• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says
    INTERNATIONAL

    Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

    30 Ιανουαρίου, 2023
    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

    30 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

    30 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η ΡΑΣ επικρίνει τη Hellenic Train για ακυρώσεις / καταργήσεις δρομολογίων του Προαστιακού

vvegiazi by vvegiazi
7 Δεκεμβρίου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Από Περισσό – Ν. Φιλαδέλφεια – Αγ. Αναργύρους – Ίλιον – Πετρούπολη η δυτική επέκταση του Μετρό. Σταθμός στο Ίλιον πλησίον του Προαστιακού
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ανακοίνωσε ότι κάλεσε τη ΗELLENIC TRAIN να υιοθετήσει οδηγία πέντε σημείων, η οποία αφορά την έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση των επιβατών για οποιαδήποτε καθυστέρηση ακύρωση ή κατάργηση δρομολογίου ούτως ώστε να μη θίγεται το κοινωνικό δικαίωμα της ανεμπόδιστης μετακίνησης τους.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων διαπίστωσε ότι οι συστηματικές ακυρώσεις, καθυστερήσεις, τροποποιήσεις ή και καταργήσεις δρομολογίων από τη ΗELLENIC TRAIN (σημειώθηκαν κυρίως τη θερινή περίοδο) δεν γνωστοποιούνται εγκαίρως στο επιβατικό κοινό, παρά τις επανειλημμένες υπομνήσεις της Αρχής για την ενίσχυση της πληροφόρησης με κάθε πρόσφορο μέσο.

Μέσα στο τρέχον έτος, η ΡΑΣ έγινε δέκτης πάρα πολλών παραπόνων και αναφορών για την ελλιπή ενημέρωση και την κακή ποιότητα του μεταφορικού έργου εξαιτίας των επανειλημμένων προβλημάτων που προαναφέρθηκαν, στα δρομολόγια των προαστιακών γραμμών τόσο της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης.

Υπήρξαν επίσης  πολλές αναφορές  για υποκαταστάσεις των υπηρεσιών με λεωφορεία, που διαφοροποιούν σε σημαντικό βαθμό τόσο τη διάρκεια του δρομολογίου όσο και τις στάσεις που πραγματοποιούνται.

Οι εγγενείς αδυναμίες

Σημειώνεται, ότι η ΡΑΣ ζήτησε από τη HELLENIC TRAIN Α.Ε να αποστέλλεται στην Αρχή μηνιαία αναφορά στην οποία αποτυπώνονται και αιτιολογούνται λεπτομερώς οι καθυστερήσεις, ακυρώσεις ή οι καταργήσεις  δρομολογίων.

Από την επεξεργασία των στοιχείων, αλλά και από τη θέση που εξέφρασε η σιδηροδρομική επιχείρηση για τις αιτίες των καθυστερήσεων, καταδεικνύεται ότι αυτές οφείλονται αφενός στην υποδομή και αφετέρου, στις εγγενείς αδυναμίες της επιχείρησης: την κατάσταση του τροχαίου υλικού, την έλλειψη προσωπικού λόγω ασθένειας Covid 19 και τη διαχείριση του πλήθους στις αποβάθρες.

Βάσει των ίδιων στοιχείων διαπιστώνεται  επίσης, ότι σε ποσοστό  άνω του 50%, οι διαταραχές στο επιβατικό έργο έργου οφείλονται σε καθυστερημένη αναχώρηση.

Η ΡΑΣ σημειώνει ότι αναγνωρίζει ότι τα προβλήματα που δημιουργούν διαταραχές στο μεταφορικό έργο είναι σύνθετα και η επίλυσή τους ενδεχομένως να  απαιτεί χρόνο.

Ωστόσο υπογραμμίζει, ότι το επιβατικό κοινό δεν μπορεί να ταλαιπωρείται από την πλημμελή ενημέρωση της εταιρείας και των όποιων προβλημάτων για τα οποία δεν ευθύνονται οι πολίτες που επιλέγουν το τρένο για τη μετακίνησή τους.

Η δήλωση της προέδρου της ΡΑΣ

Για το θέμα η Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής κ. Ιωάννα Τσιαπαρίκου δήλωσε: Η έκδοση της συγκεκριμένης οδηγίας έρχεται ως συνέχεια μίας σειράς ενεργειών της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων με τις οποίες ζητήθηκε από την HELLENIC TRAIN A.Ε να ενισχυθεί η ποιότητα και το εύρος της πληροφόρησης προς το επιβατικό κοινό.

Πρόκειται για μία υποχρέωση της εταιρείας που αποτελεί το ελάχιστο δείγμα σεβασμού προς τους επιβάτες: να τους δίνεται δηλαδή το δικαίωμα, να προγραμματίζουν ή να τροποποιούν έγκαιρα τις μετακινήσεις τους.

Για τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων σημαντική βαρύτητα όσον αφορά στην αξιολόγηση της εφαρμογής του Κανονισμού 1371/2007 από τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις έχουν τα παράπονα και οι καταγγελίες των επιβατών που λαμβάνει,  όπως επίσης και οι έλεγχοι/επιθεωρήσεις που διενεργεί.

Από την αρχή του 2022 υπήρξαν πολλές αναφορές από επιβάτες για καταργήσεις-καθυστερήσεις στα δρομολόγια των προαστιακών γραμμών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, οι οποίες δεν γνωστοποιούνταν εγκαίρως στο επιβατικό κοινό.

Αναμένουμε από την εταιρεία να προβεί άμεσα στην υλοποίησή της οδηγίας που εξέδωσε η ΡΑΣ για να περιοριστεί η ταλαιπωρία στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές. Το επόμενο διάστημα και μόλις η εταιρεία προχωρήσει στις απαιτούμενες  διορθωτικές ενέργειες όπως αυτές προβλέπονται στην οδηγία, η Αρχή θα προχωρήσει σε τακτικούς ελέγχους για να διαπιστώσει την ορθή εφαρμογή τους».

Η οδηγία

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων με την ιδιότητά της ως Εθνικός Φορέας Επιβολής (National  Enforcement  Body -NEB) για την τήρηση του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1371/2007 που αφορά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών, καλεί τη HELLENIC TRAIN A.E :

-Για τις έκτακτες περιπτώσεις καθυστερήσεων, ακυρώσεων να γνωστοποιούνται στον επιβάτη σε πραγματικό χρόνο, μέσω των εφαρμογών πληροφόρησης. Και σε κάθε περίπτωση, αμέσως μόλις έχει στη διάθεσή της η σιδηροδρομική εταιρεία την πληροφορία, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, προκειμένου να γνωρίζει ο επιβάτης τον χρόνο αναμονής του στον σιδηροδρομικό σταθμό /αμαξοστοιχία  ή να επιλέξει άλλο τρόπο μεταφοράς.

-Για τις περιπτώσεις που υπάρχει προγραμματισμένη ολική ή τμηματική υποκατάσταση της υπηρεσίας μεταφοράς με οδικά μέσα, αυτή να γνωστοποιείται με κάθε πρόσφορο μέσο προς τους επιβάτες πριν την έκδοση του εισιτηρίου.

-Για τις περιπτώσεις που υπάρχουν προγραμματισμένες και γνωστοποιημένες από τον Διαχειριστή της Υποδομής καθυστερήσεις, όπως, ενδεικτικά, μονοδρομήσεις και βραδυπορίες που επηρεάζουν την προγραμματισμένη διάρκεια του δρομολογίου, να γνωστοποιούνται έγκαιρα με κάθε πρόσφορο μέσο προς τους επιβάτες.

-Για τις αιτίες διαταραχής του πίνακα δρομολογίων που προέρχονται από δική της υπαιτιότητα, με κυριότερες την κατάσταση του τροχαίου υλικού και την έλλειψη προσωπικού, να προσδιορίσει και να εφαρμόσει ενδεδειγμένες διορθωτικές ενέργειες για τον περιορισμό της συχνότητας εμφάνισης διαταραχών.

-Η σιδηροδρομική εταιρεία να προσδιορίσει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διορθωτικών ενεργειών.

Tags:ΡΑΣΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝHELLENIC TRAINΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Από τον Ιανουάριο εγκρίθηκε η δέσμευση πίστωσης των 62 εκατ. της Hellenic Train για τις άγονες γραμμές του 2023

30 Ιανουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Νέος οδηγός δικαιωμάτων και υποχρεώσεων για τους επιβάτες στον σιδηρόδρομο από τη ΡΑΣ

25 Ιανουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μετατέθηκαν στις 7 Φεβρουαρίου οι προσφορές για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής

24 Ιανουαρίου, 2023
Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποζημίωση των επιβατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εγκλωβίστηκαν στην κακοκαιρία «Ελπίς»
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Οδηγίες στους επιβάτες που δεν αποζημιώθηκαν για την κακοκαιρία στις 24/1/2022

20 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Έκδοση και χορήγηση πιστοποιητικού υπεύθυνου για τη συντήρηση φορέα (ΥΣΦ) στη HELLENIC TRAIN

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Εντός χρονοδιαγραμμάτων η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ακολουθεί η αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Αναγόρευση κ. Aysha AlHameli σε Επίτιμη Διδακτόρισσα του Τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Η Σκύρος αποκτά τη δυνατότητα να αναπτύξει εγκαταστάσεις υδατοδρομίου

30 Ιανουαρίου, 2023
Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

Greater health and safety conditions needed for workers in cargo bike logistics, report says

30 Ιανουαρίου, 2023
Τα ΕΛΤΑ ανέθεσαν μελέτη για την αναγνώριση και αξιολόγηση των βασικών επιχειρηµατικών κινδύνων

Ο όμιλος ONEX Shipyards & Technologies αποχωρεί από τον ΣΕΚΠΥ. Ιδρύεται Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων

30 Ιανουαρίου, 2023

Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

30 Ιανουαρίου, 2023
Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

Στον “αέρα” το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού

30 Ιανουαρίου, 2023

Την εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας Πειραιά στη χρήση drones προτείνει το ΕΒΕΠ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

Ενισχύθηκε η προτίμηση επιβατών και οδηγών, το 2022, στην εφαρμογή της Uber

30 Ιανουαρίου, 2023
«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

30 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ