ΑρχικήΑεροπορικάΓια 3η συνεχή χρονιά, «Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020» η Turkish Airlines στα APEX Awards

Για 3η συνεχή χρονιά, «Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020» η Turkish Airlines στα APEX Awards

Η Turkish Airlines ονομάστηκε ως «Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020» από την APEX (Airline Passenger Experience Association), έναν από τους πιο αξιόπιστους και διακεκριμένους αεροπορικούς οργανισμούς.

Σύμφωνα με την τουρκική αεροπορική «η δέσμευση της Turkish Airlines στην ικανοποίηση των επιβατών και στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών πάνω από τα σύννεφα επικυρώθηκε από την APEX».

Οι ειδικοί της τουριστικής βιομηχανίας συναντήθηκαν στο Los Angeles Convention Center, στις 9 Σεπτεμβρίου, για τα APEX/IFSA Awards, οπού ανακοινώθηκαν οι επίσημες αεροπορικές βαθμολογίες της APEX.

Οι επιβάτες βαθμολόγησαν πάνω από 1 εκατομμύριο πτήσεις από περίπου 600 αεροπορικές εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο μεταξύ του Ιουλίου 2018 και Ιουνίου 2019.

Οι κατηγορίες αξιολογήθηκαν σε μια κλίμακα 5 αστέρων με 5 υπο-κατηγορίες: άνεση καθισμάτων, υπηρεσία καμπίνας, τρόφιμα και ποτά, ψυχαγωγία και Wi-Fi. Μετά την αξιολόγηση, ο τουρκικός αερομεταφορέας βραβεύτηκε με 5 αστέρια για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και της εκτελεστικής επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı δήλωσε «Ως Turkish Airlines στοχεύουμε να προσφέρουμε την τελειότητα στους πελάτες μας σε κάθε πτυχή των ταξιδιών τους. Με την ανανεωμένη Business Class στο νέο μας Dreamliner, τον ολοκαίνουριο τρόπο ταξιδιού στο Istanbul Airport, το νέο μας σπίτι και τις εξαιρετικές υπηρεσίες πάνω από τα σύννεφα, δημιουργούμε μια αλλαγή.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε αυτή την αλλαγή με τα 5 αστέρια των βραβείων επιβατών. Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στην APEX και σε όλους τους επιβάτες για την αναγνώριση των προσπαθειών μας ενώ μας προσφέρουν αυτό το εξαιρετικό βραβείο για 3η συνεχόμενη χρονιά».

Να σημειωθεί ότι, η APEX διακρίνεται ως το πρώτο πρόγραμμα βαθμολόγησης που βασίζεται αποκλειστικά στην αξιολόγηση των επιβατών σε υποκατηγορίες όπως οι υπηρεσίες, η ψυχαγωγία, η άνεση των καθισμάτων και το Wi-Fi κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αξιολόγησης.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο