θα αποτελέσει ουσιαστικό παράγοντα για την ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Επιπρόσθετα, όπως ανέδειξε και η πρόσφατη πανευρωπαϊκή έρευνα της Deloitte σχετικά με την εκπαίδευση STEM, το ζητούμενο είναι η προώθηση της κριτικής και των υβριδικών ικανοτήτων, αλλά και η στροφή στην πρωτότυπη σκέψη και στην προσαρμοστικότητα που πρέπει να επιδεικνύεται ενόψει της συνεχούς αβεβαιότητας.

  1. Επενδύσεις και αναπτυξιακό πλάνο

Καταλήγοντας, η έκθεση αναδεικνύει το ανθρώπινο δυναμικό (20%), τις τεχνολογίες πληροφορικής & επικοινωνιών (19%) και την έρευνα & ανάπτυξη (16%), ως τους δημοφιλέστερους τομείς προς επένδυση την επόμενη τριετία. Αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν το 50% των ελληνικών επιχειρήσεων θεωρεί πολύ/πάρα πολύ πιθανό να αξιοποιήσει τους πόρους του προγράμματος «Ελλάδα 2.0» για πιθανές εξαγορές ή συγχωνεύσεις.

Ο Βασίλης Καφάτος, Partner, Clients & Industries Leader της Deloitte Ελλάδος δήλωσε σχετικά: «Η υγειονομική και οικονομική κρίση που βιώνει η ανθρωπότητα τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει την κοινωνία και τον κόσμο του επιχειρείν σε μία παγκόσμια ύφεση, η οποία επιδεινώθηκε λόγω και του πολέμου στην Ουκρανία.

Παρά τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα, η συγκεκριμένη χρονική στιγμή αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τους επιχειρηματίες να προβληματιστούν και να ορίσουν ένα τολμηρό μονοπάτι επανεφεύρεσης για τις επιχειρήσεις τους με προσανατολισμό τη βιώσιμη ανάπτυξη, την ανθεκτικότητα και την ικανότητα να αντιμετωπίσουν μελλοντικές προκλήσεις.

Το πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0» φιλοδοξεί να αλλάξει το μοντέλο της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας εστιάζοντας στην πράσινη μετάβαση, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στις επενδύσεις και τις δεξιότητες προστιθέμενης αξίας, αλλά και στην κοινωνική συνοχή και ανθεκτικότητα, κινητοποιώντας συνολικές επενδύσεις και κεφάλαια άνω των €59 δισ. την επόμενη τετραετία.

Αυτές οι δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος NGEU και συγκεκριμένα του «Ελλάδα 2.0», βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη και αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης ενός ανθεκτικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος».

Για πρόσβαση στην πλήρη έρευνα της Deloitte, πατήστε εδώ

Tags:DELOITTEΕΛΛΑΔΑ 2.0Ταμείο ΑνάκαμψηςΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Έρευνα PwC: Η διαχείριση του κλιματικού κινδύνου θα επηρεάσει την εφοδιαστική αλυσίδα εκτιμά το 42% των CEOs

26 Ιανουαρίου, 2023
Θα θεωρούνται πλέον οι επιβατικές μεταφορές «επισφαλής επένδυση»;
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έως τις 31/1 η πρόσκληση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΣΠΑ

17 Ιανουαρίου, 2023
Κίνα και Ευρώπη ενισχύουν τον σιδηροδρομικό «Δρόμο του Μεταξιού»
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έρχεται το χερσαίο μεταφορικό ισοδύναμο για την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης

16 Ιανουαρίου, 2023
Στα 400 δις. δολ. αποτιμάται η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεκίνησαν οι χειμερινές εκπτώσεις, θα διαρκέσουν έως τις 28 Φεβρουαρίου

11 Ιανουαρίου, 2023
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρευνα ΒΕΘ: Σε αυξήσεις τιμών προσανατολίζονται 7 στους 10 βιοτέχνες

15 Δεκεμβρίου, 2022
DIMAND: LEED GOLD για το Moxy Athens City και το κτήριο της «Ελευθεροτυπίας»
LOGISTICS

Νέος κανονισμός στις φορτοεκφορτώσεις: Από τις 21.00 μέχρι τις 9.00 η τροφοδοσία των καταστημάτων στην Αθήνα

15 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

Video από τις εργασίες του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Στο 20,5% η πρόοδος του έργου

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εντείνονται οι προσπάθειες της ελληνικής πλευράς για την διεξαγωγή πτήσεων Αθήνα – Σαγκάη

«Προσγειώνεται» στο αεροδρόμιο της Αθήνας και η Juneyao Air. Πτήσεις Αθήνα – Σαγκάη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023

Θετικές οι προοπτικές για τα logistics το 2023. Η μελέτη της Geoaxis

31 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Επιστολή ΣΕΤΕΟ στις Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού

2 Φεβρουαρίου, 2023
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συγκεντρώθηκαν 100 κιλά τρόφιμα στην Τράπεζα Τροφίμων

2 Φεβρουαρίου, 2023
Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Εγκρίθηκε η υλοποίηση έργων 23 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

2 Φεβρουαρίου, 2023
Δίκτυο ποδηλατοδρόμων εξήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο δήμος Αθηναίων

Μ. Παπαδόπουλος: Ο Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το Ποδήλατο θα προωθήσει τη χρήση του

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ενισχύει το ΕΣΥ με 6 πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα

2 Φεβρουαρίου, 2023
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία

H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

2 Φεβρουαρίου, 2023
First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

First Hydrogen reveals next generation zero emission LCV

2 Φεβρουαρίου, 2023
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ

Ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ για πρώτη φορά στον χρηματιστηριακό δείκτη FTSE4Good

2 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ