• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

    30 Ιουνίου, 2022
    24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
    MMM

    Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

    30 Ιουνίου, 2022
    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

    30 Ιουνίου, 2022
    24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
    MMM

    Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

    30 Ιουνίου, 2022
    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Βολές» ΡΑΣ εναντίον ΟΣΕ (για τις πιστοποιήσεις μηχανοδηγών) και ΤΡΑΙΝΟΣΕ (για τις διακρατικές συμφωνίες)

ffotinos by ffotinos
28 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Βολές» εναντίον του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιέχει η «Έκθεση Πεπραγμένων 2016» της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων.

Για τον ΟΣΕ, η Αρχή διαπιστώνει καθυστερήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης και πιστοποίησης μηχανοδηγών σιδηροδρομικών συρμών, ενώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ολιγωρία στην υπογραφή διασυνοριακών συμφωνιών.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην έκθεση, στην ελληνική σιδηροδρομική αγορά, η πρόθεση δύο νέων σιδηροδρομικών επιχειρήσεων (Rail Cargo Logistics Goldair, Pearl) στις οποίες έχει ήδη χορηγηθεί, από την ΡΑΣ, άδεια λειτουργίας, να δραστηριοποιηθούν στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές δείχνει την δυναμική και το μέλλον του τομέα αυτού, παρόλο τον μέχρι τώρα χαμηλό όγκο έργου.

«Όμως βασική προϋπόθεση για την προσέλκυση και λειτουργία νέων σιδηροδρομικών επιχειρήσεων είναι να επιλυθούν τα τελευταία απομένοντα προβλήματα στον τομέα της εκπαίδευσης και πιστοποίησης μηχανοδηγών σιδηροδρομικών συρμών.

Είναι προφανές ότι, χωρίς την δυνατότητα εκπαίδευσης και πιστοποίησης της κρίσιμης για την λειτουργία κάθε σιδηροδρομικής επιχείρησης αυτής ειδικότητας, η σιδηροδρομική αγορά στην Ελλάδα θα θεωρείται, αλλά και θα είναι ουσιαστικά κλειστή, με ότι αυτό συνεπάγεται», υπογραμμίζεται στην σχετική έκθεση.

Η λειτουργία του εκπαιδευτικού κέντρου του ΟΣΕ

Η ΡΑΣ, με επιστολή της προς τον ΟΣΕ, τον Φεβρουάριο 2016, όπως αναφέρεται στην έκθεση, επισήμανε την επιτακτική ανάγκη ετοιμότητάς του, τη δυνατότητα λειτουργίας του εκπαιδευτικού του κέντρου για την παροχή προγραμμάτων εκπαίδευσης για την αδειοδότηση και την πιστοποίηση μηχανοδηγών και υποψηφίων μηχανοδηγών, κατά τις απαιτήσεις του Ν.3911/2011.

Στο πλαίσιο αυτό, ζήτησε από τον ΟΣΕ να προσδιορίσει τις εκκρεμότητες που καθυστερούν την ετοιμότητα λειτουργίας του εκπαιδευτικού κέντρου.

Ο ΟΣΕ έθεσε ως βασικές εκκρεμότητες: την κατάρτιση διεταιρικών συμβάσεων συνεργασίας με τις εταιρείες ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, την κατάρτιση καταλόγου εκπαιδευτών και την πιστοποίησή τους από τον ΕΟΠΠΕΠ και τέλος, την κοστολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, περιλαμβανομένου του καθορισμού των αμοιβών των εκπαιδευτών.

Κινούμενο στο ίδιο πλαίσιο, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ζήτησε, με δύο επιστολές προς τον ΟΣΕ, τον Ιούνιο και τον Νοέμβριο 2016, την επίσπευση των διαδικασιών και την διευθέτηση των εκκρεμοτήτων για την λειτουργία του εκπαιδευτικού κέντρου.

Αιτήματα συνδρομής για την υπογραφή διασυνοριακών συμφωνιών

Το 2015, υποβλήθηκαν στη ΡΑΣ δύο αιτήματα παροχής συνδρομής για την υπογραφή διασυνοριακών συμφωνιών συνεργασίας μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των ιδιωτικών βουλγαρικών σιδηροδρομικών εταιριών BULGARIAN RAILWAY COMPANY AD (BRC AD) και DB SCHENKER RAIL BULGARIA EOOD, με αντικείμενο την παραλαβή και ανταλλαγή εμπορευματικών τρένων στο διασυνοριακό σταθμό Ελλάδας – Βουλγαρίας, Κουλάτα.

Αντίστοιχες παρεμβάσεις για την επίλυση του θέματος υπήρξαν και από τον Βουλγαρικό Ρυθμιστικό Φορέα – EARA.

Παρά τη δέσμευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι θα έρθει άμεσα σε επαφή με τις ιδιωτικές βουλγαρικές εταιρίες για τον προσδιορισμό του τόπου και του χρόνου υπογραφής της διασυνοριακής συμφωνίας συνεργασίας, κάτι τέτοιο δεν πραγματοποιήθηκε, όπως υπογραμμίζεται στην έκθεση.

Το 2016, η BRC AD εκπροσωπώντας και τις εταιρίες DB SCHENKER RAIL και BULMARKET RAIL CARGO, επανήλθε ζητώντας, εκ νέου, να παρέμβει η ΡΑΣ.

Η ΡΑΣ, στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων της ως ρυθμιστικός φορέας, υπεύθυνος, κατά το άρθρο 28 παρ.1 του ν.3891/2010 «…για τη λειτουργία της σιδηροδρομικής αγοράς, την τήρηση των διατάξεων του παρόντος και της σχετικής νομοθεσίας.

Επιπλέον, παρακολουθεί την τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού στην αγορά των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, εξασφαλίζει τη δίκαιη και χωρίς διακρίσεις αντιμετώπιση πάντων, λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα και εκδίδει τις απαιτούμενες εκτελεστές πράξεις…», προχώρησε σε διερεύνηση του θέματος και εξέτασε αναλυτικά τα αιτήματα των βουλγαρικών εταιριών και τη θέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επ’ αυτών.

Μετά την ολοκλήρωση της διερεύνησης, στις αρχές του 2016, η ΡΑΣ προχώρησε σε διαδικασία ακρόασης που οδήγησε στην υπ’ αριθμ.4980/30.09.2016 απόφαση της Ολομέλειας της Αρχής, με την οποία επιβλήθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της συνεχιζόμενης επί σειρά ετών παρελκυστικής πολιτικής της στο εν λόγω ζήτημα, η οποία δεν δικαιολογείται από νομοθετικούς, τεχνικούς ή άλλους λόγους, η διοικητική κύρωση της σύστασης του άρθρου 32 παρ. 2 εδ. α του ν. 3891/2010 (ΦΕΚ Α’ 188), για τις παραβάσεις της κείμενης σιδηροδρομικής νομοθεσίας και της νομοθεσίας του ανταγωνισμού και τάχθηκε 3μηνη προθεσμία για την ολοκλήρωση και υπογραφή διασυνοριακών συμφωνιών συνεργασίας με τις βουλγαρικές ιδιωτικές εταιρίες BULGARIAN RAILWAY COMPANY AD (BRC AD), DB SCHENKER RAIL BULGARIA EOOD και BULMARKET RAIL CARGO EOOD.

Η ΡΑΣ θα συνεχίσει, εντός του 2017, όπως αναφέρεται στην έκθεση, να παρακολουθεί την εξέλιξη του θέματος, με σκοπό πάντα να συμβάλει στην τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού στην αγορά των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στις εμπορευματικές μεταφορές, διασφαλίζοντας τη δίκαιη και χωρίς διακρίσεις, αντιμετώπιση όλων των εμπλεκομένων και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά τη παρέλευση της τρίμηνης προθεσμίας, θα προβεί στις δέουσες ενέργειες για να επιτευχθεί ο ανωτέρω στόχος.

Tags:PIRAEUS EUROPE RAIL ASIA LOGISTICSRAIL CARGO LOGISTICS GOLDAIRΟΣΕΡΑΣΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Εάν «πάρει» και το Θριάσιο ΙΙ, η «κυριαρχία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεγιστοποιείται σε υπερθετικό βαθμό

30 Ιουνίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον αναμένεται για το Θριάσιο ΙΙ. Πιθανές συμμετοχές έκπληξη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ και DAMCO (Όμιλος Κοπελούζου) διεκδικούν το Θριάσιο ΙΙ

29 Ιουνίου, 2022
Συνδέεται υπογείως ο σταθμός «Λαρίσης» του Μετρό με τον Σ.Σ. Αθηνών, νέα σήραγγα στις Αχαρνές
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Παρατείνεται ως το τέλος του 2022 η είσπραξη χρεών του ΟΣΕ έναντι του δημοσίου

29 Ιουνίου, 2022
Εκτροχιασμός βαγονιού στο δρομολόγιο Δράμα – Θεσσαλονίκη. Τι αναφέρει ο ΟΣΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εκτροχιασμός βαγονιού στο δρομολόγιο Δράμα – Θεσσαλονίκη. Τι αναφέρει ο ΟΣΕ

26 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι Ιταλοί της FS (που περιμένουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) ενοποίησαν τις μονάδες logistics και cargo

Οι Ιταλοί της FS (που περιμένουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) ενοποίησαν τις μονάδες logistics και cargo

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Τον Σεπτέμβριο φτάνουν στην Ελλάδα οι 2 μετροπόντικες για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

24 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
To 88% των εσόδων του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης θα προέρχεται από διεθνείς πτήσεις. Έως 15 εκατ. οι επιβάτες

Στα τέλη του 2025 η εμπορική λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Δηλώσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

29 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση

Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

30 Ιουνίου, 2022
Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022
Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

30 Ιουνίου, 2022
Ημερίδα από τη Re-Battery για τα απόβλητα συσσωρευτών της ηλεκτροκίνησης

Ημερίδα από τη Re-Battery για τα απόβλητα συσσωρευτών της ηλεκτροκίνησης

30 Ιουνίου, 2022
ΤΑΙΠΕΔ: Η διοίκηση των ΕΛΤΑ διεξάγει ενέργειες για τη βιωσιμότητα της εταιρείας

Το action plan της ΕΡΓΟΣΕ για ένα σύγχρονο, ασφαλές και περιβαλλοντικά φιλικό σιδηροδρομικό δίκτυο

30 Ιουνίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ