• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ευρωκοινοβούλιο: Σταθμοί φόρτισης ανά 60 χλμ., ανεφοδιασμού με υδρογόνο ανά 100 χλμ., και λιγότερες εκπομπές από πλοία

vvegiazi by vvegiazi
19 Οκτωβρίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
6 ευρωπαϊκές χώρες δεν διαθέτουν ούτε 1 σημείο φόρτισης ανά 100 χλμ. Οι επιδόσεις της Ελλάδας
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τη θέση του σχετικά με σχέδιο κανόνων της ΕΕ, αφενός σχετικά με την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και εφοδιασμού με εναλλακτικά καύσιμα (π.χ. με υδρογόνο) για αυτοκίνητα, φορτηγά, τρένα και αεροπλάνα, αφετέρου σχετικά με τη χρήση βιώσιμων οχημάτων.

Οι νέοι κανόνες αποτελούν μέρος της δέσμης μέτρων προσαρμογής στον στόχο του 55% για το 2030 («Fit for 55»), δηλ. του σχεδίου της ΕΕ για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990 έως το 2030.

Περισσότεροι σταθμοί φόρτισης και εφοδιασμού

Οι ευρωβουλευτές συμφώνησαν να θέσουν ελάχιστους υποχρεωτικούς εθνικούς στόχους για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων. Τα κράτη-μέλη θα πρέπει να υποβάλουν τα σχέδιά τους σχετικά με τον τρόπο επίτευξης των εν λόγω στόχων έως το 2024.

Σύμφωνα με το κείμενο που εγκρίθηκε, θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας σταθμός ηλεκτρικής φόρτισης για αυτοκίνητα ανά 60 χλμ. κατά μήκος των κύριων οδών της ΕΕ έως το 2026. Η ίδια απαίτηση θα ισχύει για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, αλλά μόνο στα κεντρικά διευρωπαϊκά δίκτυα και με πιο ισχυρούς σταθμούς. Θα υπάρξουν ορισμένες εξαιρέσεις για τις εξόχως απόκεντρες περιοχές, τα νησιά και τους δρόμους με ελάχιστη κυκλοφορία.

Το Ευρωκοινοβούλιο προτείνει επίσης τη δημιουργία περισσότερων σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο κατά μήκος των κύριων οδών της ΕΕ (ανά 100 χλμ. σε αντίθεση με κάθε 150 χλμ., όπως προτείνει η Επιτροπή) και να ολοκληρωθεί το εν λόγω εγχείρημα γρηγορότερα (έως το 2028 αντί έως το 2031).

Απλούστερη φόρτιση

Οι εναλλακτικοί σταθμοί ανεφοδιασμού θα πρέπει να εξυπηρετούν όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως κατασκευαστή και η πληρωμή θα πρέπει να είναι εύκολη. Θα πρέπει ακόμη να αναγράφουν τις τιμές ανά κιλοβατώρα (kWh) ή ανά κιλό, οι οποίες θα πρέπει να είναι οικονομικά προσιτές και συγκρίσιμες.

Οι ευρωβουλευτές επιθυμούν επίσης να δημιουργηθεί μια κοινή πλατφόρμα για τα δεδομένα εναλλακτικών καυσίμων στην ΕΕ έως το 2027, η οποία θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα, τους χρόνους αναμονής και τις τιμές σε διάφορους σταθμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Βιώσιμα καύσιμα για τη ναυτιλία

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υιοθέτησε επίσης τη θέση του για το σχέδιο κανόνων της ΕΕ για τη χρήση ανανεώσιμων καυσίμων και καυσίμων χαμηλών ανθρακούχων εκπομπών στις θαλάσσιες μεταφορές.

Το Κοινοβούλιο επιθυμεί ο ναυτιλιακός τομέας να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία κατά 2% από το 2025, 20% από το 2035 και 80% από το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2020 (η Επιτροπή πρότεινε μείωση κατά 13% και 75%).

Τα μέτρα θα ισχύσουν για τα πλοία ολικής χωρητικότητας άνω των 5.000 τόνων, τα οποία ευθύνονται κατ’ αρχήν για το 90% των εκπομπών διοξειδίων του άνθρακα, για το σύνολο της ενέργειας που χρησιμοποιείται επί των πλοίων εντός ή μεταξύ λιμένων της ΕΕ, και για το 50% της ενέργειας που χρησιμοποιείται εν πλω όταν ο λιμένας αναχώρησης ή κατάπλου βρίσκεται εκτός της ΕΕ ή στις εξόχως απόκεντρες περιοχές της.

Οι ευρωβουλευτές έθεσαν επίσης ως στόχο το 2% στη χρήση ανανεώσιμων καυσίμων και υποχρέωσαν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα επιβατηγά πλοία να χρησιμοποιούν ηλεκτρική τροφοδότηση από ξηράς ενώ είναι ελλιμενισμένα στα κύρια λιμάνια της ΕΕ από το 2030, μέτρο που θα μειώσει σημαντικά την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανόνες, το Κοινοβούλιο τάσσεται υπέρ της θέσπισης κυρώσεων. Τα έσοδα που θα προκύπτουν θα πρέπει να διοχετεύονται στο Ταμείο Ωκεανών και να συμβάλλουν στην απαλλαγή του ναυτιλιακού τομέα από τις ανθρακούχες εκπομπές, την ενεργειακή απόδοση και τις τεχνολογίες πρόωσης μηδενικών εκπομπών.

Δηλώσεις

Ο εισηγητής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων Ismail Ertug (Σοσιαλιστές, Γερμανία) δήλωσε: «Επί του παρόντος διαθέτουμε 377.000 σταθμούς φόρτισης στην ΕΕ, αλλά αυτό αντιστοιχεί στο μισό του στόχου που θα έπρεπε να είχε επιτευχθεί εάν οι χώρες της ΕΕ τηρούσαν τις υποσχέσεις τους. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές και να αναπτύξουμε γρήγορα τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων για να διασώσουμε την Πράσινη Συμφωνία».

Ο εισηγητής του Ευρωκοινοβουλίου για τα βιώσιμα ναυτιλιακά καύσιμα Jörgen Warborn (ΕΛΚ, Σουηδία) τόνισε: «Αυτή είναι μακράν η πιο φιλόδοξη οδός για την απαλλαγή των θαλάσσιων μεταφορών από τις ανθρακούχες εκπομπές. Η θέση του Κοινοβουλίου διασφαλίζει ότι οι στόχοι μας για το κλίμα θα επιτευχθούν γρήγορα και αποτελεσματικά, διασφαλίζοντας αφενός την ανταγωνιστικότητα του ναυτιλιακού τομέα, αφετέρου ότι δεν θα σημειωθεί λεγόμενη διαρροή άνθρακα και δε θα χαθούν θέσεις εργασίας».

Επόμενα βήματα

Η διαπραγματευτική εντολή για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων εγκρίθηκε με 485 ψήφους υπέρ, 65 κατά και 80 αποχές και για τα βιώσιμα ναυτιλιακά καύσιμα με 451 ψήφους υπέρ, 137 και 54 αποχές. Το Κοινοβούλιο είναι πλέον έτοιμο να αρχίσει διαπραγματεύσεις με τα κράτη-μέλη.

Tags:ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑΣΤΑΘΜΟΙ ΦΟΡΤΙΣΗΣΥΔΡΟΓΟΝΟΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2ΠΟΝΤΟΠΟΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ

Σχετικά Άρθρα

Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

3 Φεβρουαρίου, 2023
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε διαβουλεύσεις Κομισιόν και κράτη-μέλη αναφορικά με την πρόταση για το προσωρινό πλαίσιο κρίσης και μετάβασης

2 Φεβρουαρίου, 2023
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Maersk βελτιώνει το visibility των εκπομπών αερίου στις διεθνείς παραδόσεις δεμάτων στην Ευρώπη

1 Φεβρουαρίου, 2023
1 στους 3 θα μετακινείται στην Αθήνα με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς το 2023. Τι είπαν Γ.Γ. Μεταφορών, ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ και Optibus
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Ευ. Μπεκιάρης, ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, ΕΛΙΝΗΟ: Οι τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων θα μειώνονται σταδιακά

31 Ιανουαρίου, 2023
Ανακάμπτει η ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Αύξηση 21,6% στο α’ τρίμηνο του 2021
LOGISTICS

Κανένας περιορισμός στην κατηγορία εκπομπών για την αρχική χορήγηση άδειας ΦΔΧ σε ελαφρά εμπορικά οχήματα

27 Ιανουαρίου, 2023
Ακόμα ένα πλοίο, το «Neptune Ethos» εντάχθηκε στον στόλο της Neptune Lines
LOGISTICS

Η Neptune Lines της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού εισέρχεται στα logistics με τη Neptune Land Services

19 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Λ. Συγγρού την Τετάρτη και την Πέμπτη

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Λ. Συγγρού την Τετάρτη και την Πέμπτη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1

Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

6 Φεβρουαρίου, 2023
Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ

Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

6 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης

Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός

Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

6 Φεβρουαρίου, 2023

Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

6 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τροποποιήσεις και καταργήσεις δρομολογίων της Hellenic Train τη Δευτέρα 6/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ