Κυριακή, 18 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το μήνυμα του ΣΕΕΝ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ναυτιλία. Στο 7,8% η απασχόληση στην Ελλάδα

    18 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Έκπτωση 10% στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 17 Μαΐου έως 30 Ιουνίου από τη Hellenic Train

    17 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στον ΟΛΠ υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία από τη Δημοκρατία του Καζακστάν

    16 Μαΐου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στα 3,9 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα προϋπολογισμού στο α’ 4μηνο του 2025

    16 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το μήνυμα του ΣΕΕΝ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ναυτιλία. Στο 7,8% η απασχόληση στην Ελλάδα

    18 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

    17 Μαΐου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Έκπτωση 10% στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 17 Μαΐου έως 30 Ιουνίου από τη Hellenic Train

    17 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στον ΟΛΠ υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία από τη Δημοκρατία του Καζακστάν

    16 Μαΐου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στα 3,9 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα προϋπολογισμού στο α’ 4μηνο του 2025

    16 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

45 φυλασσόμενες θέσεις στάθμευσης φορτηγών δημιούργησε η Ολυμπία Οδός: Αυτό είναι το Truck Parking Area της Ακράτας (video)

Πρόκειται για έναν χώρο 15 στρεμμάτων δίπλα από τον Σ.Ε.Α. Ακράτας στην κατεύθυνση προς Πάτρα, που απέχει 70 χλμ. από το λιμάνι της Πάτρας και 156 χλμ. από Αθήνα

ffotinos by ffotinos
9 Απριλίου, 2024
στο LOGISTICS, ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ολυμπία Οδός προχώρησε στη δημιουργία ενός ασφαλούς χώρου στάθμευσης για βαρέα οχήματα, ώστε οι επαγγελματίες οδηγοί να ξεκουράζονται, χωρίς να χρειάζεται πλέον να ανησυχούν για την ασφάλειά τους ή για το φορτίο τους.

Ο χώρος αναπτύχθηκε στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος που συμμετέχει η εταιρεία, με αντικείμενο «Ανάπτυξη εννέα προστατευμένων και ασφαλών χώρων στάθμευσης για φορτηγά στην Ελλάδα», σε συνεργασία με τον Εκτελεστικό Οργανισμό για την Καινοτομία και τα Δίκτυα (INEA).

Στο πλαίσιο της χρηματοδοτικής πρωτοβουλίας Connecting Europe Facility (CEF) – Τομέας μεταφορών, ο υφιστάμενος χώρος στάθμευσης φορτηγών στoν Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) Ακράτας αναβαθμίστηκε, αποκτώντας κέντρο ελέγχου, σύστημα παρακολούθησης βίντεο 24/7 και συστήματα φύλαξης σε επίπεδο «Silver» με χωρητικότητα 45 θέσεων στάθμευσης φορτηγών.

Πρόκειται για έναν χώρο 15 στρεμμάτων δίπλα από τον Σ.Ε.Α. Ακράτας στην κατεύθυνση προς Πάτρα, που απέχει 70 χλμ. από το λιμάνι της Πάτρας και 156 χλμ. από Αθήνα.

Ο χώρος στάθμευσης φορτηγών διαθέτει:

  • Φυλάκιο
  • 45 θέσεις στάθμευσης φορτηγών
  • Κέντρο ελέγχου και Σύστημα παρακολούθησης 24/7
  • Συστήματα φύλαξης σε επίπεδο «Silver»
  • Χώρο ανάπαυσης
  • Τουαλέτες και ντους
  • Τηλεόραση
  • Αυτόματους πωλητές
  • Δωρεάν Wi-Fi.

Σύντομα, εντός του χώρου θα υπάρχει δυνατότητα για στάθμευση φορτηγών ψυγείων με παροχή ρεύματος. Παράλληλα, δίπλα στον Σ.Ε.Α. οι οδηγοί θα βρουν εστιατόριο και πρατήριο υγρών καυσίμων. Τέλος, έχει αναπτυχθεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για τη βελτιστοποίηση της χρήσης των χώρων αυτών που θα επιτρέπει την προκράτηση θέσεων.

Το έργο ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2023, με συνολικό προϋπολογισμό 2,5 εκατομμύρια ευρώ.

Π. Παπανικόλας: «Στην Ολυμπία Οδό παρέχουμε ασφάλεια και άνεση σε όλους τους οδηγούς»

Σχολιάζοντας την ανωτέρω εξέλιξη, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της «Ολυμπία Οδός» Α.Ε. Παναγιώτης Παπανικόλας δήλωσε τα ακόλουθα:

«Στην Ολυμπία Οδό προτεραιότητά μας είναι να παρέχουμε ασφάλεια και άνεση σε όλους τους οδηγούς, ιδιαίτερα στους επαγγελματίες που διανύουν μεγάλες αποστάσεις και πραγματοποιούν διασυνοριακά ταξίδια.

Πήραμε μέρος στο πρόγραμμα SSTPA με στόχο να παρέχουμε ασφαλή περιοχή στάθμευσης φορτηγών και να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ασφάλεια στο εθνικό οδικό δίκτυο.

O Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της «Ολυμπία Οδός» Α.Ε., Παναγιώτης Παπανικόλας

Συμμετείχαμε και με ίδιους πόρους στη δημιουργία του χώρου, επενδύοντας σε μια ποιοτική υπηρεσία ασφαλούς και ουσιαστικής ξεκούρασης των επαγγελματιών οδηγών. Στόχος μας είναι μελλοντικά να δημιουργηθεί ηλεκτρονική σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, μέσω της οποίας οι οδηγοί θα μπορούν να ενημερώνονται για τα δρομολόγια των πλοίων και να προγραμματίζουν καλύτερα το ταξίδι τους.

Η υπηρεσία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο κινητικότητας που προωθεί ο βασικός μας μέτοχος, η VINCI Highways, για έναν ασφαλή και βιώσιμο αυτοκινητόδρομο για όλους».

Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών (ΣΕΑ) της Ολυμπίας Οδού, έμφαση και στον επαγγελματία αυτοκινητιστή 

Στην Ολυμπία Οδό, όπως αναφέρουν στελέχη της, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην άμεση εξυπηρέτηση των αναγκών των οδηγών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Η εταιρεία διαθέτει 11 σύγχρονα Σημεία Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, προσβάσιμα από άτομα με αναπηρία (ΑΜΕΑ), που προσφέρουν υπηρεσίες εστίασης, ανεφοδιασμού καυσίμων, υγραερίου κίνησης, ηλεκτροφόρτισης αυτοκινήτων και άλλες υπηρεσίες, όπως παιχνίδια ή mini market.

Όπως σημειώνουν τα ίδια στελέχη, ο επαγγελματίας οδηγός είναι στις προτεραιότητες της εταιρείας.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν, η Ολυμπία Οδός είναι ο πρώτος αυτοκινητόδρομος στη χώρα, που εφαρμόζει το σύστημα χιλιομετρικών χρεώσεων, οριζόντια, για ιδιώτες, αλλά και για επαγγελματίες.

Τι είναι το πρότυπο SSTPA (Safe and Secure Truck Parking Area)

Οι οδικές μεταφορές είναι ο κυρίαρχος τρόπος μεταφοράς στο ενδοευρωπαϊκό εμπόριο και τα logistics, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 50% όλων των τονοχιλιόμετρων και το 75% των εμπορευματικών μεταφορών στην ενδοχώρα.

Μεγάλο ποσοστό των συνολικών τονοχιλιόμετρων οδικών εμπορευματικών μεταφορών αντιπροσωπεύουν τα βαρέα φορτηγά οχήματα (HGV), με χωρητικότητα άνω των 40 τόνων, που ταξιδεύουν σεμεγάλες αποστάσεις και πραγματοποιούν διασυνοριακά ταξίδια.

Το κεντρικό κτίριο του SSTPA της Ακράτας

Καθημερινά, αγαθά αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ μεταφέρονται στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο, το οποίο αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας της ΕΕ.

Παρά τις επιτυχείς επιδόσεις του κλάδου σε όγκο, αντιμετωπίζει ένα σημαντικό φάσμα θεμάτων, μεταξύ των οποίων οι αυξανόμενες προκλήσεις που σχετίζονται με την ασφάλεια και τις μη ελκυστικές συνθήκες εργασίας που οδηγούν σε έλλειψη οδηγών και γήρανση του εργατικού δυναμικού.

Ένας οδηγός φορτηγού ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του σε καμπίνα φορτηγού, σε αποθήκες, τερματικούς σταθμούς συνδυασμένων μεταφορών ή χώρους στάθμευσης/εστιατόριων κατά μήκος αυτοκινητόδρομων.

Ως εκ τούτου, είναι πρωταρχικής σημασίας αυτά τα περιβάλλοντα να παρέχουν ένα κατάλληλο επίπεδο ασφάλειας, άνεσης και αξιοπρέπειας. Οι μη ελκυστικές συνθήκες εργασίας και η ανεπαρκής ασφάλεια επηρεάζουν την ελκυστικότητα και την πρόσληψη θέσεων εργασίας και, τελικά, την ευημερία του κλάδου.

Για να προωθήσει την ανάπτυξη των SSTPAs στην Ευρώπη, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χρηματοδότησε το 2018 μια μελέτη, η οποία κατέληξε (μεταξύ άλλων) σε ένα προτεινόμενο πρότυπο για SSTPA στην Ευρώπη που καλύπτει απαιτήσεις ασφάλειας και υπηρεσιών.

Εσωτερικό τμήμα του SSTPA της Ακράτας

Επιπλέον, το 2019, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημιούργησε μια Ομάδα Εμπειρογνωμόνων για Ασφαλείς Χώρους Στάθμευσης Φορτηγών για να βοηθήσει την Επιτροπή στην δημιουργία ασφαλών χώρων στάθμευσης καθώς και των τεχνικών προδιαγραφών τους.

Παράλληλα, η Ομάδα δημιούργησε τον ιστότοπο https://eu-parkings.eu/ που στοχεύει στην παροχή πληροφοριών και στη διευκόλυνση της υιοθέτησης του Προτύπου SSTPA. Ένα πανευρωπαϊκό πρότυπο για χώρους στάθμευσης φορτηγών θα δημιουργήσει μεγαλύτερη διαφάνεια για τους χρήστες και θα διευκολύνει τις επενδύσεις του ιδιωτικού τομέα.

Πληροφορίες για τους οδηγούς φορτηγών

Τα χρονικά όρια οδήγησης και εν γένει εργασίας των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων στη χώρα μας καθορίζονται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό ΕΚ 561/2006 και από το Β.Δ. 28.1/4.2.1938, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Π.Δ 167/2006, καθώς και τις σχετικές ΣΣΕ και Διαιτητικές Αποφάσεις.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, ο ημερήσιος χρόνος οδήγησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις οκτώ (8) ώρες.

Ειδικά για τις διεθνείς μεταφορές ο ημερήσιος χρόνος οδήγησης δεν πρέπει να υπερβαίνει τις εννέα (9) ώρες, ωστόσο μπορεί να παρατείνεται σε δέκα (10) ώρες κατ’ ανώτατο όριο, όχι όμως για περισσότερες από δυο φορές στη διάρκεια της εβδομάδας (αρθ. 6, ΕΚ 561/2006).

Ο συνολικός χρόνος οδήγησης ο οποίος σωρεύεται κατά τη διάρκεια δυο διαδοχικών εβδομάδων, δεν υπερβαίνει τις ενενήντα (90) ώρες (αρθ. 6, ΕΚ 561/2006).

Ο χρόνος εβδομαδιαίας εργασίας των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων δεν μπορεί να υπερβαίνει τις σαράντα οκτώ (48) ώρες κατά μέσο όρο, σε περίοδο αναφοράς τεσσάρων (4) μηνών (αρθ. 4, Π.Δ. 167/2006).

(Σημείωση: στον χρόνο εργασίας αναφέρεται κάθε δραστηριότητα οδικής μεταφοράς σύμφωνα με το αρθ. 3 του Π.Δ 167/2006).

Ο κάθε οδηγός έχει ημερήσια ανάπαυση τουλάχιστον δώδεκα (12) ωρών ημερησίως (Β.Δ. 882/1961).

Επιπλέον μετά από περίοδο οδήγησης τεσσερισήμισι (4,5) ωρών, ο οδηγός κάνει διάλειμμα σαραντα πέντε (45) τουλάχιστον λεπτών, εντός του χρόνου οδήγησης, το οποίο μπορεί να κατανέμεται σε δεκαπέντε (15) και τριάντα (30) λεπτά αντίστοιχα (αρθ.7, ΕΚ 561/2006).

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣΠΑΡΚΙΝΓΚ ΦΟΡΤΗΓΩΝSSTPAsΟΔΗΓΟΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝΦΟΡΤΗΓΑΠΣΧΕΜΟΦΑΕΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση

15 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Μειώθηκαν τα κόμιστρα των ευρωπαϊκών οδικών εμπορευματικών μεταφορών στο Q1 του 2025, ελέω χαμηλής ζήτησης

15 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Χρίστος Δήμας: Στο 77% η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

13 Μαΐου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέες αεροδυναμικές βελτιώσεις στα φορτηγά βαρέος τύπου από τη Volvo Trucks

13 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Αιτιολογημένη γνώμη στη Γαλλία για τους κανόνες πρόσβασης στις διεθνείς οδικές εμπορευματικές μεταφορές

9 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Νέες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις 34.000 τ.μ. για την DSV στην Ολλανδία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Τι προβλέπει η νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας για τον σιδηρόδρομο: 8 υπεραστικά τρένα και 15 προαστιακού τύπου φέρνουν οι Ιταλοί (FS)

12 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Πως σχολίασαν τη νέα συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας ο Δ.Σ. της Ferrovie, ο Πρόεδρος και ο Δ.Σ. της Hellenic Train

13 Μαΐου, 2025

Hellenic Train: Η επένδυση των 360 εκατ. ευρώ είναι από τις μεγαλύτερες στις μεταφορές στην Ελλάδα

12 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

Σύνδεσμος εμπόρων και μεσιτών ταξί: Στηρίζουμε απόλυτα τα αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ έως και την Τρίτη 22 Απριλίου

0

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Το μήνυμα του ΣΕΕΝ για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στη Ναυτιλία. Στο 7,8% η απασχόληση στην Ελλάδα

18 Μαΐου, 2025

ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

17 Μαΐου, 2025

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

17 Μαΐου, 2025

Έκπτωση 10% στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη από 17 Μαΐου έως 30 Ιουνίου από τη Hellenic Train

17 Μαΐου, 2025

Στον ΟΛΠ υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία από τη Δημοκρατία του Καζακστάν

16 Μαΐου, 2025

Στα 3,9 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα προϋπολογισμού στο α’ 4μηνο του 2025

16 Μαΐου, 2025

Για το αναπτυξιακό σχεδιασμό και την ερευνητική δραστηριότητα του ΕΚΕΤΑ ενημερώθηκε ο υφ. Ανάπτυξης

16 Μαΐου, 2025

Ικανοποίηση Β. Κικίλια από τη μείωση μέχρι 32% των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

16 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr