• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Χαμηλή η κερδοφορία των αερομεταφορέων της Ε.Ε. Oι λάθος τακτικές

vvegiazi by vvegiazi
21 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΓΝΩΜΗ
0
Διάκριση για την Ελλάδα: Eκπρόσωπος της ΥΠΑ στην Επιτροπή Αεροναυτιλίας του ICAO
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με μια πρώτη ματιά, ο ευρωπαϊκός αεροπορικός κλάδος δεν έχει αλλάξει, σε σχέση με πριν από είκοσι χρόνια. Κορυφαίοι εθνικοί αερομεταφορείς, όπως η Air France, η British Airways, η Iberia, η KLM και η Lufthansa, κυριαρχούν στους κεντρικούς αερολιμένες των σημαντικότερων ευρωπαϊκών χωρών.

Αν είναι κανείς πιο προσεκτικός, όμως, θα διαπιστώσει ότι τα δεδομένα της αγοράς έχουν αλλάξει πάρα πολύ. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, οι δέκα παλαιότεροι παίκτες του κλάδου έχουν συσπειρωθεί γύρω από τρεις μεγάλους ομίλους, στο πλαίσιο ενοποίησής που θυμίζει αντίστοιχες των ΗΠΑ.

Ενώ η αναδιάρθρωση της American Airlines, της Delta Air Lines και της United Continental Holdings έχει αυξήσει, κατά πολύ, την κερδοφορία τους, οι Ευρωπαίοι ανταγωνιστές τους δεν παρουσιάζουν ανάλογα κέρδη.

Το εργατικό δυναμικό συχνά απεργεί, το ρυθμιστικό πλαίσιο παραμένει περίπλοκο σε αρκετές χώρες τns Ευρώπης και οι αεροπορικές εταιρείες των μεγάλων ομίλων εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξάρτητα, ενίοτε για λόγους εθνικής υπερηφάνειας και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πρόσθετα έξοδα.

Αυτή η κατάσταση αποτυπώνεται πολύ καθαρά στην περίπτωση τns Lufthansa. Οι απεργιακές κινητοποιήσει των πιλότων τns, στα τέλη Νοεμβρίου, προκάλεσαν τη ματαίωση 4.500 πτήσεων και ενώ η διοίκηση είχε προσφέρει μπόνους 20.000 ευρώ ανά άτομο και αύξηση μισθών 4,4%.

Επίσης, η διοίκηση παραιτήθηκε από το αίτημά της για μείωση των προνομίων των εργαζομένων τns. Οι απεργίες κόστισαν στη γερμανική αεροπορική εταιρεία περίπου 470 εκατ. ευρώ.

Με ετήσιο μισθό που υπερβαίνει τις 255.000 ευρώ για τους παλαιότερους πιλότους της Lufthansa, οι εργαζόμενοί τns είναι οι καλύτερα αμειβόμενοι του κλάδου. Επιπροσθέτου, οι πιλότοι τάσσονται κατά του σχεδίου για τον διπλασιασμό του στόλου τns Eurowings – θυγατρική Tns Lufthansa που δραστηριοποιείται στην αγορά αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. Φοβούνται μήπως η διοίκηση στραφεί στην Αυστρία για να προσλάβει πιλότους, με χαμηλότερες οικονομικές απαιτήσεις.

«Η Eurowings δεν είναι ο εχθρός μας», δήλωσε ο Καρλ Ούρλιχ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου τns Lufthansa. «Είναι η μοναδική ευκαιρία για να επιβιώσουμε, λόγω του ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουμε στις μέρες μας».

Βασικές αιτίες των προβλημάτων του ευρωπαϊκού αεροπορικού κλάδου είναι οι πολλοί παίκτες και ότι αρκετοί από αυτούς εξακολουθούν να λειτουργούν με τη στήριξη του κράτους.

Οι τρείς μεγαλύτερες εταιρείες στον ευρωπαϊκό κλάδο ελέγχουν το 29% τns αγοράς, ενώ οι αντίστοιχες εταιρείες στις ΗΠΑ κατέχουν το 52%. «Η Ευρώπη διαθέτει πολλές αεροπορικές εταιρείες για το μέγεθος τns αγοράς τns», δηλώνει ο Τζόναθαν Γούμπερ, αναλυτής τns CAPA.

Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν εκμεταλλευθεί αυτό το γεγονός. Οι τρεις μεγαλύτερες, η Ryanair, η EasyJet και η Norwegian Air Shuttle, προσελκύουν το επιβατικό κοινό, αλλά τους χρεώνουν για πρόσθετες υπηρεσίες. Το 2015 ήλεγχαν το 40% της αγοράς στην Ευρώπη, από το 23% το 2005, ενώ μόνο η κεφαλαιοποίηση της Ryanair είναι σχεδόν ίση με αυτήν των τριών μεγάλων παραδοσιακών αεροπορικών εταιρειών.

Richard Weiss,

Bloomberg

Tags:ACI EUROPEAIR FRANCEBRITISHEASYJETEUROWINGSIAGIATAIBERIAKLMLUFTHANSARYANAIR

Σχετικά Άρθρα

5 χρόνια από την έναρξη της εμβληματικής παραχώρησης των 14 αεροδρομίων
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

ACI EUROPE: Το 2024 η ανάκαμψη των αερομεταφορών στα προ Covid επίπεδα. Οι προβλέψεις για το 2022

25 Μαΐου, 2022
H Ryanair «πάγωσε» τις κρατικές ενισχύσεις σε KLM και TAP. Οι αποφάσεις του Δικαστηρίου της ΕΕ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το ιπτάμενο προσωπικό της Ryanair, που εργάζεται στο crew room του Μπέργκαμο, θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο

19 Μαΐου, 2022
H Ryanair «πάγωσε» τις κρατικές ενισχύσεις σε KLM και TAP. Οι αποφάσεις του Δικαστηρίου της ΕΕ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Σημαντική συρρίκνωση ζημιών (355 εκατ. από 1 δισ.) για τη Ryanair. Παραμένουν οι «αβεβαιότητες»

17 Μαΐου, 2022
9 καίριες ερωτήσεις – απαντήσεις για όσους μπορούν να ταξιδέψουν έως τις 3 Μαΐου
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Προαιρετική από σήμερα η χρήση μάσκας σε αεροδρόμια και κατά τη διάρκεια της πτήσης

16 Μαΐου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

17,7 εκατ. ευρώ για τη στήριξη 1.580 πρώην εργαζομένων της Air France λόγω Covid

11 Μαΐου, 2022
Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης της ΥΠΑ για μείωση των αερίων εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του κλάδου
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Ευρώπη οδηγεί την “κούρσα” της ανάκαμψης των αερομεταφορών: Στο +425,4% η άνοδος τον Μάρτιο

5 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ενώνουν δυνάμεις οι εργαζόμενοι σιδηροδρόμου – συγκοινωνιών κατά υπερΤαμείου

Αναγκαιότητα οι σιδηρόδρομοι στη χώρα. Τα πλεονεκτήματα έναντι των οδικών μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

ΠΟΠΕΚ: Συρρικνώνονται τα κέρδη των πρατηρίων βενζίνης, άδικη η επιβολή πλαφόν

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ