• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 16 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

    16 Αυγούστου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

    16 Αυγούστου, 2022
    Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

    16 Αυγούστου, 2022
    Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

    16 Αυγούστου, 2022
    Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    «Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

    16 Αυγούστου, 2022
    Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

    16 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η επόμενη ημέρα του κατασκευαστικού κλάδου στην «Στρογγυλή Τράπεζα των Κατασκευών»

Οι τοποθετήσεις των Κ. Μακέδου, Κ. Μιτζάλη, Α. Μιχαηλίδη, Δ. Κούτρα, Π. Γαρδελίνου και Σ. Λαμπρόπουλου

vvegiazi by vvegiazi
1 Ιουλίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Η επόμενη ημέρα του κατασκευαστικού κλάδου στην «Στρογγυλή Τράπεζα των Κατασκευών»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι προκλήσεις και οι προοπτικές του κλάδου των κατασκευών, αλλά και οι ευκαιρίες του «αύριο» αναδείχθηκαν στη «Στρογγυλή Τράπεζα των Κατασκευών», που αποτελεί πια θεσμό, στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο ΜΕΓΑΡΟ Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Κ. Μακέδος: Βρισκόμαστε σε μια εποχή μετασχηματισμού, η οποία επηρεάζει και τα χρηματοδοτικά εργαλεία

Στη χρηματοδότηση των έργων υποδομών και στη σημασία των νέων κριτηρίων βιωσιμότητας, αναφέρθηκε  ο Πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ και της Attica Bank, κ. Κωνσταντίνος Μακέδος, στο πλαίσιο της Στρογγυλής Τράπεζας των Κατασκευών.

«Βρισκόμαστε σε μια εποχή μετασχηματισμού, η οποία επηρεάζει και τα χρηματοδοτικά εργαλεία», είπε χαρακτηριστικά. Όπως επισήμανε, οι νέες επενδύσεις θα πρέπει να έχουν αναπτυξιακό, πράσινο και κοινωνικό αποτύπωμα.

Σε αυτό το πλαίσιο, πέρα από την προσέλκυση επενδύσεων, τα μεγάλα έργα και την υποστήριξη των κατασκευαστικών ομίλων, που εξ ορισμού θα ηγηθούν της υλοποίησή τους, υπογράμμισε ότι σημαντική προϋπόθεση αποτελεί η δημιουργία, η ενίσχυση και η ευνοϊκή χρηματοδότηση ενός υγιούς οικοσυστήματος μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του τεχνικού κλάδου.

Ως «κομβικό» χαρακτήρισε τον ρόλο που καλείται να παίξει, σε αυτό το πλαίσιο, ο χρηματοπιστωτικός κλάδος που κι αυτός υπέστη τεράστιες ζημιές εξαιτίας της προηγούμενης οικονομικής κρίσης, των ελληνικών παθογενειών, αλλά και στη συνέχεια εξαιτίας της πανδημίας. Όπως επισήμανε, στόχος του τεχνικού κόσμου είναι το κόστος χρήματος στην Ευρώπη και στην Ελλάδα να είναι το ίδιο. Σε αυτό το πλαίσιο, τα SDGs και τα ESGs μπορούν να βοηθήσουν τις ελληνικές εταιρείες να λάβουν χρηματοδότηση ισάξια με αυτές στην Ευρώπη.

Κ. Μιτζάλης: Το μετρό αλλάζει την Αθήνα

«Ως ΑΒΑΞ, ως η κοινοπραξία που ανέλαβε το Μετρό, ξεκινάμε αλλάζοντας την Αθήνα», δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΒΑΞ, κατά την τοποθέτησή του στη διάρκεια της συζήτησης της Στρογγυλής Τράπεζας των Κατασκευών.

Ο κ. Μιτζάλης  αναφέρθηκε εκτενώς στα έργα που θα ξεκινήσουν με την ανάληψη της κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, μία εμβληματική παρέμβαση, καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στη χώρα.

«Τα έργα αυτά θα κληροδοτήσουν πολλές ειδικότητες με εμπειρία δυσεύρετη σε διεθνές επίπεδο», ανέφερε, ενώ επισήμανε τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα εφαρμοστούν. Μεταξύ άλλων, η ενέργεια που θα παράγεται από τους συρμούς θα ανατροφοδοτεί τη μέση τάση της ΔΕΗ, όλα τα υλικά κατασκευής θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ όλοι οι συρμοί θα είναι πλήρως αυτόματοι.

Ο κ. Μιτζάλης εξήρε τις προσπάθειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την προώθηση νέων έργων. Επίσης, τόνισε την ανάγκη σημαντικής επιτάχυνσης της ωρίμανσης των κατασκευών και του περιορισμού των προσφυγών για την αποφυγή των καθυστερήσεων. «Θα είμαστε αρωγοί σε ό,τι μας ζητηθεί σε αυτό που λέγεται ωρίμανση και δημοπράτηση έργων», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι «δεν είναι προς όφελος κανενός να καθυστερεί η ανάθεση των έργων». Ταυτόχρονα, τόνισε την ανάγκη υιοθέτησης της ιδιωτικής επίβλεψης.

«Τα έργα υποδομών αλλάζουν την ποιότητα της ζωής, αλλά και την καθημερινότητα των πολιτών. Σε αυτή την κατεύθυνση τα εμπλεκόμενα μέρη πρέπει να λειτουργούμε συντεταγμένα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά στα ευρωπαϊκά κονδύλια, ο κ. Μιτζάλης ανέφερε ότι «έχουμε μία πρόκληση – να αξιοποιήσουμε τα χρήματα που έρχονται από την Ευρώπη. Αν χάσουμε και αυτή την ευκαιρία, θα υπάρξει πρόβλημα έως και αφανισμός του κατασκευαστικού κλάδου».

«Θέλω να είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι και πάλι θα κάνουμε τα ακατόρθωτα. Υπάρχει μεγάλη ευκαιρία να ανακτήσουμε το χρόνο που χάθηκε τα τελευταία χρόνια», επισήμανε ο κ. Μιτζάλης.

Α. Μιχαηλίδης: Το νέο κύμα επενδύσεων θα αφήσει τη χώρα και τις κατασκευαστικές εταιρείες δυνατότερες από ποτέ

Στις ευκαιρίες και στις προκλήσεις που δημιουργεί το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης στις ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες, αναφέρθηκε ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, μέλος Δ.Σ και εντεταλμένος σύμβουλος της ΤΕΡΝΑ Α.Ε, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Στρογγυλή Τράπεζα των Κατασκευών.

Όπως τόνισε, πρόκειται για μια σημαντική πενταετία, καθώς οι επενδύσεις που θα υλοποιηθούν θα αφήσουν μία παρακαταθήκη τόσο για τη χώρα, όσο και για τις εταιρείες που θα τα εκπροσωπήσουν. «Το νέο κύμα επενδύσεων θα αφήσει τη χώρα και τις κατασκευαστικές εταιρείες δυνατότερες από ποτέ».

«Το Ταμείο Ανάκαμψης θα παρέχει πρωτοφανείς οικονομικούς πόρους, θα απαιτεί σφιχτά χρονοδιαγράμματα, ενώ υπάρχει και η απαίτηση για ποιοτικά έργα» τόνισε, επισημαίνοντας ότι, σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την ελληνική και ευρωπαϊκή γραφειοκρατία, δηλαδή τις γνωστές παθογένειες, αλλά σύμμαχος σε αυτή τη μάχη αυτή θα είναι η ικανότητα του τεχνικού κόσμου.

Χαρακτήρισε δε το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης ως το καλύτερο σε όλη την Ευρώπη και επισήμανε πως  οι πόροι που θα λάβει η Ελλάδα ξεπερνούν αυτούς των μεγάλων έργων του 2004, στα οποία και ο τεχνικός κόσμος ανταποκρίθηκε με μεγάλη επιτυχία. Προϋπόθεση, όμως, για να απορροφηθούν αυτοί οι πόροι είναι οι μεταρρυθμίσεις, προκειμένου να καμφθούν οι χρονοβόρες διαδικασίες, ενώ πρέπει να το τραπεζικό σύστημα να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες χρηματοδότησης.

Ο επαναπατρισμός όσων έφυγαν στο εξωτερικό, η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και σύγχρονων πρακτικών και οι επενδύσεις σε ειδικό εξοπλισμό που θα υποστηρίξει την εκτέλεση συνθέτων έργων αποτελούν τους τρεις άξονες των προκλήσεων που έχουν μπροστά τους οι εταιρείες του κατασκευαστικού κλάδου, ενόψει των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης.

Δ. Κούτρας: Ξεκινάει η μεγάλη κατασκευαστική μηχανή της χώρας

«Ξεκινάει η μεγάλη κατασκευαστική μηχανή της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της INTRAKAT, κ. Δημήτρης Κούτρας, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Στρογγυλή Τράπεζα των Κατασκευών. Ο κ. Κούτρας έκανε λόγο για μεγάλη ευθύνη για τον εκσυγχρονιστικό μετασχηματισμό που έχει ανάγκη η χώρα μας και πρόσθεσε ότι «τώρα είναι η ευκαιρία να χαραχθεί η εθνική στρατηγική των έργων».

Επισήμανε, ακόμα, την ανάγκη αποφυγής των καθυστερήσεων με τις συνεχείς προσφυγές ανταγωνιστικών εταιρειών, χαρακτηρίζοντας την πρακτική αυτή ως μια «πληγή», που έχει δημιουργήσει πολλά δεινά στον τόπο, αλλά και στον κλάδο.

«Πρέπει να ετοιμαζόμαστε, αξιοποιώντας το σύνολο του κατασκευαστικού δυναμικού της χώρας», ανέφερε ο κ. Κούτρας επισημαίνοντας ότι «ως INTRAKAT, εκσυγχρονίζουμε την κατασκευαστική μας μηχανή», δίνοντας έμφαση στην πράσινη ανάπτυξη στην ενέργεια και στο περιβάλλον και φθάνοντας το ανεκτέλεστο της εταιρείας για πρώτη φορά στα 800 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Κούτρας αναφέρθηκε στα νέα οδικά έργα και στις βελτιώσεις, που μπορούν να σχεδιαστούν για την αποσυμφόρηση της πρωτεύουσας, και την ανάγκη ολοκλήρωσης και βελτίωσης του σχεδιασμού του ΒΟΑΚ, καθώς όπως είπε, «πληρώνουμε έναν βαρύ φόρο αίματος».

Π. Γαρδελίνος: Ξεπεράσαμε τον κάβο

«Ξεπεράσαμε τον κάβο» εκτίμησε, για τον κατασκευαστικό κλάδο μετά το πέρασμα της πανδημίας, ο  κ. Παναγιώτης Γαρδελίνος, Γενικός Διευθυντής Τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης της MYTILINEOS. Όπως ανέφερε, ο σχεδιασμός των νέων έργων και η εκπεφρασμένη βούληση από όλες τις πλευρές καλλιεργούν την ελπίδα για νέες ευκαιρίες μετά την κρίση, «αρκεί βεβαίως να υπάρξει ένας γρήγορος ρυθμός υλοποίησης».

Επισημαίνοντας ότι «θα μιλήσουμε και για τις προκλήσεις του “αύριο” γιατί και το “αύριο” είναι πολύ κοντά», ο κ. Γαρδελίνος τόνισε ότι δημιουργείται μία νέα φιλοσοφία στα έργα, η οποία κινείται στο πεδίο της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ οι πράσινες και ψηφιακές λύσεις κερδίζουν ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς. «Όλα αυτά σημαίνουν νέες υποδομές,  επαναπροσδιορισμό και εκσυγχρονισμό των απαιτήσεων των νέων λύσεων καθώς και νέες στρατηγικές κινήσεις».

Όπως ανέφερε, «τα έργα ΑΠΕ αποτελούν μία νέα ξεχωριστή δραστηριότητα για τη MYTILINEOS, ενώ το 2021 θα αποτελεί το ήμισυ του κατασκευαστικού μας αντικειμένου», όπως είπε. Σύμφωνα με τον κ. Γαρδελίνο, «η MYTILINEOS είναι για την πρώτη εταιρεία που προχώρησε σε συγκεκριμένες δεσμεύσεις στους στόχους ESG, ενώ μέχρι το 2030 το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα θα μηδενιστεί».

Σ. Λαμπρόπουλος: Νέα στελέχη υψηλού πανεπιστημιακού επιπέδου

Το ΕΣΒΥΚ θα προχωρήσει με προτάσεις προς τα αρμόδια υπουργεία, για την κατάρτιση στελεχών σε υψηλό πανεπιστημιακό επίπεδο που απαιτεί ο νέος τρόπος παραγωγής έργων υποδομών, τόνισε από την πλευρά του ο κ. Σέργιος Λαμπρόπουλος, πρόεδρος του ΕΣΒΥΚ, μιλώντας στο πλαίσιο της Στρογγυλής Τράπεζας των Κατασκευών.

Σύμφωνα με τον κ. Λαμπρόπουλο τα ΣΔΙΤ θα είναι ένα σύστημα υλοποίησης έργων που θα μεγαλώνει, προσθέτοντας την ανάγκη για διασφάλισης ασφάλειας δικαίου, ανέφερε στην παρέμβασή του, ενώ έκανε λόγο για την ανάγκη ενός στρατηγικού σχεδιασμού. Όπως ανέφερε, ένα έργο επιτυχημένο είναι ένα έργο που λειτουργεί σωστά και πρόσθεσε ότι δεν πρέπει να χαθεί η μελετητική ωρίμανση.

Tags:ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΥΠΟΔΟΜΕΣΤΜΕΔΕΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΚΕΔΟΣΑΒΑΞΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΤΖΑΛΗΣΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣΤΕΡΝΑΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣINTRAKATΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣMYTILINEOSΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΑΡΔΕΛΙΝΟΣΕΣΒΥΚΣΕΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ4ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

10 Αυγούστου, 2022
Άνοδο κύκλου εργασιών 116%  για τον «Τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης» της MYTILINEOS
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 1,2 δις το ανεκτέλεστο των συμβασιοποιημένων έργων του τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης της MYTILINEOS

28 Ιουλίου, 2022
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς
MMM

Πλησιάζει η «μεγάλη στιγμή» για τον Πειραιά: Στις αρχές φθινοπώρου οι σταθμοί «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο»

28 Ιουλίου, 2022
Αυτός είναι ο πρώτος μετροπόντικας της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας (pics)
MMM

Αυτός είναι ο πρώτος μετροπόντικας της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας (pics)

27 Ιουλίου, 2022
Άνοδο κύκλου εργασιών 116%  για τον «Τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης» της MYTILINEOS
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

«Μηχανικοί στην Πράξη» της MYTILINEOS: Ξεκινούν οι αιτήσεις για τον 6ο κύκλο του προγράμματος

26 Ιουλίου, 2022
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

«Ανοίγονται» οι νέοι μεγαλομέτοχοι της Intrakat. Το «στοίχημα» στα media

24 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ν. Μαντζούφας: Θα γίνουμε το καλό παράδειγμα της υλοποίησης των έργων

Ν. Μαντζούφας: Θα γίνουμε το καλό παράδειγμα της υλοποίησης των έργων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Τα εμπορεύματα ανέβηκαν 4,8%, ενώ οι επιβάτες μειώθηκαν 8,9%, το β’ τρίμηνο, στα λιμάνια

Όλο και πιο ακριβά τα εισιτήρια αεροπλάνων (+62,3%) και πλοίων (+25,4%) σε σχέση με πέρσι

9 Αυγούστου, 2022
Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί

Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022
Συνάντηση υφυπουργού Ναυτιλίας με τον πρόεδρο του σωματείου Σημειωτών Πειραιά

Μείωση 9,9% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο 7μηνο

16 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Νέες πινακίδες σήμανσης στον ΚΟΚ για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα

«Μονόδρομος» η επιτυχία της ηλεκτροκίνησης και στην Ελλάδα

16 Αυγούστου, 2022
Οι προτεραιότητες του υπουργείου Ναυτιλίας, όπως περιγράφονται στο πολυνομοσχέδιο

Οι προοπτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας, τα συμπεράσματα της μελέτης της XRTC Business Consultants

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

Autobahn: Ένας αυτοκινητόδρομος 9.000 χλμ. χωρίς διασταυρώσεις και όριο ταχύτητας

15 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ