Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Όμιλος ΔΕΠΑ Εμπορίας: Η ενέργεια σε κίνηση, η Ελλάδα σε πρωταγωνιστικό ρόλο

vvegiazi by vvegiazi
8 Σεπτεμβρίου, 2025
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανοικτή εκδήλωση του ομίλου ΔΕΠΑ Εμπορίας, με θέμα «Ενέργεια σε Κίνηση: Ασφάλεια και Βιωσιμότητα στο νέο Ενεργειακό Τοπίο», πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ.

Συμμετείχαν κορυφαίοι εκπρόσωποι της πολιτείας, της ενεργειακής αγοράς, της βιομηχανίας και της ακαδημαϊκής κοινότητας, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις και τις στρατηγικές προοπτικές για την Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη.

Αναβάθμιση της Ελλάδας σε εξαγωγέα φυσικού αερίου

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρος Παπασταύρου, ανέδειξε τη ριζική αλλαγή που έχει συντελεστεί στο ενεργειακό μίγμα της χώρας: ενώ το 2006 περισσότερο από το 60% της ηλεκτροπαραγωγής βασιζόταν στον ρυπογόνο λιγνίτη, σήμερα το 55% προέρχεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Παράλληλα, επισήμανε την αναβάθμιση της Ελλάδας σε εξαγωγέα φυσικού αερίου και σε κομβικό περιφερειακό παίκτη, καθώς και τον μετασχηματισμό της ΔΕΠΑ Εμπορίας σε έναν καθετοποιημένο όμιλο με ισχυρή παρουσία σε ολόκληρη την ενεργειακή αλυσίδα. Κλείνοντας, εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τη Διοίκηση και τα στελέχη της ΔΕΠΑ για τη σταθερή συνεργασία και τη σημαντική συμβολή τους στη διασφάλιση του ενεργειακού εφοδιασμού της χώρας.

Η Ελλάδα σημείο εισόδου LNG για την τροφοδοσία της Κ. και Αν. Ευρώπης

Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση μεταξύ του Υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκου Τσάφου, και του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΔΕΠΑ Εμπορίας, κ. Κωνσταντίνου Ξιφαρά. Ο Υφυπουργός ανέδειξε την ενοποίηση των αγορών φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας και σημείωσε την ανάγκη ενίσχυσης των διασυνδέσεων, των αποθηκευτικών υποδομών και των δικτύων ώστε να μειωθούν ακόμη περισσότερο οι τιμές. Εξήρε τη σημασία του Κάθετου Διαδρόμου, όπου η Ελλάδα λειτουργεί ως σημείο εισόδου LNG για την τροφοδοσία της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ενώ στάθηκε στον καθοριστικό ρόλο της ΔΕΠΑ στην ενεργοποίησή του. Επισήμανε, τέλος, ότι οι ελληνικές θέσεις έχουν πλέον αναγνωριστεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο από την ΕΕ και τον ACER και μετατρέπονται σε επίσημες πολιτικές, όπως η Task Force για την Ενεργειακή Ένωση.

Η στρατηγική πορεία της ΔΕΠΑ Εμπορίας

Ο Κωνσταντίνος Ξιφαράς παρουσίασε τη στρατηγική πορεία της ΔΕΠΑ Εμπορίας, η οποία τα τελευταία χρόνια μετασχηματίζεται σε έναν σύγχρονο καθετοποιημένο ενεργειακό όμιλο. Αναφέρθηκε στο χαρτοφυλάκιο των 800 MW Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας που αναπτύσσει η εταιρεία, στη συμμετοχή της σε τρεις νέες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο σε Ελλάδα και Αλβανία, καθώς και στη συμβολή της στην ενεργειακή ασφάλεια κατά την περίοδο της κρίσης, όταν στήριξε χώρες όπως η Βουλγαρία, η Ουκρανία και η Μολδαβία, καλύπτοντας έως και το 25% των αναγκών της.

Τόνισε ότι τα δύο μεγάλα στοιχήματα της εποχής είναι η ασφάλεια εφοδιασμού και η εξασφάλιση ανταγωνιστικών τιμών για καταναλωτές και βιομηχανία, στόχοι στους οποίους η ΔΕΠΑ συνεισφέρει με νέες υποδομές αλλά και με την εμπορική της πολιτική.

Ακολούθησαν 3 πάνελ συζήτησης, τα οποία συντόνισε ο δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.

Στην πρώτη θεματική ενότητα, με τίτλο «Ενεργειακή Ασφάλεια μέσα από την Ανάπτυξη Υποδομών και Ρευστότητας», ο Γεράσιμος Αυλωνίτης, Senior Director Ανάπτυξης Αγοράς & Συστήματος στον ΔΕΣΦΑ, εξήγησε ότι η ασφάλεια εφοδιασμού προϋποθέτει όχι μόνο επάρκεια υποδομών και δυναμικότητας αλλά και ανθεκτικότητα και ευελιξία, ώστε οι ροές να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες, όπως έγινε με τις ελληνικές υποδομές που τροφοδότησαν Βουλγαρία και Ουκρανία μετά τη διακοπή του ρωσικού αερίου.

Ο Μανώλης Καλαϊτζάκης, Διευθυντής Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας, στάθηκε στον ρόλο των οργανωμένων αγορών που παρέχουν αξιόπιστα σήματα στους επενδυτές, αναφέροντας ως παράδειγμα το Βάθρο Εμπορίας Φυσικού Αερίου (Gas Trading Platform), που λειτουργεί το EnEx και το οποίο διασφαλίζει ισότιμη πρόσβαση, κεντρική διαχείριση ρίσκου και αυξημένη ρευστότητα, σε όλους τους συμμετέχοντες.

Ο Χρήστος Μπασδέκης, Επικεφαλής Διεύθυνσης Δραστηριοτήτων Πελατών της ΔΕΠΑ Εμπορίας, τόνισε ότι μέσα σε λίγα χρόνια η Ελλάδα πέρασε από την απομόνωση στον ρόλο του περιφερειακού κόμβου. Σε αυτό συνέβαλαν κρίσιμες υποδομές όπως ο IGB και το FSRU της Αλεξανδρούπολης, όπου η ΔΕΠΑ είχε καθοριστική παρουσία. Παράλληλα, ανέδειξε τη συμβολή της εταιρείας στην τροφοδοσία χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπως η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Μολδαβία και η Ουκρανία, ενισχύοντας την ενεργειακή ασφάλεια της ευρύτερης περιοχής.

Η δεύτερη θεματική ενότητα, με τίτλο «Αγορές Ηλεκτρικής Ενέργειας: Μετασχηματισμός, Νέες Ευκαιρίες και Προκλήσεις», επικεντρώθηκε στον ρόλο των ΑΠΕ, της αποθήκευσης και των νέων εργαλείων για τη σταθερότητα των τιμών.

Ο Παντελής Μπίσκας, Καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΑΠΘ, σημείωσε ότι η ταχεία ανάπτυξη υποδομών αποθήκευσης είναι αναγκαία για να συνοδεύσει την αύξηση των ΑΠΕ, ενώ οι μονάδες φυσικού αερίου παραμένουν κρίσιμες για την εξισορρόπηση και την ασφάλεια του συστήματος

Ο Κωνσταντίνος Μπασλής, Διευθυντής Διαχείρισης Ενέργειας στον ΗΡΩΝ, υπογράμμισε την ανάγκη θεσμικού πλαισίου και κινήτρων για επενδύσεις σε αποθήκευση, δίνοντας έμφαση στα PPAs και στους έξυπνους μετρητές που θα επιτρέψουν καλύτερη αντιστοίχιση παραγωγής και κατανάλωσης.

Ο Γιάννης Παπαμικρουλέας, Επικεφαλής Διεύθυνσης Ενεργειακών Συναλλαγών της ΔΕΠΑ Εμπορίας, παρουσίασε τα χρηματοοικονομικά εργαλεία, όπως τα futures, που προσφέρουν καλύτερη διαχείριση κινδύνου, προστασία των assets μιας εταιρείας και σταθερότερες τιμές σε ένα περιβάλλον υψηλής μεταβλητότητας.

Τέλος, ο Γιώργος Παλαιολόγος, Διευθυντής Πωλήσεων στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, επισήμανε ότι οι καταναλωτές ζητούν ολοκληρωμένα προϊόντα, καινοτόμες υπηρεσίες και ποιοτική εξυπηρέτηση. Παρουσίασε τη στρατηγική της εταιρείας που στηρίζεται σε τρεις πυλώνες: συνδυαστικά προϊόντα φυσικού αερίου και ρεύματος με ευέλικτα πακέτα, καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες και ισχυρή εμπειρία πελάτη με 24ωρη εξυπηρέτηση και loyalty schemes.

Η τρίτη θεματική ενότητα, με τίτλο «Εναλλακτικά Καύσιμα και Βιώσιμες Μεταφορές», ανέδειξε τη νέα εποχή που διαμορφώνεται στις μεταφορές μέσα από την εισαγωγή καθαρών καυσίμων και τεχνολογιών μηδενικών εκπομπών, όπου η ΔΕΠΑ Εμπορίας διαδραματίζει κεντρικό ρόλο.

Η Δρ. Κυριακή Καρακίτσου, Διευθύντρια Δραστηριοτήτων Θυγατρικών Εταιρειών της ΔΕΠΑ Εμπορίας, παρουσίασε το πρώτο έργο βιομεθανίου στη χώρα, το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Φάρμα Χήτας στη Φιλιππιάδα. Όπως ανέφερε, η μονάδα παράγει βιομεθάνιο υψηλής καθαρότητας, άνω του 97%, έχει υποστεί τις απαιτούμενες δοκιμές τον Μάρτιο και βρίσκεται στη διαδικασία αδειοδότησης για τη λειτουργία της, βάσει του κανονιστικού πλαισίου που εκδόθηκε το καλοκαίρι. Η ετήσια δυναμικότητα εκτιμάται σε 10 GWh, με δυνατότητα διπλασιασμού. Το παραγόμενο καύσιμο θα διατίθεται ως bio-CNG μέσω του δικτύου πρατηρίων FISIKON, ανοίγοντας τον δρόμο για την αξιοποίηση ενός καυσίμου μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος στις μεταφορές. Παράλληλα, εξετάζονται έργα μεγαλύτερης κλίμακας είτε για έγχυση του παραγόμενου βιομεθανίου στο δίκτυο φυσικού αερίου είτε μετατροπή του σε bio-CNG ή bio-LNG.

Τη συνέχεια έδωσε ο Γιώργος Χήτας, Πρόεδρος Δ.Σ. της Φάρμα Χήτας Α.Ε., ο οποίος υπογράμμισε ότι η επιχείρησή του, που δημιούργησε την πρώτη μονάδα βιοαερίου στη χώρα, πρωτοπορεί εκ νέου με την ανάπτυξη της πρώτης μονάδας βιομεθανίου στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ. Στα μελλοντικά σχέδια της Φάρμα Χήτας είναι να προχωρήσει, πάντα σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ, στην αύξηση της παραγωγής βιομεθανίου, καθώς έχει τη δυνατότητα και το δυναμικό γι’ αυτή την ανάπτυξη.

Ο Πέτρος Πάνου, Επικεφαλής Διεύθυνσης CNG & ssLNG της ΔΕΠΑ Εμπορίας, ανέλυσε τη σημασία του αερίου κίνησης ως βασικού μεταβατικού καυσίμου. Όπως εξήγησε, πρόκειται για μια ώριμη, οικονομικά αποδοτική και περιβαλλοντικά φιλική λύση, που μειώνει τις εκπομπές CO₂ έως και 25% και προσφέρει εξοικονόμηση κόστους καυσίμου έως και 65% σε σχέση με τη βενζίνη. Επισήμανε ότι η ΔΕΠΑ Εμπορίας διαθέτει και επεκτείνει το μοναδικό πανελλαδικό δίκτυο πρατηρίων CNG, το FISIKON, το οποίο αριθμεί ήδη 32 σημεία ανεφοδιασμού και διευρύνεται διαρκώς, προσφέροντας στους καταναλωτές και στις επιχειρήσεις πρόσβαση σε μια πιο βιώσιμη και οικονομική μορφή ενέργειας.

Στη δική του παρέμβαση, ο Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος της PTL ΕΠΕ και Πρόεδρος της ΕΕL, αναφέρθηκε στην εμπειρία της εταιρείας του που, σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ, προχώρησε στη μετατροπή οχημάτων μεταφοράς σε τεχνολογία διπλού καυσίμου (diesel και CNG). Η επιλογή αυτή οδήγησε σε σημαντική μείωση του κόστους καυσίμου αλλά και των εκπομπών, αποδεικνύοντας ότι το φυσικό αέριο αποτελεί άμεση και ρεαλιστική λύση για τον γηρασμένο στόλο μεταφορών της χώρας.

Τέλος, η Βάνα Πετρουλάκη, Marketing Coordinator της Φάρμας Κουκάκη Α.Ε., μοιράστηκε την εμπειρία της εταιρείας από τη μετατροπή μέρους του στόλου των φορτηγών ψυγείων και των λοιπών οχημάτων της σε αποκλειστική χρήση CNG, επισημαίνοντας ότι η πρωτοβουλία αυτή οδήγησε σε μείωση εκπομπών έως 30% και σε εξοικονόμηση κόστους καυσίμων έως 40%.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣΔΕΠΑΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟLNGCNG

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα ελληνικά λιμάνια και η μεταφορά LNG από τις ΗΠΑ. Κρίσιμος ο ρόλος του υπουργείου Ναυτιλίας

7 Νοεμβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Β. Κικίλιας: Δρομολογούνται στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε λιμάνια και ναυπηγεία

6 Νοεμβρίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Όμιλος AKTOR και ΔΕΠΑ Εμπορίας συνέστησαν την ATLANTIC – SEE LNG TRADE

5 Νοεμβρίου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Β. Κικίλιας: Οι ΗΠΑ μπορούν να διακινούν το LNG που εξάγουν μέσω της Ελλάδας

12 Οκτωβρίου, 2025
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εγκρίθηκε η 18η δέσμη Ευρωπαϊκών κυρώσεων κατά της Ρωσίας

24 Ιουλίου, 2025
INTERNATIONAL

TotalEnergies and CMA CGM to launch LNG bunkering logistics joint venture

23 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Προχωρά ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Δράμας - Αμφίπολης μέσω ΣΔΙΤ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Όποιος «ελέγχει» τα λιμάνια, «ελέγχει» και το παγκόσμιο εμπόριο. Η διαμάχη ΗΠΑ – Κίνας σε λιμάνια / terminals

14 Νοεμβρίου, 2025

Tο πρώτο MBA στη Διοίκηση των Αερομεταφορών στην Ελλάδα από τα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θράκης (video)

11 Νοεμβρίου, 2025

«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3»

11 Νοεμβρίου, 2025

Άνοιξε ο εμπορικός «πόλεμος» ΗΠΑ – Κίνας (και) στα ελληνικά λιμάνια. Αιχμές κατά Cosco από τη νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα

14 Νοεμβρίου, 2025

Τα υδροπλάνα έχουν (και) φανερούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης

13 Νοεμβρίου, 2025

Εκδόθηκαν οι Προσκλήσεις για τη χρηματοδότηση συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο

12 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

17 Νοεμβρίου, 2025

Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

17 Νοεμβρίου, 2025

Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

17 Νοεμβρίου, 2025

Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

17 Νοεμβρίου, 2025

Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Μεξικό και Κίνα «στήνουν» νέες εναλλακτικές εμπορικές διαδρομές, προκαλώντας εκνευρισμό στις ΗΠΑ

17 Νοεμβρίου, 2025
MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019

Μερίδιο αγοράς στα 14 αεροδρόμια της Fraport Greece: 17% Ryanair, 16% AEGEAN και 9% easyJet

17 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.