• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι Ιταλοί της FS «γυρνούν την πλάτη» στην ΕΕΣΣΤΥ. Κίνδυνος σοβαρών επιπλοκών

ffotinos by ffotinos
22 Ιανουαρίου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αυτό που ακουγόταν τις τελευταίες ημέρες στην σιδηροδρομική αγορά, επιβεβαιώθηκε με το πιο επίσημο τρόπο: Οι Ιταλοί της FS «γυρνούν την πλάτη» στην ΕΕΣΣΤΥ, κάτι το οποίο εκτιμάται ότι θα επιφέρει σοβαρές επιπλοκές.

Του Φώτη Φωτεινού

Ο διευθύνων σύμβουλος της FS Ρενάτο Ματσοντσίνι, σε συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής», απέκλεισε το ενδεχόμενο κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς για την ΕΕΣΣΤΥ, δηλώνοντας ότι «είναι σημαντικό να έχουμε υπηρεσίες συντήρησης εντός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Ουσιαστικά, η δήλωσή αυτή έρχεται σε συνέχεια των εξαγγελιών περί επενδύσεων 500 εκατ. σε τροχαίο υλικό.

Με άλλα λόγια, οι Ιταλοί θα περιμένουν την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με διπλή γραμμή και ηλεκτροκίνηση το 2018, ώστε το 2019 να βάλουν τις δικές τους μηχανές και βαγόνια.

Ωστόσο, τι θα γίνει η σύμβαση συντήρησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της σύμβασης πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Η ΕΕΣΣΤΥ, η οποία είναι κρατική εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού, έχει υπογράψει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμβαση συντήρησης των βαγονιών της για 5 + 5 χρόνια.  Μάλιστα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί τον κύριο πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ.

Τι θα κάνουν οι Ιταλοί; Θα σεβαστούν την 5η διάρκεια της σύμβασης ή εξετάζουν εναλλακτικά σενάρια;

Επί του παρόντος, οι απόψεις διίστανται. Άλλοι υποστηρίζουν ότι οι Ιταλοί θα σεβαστούν την σύμβαση και θα πληρώνουν, για 5 χρόνια, τα μισθώματα συντήρησης, εάν και τα κρίνουν «τσιμπημένα».

Άλλοι υποστηρίζουν ότι, μόλις αναλάβουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα επαναδιαπραγματευθούν κι άλλοι, ότι ίσως καταγγείλουν την σύμβαση!

Όπως και να έχει, εάν όντως οι Ιταλοί δεν καταθέσουν προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ, δηλαδή εάν δεν μπλοφάρουν (οι προσφορές είναι στις 30/1), τότε το μέλλον της ΕΕΣΣΤΥ προδιαγράφεται… δυσοίωνο.

Η ΕΕΣΣΤΥ, εάν χάσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χάνει το μεγαλύτερο πελάτη της. Ακολούθως, θα περιοριστεί στις δουλειές της ΓΑΙΑΟΣΕ και ίσως, αύριο του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού.

Νέο μέτωπο πιθανής αντιπαράθεσης οι άγονες γραμμές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πάντως, πέρα από την ΕΕΣΣΤΥ, Ιταλοί και ελληνικό δημόσιο ίσως «ανοίξουν μέτωπο» και με τις άγονες γραμμές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι το υπουργείο Μεταφορών διαμήνυσε τους Ιταλούς περί επαναδιαπραγμάτευσης του ετήσιου τιμήματος και εξεύρεσης νέου κοστολογικού μοντέλου , «κουρεύοντάς το» από τα 50 εκατ. σε 39 εκατ. ετησίως.

Οι Ιταλοί διατηρούν επεκτατικές βλέψεις για ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ

Οι Ιταλοί, πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διατηρούν «επεκτατικές βλέψεις», όχι μόνο για την ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), αλλά και την ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ) και τον ΟΑΣΘ.

Αυτό, διότι οι προοπτικές επιβατών / εσόδων είναι τεράστιες στο ενδοαστικό κομμάτι και όχι στο υπεραστικό, όπως στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeΓΑΙΑΟΣΕΕΕΣΣΤΥΟΣΕΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ν. Παππάς: Να μην καταστραφούν στοιχεία σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Υπεγράφη Μνημόνιο Κατανόησης μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και του διεθνούς τμήματος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ