ΑρχικήΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΕκσυγχρονίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα. Στις 11/10 οι προσφορές για ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση

Εκσυγχρονίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα. Στις 11/10 οι προσφορές για ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση

Εκσυγχρονίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, καθώς προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση του έργου, ύψους 43,7 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή της ηλεκτροκίνησης, της σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και του συστήματος ETCS L1 της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής, κανονικού εύρους, Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.

Η αρχή του έργου (0+000) τοποθετείται στο σταθμό Παλαιοφάρσαλος (Χ.Θ. 303+100 μέτρηση Π-Π) και το τέλος στο σταθμό Καλαμπάκα (Χ.Θ. 80+441 – πέρας Σ.Σ. Καλαμπάκας, μέτρηση Π-Κ.).

Το συνολικό μήκος του άξονα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα είναι 81,4 χιλιόμετρα

Ειδικότερα το εν λόγω έργο περιλαμβάνει:

-Την κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για την σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής καθώς και στην εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1 (level 1). της γραμμής Σ.Σ. Παλαιοφαρσάλου έως Σ.Σ. Καλαμπάκας

-Την υλοποίηση συστήματος ηλεκτροκίνησης (εναέρια γραμμή επαφής 25 kV/50Hz, ενός Υποσταθμού Ισχύος Έλξης 2X15 MVA), και τηλεδιοίκησης (SCADA), της γραμμής Σ.Σ. Παλαιοφαρσάλου έως Σ.Σ. Καλαμπάκας και την προσαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτροκίνησης με τις υφιστάμενες όμορες εγκαταστάσεις.

-Την κατασκευή των απαραίτητων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων.

-Την κατασκευή επιδομής σιδηροδρομικής γραμμής με την συμβατική μέθοδο της σκυρογραμμής (σιδηροτροχιές επί σκύρων) στην περιοχή των Σοφάδων, όπου θα κατασκευαστεί γραμμή υπέρβασης (παρακαμπτήριος) μήκους 650μ (ΧΘ 14+250 – ΧΘ 14+900 περίπου).

-Την κατασκευή αποβάθρας στην περιοχή των Σοφάδων για την εξυπηρέτηση του κοινού, αντίστοιχων διαστάσεων με την υφιστάμενη, και στην προσθήκη δυο ανελκυστήρων στην υφιστάμενη πεζογέφυρα.

Το έργο, εκτιμώμενου προϋπολογισμού μελέτης 43.684.474,77€, (άνευ αναθεώρησης και ΦΠΑ), χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Θεσσαλίας 2014-2020 (αρ. Απόφασης Ένταξης 477/21-02-2018), από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ΣΑΕΠ: 006/1,  Κ.Α.Ε.: 2018ΕΠ00610000, με συγχρηματοδότηση από το ΕΤΠΑ.

Ως ημερομηνία και ώρα λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 11/10/2018, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00 π.μ. και ως ημερομηνία και ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης των προσφορών ορίζεται η 16/10/2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ.

Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται σε 30 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης

Η συνολική διάρκεια του χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) των έργων  ορίζεται ίση με 36 μήνες με έναρξη σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Με το έργο εξασφαλίζεται η αναβάθμιση όλης της περιοχής με την απ’ ευθείας ένταξη της στο συνολικό πλέγμα του σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο