Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

vvegiazi by vvegiazi
9 Ιουνίου, 2023
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η αναμόρφωση της αλυσίδας αξίας στη βιομηχανία των ημιαγωγών και οι ευκαιρίες που εμφανίζονται για την Ελλάδα βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης «Η καινοτομία στους επεξεργαστές κατά μήκος της αλυσίδας αξίας».

Η εν λόγω θεματική έλαβε χώρα στο συνέδριο Atoms to Algos, που διοργάνωσε η Applied Materials Greece, για 2η συνεχόμενη χρονιά, στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

«Το Ευρωπαϊκό Chips Act είναι ευκαιρία ζωής για την Ευρώπη, όχι μόνο για να προλάβει το τρένο της καινοτομίας, αλλά και για να ηγηθεί στην παγκόσμια αγορά. Η Ελλάδα μπορεί να συμμετάσχει, καθώς η χρηματοδότηση εξαρτάται από τα κράτη- μέλη. Στην Αθήνα για παράδειγμα υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για να πάμε στο επόμενο πεδίο της deep tech», τόνισε ο Κώστας Μάλλιος, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του Applied AI Business Unit της Applied Materials.

«Οι ανάγκες της αγοράς απαιτούν να συνεργαζόμαστε, ο κατακερματισμός της βιομηχανίας στο παρελθόν έχει δημιουργήσει προβλήματα. Μαζί μπορούμε να κάνουμε μεγαλύτερη πρόοδο που απαιτεί η αγορά» προσέθεσε αναφερόμενος στη συνεργασία των τομέων software και hardware.

«Όλες οι βαρετές εργασίες θα γίνονται από τεχνητή νοημοσύνη» σημείωσε ο Πολυχρόνης Ξεκαλάκης, Distinguished Engineer – Chief Architect της NVIDIA, «αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εμείς δε θα έχουμε δουλειά, απλά θα κάνουμε πιο δημιουργική δουλειά. Δεν πρέπει να φοβόμαστε την τεχνητή νοημοσύνη αλλά να προσδοκούμε ότι πολλά καλά μπορούν να προκύψουν από αυτή» συμπλήρωσε ενώ αναφερόμενος στην NVIDIA διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα παραμείνει και συνεχίζει να επενδύει στον χώρο των παιχνιδιών.

«Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα με την έλλειψη καλών ταλέντων» τόνισε ο Dino Bekis, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Ομάδας Wearables & Mixed Signal Solutions της Qualcomm αναφερόμενος στο θέμα των κενών θέσεων εργασίας και εξήγησε πώς η Qualcomm αντιμετωπίζει το πρόβλημα: «Χρειάζεται τεράστια επένδυση στην εκπαίδευση, εμείς κοιτάμε σε πολλές διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές όπου μπορούμε να εντοπίσουμε ταλέντα. Κάθε κέντρο της εταιρείας που αναπτύσσουμε διαθέτει και ένα κέντρο αριστείας για τον εντοπισμό νέων ταλέντων».

Τόσο το ρυθμιστικό πλαίσιο όσο και οι απαιτήσεις των καταναλωτών είναι οι παράγοντες που οδηγούν την καινοτομία στην αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε η Julia Werra, Associate Partner στον τομέα Software & Automotive της McKinsey. «Στην αρχή χρειάζεται μία ώθηση από το νομοθετικό πλαίσιο, η οποία στη συνέχεια ενισχύεται από την πλευρά των καταναλωτών και από τις απαιτήσεις τους» ανέφερε.

Τις προκλήσεις που αντιμετώπισε το project της Αστυπάλαιας παρουσίασε ο Θανάσης Κονιστής, Head of Group After Sales & New Business Development της Kosmocar (VW), τονίζοντας την μεγάλη εμπλοκή που είχε στο project η τοπική κοινωνία.

«Το βασικό μάθημα που πήραμε ήταν ότι δεν είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τους ντόπιους πριν ξεκινήσει το πρότζεκτ, κάτι που θα είχε λύσει πολλά προβλήματα. Υπήρχαν πολλές φήμες. Μετά την πανδημία, αποφασίσαμε να δουλέψουμε μαζί με τον κόσμο. Πήγαμε στο νησί, μιλήσαμε με κατοίκους και επιχειρηματίες (πχ από εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων), οι οποίοι πλέον είναι οι βασικοί μας συνεργάτες. Την επόμενη χρονιά θέλουμε να αναλάβουν οι ίδιοι το έργο. Αυτό θα προσθέσει μεγάλη αξία και θα το πάει στο επόμενο επίπεδο.»

Τη συζήτηση συντόνισε ο Ιάκωβος Σταμούλης, product development director και συνιδρυτής της Think Silicon.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΗΜΙΑΓΩΓΟΙQUALCOMMKOSMOCARVWVOLKSWAGENMcKinsey

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η εποχή των κερδών – ρεκόρ για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες φτάνει στο τέλος της. «Προβάλλει» η Κίνα

12 Αυγούστου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ημιαγωγοί: Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε νομοθεσία για ενίσχυση της βιομηχανίας μικροτσίπ στην ΕΕ

12 Ιουλίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ξεκίνησε η εγκατάσταση νέας γενιάς φ/β στο “dream factory” της Bentley Motors στο Crewe

27 Ιουνίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Audi παρουσιάζει το Roadshow “Audi on Tour Dream Edition”

7 Ιουνίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Volkswagen παρουσιάζει το νέο Touareg

26 Μαΐου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Kosmocar παρουσίασε την Kosmomove και τις προτάσεις της για την «Αστική Μικροκινητικότητα»

26 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο
A8 AK METAMORFOSIS, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008

Αττική Οδός: Τα αιτήματα για νέα μεγάλη παράταση, η «άρνηση» ΤΑΙΠΕΔ και το όριο του 5% στις πιο ανταγωνιστικές προσφορές

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Στ. Αγιάσογλου, ΟΣΥ: Η ΟΣΥ προμηθεύεται τρία λεωφορεία υδρογόνου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Μ. Τραυλού: Ισχυρή πολιτική βούληση και δέσμευση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας διεθνώς

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Βελτιώθηκαν οι επιδόσεις του ΟΛΘ στα εμπορευματοκιβώτια: +9,6% τα έσοδα, +11,3% τα εμπορευματοκιβώτια στο α’ εξάμηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στόχος ο διπλασιασμός του EBITDA στα 1 δισ. ευρώ στην 5ετία. Ο ρόλος της Αττικής Οδού

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 2,1 δισ. σκαρφάλωσε το ανεκτέλεστο της Intrakat. Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών α’ εξαμήνου

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Από το καλό στο… καλύτερο ο ΟΛΠ: Άνοδος 49,6% στα καθαρά κέρδη (38,7 εκατ.) και 10% στον κύκλο εργασιών (102,4 εκατ.) το α’ 6μηνο

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Συνεργασία διασύνδεσης (πτήσεις interline) από Emirates και SriLankan, αφορά 30 δρομολόγια

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Star Automotive Hellas δημιουργεί την Πρώτη Εταιρική Τράπεζα Ρούχων στην Ελλάδα

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ