• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Με ζημιές αποκρατικοποιείται η ΕΕΣΣΤΥ. Στα 5,62 εκατ. το 2015, -9,22% ο κύκλος εργασιών

ffotinos by ffotinos
5 Ιουνίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με ζημιές αποκρατικοποιείται η ΕΕΣΣΤΥ. Η εταιρεία παρουσίασε μείωση εσόδων και διεύρυνση ζημιών την περσινή χρήση. Έτσι, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 24,07 εκατ., έναντι 26,51 εκατ. το 2014, παρουσιάζοντας μείωση 9,22%.

Αντίθετα, τα έσοδα, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αποτελεί τον βασικό πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ αυξήθηκαν κατά 0,75 εκατ. ή κατά 3,23% περίπου.

Η εταιρεία παρέμεινε ζημιογόνος και το 2015. Οι καθαρές ζημιές έφτασαν τα 5,62 εκατ.,έναντι 4,98 εκατ. το 2014.

Από τις επιμέρους κατηγορίες των εξόδων, εμφανίζονται λιγότερες αναλώσεις, μικρότερο κόστος μισθοδοσίας, λόγω της συνεχούς μειώσεως του αριθμού έμπειρου προσωπικού λόγω συνταξιοδοτήσεων, μειωμένες αμοιβές τρίτων, αυξημένες παροχές τρίτων, αυξημένοι φόροι-τέλη από λογαριασμούς κοινής ωφέλειας (ενέργεια) προηγούμενων χρήσεων και αυξημένα διάφορα έξοδα, λόγω της ενσωμάτωσης, υπό τον λογαριασμό αυτό, των παγίων προκαταβολών των εγκαταστάσεων.

Απαιτήσεις από ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις του 2015, σχεδόν το σύνολο του κύκλου εργασιών της ΕΕΣΣΤΥ προέρχεται από παροχή υπηρεσιών προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το ύψος της απαίτησης της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την 31/12/2015, ανέρχεται σε 8,7 εκατ.

Αντίστοιχα, το ύψος της απαίτησης από τον ΟΣΕ ανέρχεται σε 3,8 εκατ., ενώ η υποχρέωση προς τον ΟΣΕ ανέρχεται σε 2,0 εκατ.

Οι περαιτέρω στόχοι

Η ΕΕΣΣΤΥ, για την τρέχουσα χρήση, έχει θέσει ως στόχους:

-Αύξηση των εσόδων από την παροχή υπηρεσιών συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού κυρίως, μέσω της ενεργοποίησης της νέας σύμβασης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

-Μείωση των λειτουργικών εξόδων της εταιρείας.

-Διασφάλιση επαρκούς ταμειακής ρευστότητας.

-Σύναψη των εκκρεμών συμβάσεων με τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ.

-Διεύρυνση των πιθανοτήτων επέκτασης των δραστηριοτήτων σε νέες αγορές συντήρησης τροχαίου υλικού, τόσο στην εσωτερική αγορά, όσο και στο εξωτερικό.

Ήδη, υπάρχει μια νέα εταιρεία, στην οποία έχει χορηγηθεί άδεια λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης για την εκτέλεση εθνικών και διεθνών σιδηροδρομικών μεταφορών, με χρήση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου και μια δεύτερη σε αναμονή χορήγησης αδείας, για τις οποίες η ΕΕΣΣΤΥ έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα, ούσα ουσιαστικά η μοναδική, εν ενεργεία, εταιρεία παροχής υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής τροχαίου υλικού στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕΣΣΤΥ είναι σε φάση αποκρατικοποίησης και ότι, στις 22 Ιουνίου, κατατίθενται οι δεσμευτικές προσφορές.

Tags:ΕΕΣΣΤΥ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η ΕΕΣΣΤΥ συγχωνεύτηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στα 1225 άτομα το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

31 Δεκεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Καλύτερες υπηρεσίες στους επιβάτες της υπόσχεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα μηνύματα σε Rail Cargo Logistics Goldair και ΟΣΕ

12 Δεκεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έντονη δυσαρέσκεια της Rail Cargo Logistics Goldair για την ΕΕΣΣΤΥ

9 Δεκεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στις 3 Δεκεμβρίου οι γενικές συνελεύσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ για την συγχώνευσή τους

19 Νοεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με εσωτερικό δάνειο από την μητρική FSI απέκτησε την ΕΕΣΣΤΥ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα μεγέθη 6μηνου της FSI

14 Οκτωβρίου, 2019
Επόμενο άρθρο

Πρόταση ψηφίσματος του ΕΚ για την ανταγωνιστικότητα του ευρωπαϊκού κλάδου σιδηροδρομικού υλικού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ