Σάββατο, 8 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (Αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

    7 Νοεμβρίου, 2025
    LOGISTICS

    Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

    7 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΘ λόγω της προσωρινής διακοπής του Μετρό Θεσσαλονίκης

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (Αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

    7 Νοεμβρίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

    7 Νοεμβρίου, 2025
    LOGISTICS

    Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

    7 Νοεμβρίου, 2025
    MMM

    Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΘ λόγω της προσωρινής διακοπής του Μετρό Θεσσαλονίκης

    7 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

EV charging in seven European cities

vvegiazi by vvegiazi
12 Απριλίου, 2022
στο INTERNATIONAL
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Battery electric vehicles (BEVs) are one of the strongest solutions for combating  climate change and improving local air quality in urban areas.

In Europe, passenger vehicles powered by internal combustion engines (ICE) are responsible for 12% of GHG emissions, for 28% of NOx emissions, for 5% of PM2.5 emissions, accounting for significant portions of nearly all local air pollutants.

In cities specifically, passenger vehicles contribute to 47-55% of NOx emissions, and 13-39% of PM2.5 emissions. Thus, residents of European cities are at high risk for transport related air pollution.

Consequently, European cities are moving quickly to confront the pollution problem. A major strategy is stimulating adoption of BEVs, as well as other zero-emission solutions. Some cities have made bold targets to ban ICE vehicle use by 2030, while others have already begun to phase-out ICE vehicle use among private-hire vehicles (PHVs) and taxis. Such steps are encouraging, but they risk being highly problematic if infrastructure is not in place to make the transition to a BEV easy.

To inform a broad community of stakeholders (policy-makers, regulators, PHV and taxi companies, vehicle suppliers, charging equipment suppliers, and infrastructure developers) on the charger infrastructure challenge faced by cities, Transport & Environment collaborated with Guidehouse Insights to analyse the progress of seven European cities.

To do so, Guidehouse Insights evaluated data on public charging deployments, BEV adoption, and the evaluation of government support measures. The seven cities were ranked according to: (a) how well developed the public charging network is relative to the number of BEVs and the overall vehicle fleet of the city, and (b) the scope of actions adopted by city and national governments to support charger deployments and use –both public and private.

The results show that London leads the 7 cities thanks to their greater charging infrastructure roll-out, higher average charger capacity and key policies to support the uptake of BEVs –such as phasing in zero-emissions capability requirements to private hire vehicles (PHVs) and taxi licensing regulations by 2025. Amsterdam –who is targeting the ban of ICE vehicles from city streets by 2030– and Berlin follow London with good charging infrastructure and appropriate policies, but Paris, Brussels, Madrid and Lisbon fall behind with either charging infrastructure that is lacking, policies that are inadequate to accelerate the transition to BEV fleets, or both.

As seen on the ranking, the two cities that rank highest –London and Amsterdam– do so thanks to a high roll-out of public charging infrastructure and bold targets for transitioning away from ICE vehicles as quickly as possible with assertive plans to prohibit their use.

London and Amsterdam are standing well above the rest of the cities in public or semi-public charger numbers, with about 11,000 for the former and close to 8,000 for the latter. With the exception of Paris – standing at around 7,000 chargers – the rest of the cities don’t even come close, while at the bottom of the ranking, Madrid and Lisbon really struggle with around 700 chargers only each. Moreover, London stands out as the only city that has over 2 kW of average charger power for existing BEVs, while Amsterdam is the only city with over 6 kW of average charger power per 100 vehicles (which shows the great potential of Amsterdam for converting ICE vehicles fleet to fully electric).

A combination of city fast-charging hubs in key areas of the city and slow on-street chargers where people live has hence proved to be the way forward, as London and Amsterdam clearly show. Furthermore, in addition to banning the sales of ICE vehicles at national or EU level, plans at city level to prohibit the use of ICE vehicles will set the right policy signals for private market actors to invest in BEV solutions and therein charger infrastructure deployment.

The analysis also indicates that where governments have been ambitious with policy, the charging infrastructure deployment has been better. A key action among all of these cities are programs and policies to make chargers available in residential areas. Other notable actions include charger-ready building codes, public and private and workplace charger deployment subsidies. While progress in these cities is encouraging, there is still more that can and should be done. Specifically, adopting policies to enforce a ‘right to plug’, which would facilitate and accelerate the processing of charger requests for tenants in shared residential buildings and employees of workplaces.

(Transport & Environment)

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:TRANSPORTATIONCAR INDUSTRYCAR

Σχετικά Άρθρασχετικά

INTERNATIONAL

EIB Global signs €236 million loan to finance construction of Sisian-Kajaran road

29 Νοεμβρίου, 2024
INTERNATIONAL

First job platform dedicated to transport and logistics industry in Romania officially launched

3 Ιουλίου, 2024
epa03830558 The Dutch cargo ship 'Henri R' (front) tries to tow off the Belgian tanker 'Emma' (C) after the tankers 'Newton' (back) and 'Emma' got stuck on the Rhine river in Cologne, Germany, 19 August 2013. The stuck ships caused the closure of the river section between Rodenkirchen and Cologne-Muelheim.  EPA/MARIUS BECKER
INTERNATIONAL

Key regions for inland waterway freight transport in 2022

22 Μαρτίου, 2024
INTERNATIONAL

Parliament backs immediate smart greening of EU road transport

13 Μαρτίου, 2024
INTERNATIONAL

Improperly declared dangerous goods putting lives at risk in the supply chain

28 Σεπτεμβρίου, 2023
INTERNATIONAL

Sono Motors announces it has signed with a second passenger car manufacturer

8 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

USPS reports best consecutive quarterly performance for marketing mail

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

H AEGEAN έλαβε το δικαίωμα διεξαγωγής πτήσεων σε Πορτ Λουί (Μαυρίκιος) και Βικτώρια (Σεϋχέλλες) για το 2026

5 Νοεμβρίου, 2025

Ο Γιώργος Καλλιμασιάς νέος διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου της Αθήνας από την 1η Φεβρουαρίου 2026

3 Νοεμβρίου, 2025

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

2 Νοεμβρίου, 2025

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

4 Νοεμβρίου, 2025

Ανεστάλη η απεργία του ΣΑΤΑ, κανονικά η λειτουργία των ταξί στις 6 Νοεμβρίου

5 Νοεμβρίου, 2025

ΟΦΑΕ: Χωρίς κάρτες ψηφιακού ταχογράφου χιλιάδες φορτηγά, ολιγωρία από το αρμόδιο υπουργείο

6 Νοεμβρίου, 2025

Τα 46 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Ρόδο, Χανιά και Ιεράπετρα στις 3/11

2 Νοεμβρίου, 2025

Ο ευρωπαϊκός διάδρομος BBA και η (τεράστια) σημασία του για την Ελλάδα

7 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας: Προσλήφθηκαν 80, ακολουθούν άλλοι 17 και ακόμη 72 το 2026

1

Αποζημίωση 12,12 εκατ. στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα

1

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αρκετές οι προσδοκίες, χρειάζονται οι αποδείξεις (Αμερικανικές επενδύσεις στην Ελλάδα)

7 Νοεμβρίου, 2025

Νέα δάνεια ύψους 780 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

7 Νοεμβρίου, 2025

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025

Οι προτεραιότητες του Υπερταμείου για τα ΕΛΤΑ. Τι ειπώθηκε στη συνάντηση των δυο διοικήσεων

7 Νοεμβρίου, 2025

Δυναμικά συνεχίζει ο κλάδος των τροφίμων στις εξαγωγές: Άνοδος 10,2% στο 9μηνο

7 Νοεμβρίου, 2025

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΘ λόγω της προσωρινής διακοπής του Μετρό Θεσσαλονίκης

7 Νοεμβρίου, 2025

Επίκαιρη ερώτηση Ν. Αριστεράς για την ΕΜΥ και την αεροναυτιλιακή ασφάλεια

7 Νοεμβρίου, 2025

Κ. Κυρανάκης: Η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή (video)

7 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.