• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 22 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

    22 Μαΐου, 2022
    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

    22 Μαΐου, 2022
    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η αλήθεια για τις Βιομηχανικές Περιοχές

vvegiazi by vvegiazi
21 Ιανουαρίου, 2022
στο ΓΝΩΜΗ
0
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Όταν τις δεκαετίες του 1960 και του 1970 η Ελληνική Τράπεζα Βιομηχανικής Αναπτύξεως (ΕΤΒΑ) δημιούργησε τις πρώτες Βιομηχανικές Περιοχές (ΒΙΠΕ), η Ελλάδα βρισκόταν μεταξύ των πρωτοπόρων στην Ευρώπη.

Έχοντας όλες τις απαραίτητες υποδομές (ανάλογα με τις απαιτήσεις της εποχής), οι ΒΙΠΕ προσέλκυσαν γρήγορα επενδύσεις και μέχρι και σήμερα στεγάζουν μερικές από τις ανταγωνιστικότερες βιομηχανίες της χώρας.

Σταδιακά, όμως, η κρατική ΕΤΒΑ χρησιμοποιήθηκε για πολιτικές σκοπιμότητες. Ιδρύθηκαν ΒΙΠΕ και χρηματοδοτήθηκαν υποδομές σε περιοχές που δεν είχαν τη δυναμική να προσελκύσουν επενδύσεις.

Ταυτόχρονα, η σταδιακή αποβιομηχάνιση, το αντιαναπτυξιακό θεσμικό πλαίσιο και η χρόνια αδιαφορία της πολιτείας οδήγησαν σε παρακμή αρκετές ΒΙΠΕ – και σε σπατάλη των χρημάτων των φορολογουμένων.

 

Ιδρύθηκαν ΒΙΠΕ και χρηματοδοτήθηκαν υποδομές σε περιοχές που δεν είχαν τη δυναμική να προσελκύσουν επενδύσεις.

 

Το 2003, κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας, ιδιωτικοποιήθηκε η ΕΤΒΑ και διαγράφηκαν (δηλ. χρεώθηκαν στον φορολογούμενο) χρέη των εγκατεστημένων επιχειρήσεων προς το Δημόσιο ύψους 7 δισ. δραχμών.

Έκτοτε, η ιδιωτική πλέον ΕΤΒΑ ξεκίνησε μία σημαντική προσπάθεια εξυγίανσης, η οποία αναπτύσσεται σε τέσσερις άξονες:

  • Συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών: Οι ΒΙΠΕ είναι μικρές πόλεις, με δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, δρόμων, οδοφωτισμού, με Μονάδες Κατεργασίας Αποβλήτων (ΜΚΑ) κ.ά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι τα τελευταία χρόνια η ΕΤΒΑ έχει επενδύσει άνω των 5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της ΜΚΑ της ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης και έχει συνάψει συμφωνία με τη Wind για την εγκατάσταση και λειτουργία δικτύου οπτικών ινών σε 12 ΒΙΠΕ.
  • Διαφάνεια: Όποτε υπηρεσίες διαχείρισης και λειτουργίας ανατίθενται σε εξωτερικούς συνεργάτες, αυτό γίνεται κατόπιν διαγωνισμού, στον οποίο μπορούν να συμμετέχουν και οι εγκατεστημένες επιχειρήσεις – εκτός από περιπτώσεις στις οποίες προκύπτει σύγκρουση συμφερόντων. Όλες οι δαπάνες που επιμερίζονται στις επιχειρήσεις είναι ανταποδοτικές, αναρτώνται στην εταιρική ιστοσελίδα και μπορούν ανά πάσα στιγμή να ελεγχθούν.
  • Μείωση του λειτουργικού κόστους: Επιδίωξη οικονομιών κλίμακας προς όφελος των επιχειρήσεων και εξορθολογισμός του λειτουργικού κόστους. Ενδεικτικά, το προσωπικό έχει μειωθεί κατά περίπου 45% την τελευταία διετία και το κόστος ενοικίασης των κεντρικών γραφείων κατά 40%. Ταυτόχρονα, έχει ξεκινήσει μία σειρά ενεργειών για τη διεκδίκηση οφειλομένων από τις επιχειρήσεις. Με μέσο όρο εισπραξιμότητας περίπου 70%, η εταιρεία παρουσιάζει διαχρονικά ζημίες στη διαχείριση – και ουδόλως έχει «εξασφαλισμένο κέρδος 30%», όπως ανακριβώς αναφέρεται κατά καιρούς σε δημοσιεύματα.
    Παρόλο που η ΕΤΒΑ έχει δικαιωθεί στο σύνολο των προσφυγών της, η γνωστή καθυστέρηση της απονομής της δικαιοσύνης στη χώρα μας έχει οδηγήσει στη συσσώρευση οφειλομένων, με σημαντικό κόστος για τις συνεπείς εγκατεστημένες επιχειρήσεις και την ΕΤΒΑ, που είναι θεσμικά υποχρεωμένη να συνεχίζει να παρέχει υπηρεσίες και να τηρεί τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της, ακόμα και όταν οι επωφελούμενες επιχειρήσεις δεν είναι συνεπείς. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στις αρχές του 2021 εκδόθηκε οριστική απόφαση για χρέος δεκαετίας που ξεπερνούσε τα 12 εκατ. ευρώ, με πλήρη δικαίωση της ΕΤΒΑ.
  • Θεσμική παρέμβαση: Συστηματική συνεργασία με τη Δημόσια Διοίκηση και την εκάστοτε κυβέρνηση για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου. Ο ισχύων νόμος έχει, δυστυχώς, πολλές ατέλειες: διατηρεί για πολλά θέματα το καθεστώς συναρμοδιότητας του φορέα διαχείρισης και τρίτων φορέων, όπως είναι οι ΟΤΑ και οι Περιφέρειες, εισάγει διατάξεις που οδηγούν σε συναπόφαση μεταξύ διαχειριστή και επιχειρήσεων για ζητήματα που αφορούν επιχειρηματικές αποφάσεις του διαχειριστή, δεν λύνει το ζήτημα των αδρανών ακινήτων που «καταλαμβάνουν» υποδομές που έχουν χρηματοδοτηθεί (αρχικά) με χρήματα των φορολογουμένων, δίνει τη δυνατότητα στις εγκατεστημένες επιχειρήσεις να αναλάβουν ατελώς τη διαχείριση και -κυρίως- την κυριότητα των υποδομών κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια έχουν ψηφιστεί πολλές διατάξεις που καθιστούν την εγκατάσταση μιας επιχείρησης εντός ΒΙΠΕ ελκυστικότερη: αυξημένοι συντελεστές δόμησης, πτώση περιβαλλοντικής κατάταξης, καθεστώς γνωστοποίησης εγκατάστασης και λειτουργίας, μεγαλύτερη διάρκεια ΑΕΠΟ, μειωμένος ΕΝΦΙΑ, απαλλαγή από φόρο μεταβίβασης κ.ά.

Το υπουργείο Ανάπτυξης επεξεργάζεται τη δημιουργία νέου νόμου για τους Οργανωμένους Υποδοχείς Μεταποιητικών Δραστηριοτήτων (ΟΥΜΕΔ).

 

Η ανάπτυξη Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών Δραστηριοτήτων (ΟΥΜΕΔ) είναι μια ακριβή ιδιωτική επένδυση μακράς απόδοσης.

 

Όπως και άλλοι φορείς, η ΕΤΒΑ κλήθηκε και εξέφρασε τις θέσεις της: Η ανάπτυξη ΟΥΜΕΔ είναι μια ακριβή ιδιωτική επένδυση μακράς απόδοσης. Ο επενδυτής, που αναλαμβάνει το επιχειρηματικό ρίσκο, πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί την επένδυσή του με αυτονομία, τηρώντας τη νομοθεσία, ιδίως όσον αφορά την περιβαλλοντική συμμόρφωση.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον το αποτέλεσμα της νομοπαρασκευαστικής διαδικασίας.

Θάνος Ψαθάς,

Διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ ΑΕ   

 

 

(Αναδημοσίευση από το “Naftemporiki Society” της Ναυτεμπορικής)

Tags:ΕΤΒΑΕΤΒΑ ΒΙΠΕΒΙΠΕΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΨΑΘΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Προτεραιότητα οι συνδέσεις λιμένων – σιδηροδρόμων στην «Εθνική Λιμενική Πολιτική 2020 – 2030»
LOGISTICS

Ο διευθύνων σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» Β. Μαγκλάρας στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών (31/5-1/6)

10 Μαΐου, 2022
ΓΝΩΜΗ

ΒΙΠΕ και τόνωση της παραγωγικής διαδικασίας

5 Απριλίου, 2022
Υπεγράφη η νέα σύμβαση παραχώρησης για το Θριάσιο Ε/Κ. Νέα «εποχή» για logistics / συνδυασμένες μεταφορές της Ελλάδας
LOGISTICS

Υπεγράφη η νέα σύμβαση παραχώρησης για το Θριάσιο Ε/Κ. Νέα «εποχή» για logistics / συνδυασμένες μεταφορές της Ελλάδας

30 Μαρτίου, 2022
LOGISTICS

Υπογράφεται η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο (ΘΕΚ)

29 Μαρτίου, 2022
LOGISTICS

«Ξεκλειδώνει» η επένδυση των 158 εκατ. στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Θα διαθέτει αποθήκες, τελωνείο, τράπεζα και συνεργείο φορτηγών

14 Μαρτίου, 2022
Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
LOGISTICS

Μελετάται η επέκταση της Βιομηχανικής Περιοχής στην Τρίπολη

23 Δεκεμβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο
Αντίδραση ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ) στην «υφαρπαγή» του Ταχυδρομικού Κώδικα

Τρένο από Ναύπλιο σε Κρανίδι & Ερμιόνη – όταν η φαντασία γεννά πραγματικότητες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022
Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

20 Μαΐου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

20 Μαΐου, 2022
Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air

Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

20 Μαΐου, 2022
Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους

1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

20 Μαΐου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

20 Μαΐου, 2022
Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

20 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ