Ξεπέρασε το 86% η πρόοδος εργασιών στο βόρειο τμήμα του Ε65 (Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός).
Το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε την 11η καταβολή της «Χρηματικής Συμβολής Δημοσίου», λόγω επίτευξης του 11ου οροσήμου του έργου, η οποία ανέρχεται στο ποσό των 32.077.259 ευρώ.
Σύμφωνα με το έγγραφο του Ανεξάρτητου Μηχανικού βεβαιώνεται ότι έχει επιτευχθεί «Ανακεφαλαιωτική Πρόοδος Μελετών και Κατασκευών», έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2025, σε ποσοστό 86,228%.
Το βόρειο τμήμα του Ε65, που είναι υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, περιλαμβάνει τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο βόρειο τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό, δυτικά των Γρεβενών.
Για την κατασκευή τους λειτουργούν (δύο) 2 κεντρικές και (δύο) 2 υποστηρικτές εγκαταστάσεις, με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά βόρειου τμήματος Ε65
- Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
- 2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ)
- 2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ)
- 23 Γέφυρες
- 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
- 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
- 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
- 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
- 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
- 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
- 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
- 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων.


















































