• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Επενδύσεις άνω των 190 δισ., 40.000 προσλήψεις και έσοδα 22,5 δισ. προσδοκά ως το 2031 η FSI

Αναλυτικά τι περιλαμβάνει το «Βιομηχανικό Πλάνο 2022-2031» του ιταλικού ομίλου

vvegiazi by vvegiazi
20 Μαΐου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ένα μακροπρόθεσμο στρατηγικό και βιομηχανικό σχέδιο, που θα υποστηρίζεται από ένα επενδυτικό πλάνο άνω των 190 δισ. ευρώ, οραματίζεται για τα επόμενα 10 χρόνια ο ιταλικός όμιλος Ferrovie dello Stato Italiane.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Το «Βιομηχανικό Πλάνο 2022-2031» παρουσιάστηκε στη Ρώμη από την πρόεδρο της FS Italiane, Nicoletta Giadrossi, και τον διευθύνοντα σύμβουλο, Luigi Ferraris και προβλέπει έναν ουσιαστικό επαναπροσδιορισμό της διακυβέρνησης και μια νέα οργανωτική δομή για τον όμιλο.

Το 10ετές πλάνο στοχεύει στη διασφάλιση των εξής:

-τα έργα υποδομής θα ολοκληρωθούν εντός χρονοδιαγράμματος,

-θα δοθεί προτεραιότητα στις πολυτροπικές συλλογικές μεταφορές έναντι των ιδιωτικών μεταφορών,

-στη διπλή σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων σε σύγκριση με το 2019,

-θα καταστήσει τις σιδηροδρομικές και οδικές υποδομές πιο βιώσιμες, προσβάσιμες, αποτελεσματικά ολοκληρωμένες και ανθεκτικές, επεκτείνοντας το δίκτυο για να μειώσει το χάσμα μεταξύ του βορρά και του νότου της χώρας,

-θα αυξήσει το επίπεδο ενεργειακής αυτονομίας του ομίλου μέσω ΑΠΕ και θα συμβάλει στην οικολογική μετάβαση και σε αυτόν τον τομέα.

Προκειμένου να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό όλων των εταιρειών του ιταλικού κολοσσού και να συμβάλει καθοριστικά στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας που ήδη βιώνει έκτακτα γεγονότα όπως η πανδημία και οι διεθνείς συγκρούσεις, προέκυψε η ανάγκη επαναπροσδιορισμού της διακυβέρνησης και αναθεώρησης της οργανωτικής δομής σε τέσσερις επιχειρηματικούς τομείς, με τον καθένα να έχει σαφείς στρατηγικούς στόχους: «Υποδομές», «Επιβάτες», «Logistics» και «Urban».

Όπως σημειώνεται, «ο νέος οργανισμός στοχεύει να ενισχύσει τις συνέργειες όλων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον όμιλο και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά τους σε επίπεδο σχεδιασμού. Το διεθνές τοπίο και οι γεωπολιτικές εντάσεις πίσω από τον αυξανόμενο πληθωρισμό, οι επιπτώσεις της πανδημίας και της κλιματικής αλλαγής στις υποδομές, όλα σε συνδυασμό με την επίγνωση του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι μεταφορές, τα logistics και οι υποδομές στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας, έχουν επίσης συμβάλει στη διαμόρφωση της νέας εταιρικής αναδιοργάνωσης».

Οι παράγοντες του «Βιομηχανικού Πλάνου 2022-2031», που είναι βασικοί για την υλοποίησή του, είναι η καινοτομία, η ψηφιοποίηση, η συνδεσιμότητα και η ανάπτυξη των ανθρώπων του ομίλου.

Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στην οικολογική μετάβαση, με δραστηριότητες βελτίωσης της απόδοσης και μείωσης της κατανάλωσης σε συνδυασμό με νέες πρωτοβουλίες για τη μόχλευση περιουσιακών στοιχείων με την εγκατάσταση μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ, ώστε να διασφαλίζεται ότι καλύπτεται τουλάχιστον το 40% των αναγκών του ομίλου.

Σε διεθνές επίπεδο, ο όμιλος FS θέλει να εξασφαλίσει τον αποκλειστικό έλεγχο της επιχείρησης, με στόχο να δημιουργήσει περαιτέρω αξία στις χώρες όπου είναι ήδη παρούσα: Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Ελλάδα, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο. Εκτός Ευρώπης, η Ferrovie dello Stato σχεδιάζει επίσης να εξάγει ολοκληρωμένη τεχνογνωσία μέσω συνεργασιών.

Τα έσοδα του ομίλου FS το 2031 αναμένεται να αυξηθούν σε περίπου 22,5 δισ. ευρώ και τα EBITDA σε 3,9 δισ. ευρώ, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης (CAGR) κατά την περίοδο του σχεδίου 6,9% και 8,2%, αντίστοιχα.

«Ο στόχος του Βιομηχανικού Σχεδίου 2022-2031 είναι να επιταχύνει τις επενδύσεις και να παρέχει μεγαλύτερη βεβαιότητα ότι οι εργασίες θα ολοκληρωθούν εντός χρονοδιαγράμματος χάρη σε ένα μακροπρόθεσμο όραμα. Εργαζόμαστε για να κάνουμε τις υποδομές μας πιο σύγχρονες, διασυνδεδεμένες και ανθεκτικές και την κινητικότητά μας υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας.

Σκοπεύουμε να προωθήσουμε μια πολυτροπική, συλλογική μεταφορά που είναι πιο βιώσιμη ακόμη και στις αστικές περιοχές, να διπλασιάσουμε το μερίδιο των εμπορευματικών μεταφορών σιδηροδρομικώς και να συμβάλλουμε στην οικολογική μετάβαση όχι μόνο με τη χρήση του σιδηρόδρομου -το κατ’ εξοχήν φιλικό προς το περιβάλλον μέσο μεταφοράς-, αλλά και με την αυτοπαραγωγή τουλάχιστον του 40% των ουσιαστικών ενεργειακών μας αναγκών από ανανεώσιμες πηγές.

Το σχέδιο προβλέπει την πρόσληψη 40.000 ατόμων σε 10 χρόνια, μαζί με την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη συνδεσιμότητα.

Μια νέα πολλά υποσχόμενη εποχή ξεκινά για όλους μας, και είμαι βέβαιος ότι οι άνθρωποί μας, σήμερα όπως και χθες, θα ξέρουν πώς να κάνουν πραγματικότητα αυτό το σχέδιο», σχολίασε ο Luigi Ferraris, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ferrovie dello Stato Italiane.

Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeFSI

Σχετικά Άρθρα

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

H Ιταλία που παρακολουθεί τις εξελίξεις και οι δυο τάσεις στη Hellenic Train

11 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
INTERNATIONAL

FS Group and Tim: 4G coverage is completed on Milan-Florence high speed lines

13 Ιανουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Απόβαση» στην Ισπανία για τα Frecciarossa του ιταλικού ομίλου FS

29 Νοεμβρίου, 2022
A logo of Italian state railways "Ferrovie dello Stato" is seen at the Tiburtina rail station in Rome, Italy, April 1, 2016.   REUTERS/Alessandro Bianchi
INTERNATIONAL

FS Italiane: Fitch affirms Rating “BBB” and outlook stable

17 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Ξεπέρασαν τις 500 οι εγγραφές συνέδρων για το ITC 2022 – 5o Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών (31/5-1/6)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ