• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών από το ΒΕΘ

ffotinos by ffotinos
21 Ιουνίου, 2017
στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η οικονομία εξακολουθεί να βρίσκεται σε συμπληγάδες, επιχειρήσεις και ιδιώτες δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, οι δανειολήπτες καθυστερούν την εξυπηρέτηση των δανείων τους, ή ακόμη και την αναζήτηση συμβιβαστικής λύσης, καθώς ευελπιστούν ότι θα μπορέσει να υπάρξει μία νέα ρύθμιση που θα είναι πιο ευνοϊκή για αυτούς.

Θέλοντας να συνδράμει  για τον περιορισμό του αιτιολογημένου φαύλου κύκλου της δημιουργίας ολοένα και περισσότερων ‘κόκκινων’ δανείων και οφειλών, το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, προχώρησε στη σύσταση Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών, το οποίο θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα του Κέντρου Διαμεσολάβησης, που πρόσφατα ίδρυσε το επιμελητήριο.

Στόχος του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών, που ξεκινά από σήμερα τη λειτουργία του και απευθύνεται στα μέλη αλλά και τα μη μέλη του ΒΕΘ, είναι η ύπαρξη μίας ακόμη δομής ενημέρωσης και στήριξης του επιχειρηματικού κόσμου.

«Είναι σαφές πως με τις υπάρχουσες συνθήκες στην ελληνική οικονομία και στις τράπεζες, η αντιμετώπιση των “κόκκινων” δανείων εξακολουθεί να αποτελεί ακανθώδες ζήτημα» τόνισε ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και α΄ αντιπρόεδρος της ΚΕΕ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Η ύπαρξη της εν λόγω δομής κρίνεται αναγκαία καθώς μόνο στη Θεσσαλονίκη τα επιχειρηματικά “κόκκινα δάνεια” υπολογίζονται σε 50.000, στην Κεντρική Μακεδονία στα 80.000 και στο σύνολο της χώρας στα 400.000.

«Αυτό στο οποίο στοχεύουμε είναι ο θεσμός της διαμεσολάβησης και δη το νεοσυσταθέν Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών να συμβάλλουν σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για τη διαχείριση των ‘κόκκινων’ δανείων, αλλά και για κάθε μορφή οφειλής. Υπάρχουν επιχειρήσεις, που διαθέτουν βιώσιμα επιχειρηματικά σχέδια και μέσω της σωστής ενημέρωσης και κατόπιν της σωστής διαπραγμάτευσης θα μπορούσαν πολλές εξ αυτών να διασωθούν» ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, υπογραμμίζοντας πως η χαρτογράφηση με ακρίβεια της κάθε περίπτωσης των οφειλετών θεωρείται καίρια για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της.

Για το λόγο αυτό ο ενδιαφερόμενος που θα επισκέπτεται το Τμήμα Εξυπηρέτησης Οφειλετών, που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του ΒΕΘ, θα πρέπει να έχει μαζί του όλα εκείνα τα αποδεικτικά που θα αφορούν στην οφειλή του έτσι ώστε να ξέρει άμεσα ποια θα είναι τα επόμενα βήματα. Αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη επίσκεψη  στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Οφειλετών, θα γίνεται χωρίς κανένα κόστος ωστόσο αν και εφόσον ο ενδιαφερόμενος, αποφασίσει να συνεργαστεί  με Ομάδα Διαπραγμάτευσης του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών οι αμοιβές θα κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της κάθε οφειλής. Όσο μεγαλύτερη είναι η οφειλή τόσο θα μειώνεται το ποσοστό επί του συνολικού υπολοίπου των οφειλών. Για οφειλή 30.000 ευρώ το ποσοστό επί του συνολικού υπολοίπου των οφειλών αγγίζει το 3,50%, ενώ για οφειλές 2 εκατ. ευρώ το ποσοστό διαμορφώνεται στο 0,75%.

Οι αμοιβές επί του επιτυχούς αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων θα καταβάλλονται κατά την σύναψη της συμφωνίας με τους πιστωτές.

Αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος της αμοιβής  είναι ιδιαίτερο ανταγωνιστικό καθώς για μία οφειλή 500.000 ευρώ το σύνολο της αμοιβής αγγίζει τα 8.000 ευρώ όταν ένα γραφείο για την αντίστοιχη υπόθεση θα μπορούσε να χρεώσει ακόμη και το διπλάσιο ποσό.

Σημειώνεται πως η Ομάδα Διαπραγμάτευσης του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών απαρτίζεται από έναν νομικό, έναν διαπραγματευτή και έναν εκτιμητή ακινήτων ή και μηχανημάτων, οι οποίοι αναλαμβάνουν την υπόθεση κάθε ενδιαφερόμενου προκειμένου να την φέρουν σε πέρας είτε με επιτυχή συμφωνία, είτε με βεβαίωση αδυναμίας αποτελέσματος.

«Η οικονομία συνεχίζει να δοκιμάζεται και για μία ακόμη φορά ο ιδιωτικός τομέας, στη συγκεκριμένη περίπτωση το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης πρωτοστατεί και τείνει χέρι βοηθείας σε ανθρώπους που αισθάνονται μόνοι απέναντι στο δημόσιο και τις τράπεζες» ανέφερε ο οικονομολόγος  Γιάννης Ρουκάς επισημαίνοντας πως «για την οποιαδήποτε ρύθμιση, επειδή η κάθε περίπτωση είναι μοναδική, χρειάζεται διαπραγμάτευση για να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα».

«Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε έμπρακτα τον επιχειρηματία με ουσιαστικές κινήσεις και ανταγωνιστικές τιμές» σημείωσε η Όλγα Τσιπτσέ, υπεύθυνη του Κέντρου Διαμεσολάβησης του ΒΕΘ. Στους τρεις  μήνες ζωής του το Κέντρο έχει πραγματοποιήσει 39 ραντεβού, που αφορούν κατά κύριο λόγο επιχειρηματίες που έχουν ‘κόκκινα δάνεια’.

Πως λειτουργεί

Αξίζει να σημειωθεί πως το Κέντρο Διαμεσολάβησης υπό την ομπρέλα του οποίου βρίσκεται το Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών λειτουργούν με τη βασική ομάδα διαμεσολαβητών με την επωνυμία «The Medilution Team», με την οποία το ΒΕΘ έχει συνάψει Σύμφωνο Συνεργασίας. Η Medilution Team οργανώνει όλη τη δομή και την λειτουργία του, υπό τις υποδείξεις του διοικητικού συμβουλίου του ΒΕΘ, καθώς και με 101 διαμεσολαβητές που είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Διαμεσολαβητών του ΒΕΘ, οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι από το ΥΔΔΑΔ.

Στο Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών υφίσταται το Μητρώο Νομικών, το οποίο στελεχώνεται από δικηγόρους που είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Διαμεσολαβητών.

Το Κέντρο και το Τμήμα μπορούν να συνεργάζονται με άλλα Κέντρα Διαμεσολάβησης της χώρας, ή του εξωτερικού και με άλλους φορείς, για την προώθηση του θεσμού της διαμεσολάβησης στην επίλυση εγχώριων και διασυνοριακών διαφορών.

Ποιοι είναι οι στόχοι του Τμήματος

– Δωρεάν ενημέρωση των ενδιαφερομένων για όλες τις δυνατότητες που έχουν, μετά από μελέτη της υπόθεσής τους, ώστε να μπορέσουν να ρυθμίσουν, ή να βρουν οιαδήποτε λύση στο πρόβλημα  υπερχρέωσης των νοικοκυριών τους, ή των επιχειρήσεών τους.

– Γενικότερη υποστήριξη με κάθε πρόσφορο εργαλείο (Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών, Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων κ.α.) με στόχο την εξεύρεση της βέλτιστης λύσης για κάθε περίπτωση.

Tags:ΒΕΘ

Σχετικά Άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρευνα ΒΕΘ: Σε αυξήσεις τιμών προσανατολίζονται 7 στους 10 βιοτέχνες

15 Δεκεμβρίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οικονομικό Βαρόμετρο ΒΕΘ: 4 στους 10 βιοτέχνες ανησυχούν για την πορεία των επιχειρήσεων τους

28 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΒΕΘ: Το 21% των βιοτεχνιών ζητούν μείωση του ΕΦΚ στα καύσιμα

8 Μαρτίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Λύσεις για την επίλυση του προβλήματος στην Πύλη 16 του λιμανιού, διαβεβαίωσε ότι αναζητά ο ΟΛΘ

23 Φεβρουαρίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Για τριτοκοσμικές εικόνες στην Πύλη 16 του ΟΛΘ κάνει λόγο το ΒΕΘ

22 Φεβρουαρίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φορείς της Θεσ/νίκης και της Β. Ελλάδας αντιτίθενται στη μεταφορά της ΕΥΔ των προγραμμάτων INTERREG

1 Δεκεμβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο

Μελετάται η επέκταση του ανοιχτού καταπιστευτικού λογαριασμού μιας επένδυσης του ΕΣΠΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1
????????????????????????????????????

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Πώς έκαναν “φτερά” 600 εκατ. ευρώ επενδύσεις και συστήματα ασφαλείας;

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ