• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Φαμπρίτσιο Φαβάρα, FS (Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι): «Μας ενδιαφέρει και το μετρό της Αθήνας»

vvegiazi by vvegiazi
2 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μετά την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μας ενδιαφέρει και η είσοδος στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας, όπως το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικός, καθώς και οι αστικές συγκοινωνίες.

Αυτό αποκαλύπτει, μιλώντας στα «ΝΕΑ», ο Φαμπρίτσιο Φαβάρα, επικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού του ομίλου των κρατικών ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane (FS), από τους μεγαλύτερους συγκοινωνιακούς φορείς πανευρωπαϊκά, που, εδώ και μήνες, έχει αναδειχθεί προτιμητέος επενδυτής για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Ακριβός επειδή θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό δίκτυο, μας ενδιαφέρει και η είσοδος στις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών», λέει ο Φαμπρίτσιο Φαβάρα, αναφερόμενος στη ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) και την ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ).

Σημειωτέον ότι οι δυο εταιρείες θα ενταχθούν στο νέο Υπερταμείο, αλλά όπως κατ’ επανάληψη έχουν δηλώσει κυβερνητικά στελέχη, δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν.

Το στέλεχος του ιταλικού ομίλου, που διακινεί 8.000 τρένα την ημέρα και 830 εκατ. επιβάτες τον χρόνο, εξηγεί επίσης τι ευκαιρίες είδαν οι Ιταλοί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μιλά για τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης, αλλά και για τον ελληνικό επιχειρηματικό κίνδυνο, όπως και το πολιτικό κλίμα.

Συνέντευξη στον Γιώργο Φιντικάκη

-Αν και το ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε τον Ιούλιο την FS προτιμητέο επενδυτή για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η υπόθεση εκκρεμεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Ως αποτέλεσμα καθυστερεί και το κλείσιμο από τις Βρυξέλλες του φακέλου των κρατικών ενισχύσεων, ύψους 750 εκατ. ευρώ. Σας ανησυχεί αυτό;

-Συνεχίζουμε να ελπίζουμε ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί γρήγορα, προκειμένου η εξαγορά να κλείσει ώς το τέλη του έτους. Έπειτα από την απόκτηση των γερμανικών ΤΧ Logistik και Netinera, βασικός άξονας του μεσοπρόθεσμου στρατηγικού μας σχεδίου είναι η ανάπτυξή μας στις διεθνείς αγορές, και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί σημαντικό βήμα προς αυτόν την κατεύθυνση.

-Τυχόν καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της συμφωνίας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορούσε να επηρεάσει την εξέλιξη του διαγωνισμού για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO), όπου είστε ένας εκ των δύο διεκδικητών;

-Ναι, θα μπορούσε. Αυτός είναι και ο λόγος, δηλαδή το σφιχτό χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, μαζί με την ανάγκη για βαθύτερη ανάλυση των στοιχείων της εταιρείας, που το ΤΑΙΠΕΔ αποδέχθηκε το αίτημά μας να παραταθεί η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών (σ.σ.: τέλη Ιανουαρίου), περιμένοντας πάντα θετική εξέλιξη στο ντιλ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

-Τι ήταν αυτό που είδατε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και σας έκανε να τη διεκδικήσετε;

-Η δυναμική ανάπτυξης της εταιρείας σε επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές. Στο επιβατικό κομμάτι, και ειδικά στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αναμένουμε εξελίξεις που σχετίζονται με τη βελτίωση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών.

Στο εμπορικό σκέλος, προβλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, που συνδέονται με τον διεθνή διάδρομο Ανατολής – Ανατολικής Μεσογείου (Orient/East Med), ο οποίος έχει κατεύθυνση την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και την Ανατολική Μεσόγειο.

Συνυπολογίσαμε επίσης τη διαθεσιμότητα των νέων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων στο Θριάσιο, όπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τη δυνατότητα εκμετάλλευσης δυο από τους τέσσερις χώρους συνδυασμένων μεταφορών.

-Θα δούμε μειώσεις προσωπικού στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

-Ο λόγος που οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι αποκτούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής τους επέκτασης είναι για να αναπτύξουν περαιτέρω την εταιρεία.

Αυτός είναι και ο λόγος που το business plan για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιλαμβάνει δράσεις για να βελτιωθούν οι διαδικασίες, μέσα από επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογία, σε συνδυασμό βέβαια με τη βελτίωση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Οτιδήποτε άλλο σχόλιο δεν θα ήταν σκόπιμο σε αυτή τη φάση, καθώς η συμφωνία δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

-Εχετε κι άλλα σχέδια για επενδύσεις στην Ελλάδα, πέραν των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO;

-Σύμφωνα με το βιομηχανικό πλάνο του ομίλου για την περίοδο 2017-2020, ο στόχος μας είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συγκοινωνιακού δικτύου, που θα συνδέει μεταξύ τους διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς.

Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που η FS θα μπορούσε να ενδιαφερθεί και να εξετάσει την είσοδό της στον συγκοινωνιακό τομέα της μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας.

Φαίνεται ότι ανάμεσα στις επόμενες υποψήφιες προς ιδιωτικοποίηση επιχειρήσεις είναι και οι δυο δημόσιοι συγκοινωνιακοί οργανισμοί της Αθήνας. Η ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός· και τραμ) και η ΟΣΥ (μπλε λεωφορεία, τρόλεϊ).

-Η FS βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης από την ιταλική κυβέρνηση. Τούτο σημαίνει πως μπορεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αλλάξει ξανά ιδιοκτήτη;

-Η FS Ιtaliane δεν πρόκειται να πουληθεί, απλώς έχει αποφασιστεί να εισαχθεί το 2017 στο χρηματιστήριο το 30% των μετοχών του τμήματος επιβατικών υπηρεσιών μεγάλων αποστάσεων. Επομένως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν πρόκειται να αλλάξει ιδιοκτήτη στο άμεσο μέλλον.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:Ferrovie dello Stato ItalianeΕΕΣΣΤΥΣΤΑΣΥΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Κανονικά το μετρό στις 28 Μαρτίου, ανεστάλη η απεργία του ΣΕΛΜΑ

27 Μαρτίου, 2023
MMM

Τέλος η υποχρέωση χρήσης μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

27 Μαρτίου, 2023
MMM

“Ανοίγει” ο δρόμος για την πρόσληψη οδηγών και τεχνιτών σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ

27 Μαρτίου, 2023
MMM

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Σε εξέλιξη το έργο επέκτασης του Προαστιακού Πάτρα - Κάτω Αχαΐα. Αυτοψία Περιφερειάρχη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

31 Μαρτίου, 2023

Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

31 Μαρτίου, 2023

Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

31 Μαρτίου, 2023

Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

31 Μαρτίου, 2023

Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

31 Μαρτίου, 2023

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

31 Μαρτίου, 2023

Plug-in Hybrid Q4: To σύστημα που «έβαλε στην πρίζα» την Alfa Romeo

31 Μαρτίου, 2023

Ικανοποίηση ΟΛΠ για τις επιδόσεις του 2022, με την προσδοκία για μία ανάλογη χρονιά

31 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ