Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

    14 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

    14 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

    14 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

    14 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

ffotinos by ffotinos
15 Ιουνίου, 2025
στο ΥΠΟΓΕΙΟΣ
1
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Χαιρόμαστε που συμβάλαμε / συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση ενός από τα μεγαλύτερα προβλήματα καθημερινότητας στην Αττική.

Δεν υπερβάλλουμε, καθώς – έπειτα από ερώτηση του metaforespress.gr στην ετήσια γενική συνέλευση μετόχων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Περιστέρης τοποθετήθηκε δημόσια για την κυκλοφοριακή συμφόρηση που παρατηρείται στον οδικό άξονα.

«Διεθνώς ο κυκλοφοριακός φόρτος συναρτάται με την πορεία του ΑΕΠ. Στις παραχωρήσεις που διαχειριζόμαστε, η κυκλοφορία εμφανίζει αυξητική τάση. Κατανοούμε ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος στην Αττική Οδό δεν είναι ευχάριστος για τους χρήστες. Επεξεργαζόμαστε προτάσεις», ανέφερε ο κ. Περιστέρης, υπογραμμίζοντας ότι «αυτό που μπορούμε να κάνουμε ως παραχωρησιούχοι είναι βελτιώσεις στη ζώνη κατάληψης της Αττικής Οδού».

Αυτό που έγινε γνωστό στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης είναι ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (είναι η παραχωρησιούχος εταιρεία της Αττικής Οδού), σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εξετάζει παρεμβάσεις στον κόμβο της Μεταμόρφωσης (επέκταση χωρητικότητας, δημιουργία νέας εξόδου), σε συνδυασμό με άλλα μέτρα, όπως η αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού πομποδέκτη.

Η κυκλοφορία στην Αττική Οδό διαγράφει ανοδική πορεία, καθώς από τις 236.807 ημερήσιες διελεύσεις το 2022, φτάσαμε στις 259.359 το 2023 και στις 273.655 το 2024.

Φαίνεται ότι το μέτρο της μείωσης των διοδίων, από τα 2,8 ευρώ στα 2,5 ευρώ, λειτούργησε περισσότερο ως «πολιτικό μέτρο» και όχι ως «συγκοινωνιακό μέτρο», καθώς επέτεινε την κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Σίγουρα, μία αποφασιστική λύση για την αντιμετώπισης της κατάστασης θα ήταν η κατασκευή της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης, ένα έργο που έχει ανάδοχο, αλλά έχει «παγώσει» εδώ και χρόνια, λόγω έλλειψης χρημάτων.

➡️Πως θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό στην Αθήνα;

-Μπορεί η Αττική Οδός να αποκτήσει και 4η λωρίδα κυκλοφορίας;

-Ποια θα είναι η επίδραση του τριπλού κόμβου Σκαραμαγκά;

-Θα πρέπει να υιοθετηθούν οι «Πρότυπες Προτάσεις», στις οποίες στηρίζονται οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, αλλά και άλλοι προτεινόμενοι οδικοί άξονες, όπως το Ελευσίνα – Οινόη;

-Χρειάζεται να υιοθετηθούν στην Αθήνα «Τέλη Κυκλοφοριακής Συμφόρησης», όπως συμβαίνει σε πόλεις, όπως το Λονδίνο, η Σιγκαπούρη και η Στοκχόλμη;

Τα ανωτέρω χρειάζονται τεκμηρίωση, μελέτες, αλλά και… κονδύλια.

Και όπως σχολίασε ένας πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών: «Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, υπάρχουν και αλλού έντονες ανάγκες».    

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΝΕΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΟΔΙΚΕΣ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

14 Ιουλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Διεθνής Διάλογος στην Αθήνα για το «αύριο» της κυκλοφορίας: Συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και αστικός μετασχηματισμός

13 Ιουλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Στρατηγική σύμπραξη Motor Oil – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε ηλεκτρισμό / φυσικό αέριο, nrg και ΗΡΩΝ συνενώνονται

10 Ιουλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 5,9 δισ. ευρώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2024

19 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η ιταλική επενδυτική Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο τα 28,80 ευρώ

17 Ιουνίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Προσωρινός μειοδότης σε δύο νέα σιδηροδρομικά έργα στη Ρουμανία, ύψους 1 δισ., η ΤΕΡΝΑ

11 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Προς εξέλιξη «σταθμό» στα υδροπλάνα, υπό το «άγρυπνο βλέμμα» ανταγωνιστικών (;) μέσων

Σχόλια 1

  1. ΙΧ says:
    4 εβδομάδες ago

    νεος κηφισος εχει γινει η αττικη οδος. ελεος

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

13 Ιουλίου, 2025

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

1

Ορισμός της ΑΠΑ ως «τομεακού σημείου επαφής και συνεργασίας» (NSFP)

1

Β. Κικίλιας: Τυχόν κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ, το χειρότερο δυνατό σενάριο

0

Fraport Greece: Άνοδος επιβατών 1% τον Μάιο και 2,4% στο 5μηνο (Ιανουάριος – Μάιος)

0

Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

14 Ιουλίου, 2025

Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

14 Ιουλίου, 2025

ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

14 Ιουλίου, 2025

Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

14 Ιουλίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

14 Ιουλίου, 2025

Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

14 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώθηκε η βαριά συντήρηση του Cessna Citation C750 της ΥΠΑ (pics)

14 Ιουλίου, 2025

Στην e-commerce γαλλική αγορά η bpostgroup μέσω των θυγατρικών της

14 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr