• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αυστηρότεροι κανόνες για τους κινητήρες Euro 7 από Κομισιόν: Πως επηρεάζονται αυτοκίνητα, βαν, φορτηγά, λεωφορεία

vvegiazi by vvegiazi
11 Νοεμβρίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Η Κομισιόν ζητά να συναφθούν συμφωνίες οδικών μεταφορών με Ουκρανία και Μολδαβία
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Κομισιόν υπέβαλε πρόταση για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τα νέα μηχανοκίνητα οχήματα που πωλούνται στην Ευρώπη, ώστε να ανταποκριθεί στη φιλοδοξία της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας για μηδενική ρύπανση, διατηρώντας παράλληλα τα οχήματα προσιτά για τους καταναλωτές και προωθώντας την ανταγωνιστικότητα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι οδικές μεταφορές προκαλούν τη μεγαλύτερη πηγή ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις πόλεις. Τα νέα πρότυπα Euro 7 θα εξασφαλίσουν καθαρότερα οχήματα στους δρόμους και βελτιωμένη ποιότητα αέρα, προστατεύοντας την υγεία των πολιτών και το περιβάλλον.

Τα πρότυπα Euro 7 και τα πρότυπα εκπομπών CO2 στα οχήματα θα συμβαδίσουν για να προσφέρουν καλύτερη ποιότητα αέρα στους πολίτες, καθώς ιδίως η αυξημένη πρόσληψη ηλεκτρικών οχημάτων δημιουργεί επίσης ορισμένα οφέλη στην ποιότητα του αέρα.

Οι δύο κανονισμοί θα δώσουν στην εφοδιαστική αλυσίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας μια σαφή κατεύθυνση για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών.

“Καθαρότερα” οχήματα στους δρόμους

Τα νέα πρότυπα εκπομπών Euro 7 θα εξασφαλίσουν ότι τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά, τα ημιφορτηγά και τα λεωφορεία θα είναι πολύ πιο “καθαρά” σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Επίσης, η πρόταση αντιμετωπίζει τις εκπομπές από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων, καθώς και από τα φρένα και τα ελαστικά.

Συμβάλλει παράλληλα, στην επίτευξη των νέων αυστηρότερων προτύπων ποιότητας του αέρα που πρότεινε η Κομισιόν στις 26 Οκτωβρίου 2022.

Ενώ οι κανόνες εκπομπών CO2 θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι όλα τα οχήματα στους δρόμους είναι πολύ πιο “καθαρά”.

Το 2035, όλα τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά που πωλούνται στην ΕΕ θα έχουν μηδενικές εκπομπές CO2. Ωστόσο, το 2050, περισσότερο από το 20% των αυτοκινήτων και των φορτηγών και περισσότερα από τα μισά βαρύτερα οχήματα στους δρόμους αναμένεται να συνεχίσουν να εκπέμπουν ρύπους από την εξάτμιση. Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία εξακολουθούν επίσης να προκαλούν ρύπανση από τα φρένα και τα μικροπλαστικά από τα ελαστικά.

Οπότε, οι κανόνες για τους κινητήρες Euro 7 θα μειώσουν όλες αυτές τις εκπομπές και θα διατηρήσουν τα οχήματα προσιτά στους καταναλωτές.

Οι νέες απαιτήσεις με βάση το πρότυπο Euro 7

Η πρόταση αντικαθιστά και απλοποιεί τους προηγούμενους χωριστούς κανόνες εκπομπών για αυτοκίνητα και φορτηγά (Euro 6) και φορτηγά και λεωφορεία (Euro VI).

Οι κανόνες Euro 7 θέτουν όρια εκπομπών για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα, δηλ. αυτοκίνητα, ημιφορτηγά, λεωφορεία και φορτηγά υπό ένα ενιαίο σύνολο κανόνων.

Οι νέοι κανόνες είναι ουδέτεροι ως προς τα καύσιμα και την τεχνολογία, θέτοντας τα ίδια όρια ανεξάρτητα από το αν το όχημα χρησιμοποιεί βενζίνη, ντίζελ, ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης ή εναλλακτικά καύσιμα.

Θα βοηθήσουν σε:

-Καλύτερο έλεγχο των εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων από όλα τα νέα οχήματα: διευρύνοντας το φάσμα των συνθηκών οδήγησης που καλύπτονται από τις δοκιμές εκπομπών στο δρόμο. Αυτά θα αντικατοπτρίζουν πλέον καλύτερα το εύρος των συνθηκών που μπορούν να αντιμετωπίσουν τα οχήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων θερμοκρασιών έως 45°C ή σύντομων ταξιδιών τυπικών καθημερινών μετακινήσεων.

-Ενημέρωση και αυστηροποίηση των ορίων για τις εκπομπές ρύπων: τα όρια θα γίνουν αυστηρότερα για φορτηγά και λεωφορεία, ενώ τα κατώτατα υφιστάμενα όρια για αυτοκίνητα και ημιφορτηγά θα ισχύουν πλέον ανεξάρτητα από το καύσιμο που χρησιμοποιεί το όχημα. Οι νέοι κανόνες θέτουν επίσης όρια εκπομπών για ρύπους που δεν είχαν ρυθμιστεί στο παρελθόν, όπως οι εκπομπές υποξειδίου του αζώτου από βαρέα οχήματα.

-Ρύθμιση εκπομπών από φρένα και ελαστικά: οι κανόνες προτύπων Euro 7 θα είναι τα πρώτα παγκόσμια πρότυπα εκπομπών που θα υπερβούν τη ρύθμιση των εκπομπών της εξάτμισης και θα θέτουν πρόσθετα όρια για τις εκπομπές σωματιδίων από τα φρένα και κανόνες για τις εκπομπές μικροπλαστικών από ελαστικά. Αυτοί οι κανόνες θα ισχύουν για όλα τα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών.

-Βεβαίωση ότι τα νέα αυτοκίνητα παραμένουν “καθαρά” για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα: όλα τα οχήματα θα πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανόνες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ό,τι μέχρι τώρα. Η συμμόρφωση για αυτοκίνητα και φορτηγά θα ελέγχεται έως ότου τα οχήματα αυτά φτάσουν τα 200.000 χλμ. και την ηλικία των 10 ετών. Αυτό διπλασιάζει τις απαιτήσεις ανθεκτικότητας που ισχύουν σύμφωνα με τους κανόνες Euro 6/VI (100.000 χλμ. και ηλικία 5 ετών). Ανάλογες αυξήσεις θα υπάρξουν και για λεωφορεία και φορτηγά.

-Υποστήριξη της ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων: οι νέοι κανόνες θα ρυθμίζουν την ανθεκτικότητα των μπαταριών σε αυτοκίνητα και φορτηγά, προκειμένου να αυξηθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό θα μειώσει επίσης την ανάγκη για αντικατάσταση μπαταριών νωρίς στη ζωή ενός οχήματος, μειώνοντας έτσι την ανάγκη για νέες κρίσιμες πρώτες ύλες που απαιτούνται για την παραγωγή μπαταριών.

-Αξιοποίηση πλήρως των ψηφιακών δυνατοτήτων: Οι κανόνες Euro 7 θα διασφαλίσουν ότι τα οχήματα δεν παραβιάζονται και οι εκπομπές μπορούν να ελεγχθούν από τις αρχές με εύκολο τρόπο, χρησιμοποιώντας αισθητήρες μέσα στο όχημα για τη μέτρηση των εκπομπών καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής ενός οχήματος.

Β. Βεγιάζη

Tags:EURO 7ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥΑΓΟΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑΦΟΡΤΗΓΑΒΑΝΟΧΗΜΑΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΡΥΠΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Με περισσότερα από 200 μηχανήματα κρατήθηκε «ανοιχτή» στο χιονιά η Εγνατία Οδός
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Διακοπή κυκλοφορίας για φορτηγά και λεωφορεία στην Εγνατία Οδό, λόγω χιονόπτωσης

3 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Και η αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου «ξεχνά» το 2020. Άνοδος πωλήσεων 42,1% στο πρώτο τετράμηνο του 2021
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα μερίδια αγοράς στα βαρέα φορτηγά στην Ελλάδα: 1η η Mercedes, 2η η Volvo και 3η η DAF

31 Ιανουαρίου, 2023
1 στους 3 θα μετακινείται στην Αθήνα με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς το 2023. Τι είπαν Γ.Γ. Μεταφορών, ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ και Optibus
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Ευ. Μπεκιάρης, ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, ΕΛΙΝΗΟ: Οι τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων θα μειώνονται σταδιακά

31 Ιανουαρίου, 2023
Αντιμέτωπη και η Renault, με ποινική έρευνα, για πιθανό σκάνδαλο εκπομπής ρύπων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το Group Renault μεταβιβάζει το 28,4% των μετοχών της Nissan σε γαλλικό trust

30 Ιανουαρίου, 2023
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ελληνική αγορά αυτοκινήτου: Το 54,9% σε εταιρικές πωλήσεις, το 45,1% σε λιανικές

30 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Αντιδρά η ΟΦΑΕ στο αίτημα της Τουρκίας για τη χορήγηση επιπλέον διμερών αδειών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1

Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

6 Φεβρουαρίου, 2023
Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ

Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

6 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης

Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός

Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

6 Φεβρουαρίου, 2023

Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

6 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τροποποιήσεις και καταργήσεις δρομολογίων της Hellenic Train τη Δευτέρα 6/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ