• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 21 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

    21 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

    21 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

    21 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

    21 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

    21 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Hellenic Train «έσπασε τη σιωπή της», η συνέντευξη του Δ.Σ. της εταιρείας, Μαουρίτσιο Καποτόρτο

vvegiazi by vvegiazi
6 Μαρτίου, 2023
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
1
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

O Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train, κ. Μαουρίτσιο Καποτόρτο παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στον ανταποκριτής της ΕΡΤ στην Ιταλία, Κρίστιαν Μαυρής, σχετικά με το μοιραίο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ήταν το πιο θανατηφόρο στην ελληνική ιστορία και ενεπλάκη η εταιρεία σας σε αυτό. Έχετε ξεκινήσει εσωτερική έρευνα για να μάθετε τι συνέβη;

Πρώτα απ’ όλα, θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου θλίψη για το τραγικό αυτό δυστύχημα στην Ελλάδα και θα ήθελα να επαναλάβω στις οικογένειες όλων των θυμάτων τα συλλυπητήριά μου και τα συλλυπητήριά όλης της Hellenic Train.

Αυτές είναι δραματικές ημέρες για τη μεγάλη μας οικογένεια των σιδηροδρομικών. Μεταξύ των θυμάτων του δυστυχήματος στα Τέμπη, είναι μάλιστα και 9 εργαζόμενοι της Hellenic Train και αυτές τις ημέρες τελούνται οι κηδείες τους, στις οποίες συμμετέχουμε με βαθιά θλίψη, εγγύτητα και το αίσθημα του ανήκειν που χαρακτηρίζει όλους τους εργαζόμενους στους σιδηροδρόμους.

Από την πλευρά μας, έχουμε θέσει άμεσα τους εαυτούς μας στη διάθεση των αρχών προκειμένου να παράσχουμε κάθε χρήσιμη πληροφορία που θα ρίξει φως στο θέμα, διευκρινίζοντας επίσης ποιοι ήταν οι ρόλοι και τα καθήκοντα εντός της Hellenic Train. Επιπλέον, συλλέγουμε, με εσωτερικές ομάδες εργασίας που επικεντρώνονται στο περιστατικό των Τεμπών, όλες τις έγκυρες πληροφορίες για να ρίξουμε φως στο τι συνέβη.

Οι εργαζόμενοι ισχυρίστηκαν ότι τα συστήματα ασφαλείας δεν είναι επαρκή. Τι απαντάτε σε αυτόν τον ισχυρισμό; Εκτελούσατε δρομολόγια σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο που δεν πληρούσε τα πρότυπα ασφαλείας;

Τα τρένα μας κινούνται σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες του συστήματος που χρησιμοποιείται στους σιδηροδρόμους που πληρούν τα κριτήρια που προβλέπονται από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τυποποίησης και μετά από πιστοποίηση από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

Φαίνεται ότι αυτός ο τύπος αμαξοστοιχίας Intercity δεν είναι εξοπλισμένος με σύστημα πυρόσβεσης, αλλά μόνο με κανονικούς πυροσβεστήρες. Είναι όντως έτσι τα πράγματα;

Το Intercity είναι μια αμαξοστοιχία αποτελούμενη από μηχανή και βαγόνια που είναι εξοπλισμένα με αυτόματα συστήματα πυρόσβεσης και φορητά συστήματα πυρόσβεσης επί της αμαξοστοιχίας, αντίστοιχα, στον αριθμό και τον τύπο που προβλέπεται από τους ισχύοντες κανονισμούς πρόληψης.

Η εταιρεία σας κατηγορείται ότι δεν βοήθησε την έρευνα, καθώς και ότι δεν παρείχε καμία πληροφορία στους συγγενείς των θυμάτων. Πέντε ημέρες μετά το ατύχημα, δεν υπάρχουν ακόμη ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των επιβατών της αμαξοστοιχίας. Γιατί;

Όπως είπα και προηγουμένως, η Hellenic Train συνεργάστηκε στενά με τους διασώστες και τους φορείς από τις πρώτες στιγμές μετά το ατύχημα. Συνεργαστήκαμε γρήγορα με τις αρχές, την Πολιτική Προστασία και τις ομάδες διάσωσης για την παροχή υποστήριξης σε όλους τους εμπλεκόμενους στο ατύχημα.

Η ψυχολογική υποστήριξη είναι ιδιαίτερα σημαντική σε αυτή τη φάση, και θα ήθελα να τονίσω ότι έχουμε ξεκινήσει μια εσωτερική διαδικασία για να υποστηρίξουμε και τους υπαλλήλους μας, οι οποίοι επιτελούν μια υπηρεσία για ολόκληρη την κοινωνία.

Όσον αφορά στον κατάλογο επιβατών, δεν υπάρχει λεπτομερής κατάλογος όλων των επιβατών που επιβιβάζονται στο τρένο, διότι το τρένο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από ένα αεροπλάνο ή ένα πλοίο, όπου οι επιβάτες πρέπει απαραιτήτως να παρέχουν τα προσωπικά τους στοιχεία.

Επιτρέψτε μου να εξηγήσω: οι επιβάτες που αγοράζουν τα εισιτήριά τους μέσω διαδικτύου παρέχουν ορισμένα προσωπικά δεδομένα, όπως τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.

Για όσους αγοράζουν εισιτήρια στα εκδοτήρια ή εντός του τρένου, το εισιτήριο, ενώ προβλέπει την κατανομή των θέσεων, δεν είναι ονομαστικό.

Oλα τα διαθέσιμα στην εταιρεία στοιχεία έχουν ήδη παρασχεθεί στις αρχές. Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των θέσεων επί του τρένου, διότι στα υπεραστικά τρένα όλα τα εισιτήρια έχουν καθορισμένες θέσεις.

Έχει αναφέρει ποτέ η εταιρεία ελλείψεις στις υποδομές ή στη διαχείριση του δικτύου;

Η Hellenic Train ασχολείται με τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων και, ως σιδηροδρομική εταιρεία που λειτουργεί σε υποδομή την οποία διαχειρίζεται τρίτος, βρίσκεται σε επαφή με τον διαχειριστή της υποδομής για όλες τις κατάλληλες αναφορές.

Η επικοινωνία από την πλευρά της σιδηροδρομικής μας εταιρείας είναι έγκαιρη και περιλαμβάνει τόσο θέματα που σχετίζονται αυστηρά με την υποδομή, όσο και συνθήκες μη συνυφασμένες με την υποδομής αλλά που ενδέχεται να επηρεάσουν στην κυκλοφορία. Οι δίαυλοι και οι μέθοδοι επικοινωνίας διέπονται από συγκεκριμένες διαδικασίες.

Ποιες είναι οι αρμοδιότητες και οι ευθύνες της εταιρείας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο;

Όπως ανέφερα προηγουμένως, η Hellenic Train είναι μια εταιρεία που ασχολείται μόνο με τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και δεν εμπλέκεται στη διαχείριση της υποδομής, ούτε στη συντήρησή της, ούτε στην κυκλοφορία.

Ποια είναι τα σχόλιά σας σχετικά με την επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης, σε όλα τα επίπεδα, από τα μέσα ενημέρωσης έως τα θεσμικά όργανα;

Το περιστατικό που συνέβη στα Τέμπη συγκλόνισε βαθιά ολόκληρη τη χώρα και θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς τους δημοσιογράφους για την ιδιαίτερη προσοχή που αφιερώσατε στο γεγονός, συμπεριλαμβανομένων των ασταμάτητων ζωντανών τηλεοπτικών μεταδόσεων, των ειδικών εμπεριστατωμένων ρεπορτάζ στον Τύπο και των συνεχών ενημερώσεων στις ιστοσελίδες και τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αμέσως μετά το συμβάν, ο συντονισμός μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών ήταν πολύ σημαντικός. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ενεργοποιούνται επίσης ειδικά πρωτόκολλα, ιδίως για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των εμπλεκομένων και το σεβασμό των οικογενειών των θυμάτων, ώστε να ενημερώνονται με κάθε δυνατή προσοχή, ιδίως ψυχολογικής φύσης.

Ο συντονισμός με τους φορείς και τους διασώστες, μεταξύ άλλων και για δραστηριότητες που σχετίζονται με την επικοινωνία, συνεχίζεται ακόμη. Η Hellenic Train έχει ενεργοποιήσει όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς διαύλους επικοινωνίας της για την παροχή της ευρύτερης και λεπτομερέστερης δυνατής πληροφόρησης, σεβόμενη πάντα τους ανθρώπους και τους κανονισμούς.

Μετά το ατύχημα, ποια είναι τα επόμενα βήματα της εταιρείας στην Ελλάδα;

Η Hellenic Train θα συνεχίσει να εργάζεται στο πλαίσιο των υφιστάμενων συμβάσεων. Η σιδηροδρομική κυκλοφορία θα βασιστεί στις υποδείξεις που θα λάβουμε από το διαχειριστή υποδομής και στο χρονοδιάγραμμα που απαιτείται για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Η συνέχιση των δραστηριοτήτων μας δεν μπορεί να αγνοήσει την εργασία των περισσότερων από 1.200 εργαζομένων μας και, για το λόγο αυτό, βρισκόμαστε σε επαφή με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εργαζομένων μας.

Tags:HELLENIC TRAINMAURIZIO CAPOTORTOΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΟΣΕΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΤΕΜΠΗΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα 9 σημεία που θέτουν ως αναγκαία προϋπόθεση για την επανεκκίνηση των δρομολογίων οι μηχανοδηγοί

21 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έρχεται νομοθετική ρύθμιση για τη μετατροπή σε κακούργημα όλων των περιπτώσεων κλοπής καλωδίων του ΟΣΕ

21 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΟΣΕ: Στη Λάρισα λειτουργεί η τοπική τηλεδιοίκηση, η ενιαία τηλεδιοίκηση είναι υπό κατασκευή

21 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έντονη αντιπαράθεση για το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας. Οι αναρτήσεις Γ. Οικονόμου και Αλ. Τσίπρα

20 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

ΠΟΣ: Υπέρ του ανοιχτού, ασφαλή και ποιοτικού σιδηρoδρόμου

Σχόλια 1

  1. George Arctouros says:
    1 εβδομάδα ago

    Σε ένα σοβαρό κράτος, θα είχες φύγει από την πίσω πόρτα.

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Οι επίμαχοι διάλογοι στη Βουλή για τη σύμβαση 717 και τα έγγραφα που κατατέθηκαν

16 Μαρτίου, 2023

Λεωφορεία δρομολογεί από την Τετάρτη 15 Μαρτίου η Hellenic Train σε επιλεγμένα δρομολόγια. Πληροφορίες

14 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Η Hellenic Train «έσπασε τη σιωπή της», η συνέντευξη του Δ.Σ. της εταιρείας, Μαουρίτσιο Καποτόρτο

1

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Νέος πρόεδρος στα ΕΛΤΑ ο Ν. Μπεναρδούτ, με προϋπηρεσία σε εταιρείες χάλυβα και μεταλλουργίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων. Η επιστολή της Hellenic Train προς πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

21 Μαρτίου, 2023

Swissport acquires majority stake in Düsseldorf Airport’s cargo handling unit

21 Μαρτίου, 2023

Executive Flex: Το νέο business unit του ομίλου Σφακιανάκη

21 Μαρτίου, 2023

Ο Francisco Conejo νέος Country Manager για την UPS Ιταλίας

21 Μαρτίου, 2023

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση των αεροσκαφών της Emirates

21 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ