Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν 7 αεροπορικές για τη χρέωση χειραποσκευών

    21 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

    21 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

    21 Μαΐου, 2025
    INTERNATIONAL

    Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

    21 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

    21 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

    21 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν 7 αεροπορικές για τη χρέωση χειραποσκευών

    21 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

    21 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

    21 Μαΐου, 2025
    INTERNATIONAL

    Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

    21 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

    21 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

    21 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γερμανία: Όταν τα τραίνα δεν περνούν…

ffotinos by ffotinos
27 Δεκεμβρίου, 2023
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μπορεί οι Γερμανοί να μην ξέρουν ακόμη τι τους ξημερώνει τις πρώτες ημέρες τη νέας χρονιάς μετά τα ρεβεγιόν και τα πυροτεχνήματα, αλλά αυτό που γνωρίζουν μετά βεβαιότητας είναι ότι, από τις 8 Ιανουαρίου, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn) ακινητοποιούνται, επειδή κατεβαίνει και πάλι σε απεργιακές κινητοποιήσεις το συνδικάτο των μηχανοδηγών GDL, όπως μετέδωσε η DW.

Σε μια χώρα όπου τα τραίνα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εργασιακής καθημερινότητας, αλλά και αγαπημένο μέσο μετακίνησης για τουριστικούς λόγους, αποτελεί άλλο ένα χτύπημα για όσους τα χρησιμοποιούν.

Κινητήρια δύναμη των απεργιών είναι ο επικεφαλής του συνδικάτου, Κλάους Βεζέλσκι, σκληρό καρύδι στις διαπραγματεύσεις με την εργοδοσία των Γερμανικών Σιδηροδρόμων για τις νέες συλλογικές συμβάσεις του κλάδου.

«Όχι πάνω από πέντε συνεχόμενες ημέρες»

Βέβαια σε όλα υπάρχει κι ένα όριο. Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Βεζέλσκι εξαγγέλλει ότι αυτήν τη φορά οι απεργιακές κινητοποιήσεις δεν θα διαρκέσουν 24 ώρες, όπως μέχρι τώρα, αλλά όχι πάνω από 5 συνεχόμενες ημέρες – κάτι που θα ήταν πρωτόγνωρο, εάν όντως συνέβαινε – αλλά σε κάθε περίπτωση θα είναι συγκεκριμένης διάρκειας.

Θα πρέπει εδώ να αναφερθεί ότι το απόγευμα της περασμένης Τρίτης, το συνδικάτο ανακοίνωσε το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας των μελών του, τα οποία τάχθηκαν με 97% υπέρ των απεργιακών κινητοποιήσεων, εν ανάγκη και μακράς διαρκείας, για την επιβολή των αιτημάτων του κλάδου.

Σε φύλλο της Rheinische Post, o Βεζέλσκι διευκρίνισε ότι το συνδικάτο μηχανοδηγών δεν σκοπεύει να απεργήσει πάνω από πέντε ημέρες. «Προκήρυξη απεργίας επ΄αόριστον δεν θα ήταν σωστή απέναντι στους πελάτες (των Σιδηροδρόμων) και των οικονομικών συνεπειών».

Επίσης επιβεβαίωσε αυτό που είχε υποσχεθεί παλαιότερα, ότι μέχρι τις 7 Ιανουαρίου δεν θα γίνουν απεργιακές κινητοποιήσεις και απευθυνόμενος στον διαπραγματευτικό του εταίρο, την Deutsche Bahn, ο επικεφαλής του GDL ζήτησε από τον υπουργό Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ είτε να «διώξει αυτό το διοικητικό συμβούλιο των σιδηροδρόμων» ή τουλάχιστον να «τους θέσει προ των ευθυνών τους».

Σχολιάζοντας την αντίδραση της διοίκησης του κρατικού ομίλου στο αποτέλεσμα της ψηφοφορίας των μελών του συνδικάτου, ο Βεζέλσκι την χαρακτήρισε εξωφρενική. «Ο Βίσινγκ θα πρέπει να ακυρώσει τα μπόνους του ΔΣ του ομίλου και να θέσει επιτέλους μετρήσιμους στόχους, μόνο από τότε θα μπορέσουμε να μιλήσουμε ξανά για μπόνους».

Αλλά για πια ακριβώς μπόνους πρόκειται; Σύμφωνα με έρευνες της Βορειοδυτικής Ραδιοφωνίας NDR, της Δυτικογερμανικής Ραδιοφωνίας WDR και της Süddeutsche Zeitung τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Deutsche Bahn πρόκειται να λάβουν μπόνους ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, παρά την αποτυχία επίτευξης του στόχου ακρίβειας στα δρομολόγια, αλλά για επίτευξη του στόχου «Γυναίκες στη διοίκηση και ικανοποίηση των εργαζομένων».

Μπόνους «αποδοτικότητας» για το ΔΣ;

Η είδηση εξελήφθη ως ύβρις όχι μόνο ευρύτερα από τους εργαζόμενους στους σιδηροδρόμους, που πασχίζουν εδώ και μήνες για καλύτερες αποδοχές και εργασιακές συνθήκες, αλλά και για τους ίδιους τους επιβάτες. «Αποτελεί ράπισμα», όπως αναφέρθηκε από το Κέντρο Συμβουλών Καταναλωτών.

Η μεταφορά με τους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια υπόθεση για γερά νεύρα λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων, των αιφνιδιαστικών ακυρώσεων δρομολογίων και των συνθηκών μεταφοράς πολλές φορές σαν «σαρδέλες».

Δεν είναι λοιπόν απορίας άξιο το γεγονός ότι η ικανοποίηση των επιβατών των σιδηροδρόμων είναι και φέτος κάτω του μετρίου. Απέτυχε στον στόχο που είχαν οι ίδιοι βάλει, δηλαδή να είναι τα δρομολόγια στην ώρα τους στο 77% των περιπτώσεων.

«Και όμως, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου μπορούν ακόμα να προσβλέπουν σε πλούσια μπόνους», όπως ανέφεραν το NDR, το WDR και η SZ στις 11 Δεκεμβρίου. Ο λόγος που επικαλέστηκαν για τα μπόνους; Η εταιρεία είχε υπερβεί τους στόχους της σε άλλους τομείς. Σε ποιους; Στον στόχο «Γυναίκες στη διοίκηση και ικανοποίηση των εργαζομένων».

Τι ζητά από την πλευρά του το συνδικάτο των μηχανοδηγών GDL;

Εκτός από τη μείωση των εβδομαδιαίων ωρών εργασίας, το GDL απαιτεί αύξηση των αποδοχών τουλάχιστον κατά 555 ευρώ και επίδομα πληθωρισμού 3.000 ευρώ για περίοδο ενός έτους. Βασικό αίτημα είναι επίσης η μείωση των εβδομαδιαίων ωρών εργασίας για τους εργαζόμενους σε βάρδιες, από 38 σε 35 ώρες με πλήρη μισθολογική αντιστάθμιση.

Η προσφορά της Deutsche Bahn είναι αυξήσεις αποδοχών κατά 11% και ένα επίδομα πληθωρισμού έως 2.850 ευρώ σε μια περίοδο 32 μηνών.

Η εταιρεία υποστήριξε ότι το αίτημα για μείωση των ωρών εργασίας είναι ανέφικτο λόγω έλλειψης προσωπικού. Το επόμενο δράμα θα παιχτεί από του χρόνου στις αποβάθρες των τραίνων, με τους επιβάτες να περιμένουν μήπως δουν κάποιο τραίνο να σταματά…

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙDeutsche BahnDBΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επικεντρώνεται στις σιδηροδρομικές δραστηριότητες η Deutsche Bahn μετά την πώληση της DB Schenker

7 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Περνά στην DSV και επίσημα η Schenker, ολοκληρώθηκε η εξαγορά

30 Απριλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δημιουργία υπερταχείας σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ Μαδρίτης και Λισαβόνας

24 Απριλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Το crash test των επιδόσεων των Γαλλικών (SNCF), Γερμανικών (DB) και Ιταλικών (FS) Σιδηροδρόμων και η επίδραση στην Ελλάδα

23 Απριλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στο δρομολόγιο Παρίσι – Λονδίνο σχεδιάζει να εισέλθει η FS έως το 2029

11 Απριλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έρχεται νομοσχέδιο για τη σιδηροδρομική ασφάλεια με συστάσεις ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Κομισιόν και ΡΑΣ

28 Μαρτίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Πως ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Δυτικής Αττικής

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν 7 αεροπορικές για τη χρέωση χειραποσκευών

21 Μαΐου, 2025

Η Emirates παρουσίασε τη νέα εμφάνιση του A380 για την υπηρεσία Courier Express

21 Μαΐου, 2025

48ωρη απεργία στα πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία στις 3-4 Ιουνίου

21 Μαΐου, 2025

Royal Mail welcomes its first electric trucks in collaboration with Magtec

21 Μαΐου, 2025

Νέο υπερσύγχρονο hub για τον Κωτσόβολο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (video)

21 Μαΐου, 2025

FIAT Grande Panda 4×4 concept: Το πρωτότυπο που αναβιώνει ένα θρύλο

21 Μαΐου, 2025

3.267 σημεία φόρτισης σε Ελλάδα και Ρουμανία διαθέτει η ΔΕΗ

21 Μαΐου, 2025

Ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για την πρόσληψη διευθυντή διαχείρισης τροχαίου υλικού στην ΓΑΙΑΟΣΕ

21 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr