Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Π. Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%

vvegiazi by vvegiazi
6 Μαρτίου, 2023
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ το έργο σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης παραδόθηκε ολοκληρωμένο κατά 68%, τόνισε η βουλευτής Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Πέτη Πέρκα, κατά την τοποθέτησή της σε τηλεοπτική εκπομπή με αφορμή το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Σύμφωνα με την ίδια: «Είχαμε δύο συμβάσεις, την περιβόητη 717 που αφορούσε στην σηματοδότηση και την σύμβαση 10005 από το 2007, που αφορούσε στην προμήθεια και εγκατάσταση του ETCS. Εγκατάσταση όμως που δεν μπορούσε να γίνει, γιατί δεν υπήρχε σηματοδότηση, αφού η τελευταία είναι προϋπόθεση για την εγκατάσταση του ETCS. Άρα γιατί υπογράφηκε αυτή η σύμβαση το 2007;

Το 2014 υπογράφεται η σύμβαση 717, η οποία αποδεδειγμένα από την Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου (Ε.Δ.ΕΛ.) θεωρείται μια κακή σύμβαση και έρχεται η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2015 να εφαρμόσει αυτή τη σύμβαση. Βρήκαμε μεγάλα προβλήματα – που θα αναδειχθούν όταν εξεταστούν τα αίτια του δυστυχήματος – καθότι είναι κατατεθειμένα με έγγραφα, κυρίως σε ό,τι αφορά στις μελέτες. Η Ε.Δ.ΕΛ. λοιπόν, που είναι το Ανώτατο Ελεγκτικό Όργανο, το 2018 επιδικάζει πρόστιμο στην ΕΡΓΟΣΕ και αναφέρει ότι κακώς υλοποιείται η συγκεκριμένη σύμβαση, η οποία έχει ελλιπείς μελέτες του 2010-14.

Το 2015, παρά τη δυσκολία που προέκυπτε λόγω της προβληματικής σύμβασης 717, έγιναν πάρα πολλά έργα, όπως π.χ. ολοκλήρωση της διπλής γραμμής ‘Αθήνα – Θεσσαλονίκη’, τηλεματική κ.λπ. Το 2018, μετά την παρέμβαση της Ε.Δ.ΕΛ, σταμάτησε το έργο μέχρι να επανακατατεθούν σωστά οι μελέτες.

Το 2019 όμως, όταν και παρέδωσε η δική μας διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, το έργο εκτελούταν και ήταν λυμένα όλα τα προβλήματα με έγκριση από Ελεγκτικό για σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης και μάλιστα, είχε ολοκληρωθεί το 68%.

Προς επίρρωση των παραπάνω, επικαλούμαι την εισήγηση της Διεύθυνσης της υπηρεσίας -με υπογραφή του Γενικού Διευθυντή που εκτελεί χρέη μέχρι και σήμερα- προς το Δ.Σ. του ΕΡΓΟΣΕ, η οποία επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης σε ποσοστό 68% και την εγκατάσταση ETCS σε 88 ντηζελομηχανές.

Σήμερα, τα κυβερνητικά στελέχη μας μιλούν για ολοκλήρωση του έργου σε ποσοστό 70% και εφόσον εμείς έχουμε στοιχεία ότι παραδόθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ το 68%, άρα τα 4 χρόνια κυβέρνησης ΝΔ προχώρησε μόνο 2% του έργου.

Η νέα διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία ανέλαβε τον Οκτώβριο του 2019, έπρεπε τον Ιούλιο του 2022 -αφού καθυστέρησε να υπογράψει την συμπληρωματική σύμβαση μέχρι τον Μάιο του 2021- να έχει παραδώσει το έργο, αφού το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ήταν 14. Τελικά, έδωσαν παράταση για άλλους 14 μήνες σε μία σύμβαση 14 μηνών! Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα: Γιατί δεν υπέγραψαν την συμπληρωματική σύμβαση το 2019; Το 2020; Γιατί η νέα που υπέγραψαν τον Μάιο του 2021 προέβλεπε 14 μήνες και άλλους τόσους παράταση;».

Στη συνέχεια, η κ. Πέρκα ανέφερε για τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και τις προειδοποιήσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Τον Αύγουστο του 2020 κατέθεσα ερώτηση με την συνυπογραφή 33 ακόμα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με αφορμή ένα αντίστοιχο ατύχημα στη γραμμή Κιάτο-Αίγιο, από την άποψη ότι κι εκεί τα ηλεκτρονικά συστήματα δε λειτουργούσαν και όλα εξαρτώνταν από τον ανθρώπινο παράγοντα. Ευτυχώς σε εκείνη την περίπτωση δεν είχαμε θύματα, γιατί οι ταχύτητες ήταν χαμηλές και ο μηχανοδηγός έμπειρος. Στη συγκεκριμένη ερώτηση επισημάναμε και αναφέραμε την έλλειψη συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ άλλων και στα Τέμπη».

Σε σχέση με την αλληλεγγύη απέναντι στα θύματα και τις αποδιδόμενες ευθύνες, παρατήρησε: «Λέμε συλλυπητήρια και συγγνώμες. Εγώ παράλληλα όμως νιώθω και μια οργή. Θεωρώ ότι αυτό που θέλουν οι συγγενείς των θυμάτων και όσοι επλήγησαν από αυτή την τραγωδία είναι να αποδοθεί η ευθύνη και να μη τα ξαναζήσουμε. Αυτά έχουν ονοματεπώνυμο. Όσο και να προσπαθείτε να αποδώσετε μια «διαχρονικότητα» και να διαχύσετε την ευθύνη, τα στοιχεία είναι αμείλικτα».

«Ακούω για «ξήλωμα τμημάτων του έργου» και αναρωτιέμαι αν αντιλαμβάνονται γιατί πράγμα μιλούν. Τολμούν να βγαίνουν στον δημόσιο λόγο και να μιλούν για τμήματα που ξήλωσαν ενώ λειτουργούσαν, όπως αναφέρεται στην παραίτηση του πρώην προέδρου της Επιτροπής ETCS κ. Κατσιούλη, ο οποίος όταν παραιτήθηκε είπε ότι κακώς γίνεται ξήλωμα. Τα πράγματα είναι θεσμικά. Πού είναι η απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ που επιτάσσει ξήλωμα του έργου; Τι θα πει η Ευρώπη για τα κοινοτικά κονδύλια που επενδύθηκαν και τελικά το έργο ξηλώνεται γιατί μάλλον υπήρχε διένεξη μεταξύ των εργολάβων; Λένε ψέματα και το ξέρουν ή είναι ανενημέρωτοι», σημείωσε για τις δηλώσεις στελεχών της ΝΔ περί ξηλώματος του έργου.

Έπειτα, στηλίτευσε τη διαχρονική απαξίωση του ΟΣΕ και του προσωπικού του, παρατηρώντας: «Όλα θα βγουν στο φως και έχουμε στοιχεία. Αυτό όμως που επίσης δεν έχει απαντηθεί αφορά στη μείωση του προσωπικού. Το 2011 η τότε κυβέρνηση έπαιρνε τους μηχανοδηγούς και τους σιδηροδρομικούς και τους πήγαινε με μετάταξη σε μουσεία και στο υπουργείο Παιδείας. Απαξίωναν πλήρως τον ΟΣΕ και το προσωπικό του. Σε έναν τόσο κρίσιμο σταθμό, όπως αυτός της Λάρισας υπάρχει μόνο ένας σταθμάρχης. Επί ΣΥΡΙΖΑ δεν υπήρξαν αυτές οι διακινδυνεύσεις. Είχαμε πάντα δύο σταθμάρχες, κλειδούχους, ελιγμοδηγούς. Αυτά είναι τα τραγικά τους λάθη. Σήμερα πέρα από τα συλλυπητήρια πρέπει να προχωρήσουμε και στην απόδοση ευθυνών».

Για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ απάντησε: «Επιβλήθηκε από το 1ο μνημόνιο, διότι είχαν καταφέρει οι προηγούμενες κυβερνήσεις και το πολιτικό σύστημα που διοίκησε παραπάνω από 40 χρόνια τη χώρα να εκτροχιάσουν τον ΟΣΕ. Επιβλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόστιμο 800 εκατ. ευρώ κρατικών ενισχύσεων, τα οποία έπρεπε να επιστρέψει το ελληνικό Δημόσιο εάν δεν προχωρούσε η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Η κα Πέρκα ολοκλήρωσε την τοποθέτησή της σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που κάνουν λόγο για εξαίρεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τα δικαιώματα των επιβατών και ειδικότερα για την καταβολή αποζημιώσεων, αλλά και την απάντηση της εταιρίας, ότι δε θα κάνει χρήση του δικαιώματος της εξαίρεσης και θα αποζημιώσει κανονικά τους επιβάτες.

Ειδικότερα τόνισε: «Τη συγκεκριμένη εξαίρεση της νυν Hellenic Train, η οποία υπεγράφη το 2010, παρατάθηκε το 2014 πρώτη φορά και το 2019 δεύτερη από τον κ. Καραμανλή, δεν τη μαθαίνουμε τώρα, τη γνωρίζουμε πολύ καλά.

Μάλιστα, έχω κάνει και σχετική ερώτηση πέρσι, με αφορμή της καθυστερήσεις στη γραμμή Φλώρινα-Θεσσαλονίκη, στην οποία τονιζόταν όμως ρητώς ότι συγκεκριμένα για τα άρθρα 26-30 του Κανονισμού που αφορούν σε ευθύνη της εταιρείας στην περίπτωση θανάτου ή τραυματισμού επιβατών, ακόμα και σε περίπτωση προσβολής της ψυχικής ακεραιότητας επιβάτη, δεν έχει δοθεί εξαίρεση.

Ας το ψάξουμε λοιπόν λίγο, το γιατί η Hellenic Train έσπευσε να δηλώσει ότι δε θα κάνει χρήση μιας εξαίρεσης που δεν έχει. Πρέπει επιτέλους σ’ αυτή τη χώρα να θέσουμε ως πρώτη προτεραιότητα τα θέματα υγείας και ασφάλειας».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΠΕΤΗ ΠΕΡΚΑΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΤΡΑΙΝΟΣΕHELLENIC TRAINΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΕΜΠΗ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Καθυστερήσεις και ακυρώσεις σιδηροδρομικών δρομολογίων, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων

27 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επανέρχονται, από σήμερα, τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο Αθήνα – Λειανοκλάδι

22 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Ακυρώσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων στον Προαστιακό Αθήνας και Πάτρας, λόγω στάσης εργασίας

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Eρώτηση κατέθεσε η Έλενα Κουντουρά στην Κομισιόν για το πόρισμα του ERA για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Επανακυκλοφορία δρομολογίων στο Αθήνα – Καλαμπάκα, με λεωφορεία στο τμήμα Λειανοκλάδι – Καλαμπάκα

14 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Στην Αθήνα ειδικοί από Κομισιόν και ERA για περαιτέρω στήριξη στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Star Automotive Hellas δημιουργεί την Πρώτη Εταιρική Τράπεζα Ρούχων στην Ελλάδα

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ