• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ
    MMM

    Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

    6 Ιουλίου, 2022
    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ
    MMM

    Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

    6 Ιουλίου, 2022
    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ζημιές 10,3 εκατ. για τον όμιλο ΕΛΤΑ το 2015. Στα 364,4 εκατ. ο κύκλος εργασιών (-7,6%)

vvegiazi by vvegiazi
6 Σεπτεμβρίου, 2016
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιδείνωση αποτελεσμάτων παρουσίασε ο όμιλος των ΕΛΤΑ το 2015. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ενοποιημένο επίπεδο στο ποσό των 364,4 εκατ., έναντι 394,26 εκατ. του αναμορφωμένου 2014, παρουσιάζοντας μείωση 7,6%.

Του Φώτη Φωτεινού

Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της μητρικής εταιρείας ανήλθε σε 337 εκατ., έναντι 370 εκατ. του αναμορφωμένου 2014, μειωμένος κατά 8,9%.

Σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, οι ζημιές μετά από φόρους από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν στα 10,3 εκατ. για τον όμιλο, έναντι κερδών 3,2 εκατ. το 2014 και 12,4 εκατ. για τη μητρική εταιρεία, έναντι κερδών 1,2 εκατ. το 2014.

Πάντως, τόσο ο όμιλος, όσο και η μητρική εταιρεία παρουσιάζουν κέρδη προ φόρων, τα οποία για τον όμιλο έφτασαν, το 2015, τα 5,470 εκατ. και της μητρικής τα 3,01 εκατ.

Οι κύριοι στρατηγικοί στόχοι των ΕΛΤΑ

Στο πλαίσιο αυτό, οι κύριοι στρατηγικοί στόχοι των ΕΛΤΑ είναι:

– Η διατήρηση της λειτουργικής κερδοφορίας,

– Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στο πλαίσιο της Καθολικής Υπηρεσίας και η επέκταση σε νέες διαφοροποιημένες δραστηριότητες,

– Η οικονομική βιωσιμότητα της επιχείρησης,

– H εξασφάλιση είσπραξης της αποζημίωσης του Καθαρού Κόστους Καθολικής Υπηρεσίας,

– Η ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης στο απελευθερωμένο ταχυδρομικό περιβάλλον, μέσω της διαφοροποίησης των εσόδων, του προσανατολισμού στην ικανοποίηση του πελάτη, του εξορθολογισμού του κόστους και της βελτιστοποίησης των εσωτερικών (διοικητικών και υποστηρικτικών) λειτουργιών της επιχείρησης.

Η διοίκηση των ΕΛΤΑ θεωρεί ότι η σταδιακή αναστροφή του οικονομικού κλίματος, σε συνδυασμό με την επίτευξη των στόχων του «Στρατηγικού Σχεδιασμού ΕΛΤΑ 2013-2017» και ειδικότερα τις «Δράσεις Αναδιοργάνωσης 2016-2017» θα σταθεροποιήσει την εταιρεία και θα την οδηγήσει σε περαιτέρω ανάκαμψη.

Οι κίνδυνοι και αβεβαιότητες

Η ρευστότητα των Ελληνικών Ταχυδρομείων πλήττεται, τόσο από το μακροοικονομικό περιβάλλον και τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, όσο και από μια σειρά παραγόντων, όπως:

-η αρνητική πορεία του οικονομικού αποτελέσματος της επιχείρησης (εξαιρουμένης της θετικής επίδρασης της καθολικής υπηρεσίας),

-η καθυστέρηση είσπραξης του εσόδου από την αποζημίωση της καθολικής υπηρεσίας,

-οι υψηλές οφειλές του δημοσίου και των ασφαλιστικών ταμείων,

-οι εγγυητικές επιστολές που εκδίδονται για τη συμμετοχή της επιχείρησης σε διάφορους διαγωνισμούς,

-η απόδοση των x+1 εισπράξεων ταχυπληρωμής πριν τα χρήματα κατατεθούν σε λογαριασμούς των ΕΛΤΑ και η αύξηση του χρόνου πίστωσης (μέσω και σχετικών συμβάσεων) στους πελάτες.

Οι ανωτέρω παράγοντες επιτείνουν την οικονομική στενότητα της επιχείρησης, με συνέπεια παρά την αύξηση (με το ΦΕΚ 1478/14-7-2015) του ορίου υπερανάληψης των ΕΛΤΑ, από τον λογαριασμό όψεως στο Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων, από 55,0 εκατ. σε 115 εκατ., το όριο αυτό να εξαντλείται.

«Η πλήρως απελευθερωμένη αγορά εγκυμονεί κινδύνους απώλειας μεγάλων πελατών έναντι του ανταγωνισμού. Καταβάλλονται προσπάθειες για επανένταξη στο πελατολόγιο των ήδη απολεσθέντων πελατών, καθώς και για διακράτηση των υπαρχόντων με όχημα την ανταπόκριση στις εξατομικευμένες απαιτήσεις τους.

Η εντεινόμενη ηλεκτρονική υποκατάσταση (για παράδειγμα e-banking, e-statement, e-invoice), καθώς και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση (πχ αποκλειστικώς ηλεκτρονική υποβολή φορολογικών δηλώσεων) ασκούν περαιτέρω πιέσεις στα έσοδα των ΕΛΤΑ από την κύρια δραστηριότητά τους, την αλληλογραφία η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 70% των εσόδων τους.

Επιπλέον πηγή απώλειας εσόδων για τα ΕΛΤΑ αποτελεί η μετατόπιση επιστολών εκ μέρους των επιχειρήσεων σε χαμηλότερα κλιμάκια βάρους με κίνητρο την αλλαγή κλίμακας τιμολόγησης και συνεπώς την εξοικονόμηση κόστους», αναφέρει ο οργανισμός.

Tags:ΕΛΤΑΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ

Σχετικά Άρθρα

Η άνοδος του «Preighter»
LOGISTICS

Νέες απαιτήσεις στις εισερχόμενες αεροπορικές μεταφορές στην ΕΕ φέρνει η Έκδοση 2 του ICS2

30 Ιουνίου, 2022
Τα ταχυδρομεία μετεξελίσσονται, οι ταχυμεταφορές «ανθίζουν» και ψηφιοποιούνται
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7%, ως το 2026, η παγκόσμια αγορά ταχυμεταφορών. Η έρευνα του Ti

28 Ιουνίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Πανδημία και Brexit επηρέασαν αρνητικά την ιρλανδική An Post το 2021

27 Ιουνίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τα ΕΛΤΑ γίνονται «πράσινα», σε εξέλιξη το σχέδιο «Project Green» για τη μείωση των εκπομπών ρύπων

22 Ιουνίου, 2022
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Δύο διαγωνισμοί για την μεταφορά αποστολών με φορτηγά ΔΧ από τα ΕΛΤΑ Courier

7 Ιουνίου, 2022
Β. Μπαλούρδος, ΕΛΤΑ: Εντός του 2022 ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, οι «Έξυπνες» Θυρίδες και το Smart Queuing
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Β. Μπαλούρδος, ΕΛΤΑ: Εντός του 2022 ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, οι «Έξυπνες» Θυρίδες και το Smart Queuing

2 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι λιανέμποροι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη στα logistics. Αναγκαία η καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης

Πάνω από 400 επαγγελματίες στην εκδήλωση της Alibaba στην Αθήνα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
13 – 15 απολύσεις για πλαστά απολυτήρια έχουν γίνει, στο 12μηνο, στην ΟΣΥ

Νέα επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για την κάλυψη των λειτουργικών της δαπανών

6 Ιουλίου, 2022
Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων

Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

6 Ιουλίου, 2022
Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ

ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

6 Ιουλίου, 2022
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND

«Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

6 Ιουλίου, 2022

Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

6 Ιουλίου, 2022
Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ

Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

6 Ιουλίου, 2022
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ