• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κ. Μενεγάκης, ACS: Το 2020 έτοιμο το νέο κέντρο διαλογής, εξυπηρετώντας 20.000 αποστολές την ώρα

ffotinos by ffotinos
26 Μαρτίου, 2018
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Ηλεκτροκίνητα λεωφορεία σε δήμους θα προμηθεύσει η ΔΕΗ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε εξέλιξη βρίσκεται το μεγαλύτερο επενδυτικό πλάνο στην ιστορία της ACS, όπως αναφέρει, σε συνέντευξή του στο metaforespress.gr, o γενικός διευθυντής της εταιρείας Κωνσταντίνος Μενεγάκης.

Ο κ. Μενεγάκης υπογραμμίζει ότι οι νέες κτηριακές εγκαταστάσεις της εταιρείας, που προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί έως τις αρχές του 2020, θα έχουν επιφάνεια 30.000 τ.μ., συμπεριλαμβανομένου του νέου κέντρου διαλογής.

Σχετικά με την εγχώρια ταχυδρομική αγορά, υποστηρίζει ότι δεν έχει απελευθερωθεί πλήρως, επισημαίνοντας ότι θα συνεχιστεί η συρρίκνωση του επιστολικού ταχυδρομείου, σε αντίθεση με τη διαρκή άνοδο των δεμάτων, λόγω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.

-Θα συνεχιστεί και εφέτος η άνοδος του κύκλου εργασιών της ACS; Εάν ναι, που οφείλεται;

-Και για το 2018 προβλέπεται να συνεχιστεί η ανοδική πορεία του κύκλου εργασιών της εταιρείας και των κερδών της, που οφείλεται, κυρίως, στην ετήσια αύξηση του e-Commerce στην Ελλάδα.

Είναι ενδεικτικό ότι πάνω από το 35% των αποστολών μας προέρχεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

-Βρίσκεται σε εξέλιξη κάποιο επενδυτικό πλάνο; Ποιοι είναι οι βασικοί του άξονες;

-Από το περασμένο έτος βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο επενδυτικό πλάνο στην ιστορία της ACS, που αφορά την κατασκευή ενός υπερσύγχρονου κέντρου διαλογής, με δυνατότητα διαλογής, αρχικά, περίπου 20.000 αποστολών την ώρα και την μετεγκατάσταση των γραφείων της εταιρείας σε έναν ενιαίο χώρο.

Οι νέες κτηριακές εγκαταστάσεις, που προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί έως τις αρχές του 2020, θα έχουν επιφάνεια 30.000 τ.μ., ενώ το συνολικό ύψος της επένδυσης (συμπεριλαμβανομένου του οικοπέδου που αποκτήθηκε το 2015) προβλέπεται να ξεπεράσει τα 30 εκατ.

-Είστε ικανοποιημένος από τις νέες υπηρεσίες που λανσάρει η εταιρεία;

-H ACS έχει ως στρατηγική της τη συνεχή ανάπτυξη λύσεων και υπηρεσιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της, τόσο για τις Β2Β υπηρεσίες όσο  και για την ικανοποίηση των απ’ ευθείας πελατών της.

Τα τελευταία χρόνια έχουμε φτάσει σε ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό σημείο που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, πάντα με κεντρικό άξονα την καινοτομία που φέρνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις στην αγορά μας.

Ενδεικτικά αναφέρουμε προς αυτήν την κατεύθυνση τις κάτωθι καινοτόμες λύσεις:

(α) τη νέα υπηρεσία “Card On Delivery”, που δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές των e-shops να πληρώνουν την αξία της αντικαταβολής με την πιστωτική ή χρεωστική τους κάρτα κατά την παραλαβή της παραγγελίας τους από την ACS, ακόμα και στο χώρο τους.

(β) τα νέα σημεία παραλαβής/παράδοσης αποστολών ”ACS Smart Point” σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων της Shell, όπου οι πελάτες μπορούν να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους στο δικό τους χρόνο.

(γ) τη νέα mobile web εφαρμογή “ACS ReDirect”, με την οποία οι παραλήπτες των online παραγγελιών μπορούν να επιλέξουν νέα μέρα ή σημείο παράδοσης (κατάστημα ACS ή ACS Smart Point) από το κινητό τους, μέσω sms ή Viber.

(δ) τις ειδικά διαμορφωμένες λύσεις για το χώρο του eCommerce, όπως το Αυτόματο Σύστημα Απόδοσης Αντικαταβολών, τις οικονομικές υπηρεσίες εξωτερικού “ACS EU & Cyprus Economy” και τα καινοτομικά εργαλεία “ACS Web Business Tools” για e-shops.

-Ένα γενικότερο σχόλιο για την εγχώρια ταχυδρομική αγορά: Θα συνεχιστεί η συρρίκνωση του επιστολικού ταχυδρομείου και η άνοδος των δεμάτων;

-Ναι, όπως φαίνεται θα συνεχιστεί η συρρίκνωση του επιστολικού ταχυδρομείου, καθώς αυτή είναι η φυσική εξέλιξη της αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως λόγω της αυξανόμενης χρήσης της ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Αντίστοιχα, η άνοδος των δεμάτων είναι απόρροια της συνεχόμενης αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

-Έχει απελευθερωθεί πλήρως η εγχώρια ταχυδρομική αγορά;

-Η απελευθέρωση των αγορών, η οποία επιβάλλεται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, έχει ακόμα μέλλον στην Ελλάδα.

Στην περίπτωση των ταχυδρομικών υπηρεσιών, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για πλήρη απελευθέρωση της αγοράς, όσο υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ των ΕΛΤΑ και των εταιριών που προσφέρουν ταχυδρομικές υπηρεσίες, όπως η ACS, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να πληρώνουν ΦΠΑ, ενώ τα ΕΛΤΑ εξαιρούνται.

 

Από το περασμένο έτος βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο επενδυτικό πλάνο στην ιστορία της ACS. Πάνω από το 35% των αποστολών μας προέρχεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

Το γεγονός αυτό αποτελεί σημαντικό εμπόδιο εισόδου για τις ιδιωτικές μεταφορικές εταιρείες, που τις καθιστά λιγότερο ανταγωνιστικές, εφόσον οι υπηρεσίες τους επιβαρύνονται κατά 24%.

Έτσι το κράτος χάνει αφενός έσοδα από τη μη ύπαρξη ΦΠΑ σε όλους, ενώ παράλληλα δεν υπάρχει ίση και δίκαιη μεταχείριση, με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται μια μη υγιής κατάσταση στην αγορά, αντί να εξυγιανθεί και να εκσυγχρονισθεί ο δημόσιος φορέας και να καταστεί ανταγωνιστικός.

-Σε θεσμικό επίπεδο, υπάρχουν εκκρεμότητες;

-Όπως προαναφέραμε, η αγορά χρειάζεται εξυγίανση. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ έχουν χαρακτηριστεί δια νόμου, δηλαδή με ανάθεση, χωρίς ανοικτή και διαφανή διαδικασία, ως ο μοναδικός «Φορέας Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας Ταχυδρομείου» για 15 έτη, με αποτέλεσμα όλες οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ να θεωρούνται ως Καθολικές Υπηρεσίες και έτσι να εξαιρούνται από το ΦΠΑ.

-Τελικά, μήπως οι ταχυδρομικές εταιρείες μετατρέπονται σε εταιρείες logistics ή το αντίστροφο;

-Υπάρχει συνεργασία μεταξύ των ταχυδρομικών εταιρειών και των εταιρειών logistics, ώστε να λειτουργούν συμπληρωματικά.

Σε κάποιες χώρες λειτουργούν εταιρείες και στους δύο τομείς, π.χ. μεγάλοι διεθνείς ταχυδρομικοί οργανισμοί ή εταιρείες ταχυμεταφορών έχουν και τμήματα / θυγατρικές logistics και αντίστροφα.

Στην Ελλάδα υπάρχουν κάποια αντίστοιχα  παραδείγματα, αλλά δεν διαφαίνεται προς το παρόν μια τέτοια εξέλιξη να κυριαρχεί.

Tags:ACSΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΝΕΓΑΚΗΣΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Νέα έκδοση της εφαρμογής ACS Mobile App με σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέα έκδοση της εφαρμογής ACS Mobile App με σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες

30 Ιουνίου, 2022
Η άνοδος του «Preighter»
LOGISTICS

Νέες απαιτήσεις στις εισερχόμενες αεροπορικές μεταφορές στην ΕΕ φέρνει η Έκδοση 2 του ICS2

30 Ιουνίου, 2022
Τα ταχυδρομεία μετεξελίσσονται, οι ταχυμεταφορές «ανθίζουν» και ψηφιοποιούνται
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7%, ως το 2026, η παγκόσμια αγορά ταχυμεταφορών. Η έρευνα του Ti

28 Ιουνίου, 2022
Τα ταχυδρομεία μετεξελίσσονται, οι ταχυμεταφορές «ανθίζουν» και ψηφιοποιούνται
ΓΝΩΜΗ

Οι μεγάλες προκλήσεις στην αγορά των υπηρεσιών ταχυμεταφορών

24 Ιουνίου, 2022
Σε δημόσια διαβούλευση ο κανονισμός πτήσεων για τα drones
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

H Amazon εμφανίζεται έτοιμη για παραδόσεις με drones (video)

14 Ιουνίου, 2022
Έγινε πραγματικότητα η πρώτη εμπορική πτήση με drone. Παραδόθηκαν ντόνατς και καφές
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Θα γεμίσει η Ελλάδα drones που θα μεταφέρουν δέματα; Όχι, αλλά…

5 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Zeljko Jeftic, IRU: Η ψηφιοποίηση μεταμορφώνει τις διεθνείς μεταφορές

Zeljko Jeftic, IRU: Η ψηφιοποίηση μεταμορφώνει τις διεθνείς μεταφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ