Κυριακή, 1 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κερδοφορία, έστω και οριακή, σημείωσε η Hellenic Train. Στα 65 εκατ. οι επενδύσεις στην Ελλάδα

vvegiazi by vvegiazi
14 Οκτωβρίου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επέστεψε στη κερδοφορία, έστω και εάν αυτή ήταν οριακή, η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), η οποία ανήκει στον κρατικό ιταλικό σιδηροδρομικό όμιλο της FSI.

Του Φώτη Φωτεινού

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του 2021, η εταιρεία παρουσίασε έσοδα 112,3 εκατ. ευρώ (με την κρατική επιδότηση των 50 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές) έναντι 106,2 εκατ. ευρώ το 2020, ήτοι αύξηση 5,6%.

Αντίστοιχα, τα EBITDA ανήλθαν στα 21,5 εκατ. ευρώ έναντι 16,6 εκατ. ευρώ το 2020 και το τελικό αποτέλεσμα, σε κέρδη μετά φόρων 0,06 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 11 εκατ. ευρώ το 2020.

Η αύξηση του κύκλου εργασιών, όπως αναφέρει η εταιρεία, αφορά τη μείωση της έκθεσης της στους περιορισμούς Covid – 19. Το 2021, μόνο σε ενάμισι από τα τέσσερα τρίμηνα, η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε ολικό lockdown, ενώ το 2020 στα δύο από τα τέσσερα τρίμηνα.

Ανά κατηγορία εσόδων, τα έσοδα από τη μεταφορά επιβατών ανήλθαν στα 36,5 εκατ. ευρώ έναντι 32,7 εκατ. ευρώ το 2020 και τα έσοδα από τα εμπορεύματα στα 15,2 εκατ. ευρώ έναντι 13,9 εκατ. ευρώ το 2020.

Όπως σχολιάζει η εταιρεία, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στον τομέα των επιβατών, ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών έχει αποδειχθεί ουσιαστικά ανθεκτικός στις επιπτώσεις της πανδημίας, με αυξήσεις, τόσο στα έσοδα, όσο και στην παραγωγή.

Η Hellenic Train υποστηρίζει ότι βελτιώθηκε η ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρεται από και προς το λιμάνι του Πειραιά, με συχνότερα δρομολόγια, ενώ και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκαν τακτικά δρομολόγια.

Επίσης, θετικά αποτελέσματα έχουν επιτευχθεί στους τομείς μεταφοράς χάλυβα και στρατιωτικού υλικού, κυρίως στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Οι κυριότερες επενδύσεις της FSI στην Ελλάδα  

Εκτός από τη μετεγκατάσταση σε νέα γραφεία, οι κυριότερες επενδύσεις της Hellenic Train αναφέρονται στην ανακατασκευή των 5 αμαξοστοιχιών ETR 470 από τη μητρική εταιρεία, την Trenitalia έναντι 47,5 εκατ. ευρώ.

Επίσης, η εταιρεία προχώρησε στην ανακαίνιση του αμαξοστασίου της Θεσσαλονίκης για να καλύψει τις ανάγκες του νέου τροχαίου υλικού, ήτοι επένδυση 15,6 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, η Hellenic Train ανέθεσε στην εταιρεία τεχνολογίας της FSI Group, FSI Technology, την ανάπτυξη μιας νέας εμπορικής πλατφόρμας, βασισμένη στις λύσεις που ήδη χρησιμοποιούνται από τις άλλες εταιρείες μεταφορών επιβατών του ομίλου της FSI έναντι 1,65 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι με την ανάληψη των άγονων γραμμών για τα επόμενα 10+5 χρόνια, η Hellenic Train υποχρεούται να προβεί σε αναβάθμιση του τροχαίου υλικού της, μισθώνοντας σύγχρονους συρμούς (τρένα υδρογόνου, ηλεκτρικά τρένα) από τη ΓΑΙΑΟΣΕ.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:HELLENIC TRAINFSIFerrovie dello Stato Italiane

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Καθυστερήσεις και ακυρώσεις σιδηροδρομικών δρομολογίων, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων

27 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επανέρχονται, από σήμερα, τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο Αθήνα – Λειανοκλάδι

22 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Ακυρώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων στον Προαστιακό Αθήνας και Πάτρας, λόγω στάσης εργασίας

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Επανακυκλοφορία δρομολογίων στο Αθήνα – Καλαμπάκα, με λεωφορεία στο τμήμα Λειανοκλάδι – Καλαμπάκα

14 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Ο Π. Μοσχανδρέου (Hellenic Train/Copelouzos Group – Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι. Θριασίου Πεδίου) στο ITC 2023 – 6o Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών (19/9)

14 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Αυξήσεις μισθών και νέες προσλήψεις υποσχέθηκε ο Δ.Σ. της Hellenic Train

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιχορήγηση 7,76 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

29 Σεπτεμβρίου, 2023

H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Ως την 1η Απριλίου οι αιτήσεις πιστοποίησης ολοκλήρωσης και λειτουργίας επενδυτικών σχεδίων του Αναπτυξιακού

29 Σεπτεμβρίου, 2023
default

Νέος ενεργειακός φωτισμός στο οδικό δίκτυο του δήμου Γαλατσίου

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ