Τρίτη, 8 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κύριοι άξονες μεταφορών (Ιόνια Οδός, Εγνατία) στο επίκεντρο του νέου Περιφερειακού Χωροταξικού Πλαισίου της Ηπείρου

ffotinos by ffotinos
1 Νοεμβρίου, 2018
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Εγκρίθηκε το Περιφερειακό Χωροταξικό Πλαίσιο (ΠΧΠ) της Ηπείρου, το οποίο αναθεωρεί και αντικαθιστά το προγενέστερο Περιφερειακό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης της ίδιας Περιφέρειας.

Η σχετική απόφαση συνυπεγράφη από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργο Σταθάκη και τον αναπληρωτή υπουργό Σωκράτη Φάμελλο.

Όπως σημειώνεται στο ενημερωτικό σημείωμα, η Περιφέρεια Ηπείρου έχει αναπτυξιακές καθυστερήσεις, αλλά και αξιοσημείωτες δυνατότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν με σχέδιο, ώστε η αντίφαση αυτή να επέλθει, απελευθερώνοντας τη δυναμική που διαθέτει το υψηλά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό σε συνδυασμό με τους πλούσιους φυσικούς πόρους της περιοχής.

Μια από αυτές τις κύριες αιτίες υστέρησης υπήρξε η απομόνωσή της από τους βασικούς αναπτυξιακούς άξονες της χώρας. Η υλοποίηση σημαντικών μεταφορικών υποδομών διαμορφώνει νέες αναπτυξιακές προοπτικές. Η Εγνατία Οδός και η Ιόνια Οδός που ολοκληρώνεται συντείνουν καθοριστικά στην άρση της απομόνωσης της Ηπείρου, ως άξονες μεταφορών και ως υποδομές λειτουργικής και παραγωγικής ενοποίησης του χώρου της Βόρειας και της Δυτικής Ελλάδος.

Στο πλαίσιο αυτό, η Περιφέρεια μπορεί να αποκτήσει κομβικό ρόλο σε σχέση με την ενίσχυση των υφιστάμενων και την πιθανή μελλοντική συγκέντρωση παραγωγικών δραστηριοτήτων, παραδοσιακών και νέων, διεθνούς ενδιαφέροντος (γεωργία, κτηνοτροφία, ιχθυοκαλλιέργειες, αγροδιατροφή, ενέργεια, εμπόριο, μεταποίηση, τουρισμός, πολιτισμός), καθώς και στην προοπτική συγκρότησης διασυνοριακών αναπτυξιακών περιοχών υποδοχής παραγωγικών δραστηριοτήτων.

Οι προτεραιότητες του ΠΧΠ για την Ήπειρο είναι οι εξής:

– Βελτίωση και αξιοποίηση της διεθνούς αναγνωρισιμότητας και της γεωπολιτικής θέσης της Περιφέρειας, στη βάση ενός εξωστρεφούς προτύπου ανάπτυξης.

– Αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Περιφέρειας με κριτήριο τη βελτίωση των τοπικών κοινωνικών και οικονομικών παραμέτρων.

– Υποστήριξη της δημογραφικής δυναμικής, περιορισμός του ποσοστού ανεργίας σε επίπεδα συγκρίσιμα με τον εθνικό μέσο όρο και άμβλυνση των αντιθέσεων μεταξύ αστικών κέντρων και αγροτικής ενδοχώρας.

Βελτίωση των προϋποθέσεων αξιοποίησης των διαθέσιμων για:

– την ενίσχυση, εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση της πρωτογενούς παραγωγής

– τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση των μεταποιητικών επιχειρήσεων και τη σύνδεσή τους με την έρευνα και την καινοτομία

– την αναβάθμιση του τριτογενούς τομέα μέσα από τη στοχευμένη ενίσχυση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων: α) διαμόρφωση ισχυρής και διακριτής τουριστικής ταυτότητας, β) υποστήριξη του ερευνητικού έργου του Πανεπιστημίου των Ιωαννίνων, γ) αναβάθμιση της ποιότητας και βελτίωση της ελκυστικότητας των υποδομών Υγείας στην ευρύτερη περιοχή (Β. Ιόνιο, Ν. Αλβανία).

– Ενίσχυση του ρόλου των αστικών κέντρων της Περιφέρειας και ιδίως των Ιωαννίνων, μέσα από την αξιοποίηση και ολοκλήρωση των νέων μεταφορικών δικτύων και της διοικητικής αναδιάρθρωσης, με προοπτική τη διαμόρφωση αστικών πόλων με διαπεριφερειακό και διεθνή ρόλο.

– Έλεγχος της εκτός σχεδίου δόμησης, διαχείριση των οχλουσών χρήσεων, ενίσχυση του ρόλου των οικισμών στην κατεύθυνση της λειτουργικής, χωρικής και θεματικής ολοκλήρωσης του οικιστικού δικτύου.

– Προστασία, ανάδειξη και αξιοποίηση του φυσικού και πολιτιστικού κεφαλαίου και του τοπίου, έλεγχος και περιορισμός των πηγών ρύπανσης, βελτίωση της ποιότητας των φυσικών και πολιτιστικών πόρων.

– Παροχή κατευθύνσεων χωρικού και αναπτυξιακού σχεδιασμού στον υποκείμενο ή θεματικά εξειδικευμένο σχεδιασμό της Περιφέρειας.

Σε ό,τι αφορά το πρότυπο χωρικής οργάνωσης της περιφέρειας, στηρίζεται στην αρχή της ολοκληρωμένης αξιοποίησης των διαθέσιμων πόρων και υποδομών με ταυτόχρονη προστασία των στοιχείων που συνθέτουν το περιβάλλον και τοπίο της Ηπείρου.

Ειδικότερα:

– Στον παράκτιο Ιόνιο χώρο προωθείται η ανάπτυξη του οργανωμένου (μαζικού) τουρισμού με στόχο την ένταξη των προορισμών στη διεθνή τουριστική αγορά, την ανάπτυξη άλλων ειδικών μορφών τουρισμού, τη φιλοξενία σύγχρονων υποδοχέων ιχθυοκαλλιέργειας, καθώς και αλιείας. Η πιθανότητα εξεύρεσης κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στο βόρειο Ιόνιο, ως προοπτική εθνικής σημασίας, είναι πιθανόν να αναδείξει την ανάγκη χρήσης κάποιου τμήματος του παρακτίου μετώπου για την κάλυψη των απαιτήσεων που θέτει η συγκεκριμένη δραστηριότητα.

– Η πεδινή και ημιορεινή ενδοχώρα (στα δυτικά του άξονα ‘Αρτα – Ιωάννινα – Κακκαβιά) αποτελεί την πλέον δυναμική περιοχή δραστηριοτήτων του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα, ενώ προβλέπεται να δεχτεί και εγκαταστάσεις ΑΠΕ και δευτερευόντως, ορισμένες ειδικές μορφές τουρισμού.

– Ο ορεινός χώρος της Πίνδου αποτελεί σημαντικό και αναξιοποίητο πόρο για την Περιφέρεια. Ο ήπιος και εναλλακτικός τουρισμός, η ορεινή γεωργία, η κτηνοτροφία, η υλοτομία και οι εγκαταστάσεις ΑΠΕ, αποτελούν δραστηριότητες που μπορούν να αναπτυχθούν στον ορεινό χώρο.

Οι βασικοί αναπτυξιακοί άξονες διαμορφώνονται ως εξής:

– Ο εγκάρσιος άξονας Ανατολής – Δύσης (Εγνατία Οδός): Η λειτουργία της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αξόνων διευκολύνει τους όρους διαπεριφερειακής και διεθνούς ένταξης της Ηπείρου στις αναπτυξιακές προοπτικές της ευρύτερης περιοχής.

– Ο κεντρικός άξονας Βορρά – Νότου / Δυτικός ‘Αξονας (Ιόνια Οδός): Ο άξονας Κακκαβιά – Ιωάννινα – ‘Αρτα – Αιτωλοακαρνανία συγκεντρώνει κατά μήκος του ένα σημαντικό τμήμα των παραγωγικών δραστηριοτήτων του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της Ηπείρου. Η προοπτική επέκτασής του μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο.

– Ο παράκτιος Ιόνιος άξονας: Η τουριστική ανάπτυξη περιοχών του παρακτίου μετώπου της Ηπείρου, αλλά κυρίως οι δυνατότητες περαιτέρω αξιοποίησης των πόρων του, διαμορφώνουν μια διακριτή αναπτυξιακή ταυτότητα στο παράκτιο μέτωπο με κατεύθυνση τον τουρισμό. Η περιοχή πρέπει να αντιμετωπίζεται ως σημαντικό τμήμα του ενιαίου διεθνούς παράκτιου και νησιωτικού χώρου Αδριατικής – Ιονίου.

– Η οροσειρά της Πίνδου: Πρόκειται για έναν «δυνάμει» άξονα που σχετίζεται με τη διαχείριση, προβολή, ήπια αξιοποίηση και προστασία του φυσικού πλούτου και του πολιτιστικού κεφαλαίου των ορεινών περιοχών (δύο τμήματα: Τζουμέρκα – Μέτσοβο και Ζαγοροχώρια – Κόνιτσα – Μαστοροχώρια).

– Με το πλαίσιο, οι πόλοι ανάπτυξης αντιστοιχούν στις πέντε κύριες πόλεις.

1. Τα Ιωάννινα ενισχύονται σε τομείς που διευκολύνουν την αναγνωρισιμότητά τους ως σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης μεσαίου μεγέθους (παιδεία, έρευνα, υγεία, αστικός τουρισμός). Ήδη ο αστικός πόλος των Ιωαννίνων, πληροί περισσότερο απ’ οποιοδήποτε άλλο κέντρο της περιοχής τις προϋποθέσεις για να παγιώσει και να ενισχύσει την ταυτότητα του υπερτοπικού, βαλκανικού κέντρου με ευρύ χώρο επιρροής.

2. Η Ηγουμενίτσα εκτός από τον ρόλο της ως διεθνούς λιμένα – θαλάσσιας πύλης, επιχειρείται να διαμορφώσει την ταυτότητα του αστικού κέντρου σε επαφή με τα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πάνω στον αδριατικό άξονα. Αποτελεί πόλο με ιδιαίτερη δυναμική στην προοπτική αξιοποίησης κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στο Βόρειο Ιόνιο και στον χερσαίο χώρο της Ηπείρου, καθώς και ως εν δυνάμει πόλος διαμετακόμισης.

3. Η Πρέβεζα, εκτός από αστικό κέντρο υποστήριξης της τουριστικής δραστηριότητας του μετώπου Λούτσα – Λυγιά – Καστροσυκιά – Μύτικας, μπορεί να αποτελέσει και η ίδια τουριστικό προορισμό yachting, αξιοποιώντας τμήμα του λιμανιού ως υποδομή αστικής μαρίνας, την εγγύτητα σε διεθνείς τουριστικές πύλες και προορισμούς (αεροδρόμιο Ακτίου, Λευκάδα), αλλά και γειτονικούς πολιτιστικούς πόρους (αρχ. Νικόπολη, αστικά μνημεία οθωμανικής περιόδου κ.λπ.).

4. Η ‘Αρτα αποτελεί πόλο υποστήριξης της πρωτογενούς παραγωγής και με τη διέλευση του δυτικού άξονα έχει τη δυνατότητα να ενισχυθεί στους τομείς της μεταποίησης – βιομηχανίας και του εμπορίου. Οι δυνατότητες της πόλης της ‘Αρτας και της ευρύτερης περιοχής επεκτείνονται και στους τομείς του τουρισμού (κέντρο βυζαντινών πολιτισμικών πόρων) της εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας.

5. Το Μέτσοβο συνδέεται με την παραγωγή προϊόντων της πρωτογενούς παραγωγής, ενώ επιδιώκεται η περαιτέρω σύνδεση του πρωτογενούς τομέα με την τουριστική δραστηριότητα.

Ειδικότερα, για τις μεταφορικές και τεχνικές υποδομές τονίζονται τα ακόλουθα:

Το ΠΧΠ παρέχει μια σειρά από κατευθύνσεις χωρικής οργάνωσης, σε συμφωνία με άλλες εθνικές και τομεακές πολιτικές που αφορούν τη χωρική διάρθρωση:

–Βασικών δικτύων μεταφορικής υποδομής: προβλέπεται κατά προτεραιότητα η ολοκλήρωση των συνδέσεων του οδικού δικτύου με την Ιόνια Οδό, η ολοκλήρωση της σύνδεσης Ιωάννινα-Κακκαβιά και η αναβάθμιση του παράκτιου άξονα Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας κ.ά.

–Βασικών δικτύων τεχνικής υποδομής: Προωθείται η ολοκλήρωση και ο εκσυγχρονισμός των υποδομών ύδρευσης και αποχέτευσης των τουριστικών οικισμών του παράκτιου χώρου και της αποχέτευσης των οικισμών αποδέκτες των οποίων είναι τα ευαίσθητα οικοσυστήματα του Αμβρακικού και της Παμβώτιδος, καθώς και η υλοποίηση του έργου ύδρευσης Πρέβεζας, Άρτας, Λευκάδας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΚΤΙΟΥΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣΥΠΟΔΟΜΕΣΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΟΔΙΚΕΣ

Παγκόσμια εκστρατεία οδικής ασφάλειας από τους αυτοκινητόδρομους – μέλη της HELLASTRON

23 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

Γκόνος, ΠΑΘΕ και Εγνατία Οδός στο επίκεντρο της συνάντησης Κ. Γιουτίκα με στελέχη του Υπερταμείου

20 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Αναζητείται Σύμβουλος για να “τρέξει” τις διαδικασίες παράδοσης της Εγνατίας Οδού στον παραχωρησιούχο

19 Ιουνίου, 2025
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΤΕπ: Συμφωνία 500 εκατ. ευρώ για έργα βιώσιμης ανάπτυξης στην Ελλάδα

18 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Στάσιμη στην 40η θέση η Ελλάδα, το 2025, στην κατηγορία των «Υποδομών» του IMD

17 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

13 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

"Βολές" ΣΕΒ εναντίον του υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών: Η Ελλάδα δεν έχει Εθνικό Σχέδιο Υποδομών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Εγκρίθηκε η περιτοίχιση του σιδηροδρομικού διαδρόμου σε επιλεγμένα σημεία σε Θήβα, Θριάσιο, Ζευγολατιό

1 Ιουλίου, 2025

H «ισχυρή Ελλάδα» και οι πρώτες αναφορές του Κ. Κυρανάκη στη «στρατιωτική κινητικότητα»

1 Ιουλίου, 2025

Δημοσιεύτηκε το νέο ΦΕΚ για την απασχόληση του μόνιμου προσωπικού της ΥΠΑ

1 Ιουλίου, 2025

Στο αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» 175 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και 10 “έξυπνα τούνελ” του ΟΣΕ

2 Ιουλίου, 2025

«Έκλεισε» στο 3,7% η απόδοση στο ομόλογο της AEGEAN, υπερκαλύφτηκε 3,75 φορές

2 Ιουλίου, 2025

Το FREENOW επεκτείνεται σε νέες πόλεις και νησιά

3 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Συμμετοχή του σωματείου εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συναντήσεις στην Αθήνα για εργασιακά θέματα

0

Μετατέθηκε στις 23 Αυγούστου η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του λιμένος Βόλου

0

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

7 Ιουλίου, 2025

O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

7 Ιουλίου, 2025

Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

7 Ιουλίου, 2025

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

7 Ιουλίου, 2025

Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

7 Ιουλίου, 2025

Το DS3 Hybrid με 1 μήνα δώρο σε παλιούς και νέους συνδρομητές του instacar

7 Ιουλίου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα AVIS Greece το 2024: Έσοδα 364,64 εκατ. (+18,26%) και κέρδη 42,5 εκατ. (+14,17%)

7 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr