Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων «αποθαρρύνουν» νέους αγοραστές

vvegiazi by vvegiazi
25 Ιουλίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ιδιαίτερα προβληματισμένοι είναι, πλέον, οι λάτρεις του αυτοκινήτου, αναφορικά με το αυξανόμενο κόστος αγοράς, χρήσης αλλά και συντήρησης των αυτοκινήτων τους.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα της Έρευνας Αυτοκίνησης για το 2022, που παρουσιάστηκε από την Continental (Mobility Study 2022), στις αρχές του Ιουλίου.

Για το 2022, η έρευνα συμπεριέλαβε 6.000 πολίτες, ηλικίας 18 έως 70 ετών, στη Γερμανία, Γαλλία, Νορβηγία, ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα, εξετάζοντας τις προσωπικές τους ανάγκες αλλά και τις προτιμήσεις τους, στον ελεύθερο χρόνο και στα ταξίδια.

Στόχος της, να συγκρίνει, διεθνώς, τις σχετικές με την  εξέλιξη της αυτοκίνησης συμπεριφορές και προσωπικές συνήθειες των οδηγών.

Τα ευρήματα, για το 2022, έδειξαν ότι οι οδηγοί θέλουν να οδηγούν με περισσότερη ασφάλεια, άνεση και με αειφόρες πρακτικές. Κυρίως, όμως, τους ενδιαφέρει η οικονομικά προσιτή απόκτηση και χρήση του αυτοκινήτου.

Γενικά, οι υψηλοί ρυθμοί πληθωρισμού και, κυρίως, η ταχεία άνοδος των τιμών της ενέργειας απειλούν να βάλουν φρένο στην ανάπτυξη της αυτοκίνησης.

Η αειφορία, όμως, συνεχίζει να είναι προτεραιότητα και γίνεται όλο και πιο σημαντική για την πλειοψηφία των πολιτών.

Παρόλα αυτά, μόνο το 44% των Γερμανών που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένουν ότι το μέλλον της αυτοκίνησης θα είναι ηλεκτρικό. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς στη Γερμανία δήλωσαν πως δεν θα έχουν πλέον την οικονομική δυνατότητα να οδηγούν, εάν η τιμή της βενζίνης ξεπεράσει τα 2,80 ευρώ ανά λίτρο.

Παράλληλα, οι ίδιοι αναφέρουν ότι δεν είναι καθόλου διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για την αγορά ή χρήση ενός οχήματος που είναι φιλικό προς το περιβάλλον, σε σχέση με όσα ξοδεύουν για το συμβατικό τους αυτοκίνητο και, σχεδόν οι μισοί, αναφέρουν το υψηλό κόστος, ως αιτία που δεν αγοράζουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Κατά τη γνώμη της συντριπτικής πλειοψηφίας, οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν πολλά περισσότερα – μέσω επιδοτήσεων, για παράδειγμα -, ώστε να διασφαλίσουν την αύξηση του ποσοστού των οχημάτων που κυκλοφορούν, χωρίς να εκπέμπουν ρύπους και, κυρίως, να διασφαλίσουν ότι η αυτοκίνηση θα παραμένει οικονομικά προσιτή, συνολικά.

Το αυξανόμενο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και η έλλειψη πληροφόρησης αποτελούν εμπόδια στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι το κόστος και οι ανεπαρκείς υποδομές αποτελούν εμπόδια στην αύξηση της ζήτησης για αυτοκίνητα φιλικά προς το περιβάλλον – ειδικά για τα ηλεκτρικά.

Περίπου τα 2/3 των ερωτηθέντων στη Γερμανία, αισθάνονται ανεπαρκώς ενημερωμένοι, σχετικά με το κόστος αγοράς και λειτουργίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Λόγω, δε, του αυξανόμενου κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας, το 67% δεν είναι σίγουρο για το όφελος από την αγορά ηλεκτρικού οχήματος, ενώ η πλειοψηφία (62%) δεν πιστεύει ότι θα είναι σε θέση να αγοράσει ηλεκτρικό όχημα στο άμεσο μέλλον.

Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία των οδηγών θα ήθελε τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή των αυτοκινήτων τους να είναι βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον και, ακόμη, θα ήθελε να προχωρήσουν οι απαραίτητες διαδικασίες μετασχηματισμού, προς έναν κόσμο με αυτοκίνητα που θα εκπέμπουν χαμηλούς ή καθόλου ρύπους.

Τα αυτοκίνητα είναι ο μεγάλος νικητής στην πανδημία, ενώ πρόκειται να παραμείνουν ως η πιο σημαντική μορφή μετακίνησης, στο μέλλον

Ένα εξίσου εντυπωσιακό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι τα αυτοκίνητα είναι και θα παραμείνουν ο μεγάλος νικητής στις συνήθειες μετακίνησης των πολιτών, καθώς βγαίνουμε από την πανδημία.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων ανέφερε ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό τους, τουλάχιστον, μία φορά την εβδομάδα.

Στις ΗΠΑ, περισσότεροι από τους μισούς (59%), χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους καθημερινά.

Μόνο το 1/5  των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και μόνο ένας στους δέκα τα χρησιμοποιεί καθημερινά.

Η συντριπτική πλειοψηφία, επίσης, πιστεύει ότι τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν στην κορυφή των προτιμήσεων μετακίνησης στο μέλλον και, ίσως, ακόμη πιο διευρυμένα, ενώ, όσοι ταξίδευαν μέσα στην πανδημία, ανέφεραν ότι το έκαναν μόνο με το αυτοκίνητό τους και πως το ίδιο θα κάνουν (84%), μόλις τελειώσει η πανδημία.

Τα αυτοκίνητα αποτελούν όλο και περισσότερο, έναν σημαντικό χώρο προσωπικής ζωής και όχι μόνο ένα μέσο μετακίνησης

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων στη Γερμανία θεωρεί  το αυτοκίνητο ως ένα ουσιαστικό μέρος της προσωπικής τους ζωής, και όχι ένα απλό εργαλείο μετακίνησης.

Έτσι, οι οδηγοί δηλώνουν έντονη επιθυμία να έχουν όλες τις σύγχρονες ανέσεις και τεχνολογίες στο όχημά τους, όπως σύνδεση στο διαδίκτυο, για να κατεβάζουν προγράμματα που θα κάνουν την οδήγηση πιο ασφαλή, άνετη, λιγότερο χρονοβόρα, διασκεδαστική και χρήσιμη.

Οι μισοί από τους ερωτηθέντες θεωρούν τα συστήματα ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης επιθυμητά ή ακόμη και απαραίτητα στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος, ενώ ένας στους τέσσερις θα ήθελε λειτουργίες, όπως η αυτοματοποιημένη οδήγηση, κατά τη διάρκεια μιας κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων ανέφερε ότι η συνδεσιμότητα, η αυτοματοποίηση και η εμπειρία του χρήστη παίζουν καθοριστικό ρόλο κατά την αγορά του νέου τους αυτοκινήτου.

Ως εκ τούτου, οι λειτουργίες άνεσης και ευκολίας γίνονται βασικοί παράγοντες στις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑCONTINENTALΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑΣΤΑΘΜΟΙ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Με 42 νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα οι ελεγκτικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής

3 Οκτωβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ζημιές 4,3 δισ. ευρώ στους ευρωπαίους κατασκευαστές από τους δασμούς στις εξαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων στο Ην. Βασίλειο

26 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο τελευταίος κινητήρας πετρελαίου της Volvo θα παραχθεί στις αρχές του 2024

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Άνοδος 21% στις ταξινομήσεις νέων οχημάτων τον Αύγουστο στην ΕΕ, τα ηλεκτροκίνητα – για πρώτη φορά – μερίδιο αγοράς 20%

21 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπαγωγή 2.629 οχημάτων στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

20 Σεπτεμβρίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

TÜV HELLAS (TÜV NORD): Yπηρεσίες ελέγχου για σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

14 Σεπτεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ο πληθωρισμός χτύπησε «κόκκινο» στις μεταφορές: +48,5% τα αεροπλάνα, +20,4% τα πλοία, +45,6% τα καύσιμα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σε εξέλιξη το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ. «Τέλος» η ΕΛΤΑ Energy, μεταφέρεται το Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου

3 Οκτωβρίου, 2023

Με ενισχυμένο χειμερινό πρόγραμμα η AEGEAN: Προστίθενται 9 νέα δρομολόγια και 3 νέες χώρες

2 Οκτωβρίου, 2023

Συναντήσεις ΣΑΤΑ με κυβερνητικούς φορείς, τι συζητήθηκε

3 Οκτωβρίου, 2023

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (Όμιλος ΟΑΣΑ) επέστρεψαν σε κέρδη. Αύξηση 55,09% στα έσοδα από εισιτήρια και κάρτες

2 Οκτωβρίου, 2023

O ΟΛΘ κινήθηκε «επιθετικά» για το λιμάνι του Βόλου, γιατί δεν γινόταν αλλιώς…

1 Οκτωβρίου, 2023

Στάση εργασίας την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου, 11.00 με 17.00, στα τρόλεϊ

3 Οκτωβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

4 Οκτωβρίου, 2023

Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

4 Οκτωβρίου, 2023
e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology

Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

4 Οκτωβρίου, 2023

Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

4 Οκτωβρίου, 2023

Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

4 Οκτωβρίου, 2023

Στρατηγική η επένδυση στον λιμένα του Βόλου, σύμφωνα με τον ΟΛΘ

4 Οκτωβρίου, 2023

Ο ΟΑΣΘ στην εφαρμογή Google Maps

4 Οκτωβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ