• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Κεφαλογιάννης, υφ. Μεταφορών: Αυστηροποιείται ο ΚΟΚ, μπαίνει όριο ταχύτητας στα ηλεκτρικά πατίνια

vvegiazi by vvegiazi
29 Ιανουαρίου, 2020
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Άδειες οδήγησης, ADR, ψηφιακός ταχογράφος και ΚΤΕΛ μεταξύ των προτεραιοτήτων του υφυπουργού Μεταφορών
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τον προσεχή Απρίλιο θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός για το νέο στόλο λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανέφερε, σε συνέντευξή του στη «Βραδυνή της Κυριακής», ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Όπως τόνισε ο ίδιος, το υπουργείο ετοιμάζει νέο θεσμικό πλαίσιο για την εισαγωγή ορίου ταχύτητας στα ηλεκτρικά πατίνια, ενώ επεσήμανε ότι θα εκπονηθεί ένα Βιώσιμο Σχέδιο Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) όπου θα δημιουργούνται τα εργαλεία ώστε δήμοι και περιφέρειες να αναζητήσουν χρηματοδότηση για την υλοποίηση δράσεων, όπως η αγορά νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων.

Το πλήρες περιεχόμενο της συνέντευξης του κ. Κεφαλογιάννη, στην εφημερίδα «Βραδυνή της Κυριακής» και τη δημοσιογράφο Ειρήνη Μπέλλα, έχει ως εξής:

Κύριε υπουργέ, ο κόσμος ανησυχεί. Είμαστε κοντά σε ένα θερμό επεισόδιο με την Τουρκία στο Καστελόριζο ή νότια της Κρήτης;

Δεν θεωρώ ότι είμαστε κοντά, χωρίς αυτό να σημαίνει δεν προετοιμαζόμαστε για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, είτε λόγω κάποιου ανθρώπινου λάθους είτε λόγω μιας επιθετικής ενέργειας από πλευράς της γείτονος.

Σε κάθε περίπτωση, οι Ένοπλες Δυνάμεις βρίσκονται σε υψηλή ετοιμότητα και, επιπλέον, γίνονται οι πρέπουσες κινήσεις σε διπλωματικό επίπεδο, ώστε η χώρα μας να ενισχύσει την αποτρεπτική της ισχύ και ικανότητα.

Ως προς τα θέματα του χαρτοφυλακίου σας. Ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά στο νέο νομοθετικό πλαίσιο που ετοιμάζετε για τα νέα διπλώματα;

Ο στόχος είναι να θεσπίσουμε μια λειτουργική διαδικασία με διαφάνεια, για την έκδοση αδειών οδήγησης. Ο νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης αποδείχτηκε ανεφάρμοστος, με αποτέλεσμα περισσότεροι από 100.000 συμπολίτες μας να μην μπορούν να βγάλουν δίπλωμα για πολλούς μήνες.

Το καλοκαίρι, μέσα σε λίγες εβδομάδες, διορθώσαμε αυτό το λάθος και πλέον, έχει συσταθεί η Επιτροπή που ετοιμάζει το νέο θεσμικό πλαίσιο. Μέχρι τότε, προωθούμε άμεσα την προσωρινή άδεια οδήγησης, η οποία θα χορηγείται σε λίγες ημέρες σε όποιον πετύχει στις εξετάσεις. Αυτό σημαίνει ότι ο επιτυχών δεν θα χρειάζεται να περιμένει 4 και πλέον, μήνες για να πιάσει τιμόνι.

Η χρήση ηλεκτρικών πατινιών σε πεζοδρόμια αλλά και σε δρόμους και λεωφόρους προκαλεί πολλά προβλήματα. Στη νομοθετική παρέμβαση που ετοιμάζετε ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του πλαισίου κανόνων που μελετάτε; Θα απαγορευτούν;

Όχι, δεν θα απαγορευτούν, θα μπουν ορισμένοι κανόνες για την κυκλοφορία τους. Γνωρίζετε ότι σήμερα δεν υπάρχει θεσμικό πλαίσιο για τα μέσα μικροκινητικότητας, τα οποία είναι καλό να ενθαρρύνουμε.

Οι Υπηρεσίες μας επεξεργάζονται ένα πλαίσιο κανόνων το οποίο θα αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών των οχημάτων, στους χώρους και τις οδούς χρήσης τους, καθώς και στις απαιτήσεις για τη χρήση τους, με κριτήριο την ασφάλεια.

Στο νομοσχέδιο θα εισαγάγουμε έναν διαχωρισμό με βάση την ταχύτητα. Τα πατίνια που μπορούν να κινούνται μέχρι 6 χιλιόμετρα και θεωρούνται αντίστοιχα του πεζού, και τα πατίνια με ταχύτητα μέχρι 25 χιλιόμετρα. Από αυτόν το διαχωρισμό θα προκύψουν και οι κανόνες για τη χρήση τους.

Συνεργάζεστε με το υπουργείο Οικονομικών για να δοθούν κίνητρα για “καθαρά” αυτοκίνητα. Ποια είναι τα κίνητρα που θα δοθούν;

Η αρχή για τη διαμόρφωση των κινήτρων και των αντικινήτρων είναι ότι ο “ρυπαίνων πληρώνει”. Ταυτόχρονα, όμως, συνεκτιμάται και η οικονομική πραγματικότητα στη χώρα μας, ώστε να διευκολύνουμε τους πολίτες να ανανεώσουν τα οχήματά τους.

Στο υπουργείο Μεταφορών προχωράμε ήδη στη χρονομίσθωση των επαγγελματικών οχημάτων, με σκοπό την ανανέωση του στόλου σε φορτηγά, λεωφορεία και ταξί.

Υπάρχει ένας γερασμένος στόλος λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Θα διοργανώσετε έναν διεθνή διαγωνισμό. Πόσα σκοπεύετε να πάρετε; Θα είναι κάποια ηλεκτροκίνητα και υβριδικά, και μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα θα τα δούμε στους δρόμους; Στη Θεσσαλονίκη, που έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, πότε υπολογίζετε να εξομαλυνθεί η κατάσταση;

Όταν αναλάβαμε τον Ιούλιο η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ήταν απελπιστική.

Στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν 213 λεωφορεία από τα 450 που θα έπρεπε, και στην Αθήνα κυκλοφορούσαν λιγότερα από 900 οχήματα.

Τρέξαμε ένα πρόγραμμα συντήρησης και επανήλθαν στην κυκλοφορία περίπου 100 λεωφορεία σε κάθε πόλη. Όμως, τα οχήματα είναι παλαιά και εμφανίζουν συνεχώς βλάβες.

Στη Θεσσαλονίκη, η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ θα δρομολογήσει τον επόμενο μήνα περισσότερα από 100 λεωφορεία, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για άλλα 100 περίπου λεωφορεία, τον Ιούνιο, με leasing.

Αυτά είναι βραχυπρόθεσμα μέτρα, μέχρι να πάμε στα καινούργια λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Υπολογίζουμε ότι ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος τον Απρίλιο και τότε θα γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των οχημάτων και το ακριβές μείγμα. Δηλαδή πόσα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, πόσα με φυσικό αέριο, πόσα υβριδικά και κάποια λίγα θα είναι ντίζελ.

Θα αυστηροποιηθεί ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας;

Αλλάζουμε τη φιλοσοφία του ΚΟΚ εστιάζοντας στην τιμωρία της κακής συμπεριφορά του οδηγού και όχι στην τιμωρία του οχήματος.

Αυτό, ενδεχομένως, να περιορίσει τον αριθμό των παραβάσεων στις οποίες θα επιβάλλεται αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων, καθώς συχνά το αυτοκίνητο είναι μέσο μεταφοράς της οικογένειας.

Ταυτόχρονα, όμως, προσανατολιζόμαστε σε αυστηρότερες διοικητικές ποινές για τις παραβάσεις που θεωρούνται εξαιρετικά επικίνδυνες για την πρόκληση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.

Ποιες αλλαγές θέλετε να φέρετε στο Βιώσιμο Σχέδιο Αστικής Κινητικότητας;

Απλοποιούμε τις διαδικασίες και δημιουργούμε τα εργαλεία, ώστε οι δήμοι και οι περιφέρειες να αναζητήσουν χρηματοδότηση για την υλοποίηση δράσεων, όπως η αγορά νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων, η προσβασιμότητα στο δίκτυο μεταφορών για όλους και η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στα συστήματα μεταφορών.

Αυτό έχει εξαιρετική σημασία, γιατί τα ΣΒΑΚ αποτελούν κομβικό σημείο για τη συγχρηματοδότηση έργων στη νέα προγραμματική περίοδο.

Tags:ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΟΚΣΒΑΚΒΙΩΣΙΜΗ ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σχετικά Άρθρα

Επιδότηση 8,105 εκατ. ευρώ θα λάβει ο ΟΑΣΘ το δίμηνο Αυγούστου – Σεπτεμβρίου 2021
MMM

Τον Σεπτέμβριο η παραλαβή των πρώτων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων στον ΟΑΣΘ

30 Ιανουαρίου, 2023
Ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων Tesla από τη Eurolife FFH
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων από τη Eurolife FFH

26 Ιανουαρίου, 2023
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Δεκέμβριο στη Δυτική Ευρώπη ξεπέρασαν τα ντιζελοκίνητα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υψηλότερο τουλάχιστον κατά 26,6% το μέσο κόστος επισκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου

18 Ιανουαρίου, 2023
Απαιτούνται 279.000 σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά φορτηγά, ως το 2030, σύμφωνα με έρευνα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο 7,9% ανήλθε το μερίδιο αγοράς των επαναφορτιζόμενων αυτοκινήτων (BEV – PHEV) στην Ελλάδα το 2022

16 Ιανουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Μ. Παπαδόπουλος: Αναγκαία η συνεργασία με τους εκπαιδευτές για την εφαρμογή του νέου νόμου στις εξετάσεις οδήγησης

11 Ιανουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Οι χαμηλές θερμοκρασίες μειώνουν αισθητά την απόδοση της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

4 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Γ. Βήλος, Fraport Greece: Στοίχημα η προσέλκυση τουριστών και κατά τη χειμερινή περίοδο

Γ. Βήλος, Fraport Greece: Στοίχημα η προσέλκυση τουριστών και κατά τη χειμερινή περίοδο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Διαδικτυακή συζήτηση διοργανώνει η EEL την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου για το νέο ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων

Ιωάννινα, Χανιά και Καλαμάτα οι 3 νέοι προορισμοί της AEGEAN με το Τελ Αβίβ

26 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

1 Φεβρουαρίου, 2023
Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων

Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Qatar Airways Cargo launches freighters to Riyadh

Qatar Airways Cargo resumes passenger freighter service to Penang

1 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ