Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ως τις 3/12, λόγω εργασιών κατασκευής της Γραμμής 4 του μετρό Αθήνας

vvegiazi by vvegiazi
23 Οκτωβρίου, 2024
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Λόγω εκτέλεσης εργασιών, κατά το χρονικό διάστημα από 23-10-2024 έως 3-12-2024 και καθ’ όλο το 24ωρο, θα πραγματοποιούνται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε οδικά τμήματα της περιοχής του δήμου Ζωγράφου.

Αναλυτικότερα, θα ισχύσουν τα εξής:

ΦΑΣΗ 1

  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ξυλούρη ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Αγ. Λαύρας και έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Δίκης έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λουλουδιών ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 40,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Προύσου και έως την συμβολή της με την οδό Κονίτσης με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. από την συμβολή της με την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού και 10,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στο τμήμα αυτής 15,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της οδού Ηφαιστίωνος με κατάληψη της αριστερής και δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος εναλλάξ κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από την οδό Κοκκινοπούλου ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Λαύρας ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της οδού Δίκης από την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την συμβολή της με την οδό Ξυλούρη και της οδού Κονίτσης από την οδό Λουλουδιών έως την οδό Ηφαιστίωνος.
  • Τον ολικό αποκλεισμό του ρεύματος κυκλοφορίας της Λ. Παπανδρέου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την συμβολή της με την οδό Ηγήμωνος με κατεύθυνση την οδό Ηγήμωνος.
  • Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της οδού Ηγήμωνος από την οδό Αγ. Λαύρας και έως την εργοταξιακή κατάληψη της Λ. Παπανδρέου από την οδό Καλαναρχοπούλου και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού Αθηνών από την Λ. Παπανδρέου και έως την εργοταξιακή κατάληψη.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 2

  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Παπαδιαμαντοπούλου.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κοκκινοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη και από Λοχαγού Γκανογιάννη έως και την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από 34 ου Συντάγματος Πεζικού έως Ευδήλου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την οδό Ηφαιστίωνος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Εύδηλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Εύδηλου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 6,75 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Καλαναρχοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Υπολοχαγού Καββαθά ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής μεταξύ της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Καλαναρχοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Υπολοχαγού Καββαθά ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. πριν και 10,00 μ. περίπου μετά την οδό Αγ. Λαύρας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Λαύρας ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της Λ. Παπανδρέου από την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την οδό Αθηνών, της οδού Αθηνών από την Λ. Παπανδρέου έως την οδό Κονίτσης και της οδού Αγήνορος από την οδό Εύδηλου την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη.
  • Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της Λ. Παπανδρέου από την οδό Προύσου και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού Ξυλούρη από την οδό Δίκης και έως την εργοταξιακή κατάληψη.
  • Την αντιδρόμηση της οδού Εύδηλου και στο τμήμα αυτής από την οδό Αγήνορος προς και έως την Λ. Παπανδρέου
  • Τον καθορισμό ως μονοδρόμου της Λ. Παπανδρέου από την οδό Εύδηλου προς και έως την οδό Κοκκινοπούλου.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 3

  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κονίτσης ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κύπρου και έως 10,00 μ. μετά την συμβολή της με την οδό Λουλουδιών με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 4,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού έως την συμβολή της με την οδό Ευδήλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και ελάχιστου πλάτους 3,75 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Κονίτσης έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της της Λ. Παπανδρέου και ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Εύδηλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου μετά την συμβολή με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 7,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη έως την συμβολή της με την οδό Εύδηλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Εύδηλου.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την οδό Ηφαιστίωνος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κοκκινοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγήνορος ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της οδού Λουλουδιών από την οδό Κονίτσης και έως την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού και της οδού 34 ου Συντάγματος Πεζικού και στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της οδού Λουλουδιών.
  • Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της οδού Λουλουδιών από την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού 34 ου Συντάγματος Πεζικού από την οδό Ηφαιστίωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη και από την οδό Κύπρου έως την εργοταξιακή κατάληψη.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΓΡΑΜΜΗ 4 ΜΕΤΡΟΓΡΑΜΜΗ 4ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

IONIA ODOS, NEA ODOS, FEB2021
ΟΔΙΚΕΣ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε έως τις 21 Μαΐου

19 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ως τις 20 Ιουνίου στον ΑΘΕ

13 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Εργασίες ασφαλτόστρωσης στην οδό Παπάφη, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις 10/5

9 Μαΐου, 2025
MMM

Πως εξελίσσεται η πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στη γραμμή 4 του Μετρό

30 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. ως τις 6 Ιουνίου

29 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κλειστή η έξοδος της Αττικής Οδού από Ελευσίνα προς Λαμία στον κόμβο Μεταμόρφωσης το βράδυ του Σαββάτου 26/4

26 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Άνθιση των ιδιωτικών έργων, καταλυτικός ο ρόλος των ΣΔΙΤ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Νέος πρόεδρος στην Ελληνικό Μετρό ο Χρήστος Καραδήμας. Το βιογραφικό του

21 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

17 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η ΕΤΕπ στηρίζει το Υπερταμείο στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των ελληνικών λιμένων από την κλιματική αλλαγή

0

Αύξηση 3,9% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του έτους

0

Εφαρμογή «Σινικών Τειχών» για ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποφάσισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού

0

Η κατάθλιψη σε οδηγούς άνω των 65 ετών αυξάνει τα ποσοστά ατυχημάτων, σύμφωνα με έρευνα

0

Σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο; Οι εκτιμήσεις της DHL eCommerce

0

Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

23 Μαΐου, 2025

Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

23 Μαΐου, 2025
³P

Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

23 Μαΐου, 2025

Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

23 Μαΐου, 2025

Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

23 Μαΐου, 2025

Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

23 Μαΐου, 2025

Π. Πέρκα: Με καθυστέρηση 6 χρόνων και με προβλέψεις ενάντια στο δημόσιο η Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

23 Μαΐου, 2025

H Planet, σύμβουλος της ΡΑΣ στην υλοποίηση της μεταρρύθμισης του σιδηροδρομικού τομέα

23 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr