ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑΠρόστιμο στη British Airways, καθώς δεν κατάφερε να προστατεύσει τα στοιχεία πάνω από 400.000 πελατών της

Πρόστιμο στη British Airways, καθώς δεν κατάφερε να προστατεύσει τα στοιχεία πάνω από 400.000 πελατών της

Πρόστιμο 20 εκατ. στερλινών υπεβλήθη στη British Airways, καθώς η αεροπορική εταιρεία δεν κατάφερε να προστατεύσει τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία πάνω από 400.000 πελατών της, όταν έγινε στόχος κυβερνοεπίθεσης το 2018.

Το πρόστιμο επιβλήθηκε από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Information Commissioner’s Office, ICO) στη Βρετανί, τους ερευνητές της να διαπιστώνουν ότι αεροπορική θα έπρεπε να είχε αναγνωρίσει τις αδυναμίες στο σύστημα ασφαλείας της και να τις έχει αντιμετωπίσει με τα διαθέσιμα τότε μέτρα, ώστε να είχε αποτρέψει την παραβίαση των δεδομένων.

«Η αποτυχία της να λάβει μέτρα ήταν απαράδεκτη και επηρέασε εκατοντάδες χιλιάδες πολιτών», κάτι που πιθανόν να προκάλεσε κάποια αναστάτωση και άγχος, τονίζει η Αρχή.

Από την πλευρά της, η British Airways ανέφερε ότι ενημέρωσε τους πελάτες της μόλις αντιλήφθηκε την επίθεση.

Το πρόστιμο είναι σημαντικά μικρότερο από το ποσό των 183,4 εκατ. στερλινών που είχε προτείνει το 2019 η ICO, εν μέρει λόγω της κρίσης που αντιμετωπίζει ο κλάδος εξαιτίας του COVID-19.

Παρά ταύτα, η μετοχή της IAG, μητρικής της British Airways, υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα της σημερινής συνεδρίασης μετά την ανακοίνωση του προστίμου.

Η ICO ανέφερε στην ανακοίνωσή της ότι οι ερευνητές της διαπίστωσαν πως η αεροπορική εταιρεία δεν αντελήφθη την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκε στις 22 Ιουνίου 2018, αλλά ενημερώθηκε από τρίτο μέρος στις 5 Σεπτεμβρίου.

«Αυτό θεωρήθηκε σοβαρή αδυναμία, λόγω του αριθμού των πολιτών που επηρεάστηκαν και επειδή η όποια πιθανή οικονομική ζημιά θα μπορούσε να είναι πιο σημαντική», σημειώνει η Αρχή.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο