Τρίτη, 17 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    “Αποκαλυπτήρια” για τις νέες καμπίνες του Celestyal Discovery της Celestyal, στις 12/12 η πρώτη κρουαζιέρα

    17 Ιουνίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αυξημένη κατά 4,8% η διακίνηση επιβατών στα λιμάνια το δ’ τρίμηνο του 2024. Στο -0,8% τα εμπορεύματα

    17 Ιουνίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Opel Corsa με 50% στα δύο πρώτα μισθώματα για τους συνδρομητές του instacar

    17 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

    17 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς παρουσιάζει η Αυστραλία

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

    17 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    “Αποκαλυπτήρια” για τις νέες καμπίνες του Celestyal Discovery της Celestyal, στις 12/12 η πρώτη κρουαζιέρα

    17 Ιουνίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αυξημένη κατά 4,8% η διακίνηση επιβατών στα λιμάνια το δ’ τρίμηνο του 2024. Στο -0,8% τα εμπορεύματα

    17 Ιουνίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Opel Corsa με 50% στα δύο πρώτα μισθώματα για τους συνδρομητές του instacar

    17 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

    17 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς παρουσιάζει η Αυστραλία

    17 Ιουνίου, 2025
    MMM

    Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

    17 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Συνεχίζεται η «απογείωση» των ελληνικών αερομεταφορών: Οι αναπτυξιακοί στόχοι AEGEAN, ΔΑΑ, Fraport Greece και Grecian Air Seaplanes

vvegiazi by vvegiazi
18 Σεπτεμβρίου, 2024
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Παραμένουν σε «διάδρομο απογείωσης» τα ελληνικά αεροδρόμια και αερομεταφορείς, ωστόσο οι προκλήσεις παραμένουν πολλές, προκειμένου να προασπιστεί, αλλά και ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα του κλάδου.

Τα ανωτέρω ανέφεραν, μεταξύ άλλων, ο Χρήστος Τσίτουρας, Διοικητής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ), ο Μιχάλης Κουβελιώτης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος AEGEAN, ο Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), η Μαρία Τόκτωρ, Επικεφαλής Ανάπτυξης Grecian Air Seaplanes – Ελληνικά Υδατοδρόμια και ο Crawford Burden, Managing Director, Global Aviation – Europe and India, AECOM.

Χρ. Τσίτουρας, ΑΠΑ: Αναγκαία η ίδρυση αεροπορικής ακαδημίας

Στην ανάγκη ίδρυσης μιας αεροπορικής ακαδημίας, σε συνεργασία με ελληνικά, αλλά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια αναφέρθηκε ο Χρήστος Τσίτουρας, Διοικητής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ). «Αν αυτή η προσπάθεια ευοδωθεί, θα αναβαθμίσει τόσο το προϊόν της Πολιτικής Αεροπορίας, όσο και την ελληνική οικονομία. Από την πλευρά μας, θα είμαστε αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να υλοποιηθεί αυτό το όραμα, και με τη συμβολή του νέου Έλληνα Επιτρόπου για τις Μεταφορές και τον Τουρισμό στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Απόστολου Τζιτζικώστα», είπε ο κ. Τσίτουρας.

Όπως τόνισε, η Πολιτική Αεροπορία στην Ελλάδα είχε μείνει πίσω, καθώς δεν χαρακτηριζόταν από την εξωστρέφεια που απαιτεί ο κλάδος, ούτε είχε την απαραίτητη συμμετοχή σε διεθνή fora.

Ο κ. Τσίτουρας αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα αναβάθμισης της παροχής επίγειων υπηρεσιών, μέσω της άμεσης εξεύρεσης ανθρώπινου δυναμικού. Σε ό,τι αφορά τις δράσεις της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, το επόμενο διάστημα δίνεται έμφαση στην ενδυνάμωση της συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων του κλάδου των αερομεταφορών, της πολιτικής ηγεσίας, των αεροπορικών εταιρειών, των αερολιμένων και της ΥΠΑ.

Τέλος, μίλησε για το φαινόμενο του υπερτουρισμού, επισημαίνοντας ότι «υπάρχει μόνο τοπικά και εποχικά. Είναι εύκολο να λυθεί, μέσω των συγκεκριμένων μέτρων που λαμβάνει τώρα η κυβέρνηση. Η επόμενη ημέρα απαιτεί βελτίωση των υποδομών, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε μεγαλύτερο αριθμό τουριστών», κατέληξε, φέροντας ως παράδειγμα το επενδυτικό πρόγραμμα επεκτάσεων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και τα συμπληρωματικά έργα της Fraport στα περιφερειακά αεροδρόμια.

Μ. Κουβελιώτης, AEGEAN: Επένδυση στην επέκταση της τουριστικής περιόδου

Τις επενδύσεις στη νέα τεχνική βάση και το κέντρο εκπαίδευσης πληρωμάτων της AEGEAN, απαραίτητη υποδομή για το σύνολο του κλάδου στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με επενδύσεις και συνεργασίες που διευρύνουν το δίκτυο και τη δραστηριότητα της AEGEAN, όπως αυτή της VOLOTEA, στο κλείσιμο μιας ακόμη επιτυχημένης χρονιάς έδωσε έμφαση ο Μιχάλης Κουβελιώτης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN.

Ειδικότερα αναφέρθηκε στις διαχρονικές κινήσεις της AEGEAN για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, καθώς και την προώθηση νέων προορισμών που αμβλύνουν την εποχικότητα και διευρύνουν χωρικά την τουριστική κίνηση, επισημαίνοντας ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με τη χρήση όρων όπως ο υπερτουρισμός.

Ειδικότερα εστίασε στην αύξηση των διαθέσιμων θέσεων στα λεγόμενα «αδύναμα τρίμηνα του έτους» όπου τη φετινή χρονιά κατέγραψαν  αύξηση κατά 9% και 10% αντίστοιχα για το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του έτους, ενώ στο τρίτο τρίμηνο αυτή κινείται στο 5%. Ταυτόχρονα αναφέρθηκε σε προγράμματα χειμερινού τουρισμού, παρουσιάζοντας το παράδειγμα της Ρόδου όπου πέρσι έτρεξε ειδικό πρόγραμμα για πτήσεις charter όλο τον χρόνο σε συνεργασία με  tour operator  του εξωτερικού ενώ αναφέρθηκε και σε ειδικές προσφορές εσωτερικού που ενισχύουν στοχευμένα την επισκεψιμότητα, όπως συνέβη με τη Σητεία, όπου πέτυχε υπερδιπλασιασμό της επισκεψιμότητας του αερολιμένα.

Όπως επισήμανε υπάρχει πράγματι ανάγκη χωρικής και χρονικής επέκτασης του τουριστικού προϊόντος, όπως υπάρχει και ανάγκη αναβάθμισης απαρχαιωμένων ή ελλείπων δημόσιων υποδομών, που σχεδιάστηκαν με συγκεκριμένο ορίζοντα και φέρουσα ικανότητα και πλέον πιέζονται όχι μόνο από τους επισκέπτες, αλλά κυρίως από τους ίδιους του μόνιμους κατοίκους.

Όσον αφορά στην πορεία της εταιρείας, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN δήλωσε ικανοποιημένος από τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του έτους, που έκλεισε με αύξηση του κύκλου εργασιών παρά τις επιχειρησιακές και γεωπολιτικές προκλήσεις . «Συνεχίζουμε να είμαστε σε υψηλό επίπεδο σε όλους δείκτες σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας στην Ευρώπη» συμπλήρωσε ο κ. Κουβελιώτης.

Σχετικά με τις εκτιμήσεις για το τέλος της φετινής χρονιάς και το 2025, ο κ. Κουβελιώτης σημείωσε πως αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς για οποιεσδήποτε προβλέψεις δεν φαίνεται να καταγράφεται κάποια αρνητική τάση στη σε ότι αφορά τη ζήτηση για τους επόμενους μήνες, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο γεγονός ότι οι Έλληνες έχουν αρχίσει και πάλι να ταξιδεύουν. «Όπως καταγράφηκε και από την ανταπόκριση στις τελευταίες  προσφορές μας οι Έλληνες επιβάτες ανταποκρίνονται στις προσφορές -που τους εξασφαλίζουν και οικονομικούς ναύλους, ενώ επιλέγουν και νέους, λιγότερο συνηθισμένους προορισμούς,  γεγονός που στηρίζει και τη δική μας προσπάθεια για διεύρυνση του δικτύου. Και αυτό είναι ένα καλό σημάδι».

Γ. Βήλος, Fraport Greece: Με 2 εκατ. περισσότερους επιβάτες θα “κλείσει” το 2024 στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Με άνοδο επιβατικής κίνησης της τάξης του 5,5% – 6% θα ολοκληρωθεί το 2024 στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece στη χώρα μας, όπως εκτίμησε ο Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, ποσοστό αύξησης που αντιστοιχεί σε 2 εκατομμύρια επιπλέον επιβάτες έναντι του 2023.

Εστιάζοντας αμιγώς στη θερινή περίοδο, το διάστημα Απριλίου – Αυγούστου, ανέφερε ότι επετεύχθη ανάπτυξη 6%, ενώ διακινήθηκαν 1,3 εκατ. περισσότεροι επιβάτες, εκ των οποίων οι 1,1 εκατ. προσέγγισαν τα αεροδρόμια της Fraport Greece μέσω εξωτερικού. Στους «κερδισμένους» προορισμούς κατέταξε τη Ρόδο, τα Χανιά, τη Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο και τη Μυτιλήνη.

Αναφερόμενος στο πλάνο αναβάθμισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport Greece, τόνισε ότι κάθε χρονιά επενδύονται επιπλέον 50 εκατ. ευρώ για περαιτέρω αναβαθμίσεις, ενώ αυτή τη στιγμή υλοποιείται, σε συνεργασία με το RRF, πρόγραμμα συμμόρφωσης τους με τους κανόνες του EASΑ.

Παράλληλα, σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται η προμήθεια και εγκατάσταση νέων συστημάτων ραντάρ για Ανδραβίδα και Χανιά, με τον κ. Βήλο να εκτιμά ότι οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί σε 2 χρόνια.

Επέστησε την προσοχή στη συζήτηση περί υπερτουρισμού, σημειώνοντας πως «πυροβολάμε» τη βαριά βιομηχανία της χώρας, με τεράστια συνεισφορά στο εγχώριο ΑΕΠ κάθε χρόνια. Εντόπισε ότι τα όποια προβλήματα εντοπίζονται σε συγκεκριμένους μόνο προορισμούς και συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, ενώ τόνισε ότι εάν αθροιστεί η έκταση των προορισμών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, τότε αυτή «δεν ξεπερνά το 1% της συνολικής έκτασης της χώρας».

Εστίασε, όμως, στη έλλειψη υποδομών και την ελλιπή συντήρηση υφιστάμενων υποδομών σε αυτούς τους προορισμούς και ανέδειξε την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού, ώστε να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού.

Ιω. Παπαδοπούλου, ΔΑΑ: Χρονιά με θετικό πρόσημο το 2024 μέχρι στιγμής για το αεροδρόμιο της Αθήνας

Σε μία ακόμη πολύ καλή χρονιά για το αεροδρόμιο της Αθήνας εξελίσσεται μέχρι σήμερα, όπως είπε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, καθώς το πρώτο 8μηνο του έτους καταγράφηκαν διψήφιες αυξήσεις στην επιβατική κίνηση σε μηνιαία βάση, σημειώνοντας μία συνολική άνοδο 13,9% σε σύγκριση με το 2023.

Από τις 20 κορυφαίες αγορές του αεροδρομίου, όπως είπε, οι 18 σημείωσαν αύξηση, με θεαματικές επιδόσεις από τις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά. Ως καθοριστικές χαρακτήρισε τις συνδέσεις με τη Σαγκάη και τη Σεούλ στην Άπω Ανατολή,  αλλά και την Σάρζα στην Μέση Ανατολή. Σε απόλυτο αριθμό, τους πρώτους 8 μήνες του έτους, η κίνηση του αεροδρομίου έφθασε τους 21,26 εκατομμύρια επιβάτες, με αύξηση στην επιβατική κίνηση, τόσο του εσωτερικού (κατά 7,8%), όσο και του εξωτερικού (κατά 16,6%).

Επίσης, η κα Παπαδοπούλου ανέφερε πως, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αεροπορικών εταιρειών, κατά τη χειμερινή περίοδο θα προστεθούν νέα δρομολόγια και θα αυξηθούν συχνότητες σε υφιστάμενα, ενώ επίσης εποχικές συνδέσεις θα αναβαθμιστούν σε year-round, δηλαδή σε τακτικές πτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. 

«Επόμενοι στόχοι μας είναι φυσικά η προσθήκη νέων, κυρίως υπερπόντιων προορισμών, αλλά και αγορών, για παράδειγμα, σε Ασία και Άπω Ανατολή, αλλά και η περαιτέρω ενίσχυση και ενδυνάμωση ιδιαίτερα επιτυχημένων αγορών, όπως αυτή των ΗΠΑ. Μια πρώτη εξέλιξη που ήδη έχουμε ανακοινώσει, είναι η σύνδεση της Αθήνας με την Βόρεια Καρολίνα για τη θερινή περίοδο του 2025», σημείωσε η κα Παπαδοπούλου.

Σχετικά με το επενδυτικό πλάνο του ΔAA, ανέφερε πως το α’ τρίμηνο του 2025 θα ξεκινήσουν τα έργα για το MAP 33, που θα αυξήσουν τη χωρητικότητα του αερολιμένα, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν τα κίνητρα προς τις αεροπορικές εταιρείες.

Μ. Τόκτωρ, Grecian Air Seaplanes – Ελληνικά Υδατοδρόμια: Την άνοιξη του 2025 τα πρώτα δρομολόγια – 57 υδροπλάνα σε βάθος πενταετίας

Την άνοιξη του 2025 αναμένεται να δούμε στη χώρα μας τα πρώτα υδροπλάνα, σύμφωνα με την επικεφαλής Ανάπτυξης της Grecian Air Seaplanes – Ελληνικά Υδατοδρόμια, Μαρία Τόκτωρ.

Σχετικά με τις κινήσεις που έχουν ήδη γίνει εκ μέρους της εταιρείας, έκανε λόγο για έναν σημαντικό αριθμό επενδύσεων για τη δέσμευση των υδροπλάνων σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρεία Viking Air, τη στελέχωση της εταιρείας και την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης των πρώτων πιλότων σε προσομοιωτές στον Καναδά.

«Για όλα τα προαναφερόμενα η εταιρεία έχει ήδη δαπανήσει σημαντικά κεφάλαια και έχει εξασφαλίσει την πλήρη χρηματοδότηση για την αγορά των υδροπλάνων, που σημειωτέον έκαστο κοστίζει 9 εκατ. δολάρια», ανέφερε.

Δεδομένου του μεγάλου ύψους της επένδυσης, η κα Τόκτωρ έθεσε ως καθοριστικό παράγοντα τη βιωσιμότητα. «Για να έρθουν τα υδροπλάνα, θα πρέπει πρώτα να έχουν αδειοδοτηθεί αρκετά υδατοδρόμια και υδάτινα πεδία ώστε να υπάρχουν επαρκείς προορισμοί για τη βιώσιμη λειτουργία των υδροπλάνων», επισήμανε.

Δίνοντας μία εικόνα της επιχειρησιακής λειτουργίας, ανέφερε ότι «το ξεκίνημα θα γίνει με τρία υδροπλάνα και προοδευτικά ο στόλος θα αυξηθεί για να καλυφθούν οι ανάγκες της ζήτησης τόσο στην Ελλάδα και σε δεύτερη φάση και σε γειτονικές χώρες». Ως προς τα υδροπλάνα που έχει επιλέξει η εταιρεία, που είναι τύπου Twin-Otter DHC-6-400, έκανε λόγο για «τα πιο ασφαλή και εμπορικά παγκοσμίως».

C. Burden, AECOM: Σε βάθος 5ετιας θα έρθουν τα ηλεκτροκίνητα αεροπλάνα

Την εκτίμηση ότι στα επόμενα 5 χρόνια θα δούμε ηλεκτροκίνητα αεροπλάνα να απογειώνονται και να προσγειώνονται, αλλάζοντας τελείως το πρόσωπο της αεροπλοΐας έκανε ο Managing Director Global Aviation – Europe and India της, AECOM, Crawford Burden.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στις προσπάθειες που γίνονται στη χώρα για τον ερχομό των υδροπλάνων – την Άνοιξη του 2025 όπως έγινε γνωστό- και τα οποία όπως χαρακτηριστικά σημείωσε θα αλλάξουν για τα… καλά τις μεταφορές και ειδικά τις διανησιωτικές.

Ο κ. Burden, μεταξύ άλλων, μίλησε και για τα πράσινα βήματα που εντοπίζει πως έχει κάνει χώρα στις αερομεταφορές, ενώ τόνισε ότι συνολικά χρειάζεται να παρθούν μέτρα στα αεροδρόμια για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνουν.

Όπως είπε, μακροπρόθεσμα «υπάρχουν πράγματα που μπορούν να γίνουν, με ένα εξ αυτών να αφορά την χρησιμοποίηση του υδρογόνου ως καύσιμο στο μέλλον».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΙΤΟΥΡΑΣAEGEANΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΒΕΛΙΩΤΗΣFRAPORT GREECEΓΙΩΡΓΟΣ ΒΗΛΟΣΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥGrecian Air SeaplanesΜΑΡΙΑ ΤΟΚΤΩΡAECOMCRAWFORD BURDENITC 2024ITC7ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Άνοιξαν οι εγγραφές για το ITC 2025 – 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών: Εξασφαλίστε τη θέση σας

16 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Fraport Greece: Άνοδος επιβατών 1% τον Μάιο και 2,4% στο 5μηνο (Ιανουάριος – Μάιος)

16 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ακύρωση πτήσεων της AEGEAN προς και από Τελ Αβίβ, Βηρυτό, Αμμάν και Ερμπίλ

14 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ακυρώθηκαν οι πτήσεις της 13ης Ιουνίου της AEGEAN στο Τελ Αβίβ

13 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Νέος κύκλος προγράμματος υποτροφιών εκπαίδευσης μηχανικών αεροσκαφών από την AEGEAN

10 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εγκαινιάστηκε η νέα, απευθείας πτήση της AEGEAN Αθήνα – Μπακού (Αζερμπαϊτζάν)

9 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ο Υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου στο ITC 2024 - 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Οι εκτιμήσεις του ΕΒΕΠ για τις επιπτώσεις σε τουρισμό, ναυτιλία και εμπόριο από τον πόλεμο Ισραήλ – Ιράν

16 Ιουνίου, 2025

Υπηρεσία αυτόματου περιορισμού ταχύτητας από την Volvo Trucks

11 Ιουνίου, 2025

Αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων της Hellenic Train λόγω 24ωρης απεργίας στις 17/6 (πίνακας)

16 Ιουνίου, 2025

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

11 Ιουνίου, 2025

Προς εξέλιξη «σταθμό» στα υδροπλάνα, υπό το «άγρυπνο βλέμμα» ανταγωνιστικών (;) μέσων

13 Ιουνίου, 2025

Ομάδα Εργασίας για τη διαχείριση κινδύνων στον σιδηρόδρομο: Ποιο το έργο της και οι συμμετέχοντες

12 Ιουνίου, 2025

ΔΕΗ Fiber: Internet από τη ΔΕΗ με 100% οπτική ίνα και υπερυψηλές ταχύτητες

11 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Το μήνυμα του ΣΕΕΝ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ναυτιλία. Στο 7,8% η απασχόληση στην Ελλάδα

0

“Αποκαλυπτήρια” για τις νέες καμπίνες του Celestyal Discovery της Celestyal, στις 12/12 η πρώτη κρουαζιέρα

17 Ιουνίου, 2025

Αυξημένη κατά 4,8% η διακίνηση επιβατών στα λιμάνια το δ’ τρίμηνο του 2024. Στο -0,8% τα εμπορεύματα

17 Ιουνίου, 2025

Opel Corsa με 50% στα δύο πρώτα μισθώματα για τους συνδρομητές του instacar

17 Ιουνίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

17 Ιουνίου, 2025

Το ταχυδρομείο της επόμενης γενιάς παρουσιάζει η Αυστραλία

17 Ιουνίου, 2025

Η FlixBus ενισχύει το δίκτυό της στη ΝΑ Ευρώπη με νέες γραμμές προς και από την Ελλάδα

17 Ιουνίου, 2025

518 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αττική, στόχος τα 951 έως τα τέλη του έτους

17 Ιουνίου, 2025

Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η Goldair Rail (Rail Cargo Logistics Goldair)

17 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr