• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Siemens εγκαθιστά 6 σύγχρονες μηχανές διαλογής στα ταχυδρομεία της Αυστραλίας
    INTERNATIONAL

    Australia Post lends a hand to 356 Aussie community groups

    23 Μαΐου, 2022
    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

    23 Μαΐου, 2022
    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

    23 Μαΐου, 2022
    «Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

    23 Μαΐου, 2022
    Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς
    MMM

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

    23 Μαΐου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Siemens εγκαθιστά 6 σύγχρονες μηχανές διαλογής στα ταχυδρομεία της Αυστραλίας
    INTERNATIONAL

    Australia Post lends a hand to 356 Aussie community groups

    23 Μαΐου, 2022
    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

    23 Μαΐου, 2022
    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

    23 Μαΐου, 2022
    «Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

    23 Μαΐου, 2022
    Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς
    MMM

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

    23 Μαΐου, 2022
    Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
    LOGISTICS

    Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

    23 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι επενδύσεις στο σιδηρόδρομο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάκαμψη μετά τον Covid-19

vvegiazi by vvegiazi
24 Απριλίου, 2020
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
«Ανοίγει το παιχνίδι» στον σιδηρόδρομο. Mετά την Goldair, μηχανές ζήτησε η Pearl (Cosco)
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι επενδύσεις στον σιδηρόδρομο οφείλουν να αποτελέσουν αναπόσπαστο μέρος των σχεδίων της ΕΕ, για να καταστήσουν τον σιδηρόδρομο βασικό στοιχείο του ευρωπαϊκού συστήματος μεταφορών, μετά την πανδημία του Covid-19, τονίζουν οι ενώσεις CER και UNIFE.

Σε επιστολή τους προς τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Κομισιόν Frans Timmermans, την επίτροπο Μεταφορών Adina Valean και την επίτροπο Συνοχής & Μεταρρυθμίσεων Elisa Ferreira, ο εκτελεστικός διευθυντής της CER Libor Lochman και ο γενικός διευθυντής της UNIFE Philippe Citroën διατείνονται ότι θα ήταν καλό να εξεταστεί καλύτερα η σιδηροδρομική πολιτική στην προσεχή αναθεώρηση του Πολυετούς Δημοσιονομικού Πλαισίου της ΕΕ (ΠΔΠ) για την επόμενη οικονομική περίοδο.

Με την προτροπή ότι «το ΠΔΠ μετά τον Covid-19 δεν φαίνεται να επιστρέφει στο status quo, οι φιλοδοξίες της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας (European Green Deal) δεν πρέπει να ξεχαστούν, αλλά να υλοποιηθούν», οι δύο ενώσεις τονίζουν ότι «η πολιτική που θα ακολουθηθεί πρέπει να διασφαλίζει ότι οι χαμηλές σε εκπομπές επιβατικές, αστικές και εμπορευματικές μεταφορές θα πρέπει να υποστηρίζονται με φιλικές προς το περιβάλλον τρόπους».

Ειδικότερα, μηχανισμοί όπως το «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) και άλλα ερευνητικά προγράμματα, «πρέπει να πρωτοπορήσουν και να διασφαλίσουν μια σωστή προσέγγιση για τον κλάδο των μεταφορών τα επόμενα χρόνια». Μάλιστα, προτείνεται η επέκταση του προϋπολογισμού του μηχανισμού «CEF 2», παρέχοντας «πόρους για την ταχεία μετάβαση προς την πράσινη και βιώσιμη κινητικότητα».

Ακόμη, επισημαίνεται ότι «καθώς η Ευρώπη υπέφερε από τον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19, ο σιδηρόδρομος έχει εντείνει την παροχή βασικών υπηρεσιών στον πληθυσμό, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζει σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις από την κατάρρευση των επιβατικών και εμπορευματικών αγορών».

Οι επενδύσεις της ΕΕ σε σιδηροδρομικές υποδομές θα ενθαρρύνουν την περαιτέρω δημόσια και ιδιωτική χρηματοδότηση, με τις CER και UNIFE να προσθέτουν ότι «η επένδυση στην ευρωπαϊκή σιδηροδρομική υποδομή ωφελεί την ευρωπαϊκή κοινωνία στο σύνολό της».

Παράλληλα, ζητείται να διασφαλιστεί η παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής βιομηχανίας σιδηροδρομικού εφοδιασμού, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι η σιδηροδρομική ψηφιοποίηση και η καινοτομία θα συνεχίσουν να προχωρούν, συμπεριλαμβανομένου του ERTMS.

Όπως αναφέρεται «οι σιδηροδρομικές εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών έχουν αποδείξει τη δύναμή τους να προσφέρουν αποτελεσματικά διασυνοριακές cargo συνδέσεις με τη βοήθεια ελάχιστου ανθρώπινου δυναμικού» κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, οπότε «η επένδυση σε σωστούς πόρους και τεχνολογίες για τη μεγιστοποίηση της χωρητικότητας της υποδομής θα βοηθήσει τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές να επιτύχουν τον πραγματικό σκοπό τους».

Καταλήγοντας, CER και UNIFE τονίζουν ότι «οι αλλαγές στην Ευρώπη που προέρχονται από την κρίση του Covid-19 θα είναι μακροχρόνιες, αλλά πιστεύουμε ότι εξετάζοντας τις οικονομικές ευκαιρίες και τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει η ανανέωση και η βελτίωση του ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, οι ηγέτες της ΕΕ μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ως οικονομικά αποδοτική ευκαιρία για την επίτευξη πολλών στόχων ταυτόχρονα».

Tags:ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑCERUNIFECEFΚορωνοϊός

Σχετικά Άρθρα

Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δυο οι καταγγελίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά του ΟΣΕ για τα τέλη υποδομής. Αφορούν τα έτη 2020-21 και 2022

18 Μαΐου, 2022
Διαγωνισμός για την αγορά 62 ηλεκτρικών τρένων μικρών αποστάσεων στη Ρουμανία
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Διαγωνισμός για την αγορά 62 ηλεκτρικών τρένων μικρών αποστάσεων στη Ρουμανία

17 Μαΐου, 2022
Η ΕΕ προωθεί, μέσω του CEF 2.0, τη χρηματοδότηση βασικών έργων των μεταφορών ως το 2027
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε αναβρασμό ο ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος για τις προτεινόμενες αναθεωρήσεις στην παροχή ΥΔΥ (PSO)

6 Μαΐου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στιγμή ορόσημο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο: Δημιουργείται Σύνδεσμος με τις εταιρείες του ευρύτερου κλάδου

13 Απριλίου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κι όμως, οι επιβάτες στο γερμανικό σιδηροδρομικό δίκτυο μειώθηκαν περαιτέρω το 2021

11 Απριλίου, 2022
Το λιμάνι της Κωστάντζας ετοιμάζεται για μεγαλύτερες σιδηροδρομικές ροές, λόγω Ουκρανίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το λιμάνι της Κωστάντζας ετοιμάζεται για μεγαλύτερες σιδηροδρομικές ροές, λόγω Ουκρανίας

4 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Μεγαλώνουμε, δυναμώνουμε, ανανεωνόμαστε: 5 χρόνια metaforespress.gr

Χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των έργων του Προαστιακού Πάτρας ζητά από τον ΟΣΕ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Η Siemens εγκαθιστά 6 σύγχρονες μηχανές διαλογής στα ταχυδρομεία της Αυστραλίας

Australia Post lends a hand to 356 Aussie community groups

23 Μαΐου, 2022
Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

Μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

23 Μαΐου, 2022
Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

Siemens: Ευελιξία, ταχύτητα και βιωσιμότητα με ολοκληρωμένο ψηφιακό δίδυμο για τα intralogistics

23 Μαΐου, 2022
«Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»

Πού βρίσκεται ο κλάδος του travel retail αναφορικά με τη δέσμευσή του για Βιώσιμη Ανάπτυξη

23 Μαΐου, 2022
Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός για τον Φορέα Λειτουργίας, ακολουθεί η προκήρυξη του διαγωνισμού

23 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022

Μήνυμα υπέρ των γυναικών στέλνουν ΓΕΦΥΡΑ και “ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ” Πάτρας (video)

23 Μαΐου, 2022

Ο όμιλος Ocado αγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

23 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ