• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 1 Απριλίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

    31 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

    31 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

    31 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

    31 Μαρτίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Χαμηλή η κερδοφορία των αερομεταφορέων της Ε.Ε. Oι λάθος τακτικές

vvegiazi by vvegiazi
21 Δεκεμβρίου, 2016
στο ΓΝΩΜΗ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με μια πρώτη ματιά, ο ευρωπαϊκός αεροπορικός κλάδος δεν έχει αλλάξει, σε σχέση με πριν από είκοσι χρόνια. Κορυφαίοι εθνικοί αερομεταφορείς, όπως η Air France, η British Airways, η Iberia, η KLM και η Lufthansa, κυριαρχούν στους κεντρικούς αερολιμένες των σημαντικότερων ευρωπαϊκών χωρών.

Αν είναι κανείς πιο προσεκτικός, όμως, θα διαπιστώσει ότι τα δεδομένα της αγοράς έχουν αλλάξει πάρα πολύ. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, οι δέκα παλαιότεροι παίκτες του κλάδου έχουν συσπειρωθεί γύρω από τρεις μεγάλους ομίλους, στο πλαίσιο ενοποίησής που θυμίζει αντίστοιχες των ΗΠΑ.

Ενώ η αναδιάρθρωση της American Airlines, της Delta Air Lines και της United Continental Holdings έχει αυξήσει, κατά πολύ, την κερδοφορία τους, οι Ευρωπαίοι ανταγωνιστές τους δεν παρουσιάζουν ανάλογα κέρδη.

Το εργατικό δυναμικό συχνά απεργεί, το ρυθμιστικό πλαίσιο παραμένει περίπλοκο σε αρκετές χώρες τns Ευρώπης και οι αεροπορικές εταιρείες των μεγάλων ομίλων εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξάρτητα, ενίοτε για λόγους εθνικής υπερηφάνειας και αυτό έχει ως αποτέλεσμα πρόσθετα έξοδα.

Αυτή η κατάσταση αποτυπώνεται πολύ καθαρά στην περίπτωση τns Lufthansa. Οι απεργιακές κινητοποιήσει των πιλότων τns, στα τέλη Νοεμβρίου, προκάλεσαν τη ματαίωση 4.500 πτήσεων και ενώ η διοίκηση είχε προσφέρει μπόνους 20.000 ευρώ ανά άτομο και αύξηση μισθών 4,4%.

Επίσης, η διοίκηση παραιτήθηκε από το αίτημά της για μείωση των προνομίων των εργαζομένων τns. Οι απεργίες κόστισαν στη γερμανική αεροπορική εταιρεία περίπου 470 εκατ. ευρώ.

Με ετήσιο μισθό που υπερβαίνει τις 255.000 ευρώ για τους παλαιότερους πιλότους της Lufthansa, οι εργαζόμενοί τns είναι οι καλύτερα αμειβόμενοι του κλάδου. Επιπροσθέτου, οι πιλότοι τάσσονται κατά του σχεδίου για τον διπλασιασμό του στόλου τns Eurowings – θυγατρική Tns Lufthansa που δραστηριοποιείται στην αγορά αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. Φοβούνται μήπως η διοίκηση στραφεί στην Αυστρία για να προσλάβει πιλότους, με χαμηλότερες οικονομικές απαιτήσεις.

«Η Eurowings δεν είναι ο εχθρός μας», δήλωσε ο Καρλ Ούρλιχ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου τns Lufthansa. «Είναι η μοναδική ευκαιρία για να επιβιώσουμε, λόγω του ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουμε στις μέρες μας».

Βασικές αιτίες των προβλημάτων του ευρωπαϊκού αεροπορικού κλάδου είναι οι πολλοί παίκτες και ότι αρκετοί από αυτούς εξακολουθούν να λειτουργούν με τη στήριξη του κράτους.

Οι τρείς μεγαλύτερες εταιρείες στον ευρωπαϊκό κλάδο ελέγχουν το 29% τns αγοράς, ενώ οι αντίστοιχες εταιρείες στις ΗΠΑ κατέχουν το 52%. «Η Ευρώπη διαθέτει πολλές αεροπορικές εταιρείες για το μέγεθος τns αγοράς τns», δηλώνει ο Τζόναθαν Γούμπερ, αναλυτής τns CAPA.

Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν εκμεταλλευθεί αυτό το γεγονός. Οι τρεις μεγαλύτερες, η Ryanair, η EasyJet και η Norwegian Air Shuttle, προσελκύουν το επιβατικό κοινό, αλλά τους χρεώνουν για πρόσθετες υπηρεσίες. Το 2015 ήλεγχαν το 40% της αγοράς στην Ευρώπη, από το 23% το 2005, ενώ μόνο η κεφαλαιοποίηση της Ryanair είναι σχεδόν ίση με αυτήν των τριών μεγάλων παραδοσιακών αεροπορικών εταιρειών.

Richard Weiss,

Bloomberg

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ACI EUROPEAIR FRANCEBRITISHEASYJETEUROWINGSIAGIATAIBERIAKLMLUFTHANSARYANAIR

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

31 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Μια πρώην υπουργός και ο απερχόμενος Γ. Δ/ντής του Eurocontrol στο ΔΣ της Ryanair

30 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

Ryanair Holdings PLC announces 2 new Board appointments

28 Μαρτίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Νέα προϊόντα για τους νεαρούς ταξιδιώτες από την Air France

28 Μαρτίου, 2023
A plus Abends
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στα επίπεδα προ Covid-19 η κίνηση των ευρωπαϊκών αεροδρομίων τον Ιανουάριο του ’23. Τα στοιχεία του ACI Europe

9 Μαρτίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Μειώθηκαν τα αεροπορικά ατυχήματα το 2022. Τι αποκαλύπτει η έκθεση της IATA

7 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Αναγκαιότητα οι σιδηρόδρομοι στη χώρα. Τα πλεονεκτήματα έναντι των οδικών μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
ÁÅÑÏÄÑÏÌÉÏ ÅËÅÕÈÅÑÉÏÓ ÂÅÍÉÆÅËÏÓ (EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)

Οι παρατηρήσεις του AFISO για το άρθρο 74

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Καλαμπάκα προσθέτει η Hellenic Train από τις 3 Απριλίου

31 Μαρτίου, 2023

KLM: Επεκτείνει το δίκτυό της στην Ασία, διπλασιάζοντας τον αριθμό πτήσεων

31 Μαρτίου, 2023

Παρατείνονται ως τις 13/4 οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ύψος του ΣΕΑ Μαλακάσας

31 Μαρτίου, 2023

UPS invests millions in advanced training for on-the-road drivers

31 Μαρτίου, 2023

Στο 11,4% η ανεργία τον περασμένο Φεβρουάριο

31 Μαρτίου, 2023

Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

31 Μαρτίου, 2023

Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

31 Μαρτίου, 2023

Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

31 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ