• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022
    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

    2 Ιουλίου, 2022
    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

    1 Ιουλίου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

    1 Ιουλίου, 2022
    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

    1 Ιουλίου, 2022
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

    1 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι πρώτες (έμμεσες) αιχμές Χρ. Σπίρτζη για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους Ιταλούς της FS

ffotinos by ffotinos
25 Ιανουαρίου, 2017
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Οι πρώτες (έμμεσες) αιχμές Χρ. Σπίρτζη για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους Ιταλούς της FS
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την πρώτη του δήλωση, μετά την υπογραφή πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς της FS, οι οποίοι εξήγγειλαν επενδύσεις 500 εκατ. σε τροχαίο υλικό, έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, στο πλαίσιο επιθεώρησης εργοταξίων της ΕΡΓΟΣΕ σε Κιάτο και Ξυλόκαστρο.

Του Φώτη Φωτεινού

Απαντώντας, σε σχετική ερώτηση του metaforespress.gr, ο υπουργός Μεταφορών σημείωσε τα ακόλουθα:

«Κατ’ αρχάς δεν είναι το αρμόδιο Υπουργείο το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ούτε το αρμόδιο όργανο. Για τις διαδικασίες και τους όρους της σύμβασης  και του διαγωνισμού θα ρωτήσετε το ΤΑΙΠΕΔ.

Δεύτερον, η κυβερνητική πολιτική είναι πολύ συγκεκριμένη. Εμείς είπαμε ότι τις συμφωνίες μας τις τιμούμε και τις τηρούμε μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας. Τα έχουμε πει επανειλημμένα.

Δεν μπορεί η χώρα να χρεωθεί από τη μη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, 700 και πλέον εκατομμύρια, λόγω των κρατικών ενισχύσεων που κατηγορείται.

Άρα πρέπει να κλείσει ο φάκελος των κρατικών ενισχύσεων και να ολοκληρωθεί όλη αυτή η περιπέτεια που έχουμε δει με το σιδηρόδρομο», ανέφερε, συμπληρώνοντας ότι «εγώ εύχομαι οι επενδυτές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επενδύσουν και πολύ περισσότερα σε τροχαίο υλικό και μάλιστα αν μπορούν να τα κατασκευάσουν και στην Ελλάδα για να αποκτήσουμε και παραγωγική δομή, με μεγάλη χαρά.

Όπως γνωρίζετε, η αγορά στις σιδηροδρομικές μεταφορές έχει απελευθερωθεί, είναι βέβαιο ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ θα βρουν αρκετούς πελάτες να τους εξυπηρετήσουν».

Η ερμηνεία της δήλωσης

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ουδέποτε τάχτηκε υπέρ της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο – όπως επισημαίνουν στελέχη του – αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση.

Τα ίδια στελέχη εμφανίζονται δυσαρεστημένα που η Ελλάδα θα καταστεί, ίσως, η μοναδική χώρα στην ΕΕ, χωρίς κρατική σιδηροδρομική εταιρεία. Από την άλλη, αναγνωρίζουν την σιδηροδρομική εμπειρία και τεχνογνωσία των Ιταλών της FS.

Ωστόσο, η δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της FS Ρενάτο Ματσοντσίνι περί επενδύσεων 500 εκατ. σε τροχαίο υλικό και ενδιαφέροντος για την εξαγορά των ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ χαρακτηρίστηκαν, από ορισμένους, ως «επιθετικές».

Οι Ιταλοί, εάν επενδύσουν 500 εκατ. σε τροχαίο υλικό και δεν σεβαστούν τις συμβατικές υποχρεώσεις με την ΕΕΣΣΤΥ ή ακόμα… ωθήσουν την ΕΕΣΣΤΥ να καταστεί ανήμπορη να τους εξυπηρετήσει, αυτομάτως δημιουργούνται σοβαρές επιπλοκές, όχι μόνο στην ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και στη ΓΑΙΑΟΣΕ.

Επίσης, οι Ιταλοί, εξαγγέλλοντας την αγορά τροχαίου υλικού και, με την προϋπόθεση ότι θα εγκαταλείψουν μακροπρόθεσμα την ΕΕΣΣΤΥ, τότε αποκλείουν πιθανές άλλες επενδύσεις στην Ελλάδα σε επισκευές, συντήρηση, κτλ.

Πάντως, στο υπουργείο Μεταφορών θεωρούν ότι οι Ιταλοί της FS θα σεβαστούν την 5ετή  σύμβαση συντήρησης με την ΕΕΣΣΤΥ (περί τα 28 εκατ. τα ετήσια έσοδα της ΕΕΣΣΤΥ).

Σε αντίθετη περίπτωση, θα ενεργοποιηθούν ρήτρες, ενώ με την είσοδο νέων εταιρειών, όπως της Rail Cargo Logistics Goldair και της Pearl, ΕΕΣΣΤΥ και ΓΑΙΑΟΣΕ θα έχουν «πελάτες», άρα και έσοδα. Στο εναλλακτικό σενάριο, θα ενεργοποιηθεί η σιδηροδρομική άδεια της ΓΑΙΑΟΣΕ.

Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeΓΑΙΑΟΣΕΕΕΣΣΤΥΤΡΑΙΝΟΣΕΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Εάν «πάρει» και το Θριάσιο ΙΙ, η «κυριαρχία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεγιστοποιείται σε υπερθετικό βαθμό

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον αναμένεται για το Θριάσιο ΙΙ. Πιθανές συμμετοχές έκπληξη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ και DAMCO (Όμιλος Κοπελούζου) διεκδικούν το Θριάσιο ΙΙ

29 Ιουνίου, 2022
Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επεκτείνονται ανά την Ευρώπη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τι περιλαμβάνει το νέο “πράσινο ομόλογο” της FS Italiane

27 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

To ΤΑΙΠΕΔ προσπαθεί να μεταπείσει τους Ιταλούς για την ΕΕΣΣΤΥ. Στα 28 εκατ. το ετήσιο κόστος συντήρησης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Πρόστιμα 40.000 ευρώ σε 8 πρατήρια υγρών καυσίμων για αισχροκέρδεια

1 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

Η Tone Wille της Posten Norge νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της IPC

1 Ιουλίου, 2022
Η Volvo Cars κατέκτησε τη διάκριση Top Safety Pick Plus της IIHS σε όλα τα μοντέλα της

Volvo to create 3,300 jobs at $1.25 bln EV plant in Slovakia

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ