• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι διασυνοριακές αγορές αυξάνονται, οι καταναλωτές απαιτούν βιωσιμότητα και δωρεάν επιστροφές. Η έρευνα της DHL

Το 20% των Ευρωπαίων σκοπεύουν να αυξήσουν τις διεθνείς αγορές το 2023

vvegiazi by vvegiazi
24 Οκτωβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η παράδοση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε διάφορες πτυχές του εμπορίου. Η βιωσιμότητα γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για τους ευρωπαίους καταναλωτές, ενώ η αξιοπιστία του παρόχου στο κομμάτι των παραδόσεων βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Τα παραπάνω αναλύει νέα μελέτη της DHL eCommerce, όπου ερευνήθηκαν 5.000 online αγοραστές από συνολικά 9 χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη, με στόχο να κατανοηθούν βαθύτερα οι αγοραστικές τους συνήθειες στο διαδίκτυο.

Η μελέτη παρέχει πληροφορίες για τα κανάλια από τα οποία προτιμούν να ψωνίζουν οι Ευρωπαίοι, τι είναι σημαντικό για αυτούς στην παρουσίαση των προϊόντων, καθώς και τη δομή του ηλεκτρονικού καταστήματος και πώς θα ήθελαν να πληρώσουν.

Οι online καταναλωτές θέλουν να γίνουν “πράσινοι”

Η βιωσιμότητα δεν αποτελεί πλέον αμελητέο παράγοντα, καθώς το 53% των e-commerce καταναλωτών σε όλη την Ευρώπη θέλουν οι online λιανοπωλητές να γίνουν πιο βιώσιμοι, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης και της συσκευασίας.

Πάνω από το 1/5 των Σουηδών αγοραστών δήλωσαν ότι θα πλήρωναν περισσότερα για παραδόσεις φιλικές προς το περιβάλλον. Επίσης, το 58% των ευρωπαίων αγοραστών είναι πρόθυμοι να περιμένουν περισσότερο για την παράδοσή τους, εάν αυτό σημαίνει ότι είναι πιο βιώσιμη, ακόμη και αν είναι διαθέσιμη η παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα.

Κατά συνέπεια, αναφέρει η έρευνα, αξίζει να δοθεί προσοχή στους στόχους βιωσιμότητας και στον πάροχο υπηρεσιών logistics κατά την επιλογή του.

Βολικές παραδόσεις και δωρεάν επιστροφές

Οι Ευρωπαίοι αγοραστές σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες αναφορικά με την απρόσκοπτη, άνετη εμπειρία παράδοσης και επιστροφών. Η προσφορά των σωστών επιλογών παράδοσης είναι απαραίτητη για την προσέλκυση πελατών, μεταξύ άλλων.

Στην πραγματικότητα, το 93% των ευρωπαίων αγοραστών λέει ότι το πού ψωνίζουν στο διαδίκτυο επηρεάζεται από τις επιλογές παράδοσης που προσφέρονται στο ταμείο. Όπως τονίζεται, τουλάχιστον το 75% των καταναλωτών σε Ισπανία, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών τους, επειδή η προτιμώμενη επιλογή παράδοσης δεν ήταν διαθέσιμη. Στην Αυστρία, ο αριθμός ήταν ακόμη υψηλότερος στο 85%.

Επίσης, ο πάροχος υπηρεσιών logistics διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο. Το 41% των ευρωπαίων αγοραστών δήλωσε ότι δεν θα αγοράσει καθόλου από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εάν δεν είναι ευχαριστημένο με τον πάροχο παράδοσης που συνεργάζεται.

Η απόκτηση ενός αξιόπιστου συνεργάτη στο κομμάτι των παραδόσεων συμβάλλει στη μετατροπή των ενδιαφερόντων browsers σε αγοραστές και εγγυάται την ικανοποίηση των πελατών. Ενώ οι περισσότεροι θέλουν οι αγορές τους να παραδίδονται απευθείας στην κατοικία τους, οι παραδόσεις άνευ επίβλεψης σε πρατήρια καυσίμων και θυρίδες δεμάτων γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.

Επίσης, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν οι επιστροφές. Για ορισμένους καταναλωτές, το να πρέπει να πληρώσουν για τις επιστροφές είναι σημαντικός παράγοντος. Περίπου οι μισοί δυνητικοί ευρωπαίοι πελάτες θα απέκλειαν να αγοράσουν από ένα e-commerce κατάστημα εάν δεν πρόσφερε δωρεάν επιστροφές.

Για να αποφευχθούν οι αντιφάσεις με τις απαιτήσεις για περισσότερη βιωσιμότητα, μια αποτελεσματική και βιώσιμη ιδέα επιστροφής, σύμφωνα με την έρευνα, είναι εξίσου σημαντική με την “πράσινη” παράδοση. Το 81% των αγοραστών θα προτιμούσε να συμπεριληφθεί μια ετικέτα επιστροφής στο δέμα τους αντί να πρέπει να εκτυπώσουν οι ίδιοι.

Ηλεκτρονικές αγορές στο εξωτερικό – Οι καταναλωτές που ψωνίζουν εκτός συνόρων

Γερμανία και Ην. Βασίλειο οι Top χώρες διασυνοριακών αγορών

Πάνω από τα 2/3 των ευρωπαίων καταναλωτών πραγματοποιούν τουλάχιστον μία διασυνοριακή αγορά το μήνα. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι συγκεκριμένα προϊόντα και μάρκες δεν είναι διαθέσιμα στη χώρα καταγωγής του αγοραστή (45%), ενώ το 33% αναφέρει τις χαμηλότερες τιμές ως λόγο για διεθνείς αγορές.

Με τους καταναλωτές να ανησυχούν για τα έξοδα τελωνείου, τις δύσκολες πολιτικές επιστροφής και τους εκτεταμένους χρόνους παράδοσης όταν αγοράζουν από το εξωτερικό, αναζητούν ασφαλείς και αξιόπιστες εταιρείες παράδοσης που μπορούν να διασφαλίζουν αξιόπιστα logistics.

Επί του παρόντος, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι πιο δημοφιλείς χώρες προέλευσης για διασυνοριακές αγορές. Τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι e-λιανοπωλητές λόγω Brexit έχουν κάνει τους Βρετανούς καταναλωτές πιο εσωστρεφείς, προτιμούν να αγοράζουν τοπικά και πιθανώς να αισθάνονται λιγότερο συνδεδεμένοι με την ηπειρωτική Ευρώπη.

Συνολικά, η τάση είναι αντίθετη από το αποτέλεσμα του Brexit, με το 20% των ευρωπαίων καταναλωτών να σκοπεύουν να αυξήσουν τις διεθνείς αγορές το 2023.

Χάσμα στις προτιμήσεις πληρωμής

Όπως επισημαίνεται, σε γενικές γραμμές, τα ποσοστά του online shopping αυξάνονται σταθερά στην Ευρώπη, με τις πιο απότομες αυξήσεις να παρατηρούνται στους μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές.

Το ποσοστό των Baby Boomer e-αγοραστών στη Γερμανία έχει αυξηθεί κατά 33% από το 2018, με την πανδημία να λειτουργεί ως καταλύτης.

Ενώ οι νεότερες γενιές εξακολουθούν να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος των διαδικτυακών αγορών, το χάσμα μεταξύ νέων και μεγαλύτερων σε ηλικία μειώνεται σταθερά.

Σημαντικές διαφορές μεταξύ νέων και μεγαλύτερων μπορούν να φανούν σχετικά με τις προτιμήσεις πληρωμής, καθώς οι νεότερες γενιές διστάζουν να χρησιμοποιήσουν πιστωτικές κάρτες και στρέφονται στις επιλογές πληρωμής «αγοράστε τώρα πληρώστε αργότερα» (buy now pay later) για να πραγματοποιήσουν μεγάλες αγορές.

Ωστόσο, η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής σε όλες τις ηλικιακές ομάδες παραμένει η πιστωτική ή η χρεωστική κάρτα. Αρκετές χώρες έχουν ιδιορρυθμίες πληρωμής, καθώς τόσο στη Σουηδία όσο και στη Γερμανία, περίπου το 20% των αγοραστών θέλουν να λάβουν τιμολόγιο. Στην Πολωνία, το 29% θέλει να πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα, και στην Τσεχία σχεδόν το 20% θέλει πληρώσει με αντικαταβολή.

Η “ταυτότητα” της έρευνας

Να σημειωθεί ότι, η DHL Online Shopper Survey 2022 πραγματοποιήθηκε από την DHL eCommerce Solutions και παρέχει πληροφορίες για τη διεθνή βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, τις συγκεκριμένες αγορές και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η DHL έκανε τη μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα τις συνήθειες αγορών των ευρωπαίων καταναλωτών στο διαδίκτυο.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο α’ εξάμηνο του 2022 σε εννέα ευρωπαϊκές αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Σουηδία, Πολωνία, Ολλανδία, Τσεχία και Αυστρία) και έλαβαν μέρος 5.000 συμμετέχοντες που συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο διαδικτυακά.

Tags:DHLΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟECOMMERCEΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣΕΜΠΟΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Maersk βελτιώνει το visibility των εκπομπών αερίου στις διεθνείς παραδόσεις δεμάτων στην Ευρώπη

1 Φεβρουαρίου, 2023
Η συμβολή της ΕΕΤΤ στη λειτουργία της ταχυδρομικής αγοράς την εποχή της πανδημίας
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ενισχύεται η πιστότητα των Ελλήνων καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο

31 Ιανουαρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Πρακτικές χειραγώγησης στα 148 από τα 399 e-shops, τι «έδειξαν» οι έλεγχοι της Κομισιόν

30 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases
INTERNATIONAL

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Εκρηκτική η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου (και) στην Ολλανδία
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Μεγάλη άνοδος (20%) εκτιμάται για το ηλεκτρονικό εμπόριο το 2023 στην Ισπανία

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνεργασία Skroutz – SwipBox για την εγκατάσταση δικτύου infinity lockers στην Ελλάδα
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η Skroutz θα διαθέτει 1.500 «έξυπνες» θυρίδες (Skroutz Point) έως τα τέλη του 2023

24 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Η DHL Freight επένδυσε 4 εκατ. ευρώ σε νέο terminal οδικών εμπορευματικών μεταφορών στη Μασσαλία

Η DHL Freight επένδυσε 4 εκατ. ευρώ σε νέο terminal οδικών εμπορευματικών μεταφορών στη Μασσαλία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

1 Φεβρουαρίου, 2023
Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων

Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Qatar Airways Cargo launches freighters to Riyadh

Qatar Airways Cargo resumes passenger freighter service to Penang

1 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ