Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα) από 1/1/24. Αναλυτικός πίνακας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Με χαμηλές αποδόσεις η ανάπτυξη της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών το 2023 και 2024, οι προβλέψεις για το 2027

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω της σημερινής επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Την αντικατάσταση των συμβατικών Κινητών Μονάδων Ελέγχου Καυσαερίων με ηλεκτρικές, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα) από 1/1/24. Αναλυτικός πίνακας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Με χαμηλές αποδόσεις η ανάπτυξη της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών το 2023 και 2024, οι προβλέψεις για το 2027

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω της σημερινής επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Την αντικατάσταση των συμβατικών Κινητών Μονάδων Ελέγχου Καυσαερίων με ηλεκτρικές, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ

    7 Δεκεμβρίου, 2023
    MMM

    Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

    7 Δεκεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Φαμπρίτσιο Φαβάρα, FS (Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι): «Μας ενδιαφέρει και το μετρό της Αθήνας»

vvegiazi by vvegiazi
2 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μετά την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μας ενδιαφέρει και η είσοδος στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας, όπως το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικός, καθώς και οι αστικές συγκοινωνίες.

Αυτό αποκαλύπτει, μιλώντας στα «ΝΕΑ», ο Φαμπρίτσιο Φαβάρα, επικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού του ομίλου των κρατικών ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane (FS), από τους μεγαλύτερους συγκοινωνιακούς φορείς πανευρωπαϊκά, που, εδώ και μήνες, έχει αναδειχθεί προτιμητέος επενδυτής για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Ακριβός επειδή θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό δίκτυο, μας ενδιαφέρει και η είσοδος στις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών», λέει ο Φαμπρίτσιο Φαβάρα, αναφερόμενος στη ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) και την ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ).

Σημειωτέον ότι οι δυο εταιρείες θα ενταχθούν στο νέο Υπερταμείο, αλλά όπως κατ’ επανάληψη έχουν δηλώσει κυβερνητικά στελέχη, δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν.

Το στέλεχος του ιταλικού ομίλου, που διακινεί 8.000 τρένα την ημέρα και 830 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, εξηγεί επίσης τι ευκαιρίες είδαν οι Ιταλοί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μιλά για τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης, αλλά και για τον ελληνικό επιχειρηματικό κίνδυνο, όπως και το πολιτικό κλίμα.

Συνέντευξη στον Γιώργο Φιντικάκη

-Αν και το ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε τον Ιούλιο την FS προτιμητέο επενδυτή για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η υπόθεση εκκρεμεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Ως αποτέλεσμα καθυστερεί και το κλείσιμο από τις Βρυξέλλες του φακέλου των κρατικών ενισχύσεων, ύψους 750 εκατ. ευρώ. Σας ανησυχεί αυτό;

-Συνεχίζουμε να ελπίζουμε ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί γρήγορα, προκειμένου η εξαγορά να κλείσει ώς το τέλη του έτους. Έπειτα από την απόκτηση των γερμανικών ΤΧ Logistik και Netinera, βασικός άξονας του μεσοπρόθεσμου στρατηγικού μας σχεδίου είναι η ανάπτυξή μας στις διεθνείς αγορές, και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί σημαντικό βήμα προς αυτόν την κατεύθυνση.

-Τυχόν καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της συμφωνίας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορούσε να επηρεάσει την εξέλιξη του διαγωνισμού για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO), όπου είστε ένας εκ των δύο διεκδικητών;

-Ναι, θα μπορούσε. Αυτός είναι και ο λόγος, δηλαδή το σφιχτό χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, μαζί με την ανάγκη για βαθύτερη ανάλυση των στοιχείων της εταιρείας, που το ΤΑΙΠΕΔ αποδέχθηκε το αίτημά μας να παραταθεί η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών (σ.σ.: τέλη Ιανουαρίου), περιμένοντας πάντα θετική εξέλιξη στο ντιλ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

-Τι ήταν αυτό που είδατε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και σας έκανε να τη διεκδικήσετε;

-Η δυναμική ανάπτυξης της εταιρείας σε επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές. Στο επιβατικό κομμάτι, και ειδικά στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αναμένουμε εξελίξεις που σχετίζονται με τη βελτίωση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

Στο εμπορικό σκέλος, προβλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, που συνδέονται με τον διεθνή διάδρομο Ανατολής – Ανατολικής Μεσογείου (Orient/East Med), ο οποίος έχει κατεύθυνση την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και την Ανατολική Μεσόγειο.

Συνυπολογίσαμε επίσης τη διαθεσιμότητα των νέων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων στο Θριάσιο, όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τη δυνατότητα εκμετάλλευσης δυο από τους τέσσερις χώρους συνδυασμένων μεταφορών.

-Θα δούμε μειώσεις προσωπικού στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

-Ο λόγος που οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι αποκτούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής τους επέκτασης είναι για να αναπτύξουν περαιτέρω την εταιρεία.

Αυτός είναι και ο λόγος που το business plan για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιλαμβάνει δράσεις για να βελτιωθούν οι διαδικασίες, μέσα από επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογία, σε συνδυασμό βέβαια με τη βελτίωση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Οτιδήποτε άλλο σχόλιο δεν θα ήταν σκόπιμο σε αυτή τη φάση, καθώς η συμφωνία δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

-Εχετε κι άλλα σχέδια για επενδύσεις στην Ελλάδα, πέραν των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO;

-Σύμφωνα με το βιομηχανικό πλάνο του ομίλου για την περίοδο 2017-2020, ο στόχος μας είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συγκοινωνιακού δικτύου, που θα συνδέει μεταξύ τους διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς.

Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που η FS θα μπορούσε να ενδιαφερθεί και να εξετάσει την είσοδό της στον συγκοινωνιακό τομέα της μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας.

Φαίνεται ότι ανάμεσα στις επόμενες υποψήφιες προς ιδιωτικοποίηση επιχειρήσεις είναι και οι δυο δημόσιοι συγκοινωνιακοί οργανισμοί της Αθήνας. Η ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός· και τραμ) και η ΟΣΥ (μπλε λεωφορεία, τρόλεϊ).

-Η FS βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης από την ιταλική κυβέρνηση. Τούτο σημαίνει πως μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αλλάξει ξανά ιδιοκτήτη;

-Η FS Ιtaliane δεν πρόκειται να πουληθεί, απλώς έχει αποφασιστεί να εισαχθεί το 2017 στο χρηματιστήριο το 30% των μετοχών του τμήματος επιβατικών υπηρεσιών μεγάλων αποστάσεων. Επομένως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν πρόκειται να αλλάξει ιδιοκτήτη στο άμεσο μέλλον.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeΕΕΣΣΤΥΣΤΑΣΥΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

7 Δεκεμβρίου, 2023
MMM

Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

7 Δεκεμβρίου, 2023
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ
MMM

Γ. Σπηλιόπουλος: Στόχος ο ΟΑΣΑ να γίνεται ολοένα και πιο “πράσινος”

5 Δεκεμβρίου, 2023
MMM

Αθ. Κοτταράς: Στον “αέρα” ως τον Ιανουάριο ο διαγωνισμός για την παραγωγή ενέργειας από την επιβράδυνση συρμών

5 Δεκεμβρίου, 2023
MMM

ΣΤΑΣΥ – ΚΕΑΤ συμπράττουν για ισότιμη και αυτόνομη πρόσβαση ατόμων με αναπηρία όρασης στα μέσα σταθερής τροχιάς

30 Νοεμβρίου, 2023
MMM

Παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης στη Γραμμή 1 του μετρό (Πειραιάς – Κηφισιά)

28 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Σε εξέλιξη το έργο επέκτασης του Προαστιακού Πάτρα - Κάτω Αχαΐα. Αυτοψία Περιφερειάρχη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
³P

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας στις 6/12, κλειστοί οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Μοναστηράκι»

5 Δεκεμβρίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

1 Δεκεμβρίου, 2023

«Αγώνας δρόμου» στον ΟΣΕ για να επανεκκινήσουν τα τρένα στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Δεκέμβριο

4 Δεκεμβρίου, 2023

Θα κυκλοφορούν τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου τα ταξί της Αττικής. 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου

3 Δεκεμβρίου, 2023

Τροπολογία για τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής επιβατικών μεταφορών στην περιοχή αρμοδιότητας ΟΑΣΑ

6 Δεκεμβρίου, 2023

ΑΣΕΠ: Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για τις 141 θέσεις στην ΥΠΑ

1 Δεκεμβρίου, 2023

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

4 Δεκεμβρίου, 2023

Ενέργειες του υπουργείου Μεταφορών για την τροποποίηση των υπερωριών του προσωπικού της ΥΠΑ

2 Δεκεμβρίου, 2023

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Προς παράταση του ορίου ηλικίας απόσυρσης λεωφορείων ΚΤΕΛ και ταξί

1

Οι νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα) από 1/1/24. Αναλυτικός πίνακας

7 Δεκεμβρίου, 2023

Με χαμηλές αποδόσεις η ανάπτυξη της αγοράς εμπορευματικών μεταφορών το 2023 και 2024, οι προβλέψεις για το 2027

7 Δεκεμβρίου, 2023

Έχει σήμα στο μετρό της Αθήνας; Το χρονοδιάγραμμα για την εγκατάσταση δικτύου 5G

7 Δεκεμβρίου, 2023

Σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω της σημερινής επίσκεψης του Προέδρου της Τουρκίας

7 Δεκεμβρίου, 2023

Την αντικατάσταση των συμβατικών Κινητών Μονάδων Ελέγχου Καυσαερίων με ηλεκτρικές, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ

7 Δεκεμβρίου, 2023

Έκτακτη επιχορήγηση 12,74 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ, λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους

7 Δεκεμβρίου, 2023

5,94 εκατ. θα λάβει ΟΣΕ τη διετία 2024-2025 για τη συντήρηση της γραμμής στη Λάρισα

7 Δεκεμβρίου, 2023

Με 2 πτήσεις εβδομαδιαίως θα συνδέει Αθήνα – Ανκόνα, το καλοκαίρι του 2024, η Volotea

7 Δεκεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ