Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

130 ηλεκτροκίνητα διώροφα Coradia Stream της Alstom στην SFBW της Γερμανίας

vvegiazi by vvegiazi
16 Μαΐου, 2022
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Alstom υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια 130 ηλεκτρικών διώροφων τρένων Coradia Stream High Capacity (HC) στην Landesanstalt Schienenfahrzeuge Baden-Württemberg (SFBW) για το δίκτυο Βάδης-Βυρτεμβέργης, στη Γερμανία.

Εκτός από την παράδοση των συρμών, η Alstom ανέλαβε και την παροχή πλήρους συντήρησης για περίοδο 30 ετών, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των συρμών.

Επιπλέον, η σύμβαση επιφυλάσσει δικαίωμα προαίρεσης για την παραγγελία έως και 100 επιπλέον συρμών.

Με αξία που ανέρχεται σε σχεδόν 2,5 δισ. ευρώ για τους πρώτους 130 συρμούς και τη συντήρησή τους για πάνω από 30 χρόνια, πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία που έχει εξασφαλίσει  η Alstom έως σήμερα στη Γερμανία.

«Η εν λόγω σύμβαση αποτελεί αναμφίβολα ορόσημο για τη συνεργασία μεταξύ της Alstom και του κρατιδίου Βάδης-Βυρτεμβέργης. Τρένα τελευταίας τεχνολογίας, όπως το Coradia Stream High Capacity, αποτελούν την καλύτερη απάντηση στο ερώτημα του πώς θα καλυφθεί η αυξανόμενη ανάγκη για βιώσιμες και διαχρονικές λύσεις κινητικότητας στη Γερμανία», δήλωσε ο Müslüm Yakisan, πρόεδρος της Alstom Region DACH.

Όπως είπε, «Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που η φιλοσοφία μας περί υψηλής χωρητικότητας είναι ελκυστική για την SFBW και που η Alstom επιλέχθηκε ως ο προτιμώμενος συνεργάτης για το μέλλον της κινητικότητας στη Βάδη-Βυρτεμβέργη. Η απόφαση αυτή αποδεικνύει ότι οι “πράσινες” και ψηφιακές λύσεις μας ανταποκρίνονται βέλτιστα στις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες της περιφερειακής κινητικότητας στη Γερμανία».

«Κατά την ανάθεση της σύμβασης, θέσαμε πολύ υψηλά πρότυπα για τις επιδόσεις και την τεχνολογία των οχημάτων. Όσον αφορά την άνεση των επιβατών, θέτουμε νέα πρότυπα στις περιφερειακές σιδηροδρομικές μεταφορές που δεν έχουν επιτευχθεί ακόμη στη Γερμανία. Αυτά τα τρένα είναι “sprinters” των τοπικών μεταφορών. Θέλουμε να προσελκύσουμε αρκετούς επιπλέον επιβάτες με αυτά τα τρένα», δήλωσε ο Winfried Hermann, υπουργός Μεταφορών της Βάδης-Βυρτεμβέργης.

«Η Alstom καλείται να διασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργικότητα των τρένων σε καθημερινή βάση στο πλαίσιο του λεγόμενου μοντέλου κύκλου ζωής (LCC model). Δόθηκε, επίσης, μέριμνα ώστε παρά τα πολύ ισχυρά οχήματα, με μέγιστη ταχύτητα 200 km/h, να λάβουμε και πολύ ενεργειακά αποδοτικά οχήματα. Επιπλέον, η Alstom θα είναι υπεύθυνη για την  κατανάλωση ενέργειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης», συμπλήρωσε.

«Όσον αφορά τον σχεδιασμό των οχημάτων, δώσαμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην άνεση των επιβατών. Θα υπάρχουν ανακλινόμενα καθίσματα, καλοσχεδιασμένη διαρρύθμιση των καθισμάτων, χώροι για άτομα με μειωμένη κινητικότητα, καθώς και μια καινοτόμος διάταξη φωτισμού και ισχυρή σύνδεση Wi-Fi», πρόσθεσε ο Volker M. Heepen, διευθύνων σύμβουλος του Landesanstalt Schienenfahrzeuge Baden-Württemberg.

Τα τρένα τεσσάρων βαγονιών αποτελούνται από δύο διώροφα βαγόνια ελέγχου και δύο μεσαία μονώροφα βαγόνια, με συνολική χωρητικότητα 380 θέσεων. Έχουν μήκος 106 μέτρα και μπορούν να λειτουργήσουν σε πολλαπλές έλξεις.

Οι συρμοί έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της SFBW και συμβάλλουν στις σύγχρονες μεταφορές στην περιοχή. Ο κλιματισμός, το δωρεάν Wi-Fi, οι πολυάριθμες δυνατότητες φόρτισης για κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές, καθώς και οι λάμπες ανάγνωσης συμβάλλουν σε μια ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία.

Επιπλέον, οι lounge χώροι, οι συνεδριακοί και οι οικογενειακοί θάλαμοι προσφέρουν υψηλό επίπεδο άνεσης, ενώ οι θάλαμοι πολλαπλής χρήσης προσφέρουν χώρο για μεγάλες αποσκευές, καρότσια και ποδήλατα. Οι φαρδιές μονόφυλλες πόρτες και οι βελτιστοποιημένοι χρόνοι ανοίγματος και κλεισίματος επιτρέπουν τη γρήγορη είσοδο και έξοδο.

Όσο για τους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα, μπορούν να απολαμβάνουν την πολυτέλεια της μετακίνησης με την ίδια άνεση με τους υπόλοιπους επιβάτες. Για παράδειγμα, τα  κατώφλια των θυρών επιτρέπουν την πρόσβαση χωρίς σκαλοπάτι από την πλατφόρμα, με ύψος 760 mm πάνω από την επιφάνεια των ραγών, ενώ για σταθμούς με διαφορετικά ύψη πλατφόρμας, υπάρχουν ειδικοί ανελκυστήρες στο βαγόνι για επιβάτες σε αναπηρικά αμαξίδια.

Οι συρμοί είναι, επίσης, εξοπλισμένοι με σύγχρονη τεχνολογία σηματοδότησης και αυτοματισμού στο πλαίσιο του εμβληματικού project, γνωστού ως “Digital Node Stuttgart” (DKS), του πρώτου ψηφιοποιημένου σιδηροδρομικού κόμβου της Γερμανίας.

Πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία το 2025 παράλληλα με τα δύο πρώτα τμήματα του DKS. Η επακόλουθη αναβάθμιση των οχημάτων σε TSI CCS 2022, η μελλοντική εξέλιξη του ευρωπαϊκού προτύπου για τη διασυνοριακή κυκλοφορία στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, θα υλοποιηθεί μέχρι τα μέσα του 2027. Αυτό θα επιτρέψει τη χρήση και των τριών τμημάτων του DKS.

Στην Alstom έχει ήδη ανατεθεί η αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλου οχημάτων SFBW Talent 3 και Flirt 3. Οι νέοι συρμοί Coradia Stream High Capacity θα είναι επίσης εξοπλισμένοι με το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (ETCS) επιπέδου 2 και 3, καθώς και με συσκευές οχημάτων για την Αυτόματη Λειτουργία Τρένων (ATO) στο Επίπεδο Αυτοματισμού (GoA) 2.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που στη Γερμανία τα νεοκατασκευασθέντα οχήματα θα είναι εξοπλισμένα με Train Integrity Monitoring System (TIMS) και ETCS επιπέδου 3 και, σε επιμέρους στάδια, με το Future Railway Mobile Communication System (FRMCS).

Αυτό επιτρέπει την πιο εντατική, συμπαγή και ενεργειακά αποδοτικότερη οδήγηση μέσω της ψηφιακής πρόβλεψης της σηματοδότησης και των εντολών οδήγησης. Αυξάνει την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία των περιφερειακών μεταφορών, ιδίως στις γραμμές με υψηλή επισκεψιμότητα. Με μια συνολικά ομαλότερη σιδηροδρομική υπηρεσία, οι επιβάτες μπορούν να προσβλέπουν σε συχνότερες και ασφαλέστερες διασυνδέσεις.

Με αυτόν τον τρόπο, η Alstom συνδυάζει τη βιωσιμότητα, τη μεταφορική ικανότητα και την άνεση με το Coradia Stream High Capacity και έτσι συμβάλλει στο να γίνουν μακροπρόθεσμα οι περιφερειακές μεταφορές πιο πράσινες, πιο έξυπνες και πιο άνετες.

Το Coradia Stream είναι μια υπερσύγχρονη, χαμηλού δαπέδου, ηλεκτρική πολυμορφική μονάδα (EMU) υψηλών επιδόσεων, μέγιστης ταχύτητας έως 200 km/h, η οποία προσφέρει αρθρωτό σχεδιασμό, επιτρέποντας στους φορείς εκμετάλλευσης να επιλέξουν την καλύτερη δυνατή διαμόρφωση και εσωτερικό χώρο.

Αναπτυγμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά, το Coradia Stream μπορεί να λειτουργήσει σε όλα τα κύρια ευρωπαϊκά συστήματα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.

Συνολικά, πάνω από 730 συρμοί που βασίζονται στην οικογένεια συρμών Coradia Stream έχουν παραγγελθεί στην Ιταλία, το Λουξεμβούργο, την Ολλανδία, τη Γερμανία, τη Δανία και την Ισπανία, εξασφαλίζοντας ένα καλά δοκιμασμένο προϊόν. Η οικογένεια συρμών προσφέρει, επίσης, λύσεις έλξης χωρίς εκπομπές ρύπων, όπως μπαταρία ή υδρογόνο για μη ηλεκτροδοτούμενες γραμμές.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ALSTOMCoradia

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε αναζήτηση νέου Δ.Σ. η Alstom. Στα 18,5 δισ. τα έσοδα, άνοδος 4,9%

19 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οι Σλοβενικοί Σιδηρόδρομοι παρήγγειλαν 30 εμπορευματικές μηχανές από την Alstom, αξίας 150 εκατ. ευρώ

28 Μαρτίου, 2025
MMM

Τα όσα υποστηρίζει η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom για τη σήραγγα της γραμμής 4 στη λεωφόρο Κατεχάκη

18 Μαρτίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η Alstom ολοκλήρωσε την εγκατάσταση ETCS Level 1 στην Ιρλανδία

27 Φεβρουαρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην Ιταλία δοκιμάζουν τρένο υδρογόνου, το Alstom Coradia Steam H. Πως εξελίσσεται η διαδικασία

24 Φεβρουαρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Από την Alstom η αποκατάσταση σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης που καταστράφηκε από τον “Daniel”

20 Φεβρουαρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Νέος πρόεδρος στην Ελληνικό Μετρό ο Χρήστος Καραδήμας. Το βιογραφικό του

21 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η Standard and Poor’s αναβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της FS

0

Το crash test των επιδόσεων των Γαλλικών (SNCF), Γερμανικών (DB) και Ιταλικών (FS) Σιδηροδρόμων και η επίδραση στην Ελλάδα

0

Τον οδικό στόλο της ανανεώνει η ΥΠΑ, εγκρίθηκαν 1,18 εκατ. ευρώ

0

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου: 8 κράτη – μέλη της ΕΕ κατάργησαν την απευθείας επιδότηση

0

Στον έλεγχο του συστήματος VHF στο τμήμα Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο προχωρά ο ΟΣΕ

0

Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

22 Μαΐου, 2025

Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

22 Μαΐου, 2025

Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

22 Μαΐου, 2025

Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

22 Μαΐου, 2025

SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

22 Μαΐου, 2025

Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

22 Μαΐου, 2025

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για την αναβάθμιση των Σεισμικών παρατηρητηρίων

22 Μαΐου, 2025

Global Marketing Director στη FREENOW αναλαμβάνει ο Tony Fletcher

22 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr