• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Νέα τροπολογία για την απόσχιση του κλάδου συντήρησης του ΟΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ

ffotinos by ffotinos
27 Μαΐου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4111/2013, σχετικά με την απόσχιση του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού ΟΣΕ και την απορρόφησή του από την Ελληνική Εταιρεια Συντήρησης Σιδηροδρομικού Υλικού (ΕΕΣΤΥ ΑΕ), προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις».

Με την τροπολογία αυτή, διευκολύνεται η αποκρατικοποίηση της εταιρείας, αφού αναφέρεται σε “απαλλαγή της Εταιρείας από ευθύνες προκύπτουσες, στο πλαίσιο διοικητικών διαδικασιών και συναφών διοικητικών κυρώσεων, καθώς και από αξιώσεις που αφορούν σε μη συμμόρφωση προς διατάξεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, εφόσον οι ανωτέρω ευθύνες ανάγονται στη λειτουργία του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού υπό τον δικαιοπάροχό της ΟΣΕ και γεννήθηκαν σε χρόνο προγενέστερο της συστάσεως της Εταιρείας”.

Η αιτιολογική έκθεση 

“Με την υπ’ αριθμ. 1661/9.8.2013 ( Β’ 1993/2013) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση της διάταξης του άρθρου 24 του ν. 4111/2013 (Α’ 18), αποσχίσθηκε ο κλάδος συντήρησης Τροχαίου Υλικού του ΟΣΕ Α.Ε. όπως ο κλάδος αυτός -ως Γενική Διεύθυνση Συντήρησης Τροχαίου Υλικού- περιγραφόταν στον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του ΟΣΕ, και εντάχθηκε στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (“ΕΕΣΣΤΥ”). Ως ημερομηνία μετασχηματισμού ορίστηκε η 31.12.2012.

Με την μεταφορά του συνόλου των στοιχείων του ενεργητικού και παθητικού του κλάδου συντήρησης Τροχαίου Υλικού, όπως αυτά περιγράφηκαν στο σχετικό ισολογισμό μετασχηματισμού, η απορροφούσα εταιρεία ΕΕΣΣΤΥ κατέστη ειδική διάδοχος των απαιτήσεων και υποχρεώσεων του εν λόγω κλάδου.

Η πώληση της εταιρείας ΕΕΣΣΤΥ περιλαμβάνεται στο από 30.07.2015 εγκεκριμένο από το ΚΥ.Σ.ΟΙ.Π πρόγραμμα αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη σχετική διεθνής διαγωνιστική διαδικασία, στην οποία σημαντικοί επενδυτές έχουν εκφράσειτο ενδιαφέρον τους.

Με την προτεινόμενη τροποποίηση της διάταξης της παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 4111/2013 επιχειρείται η ενίσχυση της ασφάλειας των συναλλαγών στο πλαίσιο του προβλεπόμενου προγράμματος αξιοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ, με την ρητή πρόβλεψη, απαλλαγής της Εταιρείας από ευθύνες προκύπτουσες στο πλαίσιο διοικητικών διαδικασιών και συναφών διοικητικών κυρώσεων, καθώς και από αξιώσεις που αφορούν σε μη συμμόρφωση προς διατάξεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, εφόσον οι ανωτέρω ευθύνες ανάγονται στη λειτουργία του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού υπό τον δικαιοπάροχό της ΟΣΕ και γεννήθηκαν σε χρόνο προγενέστερο της συστάσεως της Εταιρείας.

Προβλέπεται επίσης η υποχρέωση διενέργειας ή διεξαγωγής των εν λόγω διαδικασιών από τον ΟΣΕ, ακόμη κι αν αυτές ανοίγονται μετά την ημερομηνία μετασχηματισμού, όπως αυτή ορίζεται στην παρ. 1 του παρόντος άρθρου, εφόσον αφορούν σε ήδη γεννημένες μέχρι την ημερομηνία αυτή, απαιτήσεις ή αξιώσεις.

Στην ίδια αιτιολογική βάση προβλέπεται η απαλλαγή της Εταιρείας από την ευθύνη κατά το άρθρο 479 ΑΚ.

Η ρύθμιση

Από 1.1.2013 όλες οι πράξεις του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού που εισφέρεται θεωρούνται ότι γίνονται για λογαριασμό της Εταιρείας και τα ποσά αυτών μεταφέρονται με συγκεντρωτική εγγραφή στα βιβλία της. Υποχρεώσεις του ΟΣΕ Α.Ε. οι οποίες απορρέουν από τον κλάδο συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ Α.Ε. και οι οποίες έχουν γεννηθεί πριν την ημερομηνία μετασχηματισμού που ορίζεται στην παρ. 1 του παρόντος δεν μεταβιβάζονται στην Εταιρεία.

Ο ΟΣΕ Α.Ε. παραμένει αποκλειστικά υπεύθυνος για απαιτήσεις ή αξιώσεις του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου, συμπεριλαμβανομένων και τυχόν αξιώσεων ή διοικητικών κυρώσεων και προστίμων επιβαλλομένων λόγω παραβάσεων της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, οι οποίες προκύπτουν από την επιχειρηματική λειτουργία και δραστηριότητα του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ Α.Ε. μέχρι την 31.12.2012. Για τις εν λόγω απαιτήσεις ή αξιώσεις, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.

Δίκες ή διοικητικές διαδικασίες οι οποίες αφορούν στην επιχειρηματική λειτουργία και δραστηριότητα του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού και οι οποίες εκκρεμούν κατά την ημερομηνία μετασχηματισμού που ορίζεται στην παράγραφο 1 του παρόντος ή ανοίγονται μετά την ημερομηνία αυτή αλλά αφορούν σε γεννημένες μέχρι την 31.12.2012 απαιτήσεις ή αξιώσεις κατά του ΟΣΕ Α.Ε. διεξάγονται ή, κατά περίπτωση διενεργούνται, αποκλειστικά από τον ΟΣΕ Α.Ε..

Επί της προβλεπόμενης στο παρόν άρθρο εισφοράς του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ Α.Ε. στην Εταιρεία δεν εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 479 του Αστικού Κώδικα.

Οι πάσης φύσεως διοικητικές άδειες που κατέχει ο ΟΣΕ Α.Ε. και οι οποίες είναι απαραίτητες για τη λειτουργία του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού, μεταβιβάζονται αυτοδικαίως και χωρίς άλλη διατύπωση στην Εταιρεία με την δημοσίευση της κοινής υπουργικής απόφασης της παραγράφου 1 του παρόντος.”

Tags:ΕΕΣΣΤΥ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η ΕΕΣΣΤΥ συγχωνεύτηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στα 1225 άτομα το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

31 Δεκεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Καλύτερες υπηρεσίες στους επιβάτες της υπόσχεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα μηνύματα σε Rail Cargo Logistics Goldair και ΟΣΕ

12 Δεκεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Έντονη δυσαρέσκεια της Rail Cargo Logistics Goldair για την ΕΕΣΣΤΥ

9 Δεκεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στις 3 Δεκεμβρίου οι γενικές συνελεύσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ για την συγχώνευσή τους

19 Νοεμβρίου, 2019
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Με εσωτερικό δάνειο από την μητρική FSI απέκτησε την ΕΕΣΣΤΥ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα μεγέθη 6μηνου της FSI

14 Οκτωβρίου, 2019
Επόμενο άρθρο

Ο «Μουτζούρης» σφυρίζει και πάλι! Video με την ιστορική ατμήλατη μηχανή ΔΚ 8001

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ