• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 7 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Καρτέλ στο rail cargo από ÖBB, DB και SNCB διαπίστωσε η ΕΕ. Η απόφαση

iservices by iservices
20 Απριλίου, 2021
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Καρτέλ στο rail cargo από ÖBB, DB και SNCB διαπίστωσε η ΕΕ. Η απόφαση
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Πρόστιμο, συνολικού ύψους 48 εκατ. ευρώ, επέβαλε η Κομισιόν στις Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), Deutsche Bahn (DB) και Société Nationale des Chemins de fer belges / Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (SNCB) με την αιτιολογία της παραβίασης των αντιμονοπωλιακών ευρωπαϊκών κανόνων.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι σιδηροδρομικές εταιρείες κατηγορούνται ότι συμμετείχαν σε καρτέλ κατανομής πελατών, το οποίο αφορούσε υπηρεσίες διασυνοριακών εμπορευματικών μεταφορών σε blocktrains σε βασικούς σιδηροδρομικούς διαδρόμους της ΕΕ.

Από μέρους τους, οι τρεις εταιρείες παραδέχτηκαν τη συμμετοχή τους στο καρτέλ και συμφώνησαν να διευθετήσουν την υπόθεση.

Σε δηλώσεις της, η Margrethe Vestager, υπεύθυνη για θέματα ανταγωνισμού της ΕΕ, τόνισε: «Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές είναι ζωτικής σημασίας για ένα μοντέλο βιώσιμης οικονομίας.

Ο θεμιτός ανταγωνισμός είναι σημαντικός για να παρέχει στους πελάτες την καλύτερη προσφορά όταν χρησιμοποιούν βιώσιμες μεταφορές.

Ένα καρτέλ μεταξύ βασικών operators που προσφέρουν υπηρεσίες εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών σε βασικούς διαδρόμους σε ολόκληρη την ΕΕ αντιβαίνει ουσιαστικά σε αυτόν τον στόχο.

Η σημερινή απόφαση στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι αυτός ο τύπος συμπαιγνιακής συμπεριφοράς δεν είναι αποδεκτός».

Η έρευνα

Σύμφωνα με το μοντέλο κατανομής εμπορευματικών μεταφορών, το οποίο αποτελεί πρότυπο σύμβασης που προβλέπεται στο διεθνές σιδηροδρομικό δίκαιο, οι εταιρείες που εκτελούν διασυνοριακές σιδηροδρομικές μεταφορές παρέχουν στους πελάτες μια συνολική τιμή για την υπηρεσία που απαιτείται στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολυμερούς σύμβασης.

Η έρευνα της Κομισιόν αποκάλυψε ότι οι τρεις σιδηροδρομικές εταιρείες συντονίστηκαν για την ανταλλαγή αθέμιτων πληροφοριών σχετικά με τα αιτήματα των πελατών τους για ανταγωνιστικές προσφορές και παρείχαν η μία στην άλλη υψηλότερες τιμές για την προστασία της αντίστοιχης επιχείρησής τους.

Οι εταιρείες συμμετείχαν έτσι ένα σύστημα κατανομής πελατών, το οποίο απαγορεύεται σύμφωνα με τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ.

Η εν λόγω τακτική διήρκεσε το διάστημα 8 Δεκεμβρίου 2008 έως τις 30 Απριλίου 2014, με τη SNCB να συμμετέχει μόνο από τις 15 Νοεμβρίου 2011 και μόνο για τις μεταφορές από ÖBB, DB και SNCB. Η σύμπραξη αφορούσε τους συμβατικούς τομείς μεταφοράς cargo φορτίου (εκτός από τις μεταφορές αυτοκινήτων).

Τα πρόστιμα

Κατά τον καθορισμό του ύψους των προστίμων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έλαβε υπόψη, ιδίως, την αξία πωλήσεων που πέτυχαν οι συμμετέχοντες στο καρτέλ για τις εν λόγω υπηρεσίες στην ΕΕ το 2013 (το τελευταίο πλήρες έτος της παράβασης), τη σοβαρή φύση της παράβασης, το γεωγραφικό εύρος και τη διάρκεια της συμμετοχής κάθε επιχείρησης στην παράβαση.

Το πρόστιμο για την Deutsche Bahn AG αυξήθηκε κατά 50% καθώς είχε προηγουμένως θεωρηθεί υπεύθυνη για άλλο ένα καρτέλ (υπόθεση AT.39462 – Freight Forwarding) και ως εκ τούτου θεωρήθηκε επανειλημμένος παραβάτης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση περί επιείκειας της Κομισιόν του 2006:

-Η ÖBB έλαβε πλήρη ασυλία, αποφεύγοντας έτσι ένα συνολικό πρόστιμο περίπου 37 εκατ. ευρώ.

-Η DB και η SNCB επωφελήθηκαν από τη μείωση των προστίμων για τη συνεργασία τους με την Επιτροπή κατά τη διάρκεια της έρευνας. Η μείωση αντικατοπτρίζει το χρονοδιάγραμμα της συνεργασίας και το βαθμό στον οποίο τα παρεχόμενα στοιχεία βοήθησαν την Επιτροπή να αποδείξει την ύπαρξη της σύμπραξης στην οποία συμμετείχαν.

Επιπλέον, η Επιτροπή επέβαλε μείωση κατά 10% στα πρόστιμα που επιβλήθηκαν βάσει της ανακοίνωσης επίλυσης του 2008, λαμβάνοντας υπόψη την αναγνώριση της συμμετοχής των operators στο καρτέλ και την ευθύνη τους σχετικά.

Οπότε, η κατανομή των προστίμων που επιβάλλονται σε κάθε εταιρεία έχει ως εξής:

ΕταιρείαΜείωση βάσει της ανακοίνωσης περί επιείκειαςΜείωση βάσει διακανονισμούΠρόστιμο(€)
ÖBB100%10%0
DB 45%10%48.324.000
SNCB 30%10%270.000
Tags:DBÖBBSNCB

Σχετικά Άρθρα

Deutsche Bahn and Siemens Mobility present new hydrogen train and hydrogen storage tank trailer
INTERNATIONAL

Deutsche Bahn and Siemens Mobility present new hydrogen train and hydrogen storage tank trailer

6 Μαΐου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα εμπορεύματα (DB Schenker) «πυλώνας» ανάπτυξης των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn)

6 Απριλίου, 2022
Η Siemens Mobility θα παραδώσει 50 ηλεκτρο-ντιζελάμαξες στην DB Cargo και στον Όμιλο DB Bahnbau
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η Siemens Mobility θα παραδώσει 50 ηλεκτρο-ντιζελάμαξες στην DB Cargo και στον Όμιλο DB Bahnbau

17 Μαρτίου, 2022
Μόλις στο 21% το ποσοστό των γυναικών στον σιδηρόδρομο. Απαιτούνται νέοι στόχοι για την προσέλκυσή τους στον κλάδο
INTERNATIONAL

Celebrating International Women’s Day with the European Women in Rail Awards

9 Μαρτίου, 2022
ÖBB Rail Cargo Group and Bundesforste set digital standards in railway logistics
INTERNATIONAL

ÖBB Rail Cargo Group and Bundesforste set digital standards in railway logistics

24 Φεβρουαρίου, 2022
Η Alstom θα προμηθεύσει με έως και 50 ηλεκτρικές ατμομηχανές Traxx επιβατικής χρήσης την SNCB
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η Alstom θα προμηθεύσει με έως και 50 ηλεκτρικές ατμομηχανές Traxx επιβατικής χρήσης την SNCB

14 Φεβρουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
FSI: Νέα έκδοση ομολόγων ύψους 250 εκατ. ευρώ, 20ετούς διάρκειας, από την Eurofima

FSI: Νέα έκδοση ομολόγων ύψους 250 εκατ. ευρώ, 20ετούς διάρκειας, από την Eurofima

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

6 Ιουλίου, 2022
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ