• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania is introducing a digital dashboard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι επενδύσεις στο σιδηρόδρομο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάκαμψη μετά τον Covid-19

vvegiazi by vvegiazi
24 Απριλίου, 2020
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι επενδύσεις στον σιδηρόδρομο οφείλουν να αποτελέσουν αναπόσπαστο μέρος των σχεδίων της ΕΕ, για να καταστήσουν τον σιδηρόδρομο βασικό στοιχείο του ευρωπαϊκού συστήματος μεταφορών, μετά την πανδημία του Covid-19, τονίζουν οι ενώσεις CER και UNIFE.

Σε επιστολή τους προς τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Κομισιόν Frans Timmermans, την επίτροπο Μεταφορών Adina Valean και την επίτροπο Συνοχής & Μεταρρυθμίσεων Elisa Ferreira, ο εκτελεστικός διευθυντής της CER Libor Lochman και ο γενικός διευθυντής της UNIFE Philippe Citroën διατείνονται ότι θα ήταν καλό να εξεταστεί καλύτερα η σιδηροδρομική πολιτική στην προσεχή αναθεώρηση του Πολυετούς Δημοσιονομικού Πλαισίου της ΕΕ (ΠΔΠ) για την επόμενη οικονομική περίοδο.

Με την προτροπή ότι «το ΠΔΠ μετά τον Covid-19 δεν φαίνεται να επιστρέφει στο status quo, οι φιλοδοξίες της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας (European Green Deal) δεν πρέπει να ξεχαστούν, αλλά να υλοποιηθούν», οι δύο ενώσεις τονίζουν ότι «η πολιτική που θα ακολουθηθεί πρέπει να διασφαλίζει ότι οι χαμηλές σε εκπομπές επιβατικές, αστικές και εμπορευματικές μεταφορές θα πρέπει να υποστηρίζονται με φιλικές προς το περιβάλλον τρόπους».

Ειδικότερα, μηχανισμοί όπως το «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF) και άλλα ερευνητικά προγράμματα, «πρέπει να πρωτοπορήσουν και να διασφαλίσουν μια σωστή προσέγγιση για τον κλάδο των μεταφορών τα επόμενα χρόνια». Μάλιστα, προτείνεται η επέκταση του προϋπολογισμού του μηχανισμού «CEF 2», παρέχοντας «πόρους για την ταχεία μετάβαση προς την πράσινη και βιώσιμη κινητικότητα».

Ακόμη, επισημαίνεται ότι «καθώς η Ευρώπη υπέφερε από τον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19, ο σιδηρόδρομος έχει εντείνει την παροχή βασικών υπηρεσιών στον πληθυσμό, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζει σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις από την κατάρρευση των επιβατικών και εμπορευματικών αγορών».

Οι επενδύσεις της ΕΕ σε σιδηροδρομικές υποδομές θα ενθαρρύνουν την περαιτέρω δημόσια και ιδιωτική χρηματοδότηση, με τις CER και UNIFE να προσθέτουν ότι «η επένδυση στην ευρωπαϊκή σιδηροδρομική υποδομή ωφελεί την ευρωπαϊκή κοινωνία στο σύνολό της».

Παράλληλα, ζητείται να διασφαλιστεί η παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής βιομηχανίας σιδηροδρομικού εφοδιασμού, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι η σιδηροδρομική ψηφιοποίηση και η καινοτομία θα συνεχίσουν να προχωρούν, συμπεριλαμβανομένου του ERTMS.

Όπως αναφέρεται «οι σιδηροδρομικές εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών έχουν αποδείξει τη δύναμή τους να προσφέρουν αποτελεσματικά διασυνοριακές cargo συνδέσεις με τη βοήθεια ελάχιστου ανθρώπινου δυναμικού» κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, οπότε «η επένδυση σε σωστούς πόρους και τεχνολογίες για τη μεγιστοποίηση της χωρητικότητας της υποδομής θα βοηθήσει τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές να επιτύχουν τον πραγματικό σκοπό τους».

Καταλήγοντας, CER και UNIFE τονίζουν ότι «οι αλλαγές στην Ευρώπη που προέρχονται από την κρίση του Covid-19 θα είναι μακροχρόνιες, αλλά πιστεύουμε ότι εξετάζοντας τις οικονομικές ευκαιρίες και τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει η ανανέωση και η βελτίωση του ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, οι ηγέτες της ΕΕ μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ως οικονομικά αποδοτική ευκαιρία για την επίτευξη πολλών στόχων ταυτόχρονα».

Tags:ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑCERUNIFECEFΚορωνοϊός

Σχετικά Άρθρα

INTERNATIONAL

Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

23 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Ορισμένες πικρές αλήθειες για τον «βιασμένο» ελληνικό σιδηρόδρομο

6 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

A new bicycle parking in Amsterdam

21 Φεβρουαρίου, 2023
INTERNATIONAL

Rail sector publishes first progress report on implementation of Ticketing Roadmap

17 Φεβρουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Παραπομπή της Ελλάδας στο Δικαστήριο της ΕΕ λόγω μη συμμόρφωσης με τους κανόνες για τις σιδηροδρομικές μεταφορές

15 Φεβρουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

H ισπανική Renfe ιδρύει θυγατρική στη Γαλλία

10 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των έργων του Προαστιακού Πάτρας ζητά από τον ΟΣΕ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Ενισχύονται με εργαζόμενους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023

Από 30 Σεπτεμβρίου και μετά, μόνο σε φορτηγά Euro VI-D η αρχική άδεια κυκλοφορίας ΦΔΧ

24 Μαρτίου, 2023

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ