Πέμπτη, 8 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι προτεραιότητες και το χρονοδιάγραμμα των έργων της ΕΡΓΟΣΕ. Ηλεκτροκίνηση έως Σ.Σ. Λαρίσης και Πειραιά

vvegiazi by vvegiazi
2 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις προτεραιότητες και το χρονοδιάγραμμα των έργων της ΕΡΓΟΣΕ αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Θανάσης Βούρδας, στην 3η Συνάντηση της Διεθνούς Ομάδας Εργασίας, με θέμα «Spatial and Transport Development along European Corridors: Example Corridor 22, Hamburg ‐ Athens».

Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα, η σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμη και πλήρως λειτουργική την άνοιξη του 2018 και το συγκρότημα στο Θριάσιο στα τέλη του έτους, όπως και η ηλεκτροκίνηση έως τον Σ.Σ. Λαρίσης (στον Σ.Σ. Πειραιά, το καλοκαίρι του 2017).

Αντίστοιχα, η διαδρομή από την Θεσσαλονίκη προς το τελωνείο του Προμαχώνα είναι σε φάση ανάθεσης μελετών. Ο διαγωνισμός αναμένεται να βγει στον «αέρα» το 2019 και τα έργα να τελειώσουν το 2022, ενώ μεγάλο στοίχημα αποτελεί η «Σιδηροδρομική Εγνατία».

Τα κύρια σημεία ομιλίας του δ.σ της ΕΡΓΟΣΕ

Ο διάδρομος της Ανατολικής Μεσόγειου ως μέρος του δικτύου ΤΕΝ-Τ μπορεί να δώσει ώθηση στην Ευρωπαϊκή αλλά και την Ελληνική Οικονομία.

Οι χώρες από τις οποίες περνά ο ΤΕΝ-Τ μπορούν να έχουν διατηρήσιμη ανάπτυξη στις εσωτερικές τους αγορές.

Η ολοκλήρωση των διαδρομών του ΤΕΝ-Τ, προχώρα πέρα από τα στενά σύνορα κάθε χώρας και αλλάζει τον τρόπο που βλέπουμε την μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών.

Αποτελεί πολιτική επιλογή να δοθεί έμφαση στην ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων στην Ελλάδα, κάτι που θα παράξει πλούτο αλλά και θα ενθαρρύνει τις επενδύσεις στη χώρα.

Η ΕΡΓΟΣΕ αυτή τη στιγμή κατασκευάζει ένα σύγχρονο σιδηρόδρομο σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και έτσι με ορίζοντα το 2030 θα έχουμε τρένα με ταχύτητες ως 200 χμλ/ω, ηλεκτροκίνηση σε όλο το εθνικό δίκτυο, διπλές γραμμές και εγκατεστημένο το ERTMS.

Η σύνδεση με τα λιμάνια και τις οδικές αρτηρίες, έτσι ώστε να δημιουργηθούν μεγάλοι διαμετακομιστικοί κόμβοι, αποτελεί πολιτική προτεραιότητα στον τομέα των μεταφορών.

Έμφαση θα δοθεί στα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Πάτρας και της Ηγουμενίτσας μέσω της σύνδεσης με την Σιδηροδρομική Εγνατία που θα συνδέει τον Έβρο με το Ιόνιο.

Αναφορικά με τα έργα που εκτελούνται στον Κύριο Άξονα του ΠΑΘΕ/Π, η Γραμμή θα είναι διπλή ηλεκτροκινούμενη και σηματοδοτούμενη. Ο άξονας θα συνδέει μεγάλα αστικά κέντρα και λιμάνια. Ποιο συγκεκριμένα:

-Η διαδρομή από Πάτρα ως Αθήνα μήκους 216 χιλιόμετρων.

-Σύνδεση Πειραιά με το Ικόνιο. Κύρια σημεία είναι η παρουσία της COSCO και η σημαντικότητα του Λιμανιού για τις εμπορευματικές μεταφορές αλλά και τον ρολό του Θριασίου Πεδίου.

-Το έργο του Θριασίου θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Το επόμενο στάδιο είναι η δημιουργία ενός από τους μεγαλύτερους διαμετακομιστικούς κόμβους στην Ευρώπη. Αυτό μπορεί να γίνει με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Ήδη, υπάρχει προσωρινός ανάδοχος για τα 600 στρέμματα από τα 2400 στρέμματα της έκτασης του Θριασίου.

-Η σύνδεση Αθήνας-Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμη και πλήρως λειτουργική την Άνοιξη του 2018. Θα μεταφέρει επιβάτες και φορτία προς Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 25 λεπτά.

-Η διαδρομή από την Θεσσαλονίκη προς το τελωνείο του Προμαχώνα είναι σε φάση ανάθεσης μελετών. Ο διαγωνισμός του αναμένεται να βγει στον «αέρα» το 2019 και τα έργα να τελειώσουν το 2022.Τα έργα αφορούν την ανάταξη και την ηλεκτροκίνηση της γραμμής σε όλο το μήκος της.

-Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ως προτεραιότητα την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο με ηλεκτροκίνηση και στοχευμένες παρεμβάσεις σε σημεία της γραμμής.

Η γραμμή αποτελεί την εναλλακτική οικονομική διαδρομή σε σχέση με τα στενά του Βοσπόρου, δίνει έξοδο στην Μαύρη Θάλασσα μέσω Μπουργκάς και κάνει την Αλεξανδρούπολη σημαντικό logistics hub. Η αναβάθμιση της συγκεκριμένης γραμμής θα αυξήσει τις ταχύτητες των εμπορικών τρένων κατά 20-30%

-Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ και το Αλβανικό Υπουργείο Μεταφορών, έχει καταθέσει πρόταση στο Ιnterreg για εκπόνηση Μελέτης Βιωσιμότητας για τη Σύνδεση Φλώρινας-Κρυσταλλοπηγής-Πόγραδετς (με σύνδεση με το αεροδρόμιο Καστοριάς για εμπορικούς λογούς). Με βάση τα αποτελέσματα της Μελέτης Βιωσιμότητας θα έχουμε και την προσέλκυση επενδυτών.

-Άφησα για το τέλος το πιο μακρόπνοο και σημαντικό έργο, που μπορεί να κάνει τη χώρα τον πιο σημαντικό «παίχτη» της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η Σιδηροδρομική Εγνατία συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα με την Αδριατική. Συνδέει την Ανατολική με την Δυτική Ευρώπη, δημιουργώντας ευκαιρίες επενδύσεων.

Η γραμμή θα Συνδέει Αλεξανδρούπολη με Ηγουμενίτσα. Χρηματοδότηση από Εθνικούς πόρους και ιδιωτικά κεφάλαια. Η Παγκόσμια Τράπεζα Επενδύσεων ανέλαβε να εκπονήσει Μελέτη Βιωσιμότητας.

Τα οφέλη περιλαμβάνουν καθαρές και φτηνές μεταφορές, διεθνείς επενδύσεις, σημαντικό όγκο μεταφοράς εμπορευμάτων, αναβάθμιση του γεωστρατηγικού ρόλου της χώρας ως διεθνούς διαμετακομιστικού κόμβου, καθώς και την καθιέρωση της χώρας σαν ένα συνεχές κέντρο logistics καθώς θα συνδέει 4 λιμάνια, 6 αεροδρόμια και 4 κέντρα logistics.

-Στην περιοχή της Αθήνας, μετά από 15 χρόνια καθυστέρηση, υλοποιείται η ηλεκτροκίνηση από την Αθήνα έως τον Πειραιά. Τέλος του χρόνου η ηλεκτροκίνηση θα είναι γεγονός στο Σταθμό Λαρίσης και το καλοκαίρι έως τον Πειραιά.

Αποτελεί πολιτική επιλογή η αναβάθμιση του σιδηροδρόμου και μέσω αυτού της χώρας, έτσι ώστε οι μεταφορές να παίξουν κύριο ρόλο στην επιστροφή της ανάπτυξης που θα μείνει στη χώρα για καιρό και θα δημιουργήσει νέο πλούτο και νέες θέσεις εργασίας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΕΡΓΟΣΕΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΛΑΥΡΙΟΥΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Έρχονται ξένοι managers σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ; Προς διεθνή πρόσκληση ενδιαφέροντος

22 Απριλίου, 2023
?o
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

«Ένα άλλο προβληματικό δίπολο: η σχέση ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ». Τι αναφέρεται στο πόρισμα για τα Τέμπη

21 Απριλίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Γ. Γεραπετρίτης: Το πόρισμα είναι πραγματικής καταγραφής και όχι πόρισμα συγκάλυψης

20 Απριλίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ολόκληρο το πόρισμα των 226 σελίδων για το δυστύχημα των Τεμπών. Χωρίζεται σε 10 κεφάλαια

20 Απριλίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Ενημέρωση του υπουργού Επικρατείας για το πόρισμα της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για τα Τέμπη

20 Απριλίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η πορεία εξέλιξης / πρόοδος κατασκευής των σιδηροδρομικών έργων στην Ελλάδα

13 Απριλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Φαμπρίτσιο Φαβάρα, FS (Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι): «Μας ενδιαφέρει και το μετρό της Αθήνας»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
???????????????????

Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

8 Ιουνίου, 2023
OLP, TEKAL, 2OCT2017

Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

8 Ιουνίου, 2023

Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

8 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023

Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

8 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ