ΑρχικήΑεροπορικάΟι προκλήσεις που αντιμετώπισε η Aegean από το 2009. Το νέο «μείγμα» επιβατών και τα ταμειακά διαθέσιμα

Οι προκλήσεις που αντιμετώπισε η Aegean από το 2009. Το νέο «μείγμα» επιβατών και τα ταμειακά διαθέσιμα

Στις προκλήσεις που αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει η Aegean Airlines από την ύφεση που διέπει την εγχώρια οικονομία, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Γερογιάννης, στο 2ο Συνέδριο Επιχειρηματικότητας της «Ναυτεμπορικής».

Ο κ. Γερογιάννης επισήμανε ότι, από το 2009, η Aegean Airlines κατάφερε να:

-Πενταπλασιάσει τους προορισμούς εξωτερικού. Από 20 προορισμούς το 2009, στους 111 το 2016 (Αθήνα + Περιφέρεια).

-Υπερδιπλασιάσει τους επιβάτες εξωτερικού. Μάλιστα, τα έσοδα από την αγορά εξωτερικού ανέρχονται, σήμερα, στο 75%, επί των συνολικών εσόδων, έναντι 25% της αγοράς εσωτερικού, όταν το 2009 τα αντίστοιχα μεγέθη ήταν 50% – 50%.

-Υπερτετραπλασιάσει τους μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες στην Αθήνα, μετατρέποντας το «Ελ. Βενιζέλος» σε ένα μίνι hub για τη λειτουργία της Aegean.

-Εξαγοράσει την Olympic Air, πετυχαίνοντας βελτίωση της συνδεσιμότητας εσωτερικού και εξωτερικού και συνάμα, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους επιβάτες.

-Επενδύσει στην εκπαίδευση προσωπικού, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα της εταιρείας.

-Προμηθευτεί 29 νέα αεροσκάφη, δυο εκ των οποίων παρελήφθησαν με τις τράπεζες κλειστές.

«Στα καλά χρόνια, πριν το 2009, ήμασταν προσεκτικοί στα «ανοίγματά» μας, δεν είχαμε εξαρτήσεις από μεγάλους δανεισμούς.

Αντίθετα, τα ταμειακά διαθέσιμα που είχαμε συσσωρεύσει χρησιμοποιήθηκαν ως «πυρομαχικά» στην εκδήλωση της κρίσης και μάλιστα, από το 2012-2013, όχι μόνο δεν υποχωρήσαμε, αλλά επεκταθήκαμε», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής.

Φ. Φωτεινός

Mega
Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο