Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κων/νος Κυρανάκης για νέο ΟΣΕ: Έρχεται κέντρο εκπαίδευσης με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης (video)

vvegiazi by vvegiazi
7 Απριλίου, 2025
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε τηλεοπτική εκπομπή βρέθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης μιλώντας, μεταξύ άλλων, για το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, τον νέο ΟΣΕ και την ασφάλεια του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Για το πόρισμα ΕΟΔΑΣΑΑΜ και την υπόθεση της πυρόσφαιρας

«Αποστολή μου είναι να διασφαλίσω την ανεξαρτησία της Επιτροπής. Ο δημόσιος διάλογος πρέπει να διεξάγεται επί των δεδομένων, όχι επί συναισθημάτων και φημών», τόνισε ο κ. Κυρανάκης, καλώντας σε ψύχραιμη και τεκμηριωμένη ανάγνωση του πορίσματος.

Αναφερόμενος στην απόσυρση μέρους του πορίσματος που αφορά τη δημιουργία πυρόσφαιρας, παρέπεμψε σε αναφορά που υπάρχει στη σελίδα 108 του πορίσματος, όπου υπογραμμίζεται πως η Επιτροπή δεσμεύεται να συνεργαστεί με ανεξάρτητο, διεθνώς αναγνωρισμένο ινστιτούτο, προκειμένου να διασφαλιστεί η επιστημονική τεκμηρίωση των συμπερασμάτων, καθώς και να προστεθούν στοιχεία στην πορεία της διερεύνησης.

«Αυτό εξηγεί πολλά από όσα ακούσαμε σήμερα και από τον αντιπρόεδρο του ΕΟΔΑΣΑΑΜ» κατέληξε. «Το πόρισμα δεν είναι για να παίρνουμε ό,τι μας βολεύει ανάλογα με το αφήγημα που θέλουμε να στηρίξουμε. Το κυριότερο σημείο του πορίσματος αφορά τους πραγματικούς λόγους που συγκρούστηκαν τα τρένα», είπε.

Σχετικά με τη δήλωση του αντιπροέδρου του ΕΟΔΑΣΑΑΜ κ. Παπαδημητρίου ότι έχει δεχτεί απειλές και το αν θα τον παρότρυνε να πάει στον εισαγγελέα, ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε «Χωρίς δεύτερη σκέψη».

Ασφάλεια σιδηροδρόμου και αναδιοργάνωση προσωπικού

«Η αποστολή μας είναι να φροντίσουμε να μηδενίσουμε την πιθανότητα του να ξανασυμβεί το απευκταίο. Να μην ξανά συγκρουστούν τρένα στον ελληνικό σιδηρόδρομο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε «Πρέπει ο σιδηρόδρομος να λειτουργήσει με περισσότερη ασφάλεια. Να έχουμε μια συνεχή βελτίωση ώστε να μπορέσει να αποκατασταθεί το κενό εμπιστοσύνης μεταξύ κοινωνίας και σιδηροδρόμου, αυτή η ανοιχτή πληγή».

Ο υπουργός έκανε λόγο για δύο βασικούς πυλώνες: το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνολογία. «Ούτε ο άνθρωπος μόνος του, ούτε η τεχνολογία μόνη της αρκεί. Χρειαζόμαστε τον συνδυασμό τους». Σε ό,τι αφορά το σκέλος του ανθρώπινου δυναμικού, ανακοίνωσε την πρόθεση αυστηροποίησης των αξιολογήσεων: «Η αξιολόγηση θα γίνεται με πρότυπα στρατιωτικής εκπαίδευσης. Γι’ αυτό θα συνεργαστούμε με το ΓΕΑ. Να μην ξανά υπάρξουν οι διάλογοι της ντροπής που ακούσαμε τις προηγούμενες ημέρες στα ηχητικά. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι πως όταν διαχειρίζεσαι ανθρώπινες ζωές, χρειάζεται πειθαρχία και απόλυτη ετοιμότητα».

Παράλληλα, προανήγγειλε νέο πειθαρχικό δόγμα μέσα από το επερχόμενο νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ:

  • Στο πρώτο σοβαρό σφάλμα, απομάκρυνση από τη θέση για επανεκπαίδευση
  • Στο δεύτερο, αυστηρή προειδοποίηση και επανάληψη της επανεκπαίδευσης με ακόμη αυστηρότερους όρους.
  • Στο τρίτο, απόλυση.

Για τα νέα συστήματα ασφαλείας

«Υπάρχει σήμερα ο ΓΚΚ, αλλά δεν επαρκεί. Ένα μικρό λάθος που δεν εντοπίζεται εγκαίρως μπορεί να προκαλέσει ένα μεγαλύτερο και μετά να έχουμε αλυσιδωτές συνέπειες. Χρειαζόμαστε νέα εργαλεία», είπε ο κ. Κυρανάκης.

Ανέφερε ότι προωθείται:

  • Ψηφιακή καταγραφή ενεργειών και παραβάσεων, κατ’ εφαρμογή και σχετικής σύστασης της Ευρωπαϊκής Αρχής Σιδηροδρόμων.
  • Ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) ώστε να ασκεί ουσιαστικό και διαρκή έλεγχο.

«Σε τρεις μήνες, θα λειτουργεί πανελλαδικά ένα ενιαίο σύστημα εντοπισμού των τρένων με ακρίβεια πέντε εκατοστών», πρόσθεσε. «Ο κάθε πολίτης θα μπορεί να βλέπει σε πραγματικό χρόνο πού βρίσκεται το τρένο που παίρνει το παιδί του».

Για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ και το ανθρώπινο δυναμικό

Αναφερόμενος στο υπάρχον προσωπικό, ο υπουργός ανέφερε πως από τα 1.350 άτομα που εργάζονται στον ΟΣΕ, τα 800 είναι με σύμβαση παροχής υπηρεσιών – εκτός ΑΣΕΠ.

Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής και σύμφωνα με το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε τον Δεκέμβριο:

  • Προωθείται η ίδρυση νέας ανώνυμης εταιρείας με εταιρική δομή
  • Συγχωνεύονται ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και άλλοι φορείς
  • Στόχος είναι η στελέχωση με προσωπικό από την αγορά, με αυξημένα επαγγελματικά κριτήρια και διαφάνεια

Για τις επενδύσεις και τις σιδηροδρομικές εταιρείες

«Η Hellenic Train δεν είναι η μόνη εταιρεία που λειτουργεί στο ελληνικό δίκτυο. Κάθε επενδυτής που πληροί τις προϋποθέσεις μπορεί να φέρει δικά του τρένα. Εμείς θέλουμε να λειτουργούν στο δίκτυο μας καινούργια τρένα. Αυτό είναι κάτι που το ζητάμε ήδη από την Hellenic Train».

Για την εκπαίδευση

«Ήδη σχεδιάζεται και θα φτιαχτεί στην Ελλάδα ένα υπερσύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης με προσομοιωτές για σταθμάρχες και μηχανοδηγούς. Πρέπει να εκπαιδεύονται ρεαλιστικά, όπως θα λειτουργούν με χρονική πίεση, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται σενάρια κρίσης, με ψυχολογική πίεση και να είναι έτοιμοι όταν πρέπει», ανέφερε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΝΕΟΣ ΟΣΕΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣΕΡΓΟΣΕΓΑΙΑΟΣΕΡΑΣΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΥΡΑΝΑΚΗΣΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΕΟΔΑΣΑΑΜΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣHELLENIC TRAIN

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για την πρόσληψη διευθυντή διαχείρισης τροχαίου υλικού στην ΓΑΙΑΟΣΕ

21 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπέγραψε τη νέα ΣΣΕ στη Hellenic Train

20 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Πρόεδρος του σωματείου των μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ) ο Κώστας Γενιδούνιας

19 Μαΐου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έκπτωση 10% στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 17 Μαΐου έως 30 Ιουνίου από τη Hellenic Train

17 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Οι επιδόσεις της Hellenic Train στα εμπορεύματα το 2024, τι αναφέρει ο μητρικός όμιλος της FS

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η Standard and Poor’s αναβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της FS

0

Το crash test των επιδόσεων των Γαλλικών (SNCF), Γερμανικών (DB) και Ιταλικών (FS) Σιδηροδρόμων και η επίδραση στην Ελλάδα

0

Τον οδικό στόλο της ανανεώνει η ΥΠΑ, εγκρίθηκαν 1,18 εκατ. ευρώ

0

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου: 8 κράτη – μέλη της ΕΕ κατάργησαν την απευθείας επιδότηση

0

Στον έλεγχο του συστήματος VHF στο τμήμα Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο προχωρά ο ΟΣΕ

0

Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

22 Μαΐου, 2025

Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

22 Μαΐου, 2025

Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

22 Μαΐου, 2025

Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

22 Μαΐου, 2025

SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

22 Μαΐου, 2025

Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

22 Μαΐου, 2025

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για την αναβάθμιση των Σεισμικών παρατηρητηρίων

22 Μαΐου, 2025

Global Marketing Director στη FREENOW αναλαμβάνει ο Tony Fletcher

22 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr