Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

    Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

    23 Σεπτεμβρίου, 2023
    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Προπηλακίστηκε μηχανοδηγός του Προαστιακού από επιβάτη, καταδικάζει η ΠΕΠΕ

vvegiazi by vvegiazi
2 Μαΐου, 2023
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τον προπηλακισμό μηχανοδηγό του Προαστιακού από επιβάτη καταδικάζει η ΠΕΠΕ, υποστηρίζοντας ότι «την ώρα που η συζήτηση για την επαναλειτουργία του μέσου είναι καθημερινή, οι σιδηροδρομικοί αντιμετωπίζουμε καθημερινά την διάλυση σε όλα τα επίπεδα».

Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ

Δυο μήνες μετά  το έγκλημα των Τεμπών, που στοίχισε την ζωή σε 57 ανθρώπους, οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο συνεχίζουμε να βιώνουμε τα αποτελέσματα της πολιτικής απαξίωσης  των σιδηροδρομικών μεταφορών, καθώς την Παρασκευή 28 Απριλίου μηχανοδηγός προπηλακίστηκε από επιβάτη στον Προαστιακό Αθήνας.

Την ώρα που η συζήτηση για την επαναλειτουργία του μέσου είναι καθημερινή, οι σιδηροδρομικοί αντιμετωπίζουμε καθημερινά την διάλυση σε όλα τα επίπεδα. Μια φωτιά στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων και σε συνδυασμό με βλάβη σε συρμό diesel στον Προαστιακό Αθήνας (Νερατζιώτισσα), προκάλεσε την περασμένη Παρασκευή σωρεία καθυστερήσεων, χωρίς να υπάρχει καμία ενημέρωση στο επιβατικό κοινό, αφού η τηλεματική είναι εκτός λειτουργίας χρόνια τώρα, ενώ δεν υπάρχει προσωπικό στους σταθμούς για  να ενημερώνει τους επιβάτες αφού από το 2011 και στα πλαίσια της πολιτικής της «δήθεν εξυγίανσης» που μοναδικό -ουσιαστικό στόχο είχε την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  (με τις χιλιάδες μετατάξεις σιδηροδρομικών που είχαν εκπαιδευτεί στον τομέα διαχείρισης πλήθους),  η διαχείριση των σταθμών έχει εκχωρηθεί σε ιδιώτες, που περιορίζονται αποκλειστικά στην έκδοση εισιτηρίων!

Φυσικά για τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής, δεν θα απαντήσουν  ποτέ οι πραγματικά υπεύθυνοί (Διοικούντες την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2010-2011) που όμως επανεμφανίστηκαν ως …. λαλίστατοι (και με πολλές ανακρίβειες και ψεύδη στις δημόσιες παρεμβάσεις τους) για τα αίτια του εγκλήματος των Τεμπών.

Σε όλα αυτά, έρχονται να προστεθούν και τα προβλήματα στο τροχαίο υλικό, αφού καμία νέα επένδυση δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, ενώ στην πρόσφατα ψηφισμένη σύμβαση μεταξύ Hellenic Train – Ελληνικού Δημοσίου, το ύψος των επενδύσεων  από-μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό ενώ προβλέφθηκε η αγορά τρένων… υδρογόνου (από την ΓΑΙΑ ΟΣΕ και όχι από τους παρόχους) για το… έτος 2027.

Οι εγκαταστάσεις συντήρησης παραμένουν στην ίδια –κακή-  κατάσταση εδώ και 5 χρόνια, απουσία επενδύσεων, δυσκολεύοντας το έργο των συναδέλφων στην τεχνική βάση.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι μόλις 15 (και αν) ηλεκτροκίνητοι συρμοί Desiro υπάρχουν διαθέσιμοι  για να καλύψουν τις ανάγκες του Προαστιακού Αθήνας αλλά και Θεσσαλονίκης (!!!), παράλληλα με την καθημερινή ή μακροχρόνια  συντήρηση που απαιτεί η συνεχής –καθημερινή – λειτουργία τους.

Έτσι στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης- Λάρισας (που παραμένει μέχρι σημερα ανεξήγητα κλειστός) είδαμε την τελευταία περίοδο να κυκλοφορούν –με σημαντικά προβλήματα-  συρμοί diesel ηλικίας 32-35 ετών, ενώ στην Αθήνα επανήλθε εδώ και 2 χρόνια  η αξιοποίηση συρμών diesel (Rail bus) στα δρομολόγια του Προαστιακού στην γραμμή του αεροδρόμιου και αυτό παράλληλα με την θέσπιση  -από το 2021 -της απαράδεκτης μετεπιβίβασης στον σταθμό του Ρέντη (και  σε συρμούς  diesel) προκειμένου  να φτάσει κάποιος στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά!

Για την αναγκαιότητα της μετεπιβίβασης αυτής, που ταλαιπωρεί 2 χρόνια τώρα μηχανοδηγούς και επιβάτες, κανείς υπεύθυνος δεν έχει απαντήσει ποτέ, εν απουσία πρωτοβουλιών και από την πολιτική ηγεσία, καθώς ο ΟΣΕ «δείχνει» την Hellenic Train και το αντίστροφο.

Την ώρα δηλαδή που η επιβατική κίνηση παρουσίαζε σημαντική αύξηση στον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης λόγω του αυξημένου κόστους ενέργειας (η Ελλάδα έχει τις  ακριβότερες τιμές  βενζίνης  στην Ευρώπη αλλά και τους χαμηλότερους μισθούς) όχι μόνο ο σιδηρόδρομος δεν μπορούσε να ανταποκριθεί σε αυτή, αλλά περιορίστηκαν τόσο  οι υποχρεώσεις των εταιρειών σε επενδύσεις όσο και εγκαταλείφθηκε η συντήρηση της υποδομής (προκειμένου να δοθεί μέσω ΣΔΙΤ σε ιδιώτες) . Αρκεί μια βόλτα στους σταθμούς (ακόμα και στον Κεντρικό σταθμό Αθήνας που εγκαινιάστηκε πριν 7 χρόνια) για να διαπιστώσει κάποιος την εγκατάλειψη.

Λύσεις για την αντιστροφή της κατάστασης υπάρχουν

Αυτές αφορούν την άμεση ενίσχυση του ΟΣΕ με προσωπικό για την συντήρηση της υποδομής, την επαναφορά της λειτουργίας των σταθμών  σε μόνιμο -εκπαιδευμένο προσωπικό και τις ουσιαστικές επενδύσεις σε τροχαίο υλικό- εγκαταστάσεις συντήρησης του.

Η ετήσια Κρατική επιχορήγηση για την εκτέλεση των άγονων γραμμών, δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως ρουσφετολογικό εργαλείο –μέσο πίεσης, προκειμένου να τοποθετούνται άπειρα στελέχη σε κρίσιμες θέσεις σε όλες τις εταιρείες ή  για να δρομολογούνται τρένα σε περιοχές όπου εκλέγονται βουλευτές που έχουν την πολιτική ευθύνη για την εποπτεία του Υπουργείου Μεταφορών – Υποδομών και Οικονομίας.

Πρέπει να συνοδεύεται από συγκεκριμένο πρόγραμμα επενδύσεων που στο επίκεντρο του θα έχει την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και της Ελληνικής Οικονομίας.

Η υποβάθμιση του  σιδηρόδρομου, του φιλικότερου μέσου μεταφοράς δεν μπορεί να συνεχιστεί. Οι υπεύθυνοι αντί για Κροκοδείλια δάκρυα και επικοινωνιακές φιέστες, ας εργαστούν επιτέλους για την ανάπτυξη του μέσου.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΠΕΠΕΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙHELLENIC TRAINΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επανέρχονται, από σήμερα, τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο Αθήνα – Λειανοκλάδι

22 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Ακυρώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων στον Προαστιακό Αθήνας και Πάτρας, λόγω στάσης εργασίας

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Eρώτηση κατέθεσε η Έλενα Κουντουρά στην Κομισιόν για το πόρισμα του ERA για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

21 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Π. Τερεζάκης, ΟΣΕ: Τιτάνια προσπάθεια για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου

20 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Ιω. Τσιαπαρίκου, ΡΑΣ: Ολικός ανασχεδιασμός και ανασύνταξη για την επανεκκίνηση του ελληνικού σιδηροδρόμου

20 Σεπτεμβρίου, 2023
6o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Αυξάνεται στα 12 δισ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα της FS Italiane

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

23 Σεπτεμβρίου, 2023
Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.

Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

22 Σεπτεμβρίου, 2023

DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ